Ik moet echt heel goed opletten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
door Bram hoor je wel mooie verhalen uit de koers
Abrams tankquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef TLC het volgende:
Morgen rijdt dit de Mount Ventoux op![]()
[ afbeelding ]
Froome run and hide
"Als je bij zwemmen wilt winnen, moet je als eerste aantikken."quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een marketingfiguur is Pieter geworden. Alleen maar clichés.
De held. Tien keer leuker dan Jacobs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Er kunnen er acht van je winnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
"Als je bij zwemmen wilt winnen, moet je als eerste aantikken."
Nooit gebeurd, dus viel er niet veel te lachen voor jou.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik moest laggen toen Phelps deze sukkel vernederde
De eindstreep is nog ver.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Er kunnen er acht van je winnen.
Zonder de zwempakken had ie drie keer Olympisch goud gewonnen op de honderd meter. Sportheld en sympathieke intelligente vent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik moest laggen toen Phelps deze sukkel vernederde
Ik ben ook wel een Pieter fan, maar vandaag is hij volkomen nutteloos.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder de zwempakken had ie drie keer Olympisch goud gewonnen op de honderd meter. Sportheld en sympathieke intelligente vent.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Dan nog was Phelps veel completer dan hem . Hoogenband moest het vooral van zijn techniek hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zonder de zwempakken had ie drie keer Olympisch goud gewonnen op de honderd meter. Sportheld en sympathieke intelligente vent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |