abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:16:07 #201
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129130794
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:14 schreef ems. het volgende:

[..]

Wat jij zoal zelf hebt ondernomen om deze wereld beter te maken, behalve dus klagen op internet.
Wel een blog gemaakt. En daar duidelijk mijn plannen bekent gemaakt. Maar dat is off topic.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_129130812
Wat zijn je plannen?

Een blog maken is verder niet iets ondernemen. Dat is gewoon iets opschrijven.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:16:48 #203
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129130817
1. vaccineren is nutteloos om dat de mazelen geen dodelijk ziekte is.

2. het is niet bewezen dat het werkt. Is wel bewezen maar dat trek ik in twijfel. want mensen zijn om te kopen.

3. Niemand weet wat er in vaccinatie's zit dus waarom doen we het.

4. waarom overlijden er mensen aan vaccinatie's dan is het toch al duidelijk dat het rommel is.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_129130824
Dat is geen plan, dat is een mening. Wat ga je zelf doen?

Verder maakt het niets uit of iets dodelijk is of niet. Dat heeft geen invloed op of iets nut heeft. Ik drink ook weleens fanta terwijl ik niet echt dorst heb.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:17:52 #205
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129130846
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef ems. het volgende:
Wat zijn je plannen?

Een blog maken is verder niet iets ondernemen. Dat is gewoon iets opschrijven.
Kun je wel schrijven wat je wil. Nou noem het dan niet uitgewerkt ideeën. Juist mensen vinden en uitwerken die handel.
pi_129130879
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:17 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Kun je wel schrijven wat je wil. Nou noem het dan niet uitgewerkt ideeën.
Goed, dus dat schiet niet echt op. Wat heb je zoal ondernomen?
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:20:21 #207
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129130909
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:18 schreef ems. het volgende:

[..]

Goed, dus dat schiet niet echt op. Wat heb je zoal ondernomen?
Zo snel gaat dat niet. Deze stappen heb ik al eerder ondernomen gezonder gaan leven meer gaan sporten .
pi_129130935
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:20 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Zo snel gaat dat niet. Deze stappen heb ik al eerder ondernomen gezonder gaan leven meer gaan sporten .
Dat is voor jezelf en heeft niets te maken met de stoute overheden waar je zoveel kritiek op hebt. Wat ga je daaraan doen? Hoe ga jij de illuminati bevechten?
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:24:02 #209
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129131015
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:21 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is voor jezelf en heeft niets te maken met de stoute overheden waar je zoveel kritiek op hebt. Wat ga je daaraan doen? Hoe ga jij de illuminati bevechten?
Oorlog ga je niet winnen dus dat schiet niet op. Met informatie ver spreiden en mensen wakker maken. eigenlijk moeten heel veel mensen wakker worden en dan zijn ze machteloos. Aan oorlog heb je niks kost alleen maar levens en niemand wint echt.
pi_129131079
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:24 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Oorlog ga je niet winnen dus dat schiet niet op. Met informatie ver spreiden en mensen wakker maken. eigenlijk moeten heel veel mensen wakker worden en dan zijn ze machteloos. Aan oorlog heb je niks kost alleen maar levens en niemand wint echt.
Maar je beseft, en dat bedoel ik voor de verandering echt niet gemeen, dat dat totaal niet opschiet? Als je kijkt naar de manier waarop mensen op jouw "informatie" reageren op fok besef je toch wel dat je het één en ander dient te veranderen aan je manier van werken? Je invloed op meningen op dit forum is exact 0% momenteel.

Verder helpt het natuurlijk geen reet door op wat forums te komen en daar je meningen te geven. Of denk je dat de illuminati bang is voor mensen zoals jij?

Voor iemand die zo goed weet hoe de wereld zou moeten lopen vind ik je verdacht zwak qua daden. Het is een beetje als schreeuwen naar de busschauffeur hoe hij moet rijden maar zelf heb je nog geen rijbewijs.
Conscience do cost.
pi_129131085
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.
:').
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:26:48 #212
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_129131087
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:59 schreef stalybridge het volgende:

[..]

Dat woordje *vaak* en dan dit soort gay statements van 'belangrijke' mensen. Je mag tegewoordig ook niks meer vinden ook als je daar geen argument voor heb.

Ik vind dat 1+1 drie is; fuck it.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:34:16 #213
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129131250
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef ems. het volgende:

[..]

Maar je beseft, en dat bedoel ik voor de verandering echt niet gemeen, dat dat totaal niet opschiet? Als je kijkt naar de manier waarop mensen op jouw "informatie" reageren op fok besef je toch wel dat je het één en ander dient te veranderen aan je manier van werken? Je invloed op meningen op dit forum is exact 0% momenteel.

Verder helpt het natuurlijk geen reet door op wat forums te komen en daar je meningen te geven. Of denk je dat de illuminati bang is voor mensen zoals jij?

Voor iemand die zo goed weet hoe de wereld zou moeten lopen vind ik je verdacht zwak qua daden. Het is een beetje als schreeuwen naar de busschauffeur hoe hij moet rijden maar zelf heb je nog geen rijbewijs.
1. Wel want er worden langzaam mensen wakker ook al zijn het maar een paar die kunnen andere mensen weer wakker maken. als honderd mensen allemaal 2 mensen wakker praten zijn heb je al 200 mensen. En zo worden het toch langzaam meer.

2. Dat is jouw mening. Ze zijn bang voor ons daarom willen ze ook alles controleren.
ze zijn bang dat we in opstand komen of dat we weg vluchten.

3. Dat komt omdat bijna iedereen hier een stroom nieuws volgt die heet NWS. en een andere richting is fout daar valt niet echt mee te praten. Je hebt geen idee hoe tv en media werken op je brein. Hoe makkelijk je een mening kopieert.

4. voor iemand die geen tv kijkt. zou ik toch ook de nieuwe media gaan lezen en wat meer onafhankelijk wetenschappers gaan vertrouwen. maar kritisch zijn is tegenwoordig hetzelfde als een boek lezen en daar worden dan 100 meningen over gegeven. In feite gaat het zo ook in het nieuws.
pi_129131396
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. Wel want er worden langzaam mensen wakker ook al zijn het maar een paar die kunnen andere mensen weer wakker maken. als honderd mensen allemaal 2 mensen wakker praten zijn heb je al 200 mensen. En zo worden het toch langzaam meer.
Als ze al 'wakker' worden worden ze dat niet door jouw invloed. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel beseft. Je wordt constant belachelijk gemaakt. Dat komt niet door je boodschap, maar door hoe jij die boodschap brengt. Het zeer gebrekkige Nederlands helpt ook niet om je serieuzer te nemen.

Als het je doel is dat mensen naar je luisteren dan zorg je toch dat je dezelfde taal spreekt als die mensen? Mensen luisteren niet snel naar snotapen die de grootste moeite hebben met Nederlands. Verbeter dat en er zullen al meer mensen naar je luisteren :)
quote:
2. Dat is jouw mening. Ze zijn bang voor ons daarom willen ze ook alles controleren.
Maar gezien jij geen van dat van plan bent hoeven ze dus nergens bang voor te zijn.
quote:
3. Dat komt omdat bijna iedereen hier een stroom nieuws volgt die heet NWS. en een andere richting is fout daar valt niet echt mee te praten. Je hebt geen idee hoe tv en media werken op je brein. Hoe makkelijk je een mening kopieert.
Zelfreflectie. Probeer het één keer terwijl je je eigen 3e punt nog eens doorleest. Gewoon -één-fucking-keer-.

Verder vind ik nou niet bepaald dat jij anderen mag betichten van 'meningen overnemen'. Jij doet niet anders dan andermans verhalen kopiëren.
quote:
4. voor iemand die geen tv kijkt. zou ik toch ook de nieuwe media gaan lezen en wat meer onafhankelijk wetenschappers gaan vertrouwen. maar kritisch zijn is tegenwoordig hetzelfde als een boek lezen en daar worden dan 100 meningen over gegeven. In feite gaat het zo ook in het nieuws.
..wat?
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:43:05 #215
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129131478
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:39 schreef ems. het volgende:

[..]

Als ze al 'wakker' worden worden ze dat niet door jouw invloed. Maar ik denk dat je dat zelf ook wel beseft.

[..]

Maar gezien jij geen van dat van plan bent hoeven ze dus nergens bang voor te zijn.

[..]

Zelfreflectie. Probeer het één keer terwijl je je eigen 3e punt nog eens doorleest.

[..]

..wat?
1. Nou dat weet je niet je kunt niet in mensen kijken.

2. Wel voor ander mensen die dat doen. En voor mening van mensen zijn ze ook een bang.

3. ik wel wel kritsch vind ik. is maar een mening. Dat mag jij anders vinden.

4 De MSM vergelijk ik met een boek. Over dat boek worden 100 meningen gegeven en die worden uitgezonden en mensen krijgen een mening over die honderd meningen. Maar in feite hebben ze allemaal dezelfde soort mening.
pi_129131548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef tribalwars het volgende:

[..]

