Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 14-07-2013 20:37:30 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
je moet ook nooit de missus mee nemen als het om hardloopspullen gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn... [b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders ja Het zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Op zondag 14 juli 2013 08:30 schreef Stefanovic83 het volgende: ja een hm lopen kan ik, maar beheersen is nog wel anders ja Het zou misschien niet verkeerd zijn om nog een tijdje door te trainen op max 21, om m frisser en sneller te kunnen uitlopen. Dit was echt een gevalletje tot het gaatje gaan, zoals je kunt lezen.
Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende: Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Op zondag 14 juli 2013 08:36 schreef Quoi het volgende: Twijfel, of de Bertusloop (5k) met wat bekenden of een LDL. LDL zou schematechnisch beter zijn, al volg ik dat schema momenteel helemaal niet zo, maar doe ik gewoon wat ik leuk vind....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....
ik denk dat je mijn advies niet wlt horen....
Ik lig nog even horizontaal te dubben....
Volgens mij heb je het antwoord zelf al gegeven
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
I know Maar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage
Op zondag 14 juli 2013 08:49 schreef Quoi het volgende: I know Maar doen wat ik leuk vind brengt me niet bij de 7HL in Nov Én als ik zo snel loop te doen, denk ik altijd halverwege: waarom doe ik dit? Voorlopig even geen wedstrijdje, maar trainen, bedacht ik me vorige wk tijdens mijn Ekiden bijdrage
Rug is ietsjes beter, thanks Gup.
Afijn: ik ben aan het Miepen!
November is over vier maanden! Hup, 5k lol hebben.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.
Op zondag 14 juli 2013 09:26 schreef hatsaflats het volgende: Ik "moet" ook een LDL vandaag. Alleen de bovenbuurman vond het leuk om me tot half 5 af en aan uit m'n slaap te houden met herrie en geschreeuw, dus zin ontbreekt.
Dan had ik allang van de nood een deugd gemaakt en was ik vanmorgen vroeg al gegaan.
Nee, want als ik minder dan 8 uur slaap heb voel ik me de hele dag waardeloos. Ik ga niet voor Jan met de korte achternaam ongeveer nooit na 11 uur naar bed en nooit uit. Ik ga straks wel naar buiten hoor. Maar of ik genoeg energie heb voor een LDL weet ik niet.