Ben ik met je eens, maar de meerderheid stemt wel met die gedachte.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:15 schreef Samson het volgende:
Was het maar zo simpel als de politici te kiezen die vervolgens precies doen wat het volk wil. Dat is natuurlijk een illusie.
Hoe zou dat komen. Ik heb wel een idee. Dat komt omdat de media er continue er op blijft hameren hoe veilig vaccinaties zijn en dat het nut heel belangrijk is. Als je dingen veel herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:40 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar de meerderheid stemt wel met die gedachte.
Nee hoor, alles van de vaccinatie behalve het geheugen tegen de ziekte is allang weer uit je lichaam. Dat gif dat er nu in zit komt omdat je jarenlang kanker via je voeding en lucht binnenkrijgt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:18 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jammer genoeg wel. Nu zit mijn lijf vol met gif
Blijkbaar heb jij heel vaak die conspiracy-blogs gelezen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen. Ik heb wel een idee. Dat komt omdat de media er continue er op blijft hameren hoe veilig vaccinaties zijn en dat het nut heel belangrijk is. Als je dingen veel herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.
Ja dat wel een goede mensen komen tegenwoordig niet veel meer buiten zijn net zombies.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:53 schreef Keith_Bakker het volgende:
Ik ben al jaren voor het aan de banden leggen van televisie overigens.
Wil je televisie kijken? Prima, dat is dan 10% van je loon met een minimum van ¤200 per maand, plus 5% van je loon met een minimum van ¤150 per kind per maand erbij.
Daar is overigens van vastgesteld dat je er met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid hersenschade van krijgt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:47 schreef Keith_Bakker het volgende:
[..]
Blijkbaar heb jij heel vaak die conspiracy-blogs gelezen.
Wat nou als het echt waar is? Moeten ze het dan maar niet te vaak aanprijzen of zo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen. Ik heb wel een idee. Dat komt omdat de media er continue er op blijft hameren hoe veilig vaccinaties zijn en dat het nut heel belangrijk is. Als je dingen veel herhaalt gaan mensen het vanzelf geloven.
quote:Aantal gevallen van mazelen stijgt naar 466
In de afgelopen week is het aantal geregistreerde gevallen van de mazelen toegenomen met 145, waarmee het totaal op 466 komt.
Een week geleden lag het aantal gevallen op 321. Het RIVM ziet nog geen reden voor ongerustheid, omdat de stijging past bij de ontwikkeling van een epidemie.
"De nieuwe gevallen zijn allemaal in de regio waarin een lage vaccinatiegraad is, de zogeheten bible belt", laat een woordvoerder van het RIVM weten. In deze regio, die loopt van Zeeland tot Overijssel, wonen veel mensen met een reformatorische achtergrond die vanwege hun geloof afzien van vaccinatie.
Ah, het is dus gewoon een geheim complot van het RIVM om van gereformeerden af te komen.quote:
De ziektes waar we tegen vaccineren komen niet veel meer voor. Dus is het gevaar te verwaarlozen.quote:Vaccins zullen nooit bescherming kunnen bieden.
Omdat:
vaccinatie de al of niet gemanipuleerde ziektekiemen (verzwakt, gedood) op een niet-natuurlijke manier diep het lichaam binnenbrengt, waardoor er nooit hoop op herstel is;
de toegevoegde aluminiumverbindingen (adjuvantia) de productie van antilichamen opjaagt, waardoor de andere tak van het immuunsysteem, de ‘opruimploeg’, nooit aan bod kan komen! Aluminium is voor deze toepassing nooit op veiligheid getest!
We maken ons druk om een paar levens. Lekker boeiend in het midden oosten sterven er miljoenen maar een Nederlander maakt zich druk om die paar Nederlanders.quote:Vaccinatiecampagnes als het Rijksvaccinatieprogramma kwamen pas op gang nadat alle infectieziekten al voor 90% waren afgenomen: dankzij verbeteringen in hygiëne en sanitaire voorzieningen (waterleiding en riolering). Deze feiten laten provaccinators nooit zien, hun grafieken beginnen meestal pas rond 1960 in plaats van bij 1890!
Cluster A ken ik niet, maar vroeger kreeg zo iemand S5.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:24 schreef June. het volgende:
Duidelijk een geval van cluster A die tribalwarsSpeelkwartier in NWS is wel weer voorbij nu hoor.
Oh men oh menquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef tribalwars het volgende:
vaccinatie is nutteloos het werkt niet.
[..]
De ziektes waar we tegen vaccineren komen niet veel meer voor. Dus is het gevaar te verwaarlozen.
[..]
We maken ons druk om een paar levens. Lekker boeiend in het midden oosten sterven er miljoenen maar een Nederlander maakt zich druk om die paar Nederlanders.
Je hebt ook echt geen flauw benul waar je over praat zeg.quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:52 schreef tribalwars het volgende:
vaccinatie is nutteloos het werkt niet.
[..]
De ziektes waar we tegen vaccineren komen niet veel meer voor. Dus is het gevaar te verwaarlozen.
[..]
We maken ons druk om een paar levens. Lekker boeiend in het midden oosten sterven er miljoenen maar een Nederlander maakt zich druk om die paar Nederlanders.
Wel het gaat over het feite dat je laat vaccineren voor die 0,0001 % die dood gaat aan de mazelen totaal nutteloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je hebt ook echt geen flauw benul waar je over praat zeg.
Je mist de basale kennis om te snappen waar het over gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel het gaat over het feite dat je laat vaccineren voor die 0,0001 % die dood gaat aan de mazelen totaal nutteloos.
Dat geld voor jouw ja.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:29 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je mist de basale kennis om te snappen waar het over gaat.
Nou vertel, wat doet een adjuvant? En wat moeilijker, wat is het verschil tussen de ziekte oplopen en het vaccin, qua immuniteit?quote:
Een mens bouwt zelf ook anti stoffen op en kan best tegen een ziekte. Die kinderen die aan de mazelen overlijden hebben vaak al een ziekte of een aandoening. Snap niet waar we ons druk over maken. Je kan net zo goed tot je 80 jarige leeftijd in een koelcel wonen dan weet je zeker dat er niks gebeurt. En vaccinaties werken helemaal niet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nou vertel, wat doet een adjuvant? En wat moeilijker, wat is het verschil tussen de ziekte oplopen en het vaccin, qua immuniteit?
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef tribalwars het volgende:
... En vaccinaties werken helemaal niet.
Ach gossie, kan je de vraag niet beantwoorden? Hoe zit het nou met die geweldige kennis van zaken van je?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Een mens bouwt zelf ook anti stoffen op en kan best tegen een ziekte. Die kinderen die aan de mazelen overlijden hebben vaak al een ziekte of een aandoening. Snap niet waar we ons druk over maken. Je kan net zo goed tot je 80 jarige leeftijd in een koelcel wonen dan weet je zeker dat er niks gebeurt. En vaccinaties werken helemaal niet.
Die jij niet hebt. De tijd dringt we hebben niet veel tijd meer. Het is al bijna te laat het is nog maar een kwestie van een paar jaar. vergelijk deze tijd maar met de eind jaren 30 voor de oorlog.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ach gossie, kan je de vraag niet beantwoorden? Hoe zit het nou met die geweldige kennis van zaken van je?
Als vaccins niet werken, waarom zien we dan een enorme afname in het voorkomen van een ziekte, kort nadat het vaccin in is gevoerd?
Naief, en ook nog eens incoherent. Whats next?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die jij niet hebt. De tijd dringt we hebben niet veel tijd meer. Het is al bijna te laat het is nog maar een kwestie van een paar jaar. vergelijk deze tijd maar met de eind jaren 30 voor de oorlog.
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Naief, en ook nog eens incoherent. Whats next?
Laat dan maar eens wat van die geweldige kennis zien, in plaats van er zo omheen te draaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.
Wat ben je zoal aan het ondernemen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.
Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat dan maar eens wat van die geweldige kennis zien, in plaats van er zo omheen te draaien.
Van alles maar is niet voor jouw bedoelt want jij vindt het toch onzin.quote:
Wat dan? Wat doe je zoal?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Van alles maar is niet voor jouw bedoelt want jij vindt het toch onzin.
Gaat je niks aan. Wil niet dat trollen zoals jouw dingen lopen te verpesten.quote:
Ik verteld het wel. Weg vluchten met een heleboel mensen. In ieder geval plannen maken voor als we verloren zijn.quote:
En wat nou als dat aantoonbaar onzin is? Weetje wel, met argumenten en zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.
Ik ga het niet proberen lukt niet bij jouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat nou als dat aantoonbaar onzin is? Weetje wel, met argumenten en zo?
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen lukt niet bij jouw.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?
Wel straks heb er nu geen zin inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?
Haha, jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef ems. het volgende:
Eerst even snel internet browsen voor nieuwe argumenten, bedoelt ie
Maakt niet uit. Er moeten een paar dood gaan anders telt het niet volgens de basisscholieren op fok.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef dotKoen het volgende:
Geloof me, er liggen momenteel een aantal zeer zieke kinderen in Nederlandse ziekenhuizen.
Dat gebeurt bij elke ziekte er zijn er nog geen overleden dus waar maken we ons zorg over. Is iedere kinder doden tegenwoordig wereldnieuws.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef dotKoen het volgende:
Geloof me, er liggen momenteel een aantal zeer zieke kinderen in Nederlandse ziekenhuizen.
Kom op maar dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Wel straks heb er nu geen zin in
Is goed. wat is voor jouw nog niet duidelijk of wil je weten.quote:
Wat jij zoal zelf hebt ondernomen om deze wereld beter te maken, behalve dus klagen op internet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is goed. wat is voor jouw nog niet duidelijk of wil je weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |