abonnement Unibet Coolblue
pi_128914990





De meesten die hier regelmatig posten dragen dry denim, oftewel denim wat onbewerkt is. Er zit geen wassing overheen, en door de broek heel lang te dragen en pas na een hele lange tijd te wassen creëer je zelf de slijtage, waardoor je dus een eigen "wassing" creëert.

De meeste dry's hebben echter al wel een proces achter de rug om de krimp eruit te krijgen. Dit noemt men sanforized denim. Van deze broeken koop je over het algemeen een waistmaat die TTS (True To Size) is, of die 1 of zelfs 2 maten kleiner is, dit omdat sommige merken enorm uitlopen. Qua inseam (lengte) ook TTS of 1 maat langer (voor eventuele "rest"krimp of omdat je expres een cuff (omslag) wil maken).

Een mooi voorbeeld hiervan is APC, mensen kopen die soms zo smal qua waist dat de bovenste knoop niet eens dicht kan. Na een paar dagen/weken dragen lopen ze dan enorm uit, soms wel 2 - 3 waistmaten. Andere merken lopen weer minder uit, maar dry's doen dat over het algemeen altijd wel.

De broeken die te groot gekocht worden zijn unsanforized en worden over het algemeen shrink to fit genoemd, Levi heeft zelfs een hele STF lijn. Deze zijn helemaal niet bewerkt, waardoor ze bij de eerste keer wassen enorm krimpen, 2 - 3 maten is geen uitzondering. Door deze bij aankoop te soaken (letterlijk: onderdompelen) haal je de krimp eruit, dit kan door ze gewoon in een wasbak met warm water te leggen voor een tijdje, maar ook door met de broek aan in bad te gaan zitten en hem dan rond je lichaam te laten krimpen.

Wat bekende merken op een rijtje per prijscategorie:

>250 euro:
• Iron Heart
• Momotaro
• Samurai
• Somét
• Sugar Cane
• The Flathead

150 - 250 euro:
• Artist Denim
• Atelier La Durance
• Denham
• Iron Heart
• Japan Blue
• Naked & Famous
• Red Cloud

<150 euro:
• A.P.C.
• Cheap Monday
• Edwin
• Levi
• Naked & Famous
• Nudie Jeans
• The Unbranded Brand

Even in een notendop wat jeans-informatie. :)







Ali_Ilegali - Momotaro X N&F Collab, Red Cloud S400, Oldblue Co. 23oz., Sage 18 oz. Marcher, Oldblue '44 repro

Analoog - Momotaro 0701, N&F Skinny Guy Japan Heritage.

Atta-boy - APC Petit Standard, Samurai S5000VX, Oldblue Co.

BacardiRazzSinas - Warehouse 1000xx.

BigSmurf - Momotaro 0201, ALD Prescott Broken Twill, Indigofera Mack Broken Twill

Blaxje - N&F WeirdGuy Selvedge Chino, A.P.C New Standard, Nudie Thin Finn Dry Selvedge, Nudie Thin Finn Dry Black Coated.

Bobr - ALD Prescott Broken Twill.

Bokkepoot - , N&F Weird Guy Elephant 2, N&F Weird Guy Japan Heritage, Nudie Regular Ralf Dry Selvedge , Roy RS2 , Momotaro 020, 0702, Nudie Lab Neo , , Samurai S5000GX-K Wind , Edwin ED-35 Rainbow selvage

Brummi3_NL - Momotaro 0701, ALD Frontier BB, Nudie Lab 16 BB, Thin Finn Dry Grey Coated.

Cpt. - A.P.C. New Standard.

DeGrote - Denham Skin VJS, Indigofera Ryman Unwashed Shirt.

don-diablo - Momotaro 0201, N&F WG Japan Heritage , Levi's 511 commuter, APC PS

doo. - Momotaro 0701

DutchErrorist - Levi 501 STF, en meer STF's.

Ditty - Nudie Tight Long John denim stretch, Railcar Viper X003

Gaijin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, APC Petit Standard

Grachtenpinguin - Nudie Slim Jim Organic Dry Dark, Japan Blue x Momotaro 0400, Denimasa 600IR

Ieppeh - APC Petit Standard, Tellason Ladbroke Grove

Jetlife - APC New Standard, Naked and Famous Japan Heritage, Tellason Ladbroke Grove

JopJuh - Tellason 15.5 oz Kuroki Denim.

Kaaspeer - ALD Princeton, Jean Shop Rocker Slim

Kasanova_ - N&F Slim Guy Nep Selvage, Nudie Grim Tim Red Selvage.

kipknots - Tellason Gustave, N&F Weird Guy Blue Weft

MartiniNL - Naked&Famous Left Hand Twill, Momotaro 0705SP,Nudie Grim Tim Org. Dry Selvage, Denham Dry R7.

Michhas - Edwin ED-57, Tellason Ladbroke Grove

M1stral - Momotaro 0201, 0701 en G007. PBJ XX-007

Neraice - Nudie Slim Jim Organic Dry Embu.

Nezhi - Cheap Monday Tight Original.

One_conundrum - Red Cloud S400 17oz.

omelette- APC New Standard

Patroon - Nudie Average Joe Dry Dirt Organic, Nudie Slim Jim Dry Black Coated.

RinkeNL - LVC 67 505, Samurai S710XX.

SatanicWarrior - Pace P-006 Dry Selvage, Nudie Average Joe Dry Selvage, Nudie Grim Tim Dry Stretch Selvage.

Sinji - Samurai 710xx.

T_Fuff - Sage 18 oz. Marcher, Atelier laDurance Prescott, Artist Denim.

ThePlaneteer - Edwin Nashville , Edwin ED-47 Rainbow selvage.

xSanjay - APC Petit Standard, N&F SG Natural Indigo

Vipi - ALD Prescott, Denim Demon Sarves, Red Cloud R400S 21oz

vault_tec - Unbranded 21 oz.

Zwartemarktplaats: Bristol.

Pedroo : Sage Warden, ALD Prescott Sterling, ALD Royston

Em-dee-em-aa: Rogue Territory SK 12.5 oz. Naked & Famous Skinny Guy LHT




Ali_Ilegali (Oldblue)


Atta-boy (APC)


bokkepoot (Naked & Famous)


DeGrote (Denham)


don-diablo (Momotaro)


JetLife (APC NS)


LSDreamer (ALD)


RinkeNL (Edwin ED-47)



T_Fuff (Atelier la Durance Royston)


DutchErrorist (Levi's 501 STF)



OP-style made by: Bobr ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Grachtenpinguin op 13-07-2013 20:53:22 ]
pi_128915050
Goede TT :o

En Renzo Rosso is Diesel, dus peopmeneer.

Allemaal peopmeneertjes dus, want die Ruedi jat gewoon broeken, :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128915059
Als iemand nog iets aangepast wil zien worden in de OP laat het me weten :)
Ik heb in ieder geval die vieze prewash van em-dee-em-aa er uit gehaald :6
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:48:30 #4
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128915079
Wie is rudi?

+1 voor de tt.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128915112
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef don-diablo het volgende:
Wie is rudi?

+1 voor de tt.
Jeansmuseum ;) Heb je niet het einde gelezen van vorige topic :P
We fear that which we cannot see
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:49:31 #6
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128915115
PBJ's in de OP, pretty please?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128915136
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef don-diablo het volgende:
Wie is rudi?

+1 voor de tt.
Ruedi is eigenaar van een denim museum in Zwitserland en denim freak.
Hij heeft trouwens net als ik een Denimasa 600IR, en met ons nog 6 anderen ;).
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:54:15 #8
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128915303
Oh oké. Das die dude die op de foto staat met Menno van tdn. Zag het voorbijkomen op Facebook. Ken de beste man verder niet. Ben ook weinig op de hoogte van het verhaal van denimasa. Komt ook een beetje omdat ik voorzien ben voor dit jaar plus komend evt. :P
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128915346
Realiseer me net dat als Basj ooit aan de raw denim gaat, hij het eigenlijk verplicht is een PBJ XX-007 te kopen.
pi_128915495
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Ruedi is eigenaar van een denim museum in Zwitserland en denim freak.
Hij heeft trouwens net als ik een Denimasa 600IR, en met ons nog 6 anderen ;).
quote:
The international well-known jeans-collector from Switzerland, Ruedi Karrer, will present a part of his unique denim collection at Blueprint upcoming Modefabriek. In Graubünden 1973, Karrer began collecting unique denim pants and jackets. Over the years he has collected an amazing collection of denim. Via internet auctions, travelling, second hand stores and flea markets, this collection nowadays consists of over 12,000 pieces! His collection includes brands like Levi’s, Lee, Wrangler, Big Star, Carhartt, Diesel, Edwin … you name it! At Modefabriek he will celebrate its 40th anniversary.
Dit dus, dat lijkt me wel de moeite waard eerlijk gezegd :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 20:59:34 #11
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128915511
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Realiseer me net dat als Basj ooit aan de raw denim gaat, hij het eigenlijk verplicht is een PBJ XX-007 te kopen.
Hahaha past nu al bij hem!
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128915587
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 20:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Realiseer me net dat als Basj ooit aan de raw denim gaat, hij het eigenlijk verplicht is een PBJ XX-007 te kopen.
Wie is Basj?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128915633
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:01 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Wie is Basj?
Het is Bajs. Typo, laat het hem niet zien ;).
Maar een kerel die veel in het sneakertopic zit en wiens levensstijl bijzonder veel overeenkomsten heeft met die van James Bond. Hij wordt dan ook liefkozend Bajs Bond genoemd.
pi_128915807
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Het is Bajs. Typo, laat het hem niet zien ;).
Maar een kerel die veel in het sneakertopic zit en wiens levensstijl bijzonder veel overeenkomsten heeft met die van James Bond. Hij wordt dan ook liefkozend Bajs Bond genoemd.
peop - poep , je weet wat ik bedoel :')

Maar het is dan wel erg baas als hij dat doet. Heb je inmiddels al een singlespeed/fixed ?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128915839
T_fuff je bent niet zo up to date :9
Faka G
pi_128916108
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:07 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

peop - poep , je weet wat ik bedoel :')

Maar het is dan wel erg baas als hij dat doet. Heb je inmiddels al een singlespeed/fixed ?
Helaas nog niet. Heb hem tot september ook niet echt nodig dus alle tijd om rustig te zoeken. Maar ben de laatste tijd erg druk dus eigenlijk juist geen tijd om te zoeken :+.
Wil denk ik trouwens geen fixed maar een singlespeed of gewone racefiets (twijfel). Zie de meerwaarde van fixed niet zo en het imago er omheen vind ik kut.
Singlespeed is wel chill want dat gaat minder snel kapot en dat zoek ik wel :P
pi_128916668
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:07 schreef Atta-boy het volgende:
T_fuff je bent niet zo up to date :9
Beetje druk denk ik :* Vandaag eerste vrije dag in 6 weken (is wel te merken denk ik, haha :') )

quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Helaas nog niet. Heb hem tot september ook niet echt nodig dus alle tijd om rustig te zoeken. Maar ben de laatste tijd erg druk dus eigenlijk juist geen tijd om te zoeken :+.
Wil denk ik trouwens geen fixed maar een singlespeed of gewone racefiets (twijfel). Zie de meerwaarde van fixed niet zo en het imago er omheen vind ik kut.
Singlespeed is wel chill want dat gaat minder snel kapot en dat zoek ik wel :P
Ik ga mijne ook ombouwen naar SS, leuk hoor dat fixed, maar ik heb een 52-15 verhouding en daar is niet tegenin te remmen maar ik heb geen zin in een lichter verzet, dat werkt niet voor mij. Dan maar freewheel erop.

Iemand heeft overigens mijn rechtertrapper gejat en mijn linker lukte denk ik niet, schroefdraad is daar nu van kapot, ik kan de trapper er alleen nog maar verkeerd om en tegen het draad in indraaien. Wat resulteert in het gevoel dat je trapper los zit en scheef trapt, takkezooi. Moet ik daar weer nieuwe in draaien ;( Hopelijk hoef ik geen nieuwe crank..
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128917500
trappers jatten :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x 10000
blijf lekker van andermans spullen af
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:05:16 #19
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128917844
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef doo. het volgende:
trappers jatten :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') x 10000
blijf lekker van andermans spullen af
Bij mij is het afgelopen jaar de ruitenwisser van m'n achterruit gejat. Ook zo gaar.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128918340
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:05 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Bij mij is het afgelopen jaar de ruitenwisser van m'n achterruit gejat. Ook zo gaar.
Ook zo random.
Iemand die weet waar de zwarte markt voor goedkope fietszadels zich verstopt trouwens? Ik ben een keer in een maand drie zadels verloren. Heel vreemd.