1. Nou dat weet je niet je kunt niet in mensen kijken.
Dat klopt, maar je kan wel van hun reacties uitgaan.
quote:
2. Wel voor ander mensen die dat doen. En voor mening van mensen zijn ze ook een bang.
Maar je begrijpt dus dat je zelf niets toevoegt aan het geheel? Niemand is bang voor meningen, men is bang voor daden.
quote:
3. ik wel wel kritsch vind ik. is maar een mening. Dat mag jij anders vinden.
Ik heb je nog nergens kritisch zien zijn. Heb je een voorbeeld?
quote:
4 De MSM vergelijk ik met een boek. Over dat boek worden 100 meningen gegeven en die worden uitgezonden en mensen krijgen een mening over die honderd meningen. Maar in feite hebben ze allemaal dezelfde soort mening.
Als je dit voor jezelf leest, klinkt het dan ook maar enigszins logisch?

En wat je zegt is net zo goed toepasbaar op elke andere media.
Conscience do cost.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 19:55:53 #217
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_129131860
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:45 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat klopt, maar je kan wel van hun reacties uitgaan.

[..]

Maar je begrijpt dus dat je zelf niets toevoegt aan het geheel? Niemand is bang voor meningen, men is bang voor daden.

[..]

Ik heb je nog nergens kritisch zien zijn. Heb je een voorbeeld?

[..]

Als je dit voor jezelf leest, klinkt het dan ook maar enigszins logisch?

En wat je zegt is net zo goed toepasbaar op elke andere media.
1. niet alle reactie's zijn negatief of trol reactie's. sommige mensen worden wakker door dat ik ze wat laat inzien. zijn er niet veel maar alle beetjes helpen.

2. Doe ik wel. Ben nog aan het voorbereiden.

3. genoeg maar je ziet dat niet als kritisch.

4. Ja klinkt logisch.
pi_129132908
Je doet geen van dat allen. Succes ermee. Over 5 jaar doe je nog steeds geen reet :)
Conscience do cost.
pi_129133375
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 13:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Waar heeft zij het over verplichting gehad? Het enige wat ik heb gelezen is een oproep van twee senatoren aan predikanten om er bij ouders op aan te dringen hun kinderen te laten vaccineren.

[..]

Nou ja, het is natuurlijk wel zo dat er hier sprake is van een individu wiens belang ook door de staat behartigd moet worden indien de ouders in gebreke blijven, nameljik die van het kind zelf.
Dat maakt deze discussies over vrijheid natuurlijk nog wel even anders. Het liberalisme is vrij helder in haar opvatting waar de vrijheden van het individu ophouden, namelijk daar waar zij schade toebrengen aan derden.
Ouders hebben uiteraard niet de volledige vrijheid om te doen en te laten met hun kinderen wat ze willen. De relevante vraag is natuurlijk: "In hoeverre mogen ouders hun kind aan een risico blootstellen omwille van hun eigen vrijheid van overtuiging?". Mag je je kind flink aftuigen als je geloof voorschrijft dat kinderen getuchtigd dienen te worden indien zij zich misdragen? Mag je gaan zitten bidden en afwachten als je kind ligt dood te bloeden in de hoop dat God het bloeden stopt?
en daarbij ook nog het in gevaar brengen van anderen. vaccinatie maakt immers niet 100% immuun en er blijven altijd risicogroepen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_129133387
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:

[..]

Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.
jij zou wegblijven uit dit topic .. niemand waardeert je mening
pi_129133451
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:46 schreef probeer het volgende:

[..]

jij zou wegblijven uit dit topic .. niemand waardeert je mening
Ik kan het wel waarderen hoor :)
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_129133530
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Een 17-jarige die de wondere wereld van de mafklapperblogjes heeft ontdekt? Weinig boeiend.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_129133569
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:26 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat woordje *vaak* en dan dit soort gay statements van 'belangrijke' mensen. Je mag tegewoordig ook niks meer vinden ook als je daar geen argument voor heb.

Ik vind dat 1+1 drie is; fuck it.
Er mogen wmb wel een aantal simpele regels opgesteld worden mbt discussies in NWS. Ik vind het helemaal prima dat iedereen een mening heeft, maar dit gaat echt nergens meer over.
pi_129133600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:

[..]

we vinden je allemaal irritant en 0 toegevoegde waarde hebben
pi_129133687
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 20:48 schreef Samson het volgende:

[..]

Jij was diegene die vond dat vaccineren slecht is, en kwam ter ondersteuning van die mening met 1 artikel waarin 1 fabrikant 1 slecht vaccin op de markt gezet heeft?

Mijn weerwoord: Polio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')