Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte stap voor zijn carrière vrees ik.
Hij zal wel in het heuvelklassieker keurslijf worden gegoten en een vrije rol krijgen voor plek 25 in de grote rondes oftewel de Francis de Greef trofee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Slechte stap voor zijn carrière vrees ik.
Cavendish zal wel blijven zeker als Renshaw ook komt, of is dit al definitief rond?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, OPQS en klassementsrenners gaat niet echt goed samen. Zal ook wel niet veel steun krijgen van zijn ploeg als Cavendish blijft.
Voor het geld hoeft hij het inmiddels niet meer te doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.
Idd. Is er ooit wel eens een QS-er bij de 1e 10 geëindigd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je klassementen wil rijden moet je dat niet daar doen.
Dat moet hij niet zo getelefooneerd doen als vorige week.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit baasje rijdt als een baas de Ventoux op morgen.
Hij ziet eruit als de gemiddelde Colombiaan ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Karina het volgende:
Hij lijkt me echt zo een jongen uit Grenzeloos Verliefd
Geen last van de wind morgen. Die waait over hem heen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit baasje rijdt als een baas de Ventoux op morgen.
Als alle Spaanssprekenden zo praten inderdaad... traag, goed articulerend. Beter dan de gemiddelde Spanjool.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |