Naief, en ook nog eens incoherent. Whats next?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die jij niet hebt. De tijd dringt we hebben niet veel tijd meer. Het is al bijna te laat het is nog maar een kwestie van een paar jaar. vergelijk deze tijd maar met de eind jaren 30 voor de oorlog.
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:33 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Naief, en ook nog eens incoherent. Whats next?
Laat dan maar eens wat van die geweldige kennis zien, in plaats van er zo omheen te draaien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.
Wat ben je zoal aan het ondernemen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ben bloedserieus is ga niet wachten tot het schip zinkt.
Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:35 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Laat dan maar eens wat van die geweldige kennis zien, in plaats van er zo omheen te draaien.
Van alles maar is niet voor jouw bedoelt want jij vindt het toch onzin.quote:
Wat dan? Wat doe je zoal?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Van alles maar is niet voor jouw bedoelt want jij vindt het toch onzin.
Gaat je niks aan. Wil niet dat trollen zoals jouw dingen lopen te verpesten.quote:
Ik verteld het wel. Weg vluchten met een heleboel mensen. In ieder geval plannen maken voor als we verloren zijn.quote:
En wat nou als dat aantoonbaar onzin is? Weetje wel, met argumenten en zo?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Die is toch onzin omdat de meeste wetenschappers het toch niet met mij eens zijn. Dus hoef ik mijn kennis niet te tonen want je vind het toch onzin.
Ik ga het niet proberen lukt niet bij jouw.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:46 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En wat nou als dat aantoonbaar onzin is? Weetje wel, met argumenten en zo?
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:47 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ik ga het niet proberen lukt niet bij jouw.
quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?
Wel straks heb er nu geen zin inquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Probeer het eens. Als je zo zeker van je zaak bent heb je toch niets te verliezen?
Haha, jaquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef ems. het volgende:
Eerst even snel internet browsen voor nieuwe argumenten, bedoelt ie
Maakt niet uit. Er moeten een paar dood gaan anders telt het niet volgens de basisscholieren op fok.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef dotKoen het volgende:
Geloof me, er liggen momenteel een aantal zeer zieke kinderen in Nederlandse ziekenhuizen.
Dat gebeurt bij elke ziekte er zijn er nog geen overleden dus waar maken we ons zorg over. Is iedere kinder doden tegenwoordig wereldnieuws.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 18:05 schreef dotKoen het volgende:
Geloof me, er liggen momenteel een aantal zeer zieke kinderen in Nederlandse ziekenhuizen.
Kom op maar dan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Wel straks heb er nu geen zin in
Is goed. wat is voor jouw nog niet duidelijk of wil je weten.quote:
Wat jij zoal zelf hebt ondernomen om deze wereld beter te maken, behalve dus klagen op internet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is goed. wat is voor jouw nog niet duidelijk of wil je weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |