abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2013 @ 13:21:56 #26
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_128931662
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef GJonline het volgende:

[..]

Alleen al om dat plaatje ga ik verlopig niet naar de ah. Dit slaat een beetje door :')
Laten we AH boycotten.
pi_128931669
quote:
14s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Eens, maar zelfs hier ben je te genuanceerd. Het is niet de óórzaak van de crisis. Het is de oorzaak van alle ellende in de wereld. Kijk naar Boston, Nigeria, Indonesië, India, China, Egypte. Overal waar de Islam voet aan de grond zet is het één doffe ellende. Ik pleit daarom vurig voor een mondiale aanpak van de Islam.
Tja, als je dat zegt ben je een roepende in de woestijn. Het is jammer dat niet meer mensen zich in dat beeld herkennen.
pi_128931680
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Laten we AH boycotten.
Kunnen we de islam niet gewoon boycotten?
pi_128931726
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef leeell het volgende:
ik stoor mezelf meer aan generalisaties en xenofobie.
Problemen onderkennen die bepaalde groepen veroorzaken is geen generalisatie en xenofobie, maar het vaststellen van een feit.
De islam wordt door bepaalde groepen en individuen gebruikt om geweld te plegen vanuit een overtuiging.
Het zorgt ook vaak voor een opvoeding die slecht aansluit bij de idiologie van noord europese landen en dus voor spanningen door onaangepast gedrag.
Dat soort gedrag zorgt voor probelemen en kan niet getolereerd worden.
pi_128931729
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Laten we AH boycotten.
Het trieste is dat ik het nog meen ook.
pi_128931760
quote:

[..]

Alleen al om dat plaatje ga ik verlopig niet naar de ah. Dit slaat een beetje door :')
Hoezo? Overal waar geld aan te verdienen is zal Ahold aangrijpen. Dat biologische voer legt ook geen windeieren. Gewoon slim ondernemen.
  zondag 14 juli 2013 @ 13:25:45 #32
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_128931780
Waarom trekt Geert het niet wat breder en laat hij zich kritisch uit over het fenomeen groepsvorming in het algemeen.
Say what?
pi_128931786
Ach, in de long run heeft hij an sich wel gelijk natuurlijk.
Conscience do cost.
pi_128931805
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Problemen onderkennen die bepaalde groepen veroorzaken is geen generalisatie en xenofobie, maar het vaststellen van een feit.
De islam wordt door bepaalde groepen en individuen gebruikt om geweld te plegen vanuit een overtuiging.
Het zorgt ook vaak voor een opvoeding die slecht aansluit bij de idiologie van noord europese landen en dus voor spanningen door onaangepast gedrag.
Dat soort gedrag zorgt voor probelemen en kan niet getolereerd worden.
Bepaalde groepen en individuen? Wat is dit voor links geprut in de marge? De Islam in het geheel is een probleem, derhalve ook ALLE groepen en individuen die deze ideologie naleven. Het zorgt voor gedrag dat volledig in strijd is met onze geciviliseerde en superieure cultuur.
Allah Al Watan Al Malik
pi_128931825
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:25 schreef Tem het volgende:

[..]

Hoezo? Overal waar geld aan te verdienen is zal Ahold aangrijpen. Dat biologische voer legt ook geen windeieren. Gewoon slim ondernemen.
Zit daar de PvdA aan het roer?
pi_128931850
Vandaag zal de azijn ook als een malle gaan waarschijnlijk.
pi_128931861
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef GJonline het volgende:

[..]

Zit daar de PvdA aan het roer?
Ik zie de relevantie niet echt maar ik denk het niet.
pi_128931892
quote:

[..]

Dit noemen we de vrije markt. Culturele onzekerheden laten prevaleren boven zaken is tamelijk on-Nederlands.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 14 juli 2013 @ 13:53:53 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_128932778
Ach, EU-haat werkte toch niet zo goed als gedacht Geert :')?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_128932932
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef waht het volgende:
Wilders is gewoon een verongelijkte jankbak en ook nog eens beroepsambtenaar zonder enig zakelijk instinct.

Ahold weet hoe je met andere culturen omgaat:

[ afbeelding ]
Pfffff. Zelfs de fucking AH is gemoslimaliseert :(
GREET DOE HIER IETS AAN
pi_128933003
De overheidsfinanciën zullen op orde gebracht moeten worden.

"Dat kan op een veel verstandiger manier. Alle partijen hebben verkiezingsprogramma's laten doorrekenen. Daaruit bleek dat mijn partij ongeveer het kleinste tekort had."

"Door 15 miljard te bezuinigen, vooral op de overheidsuitgaven als subsidies en ontwikkelingshulp. De helft daarvan geven we terug in de vorm van belastingverlaging."

"Mensen en bedrijven gaan dan weer uitgeven, waardoor er per saldo minder bezuinigingen nodig zijn om tot dat lagere tekort te komen."

Critici zeggen dat uw programma vooral gericht is op de korte termijn.

"We hebben nu een crisis. Volgens mij hebben we nu massawerkloosheid, volgens mij hebben we nu 50 bedrijven per dag die failliet gaan. Ik wil die oplossing nu hebben."

"Ik wil niet ingewikkelde verhalen over meer banen in 2040 of 2050. Andere partijen maken de zaken nu erger om ergens in 2040 met een oplossing te komen."

KAN IEMAND HIER EEN SERIEUZE REAKTIE OP GEVEN ?
  zondag 14 juli 2013 @ 14:02:40 #42
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_128933084
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:01 schreef arjan1212 het volgende:
"We hebben nu een crisis. Volgens mij hebben we nu massawerkloosheid, volgens mij hebben we nu 50 bedrijven per dag die failliet gaan. Ik wil die oplossing nu hebben."

"Ik wil niet ingewikkelde verhalen over meer banen in 2040 of 2050. Andere partijen maken de zaken nu erger om ergens in 2040 met een oplossing te komen."

Dat moet wel mogelijk zijn, ja.
pi_128933241
quote:

"Dat kan op een veel verstandiger manier. Alle partijen hebben verkiezingsprogramma's laten doorrekenen. Daaruit bleek dat mijn partij ongeveer het kleinste tekort had."

"Door 15 miljard te bezuinigen, vooral op de overheidsuitgaven als subsidies en ontwikkelingshulp. De helft daarvan geven we terug in de vorm van belastingverlaging."

"Mensen en bedrijven gaan dan weer uitgeven, waardoor er per saldo minder bezuinigingen nodig zijn om tot dat lagere tekort te komen."

Greet lost het wel op.
pi_128933278
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:58 schreef Peunage het volgende:

[..]

Pfffff. Zelfs de fucking AH is gemoslimaliseert :(
GREET DOE HIER IETS AAN
AH verkoopt ook vele producten uit Israël. :Y)
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_128933445
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 14:07 schreef waht het volgende:

[..]

AH verkoopt ook vele producten uit Israël. :Y)
Dat is oké.
pi_128934403
quote:

Dit laat het failliet van de Nederlandse politiek zien. VVD, PvdA, D66 die ons land aan de EU wil verkopen. EU-kritische partijen als de SP en de PVV die dan weer de meest domme leiders hebben die niet met serieuze oplossingen komen, maar enkel de onderbuik bespelen.

En op deze manier zitten wij reeds stuurloos 5 jaar in een crisis, waar Amerika, Canada, Australië, Nieuw-Zeeland er allang uit zijn.
  † In Memoriam † zondag 14 juli 2013 @ 14:48:53 #47
137949 Disana
pi_128934710
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:07 schreef eleusis het volgende:
Goedkope aandachttrekkerij weer.
Ja, kennelijk kreeg hij het gevoel dat zijn agenda werd overschaduwd door de crisis. Ik vind het best hufterig dat hij de problemen van mensen en bedrijven in financiële nood ondergeschikt maakt aan zijn eigen riedel.
pi_128935197
Wat een Islamofobe reacties die 1e twee pagina's! Ik krijg er echt een beetje een jaren 30 gevoeltje bij. En natuurlijk allemaal de genocide op Moslims door Israhell en de USA steunen :') .
  zondag 14 juli 2013 @ 15:08:01 #49
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_128935291
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef Mutant01 het volgende:
Eens met TS. De vijfde colonne moet een halt worden toegeroepen. Dit kan zo niet langer in Nederland. De Islam moet zo snel mogelijk uitgeroeid worden. De economische crisis is van ondergeschikt belang. Middels bestrijding van de Islam zal het land er weer echt bovenop komen, op alle fronten. Wetenschappelijk, economisch, maatschappelijk.
Prachtige post! :D

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_128935386
quote:
15s.gif Op zondag 14 juli 2013 15:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Prachtige post! :D

:{²
je hebt gereageerd op een troll post van de d66 leden uit het politiek forum , en nu gaan ze je voor de rest van je leven uitmaken voor fascist/racist enz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')