Iets waar ik de humor nog wel van in zag was dat ik een keer mijn fiets uit het rek wilde pakken en tot mijn verbazing mijn wiel bleef staan en ik met de rest van mijn fiets in mijn handen stond.
Hadden ze het wiel dus louter los gedraaid. Op zich ook vervelend maar niks echt kapot/gestolen dus en ik stond toch even perplex. Meer een gevalletje kattenkwaad was dat dus ;).
pi_128918414
Ik zou dan alsnog wel geirriteerd worden omdat je een wiel niet veilig kan vastzetten zonder een moer/dopsleutel, of draag je die altijd bij je gracht.;)
pi_128919183
Vanzelfsprekend, wat is een man zonder zijn moersleutel?
Nee het was toen maar 10 minuten lopen naar mijn huis en dat ging prima dus had er niet heel veel last van ;).
  zaterdag 13 juli 2013 @ 22:56:28 #23
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128919673
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vanzelfsprekend, wat is een man zonder zijn moersleutel?
Hmm, ik heb er altijd een of meerdere tot mijn beschikking.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128922469
Al die fietsboys hier :P
Overal heen lopen _O_
pi_128927625
Ik ook. Langer lopen is langere duur van de activiteit = meer fades.
Alles voor de fadezzz :7
Faka G
pi_128927645
Sprinten voor je trein is pas goed voor de fades :+
  zondag 14 juli 2013 @ 09:56:33 #27
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128927653
Ah, ik begrijp uit de topictitel dat ik hier niet mee mag praten als ik stretch in m'n broek heb ofzo? :P .
  zondag 14 juli 2013 @ 09:59:38 #28
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128927683
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:56 schreef Lonely-girl het volgende:
Ah, ik begrijp uit de topictitel dat ik hier niet mee mag praten als ik stretch in m'n broek heb ofzo? :P .
Waarom niet? Het is een algemeen jeans topic, al zijn de meeste vaste posters hier fan van raw denim.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128927687
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:56 schreef Lonely-girl het volgende:
Ah, ik begrijp uit de topictitel dat ik hier niet mee mag praten als ik stretch in m'n broek heb ofzo? :P .
:D :D

Mag wel, wat voor jeans heb je?
We fear that which we cannot see
  zondag 14 juli 2013 @ 10:03:53 #30
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128927715
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 09:59 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Waarom niet? Het is een algemeen jeans topic, al zijn de meeste vaste posters hier fan van raw denim.
Oh, zo kwam het over :D .
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:00 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

:D :D

Mag wel, wat voor jeans heb je?
Poeh... dat weet ik zo niet uit m'n hoofd hoor. Geen "bekende" merken in ieder geval. Als ik in de winkel ben dan kijk ik vaak wat ik leuk vind, en dan probeer ik een maat te zoeken waar ik in kan. En als dat goed staat dan koop ik doe gewoon :) .
Al heb ik de laatste keer gewoon bij Zalando besteld omdat ze de broek die ik wou nergens in de winkel verkochten.

Ja, en van die jeans leggings maar dat zijn volgens mij gewoon leggings en heeft weinig met jeans te maken.

Oh, wat ik nog vergeet is dat al mijn broeken "skinny" zitten, dus strak om m'n lichaam. Dat vind ik lekker zitten en vind ik ook het mooiste staan.
pi_128927820
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:03 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]

Oh, zo kwam het over :D .

[..]

Poeh... dat weet ik zo niet uit m'n hoofd hoor. Geen "bekende" merken in ieder geval. Als ik in de winkel ben dan kijk ik vaak wat ik leuk vind, en dan probeer ik een maat te zoeken waar ik in kan. En als dat goed staat dan koop ik doe gewoon :) .
Al heb ik de laatste keer gewoon bij Zalando besteld omdat ze de broek die ik wou nergens in de winkel verkochten.

Ja, en van die jeans leggings maar dat zijn volgens mij gewoon leggings en heeft weinig met jeans te maken.

Oh, wat ik nog vergeet is dat al mijn broeken "skinny" zitten, dus strak om m'n lichaam. Dat vind ik lekker zitten en vind ik ook het mooiste staan.
Hehe ok, ja waar je goed in voelt dat koop je gewoon :) Tja jeggings is het beetje hetzelfde als joggy's van sanjay :P :P

Naked and famous heeft wel leuke dames denim, ook in skinny of superskinny fits. Misschien wel wat voor je als project :9 ;)
We fear that which we cannot see
  zondag 14 juli 2013 @ 10:27:11 #32
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128927950
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:

[..]

Hehe ok, ja waar je goed in voelt dat koop je gewoon :) Tja jeggings is het beetje hetzelfde als joggy's van sanjay :P :P

Naked and famous heeft wel leuke dames denim, ook in skinny of superskinny fits. Misschien wel wat voor je als project :9 ;)
Ja, ik kijk gewoon hoe het staat als ik voor de spiegel sta, en bevalt het, dan neem ik het mee. Alleen ik heb laatst wel een gokje gewaagd door een broek bij de action te kopen. Ze hadden alleen één maat kleiner dan wat ik normaal heb, maar ik vond de kleur leuk dus ik heb 'm toch maar meegenomen. En eigenlijk zit 'ie ook wel goed.

Ik koop de laatste tijd vooral broeken met felle kleuren. Dus geel, groen, rood of roze. Blauw wil ik nog, maar ik heb nog niet de kleur blauw kunnen vinden die ik wou. Hetzelfde had ik met groen, het was allemaal net een andere kleur. Tot ik die bij Zalando tegenkwam.

Bedankt voor de tip. Zodra ik weer wat geld heb ga ik die zeker proberen. Ik wil nog wel wat "skinny" jeans erbij in een "gewone" kleur. Ik heb nu een hoop met kleurtjes maar ik wil ook nog wel weer wat "gewone" blauwe erbij. En het liefst een beetje met van die... wat noem je het... slijtplekken? Gewoon van die lichtere plekken bedoel ik, niet dat het echt versleten is of er gaten in zitten.

Hebben jullie er trouwens ook last van dat je broeken afzakken als je gaat zitten? Ik heb daar wel vaak last van, dat ik m'n shirtje dan naar beneden moet trekken omdat ik anders in m'n blote kont zit :@ . En het probleem is ook nog eens dat ik het niet altijd door heb en dus ook niet altijd m'n shirtje omlaag trek.
pi_128929435
Is voor gozers niet zo'n groot probleem bij t zitten ;).

Voor voorgemaakte slijtplekken kan je beter gewoon bij de h&m of zara kijken. Mocht je wat speciaals willen, kijk dan naar PRPS. Deze broeken kosten in de winkel al gauw 400 euro, maar er zijn altijd deals te behalen bij online outlets zoals YOOX. Deze zijn nu helemaal (relatief) goedkoop ivm de summersale.

http://www.yoox.com/nl/wo(...)on=E&textsearch=Prps

Naked and Famous is een nogal zeldzaam merk in Nederland, en word slechts in Amsterdam verkocht bij Tenue de Nimes. Zij maken met raw denim, of denim die van te voren niet bewerkt is. Het is dan aan de drager om naar verloop van tijd zelf voor de slijtplekken te zorgen.

Mocht je gewoon een mooie broek willen, dan kan er vrij weinig fout gaan met een Levi's curve id.
pi_128929465
Wat een behulpzaamheid op de vroege morgen jongens! ^O^
pi_128929621
En toen was mijn tellason uit de OP, die ik zelden droeg, opeens kort :D




  zondag 14 juli 2013 @ 12:12:45 #36
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_128929666
Het feit dat je broeken afzakken tijdens het zitten heeft te maken met de waist van je broeken. Je zal dan vooral low waist broeken hebben die laag op de heupen zitten. Wanneer je dat als vervelend ervaart kun je altijd eens kijken naar normal of high waist broeken.

@kaaspeer nu nog wel, maar over een maandje wordt N&F ook gewoon in eindhoven verkocht :D
#FREEBAJSKORV
pi_128929735
Sweet! Waar? Rambam?

@ jopjuh. Sorry man, maar voor een short lijkt me die te strak...
  zondag 14 juli 2013 @ 12:37:14 #38
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128930222
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef kaaspeer het volgende:
Is voor gozers niet zo'n groot probleem bij t zitten ;).

Voor voorgemaakte slijtplekken kan je beter gewoon bij de h&m of zara kijken. Mocht je wat speciaals willen, kijk dan naar PRPS. Deze broeken kosten in de winkel al gauw 400 euro, maar er zijn altijd deals te behalen bij online outlets zoals YOOX. Deze zijn nu helemaal (relatief) goedkoop ivm de summersale.

http://www.yoox.com/nl/wo(...)on=E&textsearch=Prps

Naked and Famous is een nogal zeldzaam merk in Nederland, en word slechts in Amsterdam verkocht bij Tenue de Nimes. Zij maken met raw denim, of denim die van te voren niet bewerkt is. Het is dan aan de drager om naar verloop van tijd zelf voor de slijtplekken te zorgen.

Mocht je gewoon een mooie broek willen, dan kan er vrij weinig fout gaan met een Levi's curve id.
Oké :D .

Oké, dan kijk ik wel bij de H&M of Zara. Bedankt voor het advies.
Het hoeft voor mij niet speciaal te zijn, zolang het er maar leuk uitziet en een beetje betaalbaar is voor me. Maarja, dat is voor iedereen verschillend denk ik.

Maar ik denk dat Naked and Famous dan misschien niet echt mijn ding is. Ik heb toch het liefste wel een beetje kleurverschil in mijn broeken wat betreft bleekplekken of slijtplekken of hoe je het noemt.
Het gaat me er vooral om dat 'ie "skinny" zit, dus strak om m'n huid, vanaf m'n enkels tot m'n heupen.

Ik denk dat het ook vooral een kwestie is van smaak en dat wat ik mooi vind, misschien niets voor jullie is.
Toch bedankt voor het advies en ik zal zeker eens naar die Levi's curve id kijken dan.
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef doo. het volgende:
Wat een behulpzaamheid op de vroege morgen jongens! ^O^
Ja, ik vind het echt super fijn :) .
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef xSanjay het volgende:
Het feit dat je broeken afzakken tijdens het zitten heeft te maken met de waist van je broeken. Je zal dan vooral low waist broeken hebben die laag op de heupen zitten. Wanneer je dat als vervelend ervaart kun je altijd eens kijken naar normal of high waist broeken.

@kaaspeer nu nog wel, maar over een maandje wordt N&F ook gewoon in eindhoven verkocht :D
Oh, dat zou best kunnen hoor. Ik let niet echt op de waist van m'n broeken, maar het zouden best low waist broeken kunnen zijn. Ze zitten wel allemaal laag op m'n heupen ja.
En tja... echt vervelend vind ik het niet. De broeken zelf zitten wel mooi en helemaal als ik gewoon sta. Het is alleen als ik gebukt sta of ga zitten dat het wat afzakt en er wat te zien is. Maar dat vind ik eigenlijk niet eens zo erg, want ik zie het zelf toch niet :@ .
pi_128930341
Aan de late kant maar mag mijn Momotaro G017-MB in de op, danke sehr. O+
pi_128931062
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:41 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Aan de late kant maar mag mijn Momotaro G017-MB in de op, danke sehr. O+
Same, maar dan mijn Edwin uit het vorige topic?

Dank u :)
pi_128939051
Teaser:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_128940818
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou teaser?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128941210
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 10:27 schreef Lonely-girl het volgende:

[..]
Alleen ik heb laatst wel een gokje gewaagd door een broek bij de action te kopen.
Neger wat? :'(
  zondag 14 juli 2013 @ 17:45:51 #44
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128941709
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef T_Fuff het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat nou teaser?
Met indigo lopen smeren ja ?
Als ook van de sarcastische opmerkingen
  zondag 14 juli 2013 @ 18:49:41 #45
407262 Lonely-girl
graag verwijderen
pi_128943543
quote:
9s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef Michhas het volgende:

[..]

Neger wat? :'(
De broek zit verder goed hoor :) . Lekker strak en staat goed enzo.
pi_128943558
TdN is zeker mijn enige optie voor een chainstitch hier in Nederland?
  zondag 14 juli 2013 @ 19:09:27 #47
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_128944089
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
Teaser:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dr. Oetker steez!
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_128945393
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dr. Oetker steez!
:+
De eerste overdyed:
Faka G
  zondag 14 juli 2013 @ 20:06:00 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_128946236
wel lef om met indigo te fucken in je dure boots
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_128947445
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:09 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dr. Oetker steez!
Ik ben misschien hipster maar deze vat ik niet :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128947499
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
wel lef om met indigo te fucken in je dure boots
Adds character ;) je wast het er zo uit hoor
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:04:10 #52
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
  zondag 14 juli 2013 @ 21:05:47 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128948687
quote:
Ik had het ook al gezien. Echt een faal collectie. Zo zonde van apc.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128949535
Vriend van me heeft 3 items gekocht :+
Faka G
pi_128949604
blank hiphop shirt a ¤80,- was instacop..

srsly wtf is mis met apc dat ze zo laag zinken hoe durven ze daar 80¤ voor te vragen

En waddup met die raw denim, ik zie geen verschillen met de standaard apc's
  zondag 14 juli 2013 @ 21:30:06 #56
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128949794
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef Atta-boy het volgende:
Vriend van me heeft 3 items gekocht :+
Hype hype.

Die broeken zagen er ook vaag uit qua pasvorm. Brede waist maar hele smalle pijpen.
Love will tear us apart (Joy Division)
  zondag 14 juli 2013 @ 21:30:53 #57
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128949840
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hype hype.

Die broeken zagen er ook vaag uit qua pasvorm. Brede waist maar hele smalle pijpen.
I kinda like that.

Volgens mij is er echt nul resell value hier, vraag me af hoe dat gaat lopen.
pi_128954645
Ik vind die raw denim wel hard. ALS die in de sale zou komen, dan zou ik het overwegen om hem te kopen.
pi_128954857
Volgens mij is de kanye X apc hype niet zo groot. Dus grote kans dat ze in de sale komen.
pi_128955050
Zijn er nog meer modellen die bekend met normale waist en erg smalle pijpen?
pi_128955372
Met normale waist bedoel je midrise of gewoon een hoge rise?
pi_128956010
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Alteitfet het volgende:
Zijn er nog meer modellen die bekend met normale waist en erg smalle pijpen?
ALD princeton, Samurai s710, Iron Heart 666, Japan Blue jb0401, Dior Homme 17,5-19cm

Hangt een beetje af wat je wil. Er zijn genoeg slank gesneden modellen waarbij je niet als een emo in skinnyjeans zit.

Met een Nudie Slim Jim kom je al een heel eind
pi_128957037
Volgens mij is de leg opening van deze bijna 2 keer zo klein als van bv een sam s710 als je die foto van die broek ziet :+ Echt hele extreme carrot.
Faka G
pi_128957237
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij is de leg opening van deze bijna 2 keer zo klein als van bv een sam s710 als je die foto van die broek ziet :+ Echt hele extreme carrot.
Meer iets voor willie dus.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128964039
Afhankelijk van de kwaliteit van die APC x Kanye dingen vind ik de prijzen niet eens zo heel gek. Een normaal wit t-shirt van APC kost ook zo 70 euro.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_128964917
Teasers waren al gekomen nu wat echte werk :)























:*
We fear that which we cannot see
  maandag 15 juli 2013 @ 11:19:26 #67
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128965009
En daarna het zwembad in. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128965179
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:19 schreef don-diablo het volgende:
En daarna het zwembad in. 8-)
Hahaha, werd veel te laat :o van 1100 tot 2200 ofzo bezig geweest :D

Natural indigo en Tfuff zijn oude ALD nog gedyed :D
We fear that which we cannot see
pi_128965354
Hoe is dat half dyed shirt geworden? Ziet er vanaf een afstandje dope uit. Leuk projectje trouwens ^O^ geen witte allstars erin gegooid? Vond die stiekem toch best tof, was volgens mij een samenwerking met TdN toendertijd alleen vroegen ze er 90eu voor of zo.
pi_128965448
Half-dyed shirt is bij Atta, was zijn projectje :P hij heeft 2 half dyed gedaan. Heb geen foto's daarvan op mijn camera. Allstars komen denk andere keer ;)
Instead nu HM plimsolls :D Zal vanmiddag of van de week ff foto's maken nu alles droog is ;)
We fear that which we cannot see
pi_128965546
Ali je bent de mooie dye-schoentjes vergeten, die achteraf niet nodig waren, want RW zijn zelfreinigend 8-)



En dit voor repairs

Hier de ALD uit 2007 nog eens dyen, en op de achtergrond het half-dyed shirt van Atta, die overigens tof is geworden.


quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:32 schreef doo. het volgende:
Hoe is dat half dyed shirt geworden? Ziet er vanaf een afstandje dope uit. Leuk projectje trouwens ^O^ geen witte allstars erin gegooid? Vond die stiekem toch best tof, was volgens mij een samenwerking met TdN toendertijd alleen vroegen ze er 90eu voor of zo.
Ja dat gaan we binnenkort nog doen, in elk geval volgens mij wilt Atta dat ook wel doen, ik wel in elk geval, vind die schoenen van Ali echt tof geworden.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  maandag 15 juli 2013 @ 11:45:43 #72
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128965625
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:41 schreef T_Fuff het volgende:
Ali je bent de mooie dye-schoentjes vergeten, die achteraf niet nodig waren, want RW zijn zelfreinigend 8-)

[ link | afbeelding ]

En dit voor repairs [ link | afbeelding ]

Hier de ALD uit 2007 nog eens dyen, en op de achtergrond het half-dyed shirt van Atta, die overigens tof is geworden.
[ link | afbeelding ]

[..]

Ja dat gaan we binnenkort nog doen, in elk geval volgens mij wilt Atta dat ook wel doen, ik wel in elk geval, vind die schoenen van Ali echt tof geworden.
Ik wil er de volgende keer ook bij zijn. Is het niet om dyen, dan voor de gezelligheid. 8-)
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128965746
Haha, goed bezig gasten! Ziet er leuk uit. Ik ga m'n APC voor de tweede keer naar de kleermaker brengen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_128965789
Gaaf mannen! Dit is wel echt een toffe manier om met indigo bezig te zijn ;).
Dip 'n dye shirt is tof!
pi_128965828
Is die ALD nog erg veranderd trouwens?
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_128966071
nice! Als jullie het nog een keertje gaan doen, hit me up! Wil een half dyed shirt (kan ook per post versturen evt. ;) )
pi_128966440
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:41 schreef T_Fuff het volgende:
Ali je bent de mooie dye-schoentjes vergeten, die achteraf niet nodig waren, want RW zijn zelfreinigend 8-)

[ link | afbeelding ]

En dit voor repairs [ link | afbeelding ]

Hier de ALD uit 2007 nog eens dyen, en op de achtergrond het half-dyed shirt van Atta, die overigens tof is geworden.
[ link | afbeelding ]

[..]

Ja dat gaan we binnenkort nog doen, in elk geval volgens mij wilt Atta dat ook wel doen, ik wel in elk geval, vind die schoenen van Ali echt tof geworden.
Hahah ja die RW idd :P Die HM heeft een beetje gele gloed nu erop, maak straks ff foto. Misschien te veel azijn in de soakbak na dyen :P
Zal ze straks nog ff rinsen.

quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik wil er de volgende keer ook bij zijn. Is het niet om dyen, dan voor de gezelligheid. 8-)
Hahaha, was gezellig iig :)

@leppeh, die apc lijkt op atta zijn apc crotch :D

@doo, ja atta is de man voor half dyed shirt, ik ben benieuwd hoe die is na drogen :)
We fear that which we cannot see
pi_128974082
Ik ga op dat half dyed shirt denk ik nog een pocket maken van denim. Miss op wat andere ook nog maar dat weet ik nog niet.
Moet toch wat met zo'n nudie :+
Faka G
pi_128974378
DIY
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128974622
Voor mensen die four sale nog willen checken. Veel human made t shirts, 3sixteen denim, wat grote maten momo, pre wash lvc en nog wat vans, reeboks en saucony's in kleine maten.
pi_128975091
Kleine maten :7 :7 :7
Faka G
pi_128975318
Wat is human made trouwens voor merk? 209retail voor een kortenmouwenshirt, gaat het niet? En jammer dat die 3sixteen zwart niet in een Slim Tapered maar SL was, die had ik graag willen hebben, fit was ace. Ze hadden alleen de donkerblauwe in een ST.
pi_128976604
Geen idee. Vond het niet heel cool om eerlijk te zijn. Heb zelf nog een ninja nbhd shirtje opgepikt, laatste maatje L :7
  maandag 15 juli 2013 @ 18:05:19 #84
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128976802
Ze hadden ook nog wat Raf en Wang hangen voor super cheap. Miss nog even oppikken maar wordt een beetje moe van dat heen en weer gesjok naar Amsterdam ivm. fashion week en alles.
pi_128977425
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 17:58 schreef Pedroo het volgende:
Geen idee. Vond het niet heel cool om eerlijk te zijn. Heb zelf nog een ninja nbhd shirtje opgepikt, laatste maatje L :7
Hadden ze nog maat 2 liggen? :D
Faka G
pi_128977900
Helaas niet. Alleen nog 2 andere nbhd shirtjes in maat m.
pi_128977927
Welke heb je gekocht pedro? Grote kans dat ik hem ook aan heb gehad /nohomo :9 . Japan fit is echt niks voor mij helaas.
  maandag 15 juli 2013 @ 18:52:23 #88
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_128978162
+1 voor de indigo smeerders :9
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_128978218
Vette foto's gasten _O_
pi_128978265
Harde fittie op Kanye x APC. Why? Collectie is typisch APC. Alleen pasvorm van de broeken is anders.
pi_128978323
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:44 schreef doo. het volgende:
Welke heb je gekocht pedro? Grote kans dat ik hem ook aan heb gehad /nohomo :9 . Japan fit is echt niks voor mij helaas.
Die met een sleuteltje en stuurwiel :P. Fit is ace voor mij. Heb een kort boven lichaam en lange armen en benen.
pi_128978360
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:43 schreef Pedroo het volgende:
Helaas niet. Alleen nog 2 andere nbhd shirtjes in maat m.
Nbhd heeft toch alleen 1, 2, 3 etc qua maatvoering?
2 is normaal gesproken m dus dat zou me dan moeten passen :)
Faka G
  maandag 15 juli 2013 @ 19:02:49 #93
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128978434
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 18:05 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Ze hadden ook nog wat Raf en Wang hangen voor super cheap. Miss nog even oppikken maar wordt een beetje moe van dat heen en weer gesjok naar Amsterdam ivm. fashion week en alles.
Vindt je het wat tot dusverre?
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128978660
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:00 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Nbhd heeft toch alleen 1, 2, 3 etc qua maatvoering?
2 is normaal gesproken m dus dat zou me dan moeten passen :)
Deze had gewoon L staan.

Edit: large-regular staat erin.
pi_128978816
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:08 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Deze had gewoon L staan.

Edit: large-regular staat erin.
Oh vaag, wist niet dat ze dat ook hadden.
Miss dat ik binnenkort ff ga kijken maar denk het niet. Eerst een nieuwe(re) auto kopen :+
Faka G
pi_128978882
Zoveel hangt en ligt er niet. Misschien qua schoenen nog de moeite waard. Maar qua t shirts niet en denim niet. Tenzij je een 3sixteen wil.
pi_128979075
Droog na het rinsen:

zelf gebreide sjaal:


Nog 1


Gebreide telefoonhoes :P












:*
We fear that which we cannot see
pi_128979438
Meer dips!
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_128979907
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:33 schreef leppeh het volgende:
Meer dips!
Dit is 2 t/m 4 dips verschilt per item. Wil sommige nog donkerder maken ;)
We fear that which we cannot see
pi_128979960
Nice Ali :D
  maandag 15 juli 2013 @ 19:57:24 #101
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128980163
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:02 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Vindt je het wat tot dusverre?
An sich wel vermakelijk. Was voornamelijk achter de coulissen werkzaam dus heb niet zoveel gezien van de shows. Zitten wel mooie stukken bij maar over het algemeen is alles heel theatraal & bombastisch in Nederland, bijna kostuumachtig.

Typerend hiervoor is de organisator: liep met een hoge hoed,hoge hakken & in een kostuum met 'bloed'vlekken op het shirt als een soort van vampier meets circusdirecteur meets dragqueen, inclusief paardrij zweep.
  maandag 15 juli 2013 @ 19:58:36 #102
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_128980209
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:21 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Droog na het rinsen:

zelf gebreide sjaal:

:*
Die oneffen dye op de sjaal is wel fijn, t'is alleen vrij licht? Echt indigo is het nog niet. Hoe komt dat?
  maandag 15 juli 2013 @ 20:13:07 #103
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128980698
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Die oneffen dye op de sjaal is wel fijn, t'is alleen vrij licht? Echt indigo is het nog niet. Hoe komt dat?
Moet dat ook vaak gedaan worden wil je een donkerdere kleur krijgen. Een goed voorbeeld zijn m'n tdn converse. Die zijn donkerder omdat ze heel vaak gedipt zijn.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128980779
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef zwartemarktplaats het volgende:

[..]

Die oneffen dye op de sjaal is wel fijn, t'is alleen vrij licht? Echt indigo is het nog niet. Hoe komt dat?
Denk samenstelling ook en begin deden we helft van het potje wat in het vat moest.
Toen we na 1/2 dips de rest erbij deden werd het ook veel sneller blauw.

Verder is eigenlijk het beste om eerst goed te drogen en daarna pas weer te dippen.
Het was bij ons nog vochtig als wij weer een 2/3/4de dip deden.

Ene sjaal is 2x en andere sjaal bijv 4x gedaan. Ook een verschil in wol.
We gebruiken natural indigo dus geen syntetische daar zou het ook aan kunnen liggen.

:)
We fear that which we cannot see
pi_128986508
Het is natuurlijk wel echt indigo, omdat het natural indigo is. Maar het is nog niet de herkenbare indigo kleur, heb je gewoon meer dips voor nodig.

Dit was experimenteren, we moeten inderdaad hogere concentratie doen en goed drogen tussendoor. Maar dat is voor de volgende keer :)

Ik vandaag indigo shirt aangehad, ik vind hem echt heel tof :)

Wel jammer dat de piemeltekening op de kussensloop meer op een raket lijkt :')
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128986715
Super die indigo smeerboel!
  dinsdag 16 juli 2013 @ 08:21:40 #107
16715 Mylene
*schatje*
pi_128996086
Hier de prijzen APC Kanye collab. In de VS al uitverkocht, zo is hier te lezen.

http://www.apc.fr/wwuk/kanye_west-td220.html

:|W
pi_128996417
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 08:21 schreef Mylene het volgende:
Hier de prijzen APC Kanye collab. In de VS al uitverkocht, zo is hier te lezen.

http://www.apc.fr/wwuk/kanye_west-td220.html

:|W
Kanye is daar toch wel een stuk groter dan hier. Ben vorig jaar nog naar zijn concert met Jay-Z geweest in het Sportpaleis in Antwerpen, dat was wel fucking sweet :9
pi_128996883
Dat fulltime werken gaat je niet in de 'koude dry kleren zitten zeg' van de hele tijd in suit lopen krijg ik geen fades :'(
  dinsdag 16 juli 2013 @ 09:32:06 #110
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_128997052
waar heb je die indigo gekocht?
Starbucks, waar blijf je
pi_128997499
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:32 schreef doctor.starbucks het volgende:
waar heb je die indigo gekocht?
Hier:
http://www.georgeweil.com(...)Level3=1106&PID=4419

Je kan ook dit ergens kopen op internet:
http://www.jacquardproducts.com/indigo-tie-dye.html

:)
We fear that which we cannot see
pi_128998424
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:22 schreef doo. het volgende:
Dat fulltime werken gaat je niet in de 'koude dry kleren zitten zeg' van de hele tijd in suit lopen krijg ik geen fades :'(

Ik mag gewoon denim dragen op mijn werk O+
En dan natuurlijk indien mogelijk de trap pakken.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 10:42:13 #113
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_128998566
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 09:22 schreef doo. het volgende:
Dat fulltime werken gaat je niet in de 'koude dry kleren zitten zeg' van de hele tijd in suit lopen krijg ik geen fades :'(

I feel your pain, je went eraan. Ik zou zo m'n apc aantrekken naar werk als dat kon, maar helaas.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_128998568
Ik ook, werk met denim ftw. Soms doe ik mee met oefeningen voor de fades :7
Faka G
pi_128998599
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Ik mag gewoon denim dragen op mijn werk O+
En dan natuurlijk indien mogelijk de trap pakken.
Same here, every day is denim day at the office O+
pi_128998859
Ik merk overigens dat ik de laatste tijd steeds meer mijn nudie draag.
Qua fabric een saai en langzaam fadend ding maar ik vind de fit echt heerlijk.
pi_128999046
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 10:54 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik merk overigens dat ik de laatste tijd steeds meer mijn nudie draag.
Qua fabric een saai en langzaam fadend ding maar ik vind de fit echt heerlijk.
verbrand hem, dan kan je niet meer verleidt worden.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_128999282
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:03 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

verbrand hem, dan kan je niet meer verleidt worden.
_O-
pi_128999616
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:03 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

verbrand hem, dan kan je niet meer verleidt worden.
We kunnen wel op de volgende meet ritueel oude lelijke prewashes verbranden?
pi_128999877
Japan Blue is ook binnen!
Bestel ik dat ding echter in een W31 (wat een W32,7 zou moeten zijn volgens de sizechart) krijg ik hem niet eens over mijn dijbenen aangetrokken.
Dus ik meet de waist op blijkt die gewoon een volle 2'' smaller te wezen. :D
pi_129000581
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:27 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

We kunnen wel op de volgende meet ritueel oude lelijke prewashes verbranden?
O dat is wel erg tof, of we maken er een knutseldag van en dan kun je allemaal je eigen denim-item maken. OF we maken er allemaal poppetjes van en we gaan battlen (een soort warhammer) en dan verbranden we ze op het einde alsnog?
:+

quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:35 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Japan Blue is ook binnen!
Bestel ik dat ding echter in een W31 (wat een W32,7 zou moeten zijn volgens de sizechart) krijg ik hem niet eens over mijn dijbenen aangetrokken.
Dus ik meet de waist op blijkt die gewoon een volle 2'' smaller te wezen. :D
Dat is naar, waar besteld? Ik zou gewoon terugsturen want dit kan dus niet, foto met je meet-lint erbij en zeggen dat je vervangend item wilt?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129001243
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

O dat is wel erg tof, of we maken er een knutseldag van en dan kun je allemaal je eigen denim-item maken. OF we maken er allemaal poppetjes van en we gaan battlen (een soort warhammer) en dan verbranden we ze op het einde alsnog?
:+

Je slaat door.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129001302
Bij Okayama Denim, broek heb ik platgelegt, de waist opgemeten van 39cm en dat x2 gedeelt door 2,54 en dan kom je uit op 30,7''.
Misschien dat er hier iemand er interesse in heeft anders gaat ie terug idd!
pi_129004154
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 11:56 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

O dat is wel erg tof, of we maken er een knutseldag van en dan kun je allemaal je eigen denim-item maken. OF we maken er allemaal poppetjes van en we gaan battlen (een soort warhammer) en dan verbranden we ze op het einde alsnog?
:+
Denim LARP _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129004773
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 13:39 schreef Michhas het volgende:

[..]

Denim LARP _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixed that for ya.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grachtenpinguin op 16-07-2013 14:57:17 ]
  dinsdag 16 juli 2013 @ 16:50:49 #126
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129011115
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef kaaspeer het volgende:
Is voor gozers niet zo'n groot probleem bij t zitten ;).

Voor voorgemaakte slijtplekken kan je beter gewoon bij de h&m of zara kijken. Mocht je wat speciaals willen, kijk dan naar PRPS. Deze broeken kosten in de winkel al gauw 400 euro, maar er zijn altijd deals te behalen bij online outlets zoals YOOX. Deze zijn nu helemaal (relatief) goedkoop ivm de summersale.

http://www.yoox.com/nl/wo(...)on=E&textsearch=Prps

Naked and Famous is een nogal zeldzaam merk in Nederland, en word slechts in Amsterdam verkocht bij Tenue de Nimes. Zij maken met raw denim, of denim die van te voren niet bewerkt is. Het is dan aan de drager om naar verloop van tijd zelf voor de slijtplekken te zorgen.

Mocht je gewoon een mooie broek willen, dan kan er vrij weinig fout gaan met een Levi's curve id.
Ben een beetje een lurker in dit topic maar vind het steeds interessanter worden :D

Alleen heb ik verschrikkelijke maten als het over broeken gaat, mijn verhouding tussen mijn heup- en taillemaat is erg groot waardoor de meeste broeken aan de achterkant open staan dus een broek op het internet bestellen is geen optie voor mij.
En ik wil alleen maar skinny jeans.

Dus om een broek te passen voor het kopen moet ik in Amsterdam zijn? Toevallig moet ik donderdag in Amsterdam zijn om een studio te bezichtigen en vanaf september moet ik er naar zijn voor de studie dus dan is dat allemaal geen probleem meer :)
吴 曼 迪
pi_129011364
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:50 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ben een beetje een lurker in dit topic maar vind het steeds interessanter worden :D

Alleen heb ik verschrikkelijke maten als het over broeken gaat, mijn verhouding tussen mijn heup- en taillemaat is erg groot waardoor de meeste broeken aan de achterkant open staan dus een broek op het internet bestellen is geen optie voor mij.
En ik wil alleen maar skinny jeans.

Dus om een broek te passen voor het kopen moet ik in Amsterdam zijn? Toevallig moet ik donderdag in Amsterdam zijn om een studio te bezichtigen en vanaf september moet ik er naar zijn voor de studie dus dan is dat allemaal geen probleem meer :)
Je kunt het beste naar Tenue de Nimes gaan in Amsterdam. Zit aan de Elandsgracht en een aan de Haarlemmerstraat. Daarnaast is Levi's Curve ID erg goed voor dames, al weet ik niet zeker of ze die daar verkopen. Denk dat iemand hier je dat wel kan vertellen though.

Meer dames in dry's *O*
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:00:41 #128
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129011511
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Je kunt het beste naar Tenue de Nimes gaan in Amsterdam. Zit aan de Elandsgracht en een aan de Haarlemmerstraat. Daarnaast is Levi's Curve ID erg goed voor dames, al weet ik niet zeker of ze die daar verkopen. Denk dat iemand hier je dat wel kan vertellen though.

Meer dames in dry's *O*
Curve id is altijd een prima optie voor de dames. Al vind m'n vriendin dat haar (one wash/dry) niet meer zo skinny zat als in het begin.

Lee heeft nu ook een soortgelijk iets. Daarnaast is acne voor dames ook niet gek. Hebben er een aantal mooie broeken tussen zitten alleen weet ik niet of het het geld waard is. Wel prijziger.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:01:43 #129
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129011562
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 16:57 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Je kunt het beste naar Tenue de Nimes gaan in Amsterdam. Zit aan de Elandsgracht en een aan de Haarlemmerstraat. Daarnaast is Levi's Curve ID erg goed voor dames, al weet ik niet zeker of ze die daar verkopen. Denk dat iemand hier je dat wel kan vertellen though.

Meer dames in dry's *O*
Ja maar de Levi's die ik in het verleden kocht heb ik eigenlijk nooit echt gedragen :@
Collega heeft bij Levi's gewerkt die zei dat de Bold inderdaad misschien iets voor mij is.
吴 曼 迪
pi_129012039
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:00 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Curve id is altijd een prima optie voor de dames. Al vind m'n vriendin dat haar (one wash/dry) niet meer zo skinny zat als in het begin.

Lee heeft nu ook een soortgelijk iets. Daarnaast is acne voor dames ook niet gek. Hebben er een aantal mooie broeken tussen zitten alleen weet ik niet of het het geld waard is. Wel prijziger.
Niet meer zo skinny? Zo ver uitgelopen?
  dinsdag 16 juli 2013 @ 17:27:24 #131
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129012689
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 17:11 schreef Michhas het volgende:

[..]

Niet meer zo skinny? Zo ver uitgelopen?
Dat valt imo wel mee (zit stretch in), de broek is gewoon iets losser als andere skinny's.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129013345
PBJ voor chicks :D minder duur en dat blaadje is gewoon awesome.
Faka G
  dinsdag 16 juli 2013 @ 18:29:47 #133
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129014781
Leuk mandy!

Ga idd gewoon lekker naar tenue de nimes, wellicht dat acne of N&F iets heeft wat je zoekt.

Anders is een Nudie tight long John misschien een optie
#FREEBAJSKORV
pi_129015040
RRL komt binnenkort trouwens ook met een lijn voor vrouwen. Ben benieuwd of ze ook dry's voor vrouwen uit gaan brengen.
  dinsdag 16 juli 2013 @ 19:19:58 #135
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129016413
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:37 schreef Michhas het volgende:
RRL komt binnenkort trouwens ook met een lijn voor vrouwen. Ben benieuwd of ze ook dry's voor vrouwen uit gaan brengen.
Ik wil sowieso een keer iets van RRL. Zitten mooie dingen tussen.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129017726
Ik zou ook ooit wel een RRL willen. Zo veel keuzes, zo weinig paar benen :')
Faka G
pi_129017988
Ben met een schuin oog aan het kijken naar een slim tapered zwarte jeans. Zat vanzelfsprekend even te kijken naar Acne, iemand nog andere tips?

[ Bericht 57% gewijzigd door Grachtenpinguin op 16-07-2013 20:11:42 ]
pi_129018177
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben met een schuin oog aan het kijken naar een slim tapered zwarte jeans. Zat vanzelfsprekend even te kijken naar Acne, iemand nog andere tips?
yooo na-aperpinguin, ik vroeg een topic geleden hetzelfde :(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129018212
Samurai heeft ook zwarte denim gehad, als je die via fora oid heb je een mooie zwarte denim iig :D of gewoon een cheape unbranded.
Apc heeft ook nog zwarte denim trouwens
Edit: sorry doo niet gezien :+
Ik vind zoiets ook al een tijdje leuk maar wil dat nu (nog) niet
Faka G
pi_129018267
@doo
Bij mij wordt er wel geantwoord :6

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@atta zijn shit in het sneakertopic
Klopt, ben ook best benieuwd naar indo denim enzo.
Maar wil in ieder geval die sugarcane denimasa nog. Daarna ga ik misschien wel verder kijken.
Vind het wel leuk om broeken van verschillende merken te hebben om verschillen te zien :)
pi_129018303
Is het ook :D ik heb expres nu 3 verschillende fits van 3 hele verschillende merken tegelijk. Daarna ga ik niet echt meer naar verschillende merken en/of fits kijken maar gewoon kopen wat ik het leukst vind :+
Faka G
pi_129018311
samurai, denimasa en pbj staan op mijn lijst die ik ooit nog in m'n leven wil hebben. Hopelijk word ik 80, en zelfde lichaamsbouw, kan ik elke 2 jaar een nieuwe kopen en heb ik 31 sicke broeken.
pi_129018405
Heb ook inderdaad bewust 3 (redelijk) verschillende fits en 3 vrij verschillende broeken.
Wil wel nog een VHW en dus een zwarte denim.
Zo'n sugarcane vind ik trouwens wel echt iets nieuws, ondanks dat het ook een denimasa is.
Iemand die de zwarte denim van unbranded wel eens irl gezien heeft? Lijkt me toch matig.
pi_129018476
Je sams en oldblue hebben trouwens toch ongeveer dezelfde fit atta?
pi_129018627
Eerst wel maar heb die oldblue laten taperen voor een tapered fit en die sams valt straight naar beneden met een wat wijdere leg opening.
En belangrijkste verschil was voor mij dat die sams 17 oz hadden en m'n oldblue 23 na soak.
Faka G
  dinsdag 16 juli 2013 @ 20:31:51 #146
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129018929
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:13 schreef Atta-boy het volgende:
Is het ook :D ik heb expres nu 3 verschillende fits van 3 hele verschillende merken tegelijk. Daarna ga ik niet echt meer naar verschillende merken en/of fits kijken maar gewoon kopen wat ik het leukst vind :+
Heb ik ook.
Love will tear us apart (Joy Division)
  dinsdag 16 juli 2013 @ 23:55:18 #147
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129029319
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:14 schreef doo. het volgende:
samurai, denimasa en pbj staan op mijn lijst die ik ooit nog in m'n leven wil hebben. Hopelijk word ik 80, en zelfde lichaamsbouw, kan ik elke 2 jaar een nieuwe kopen en heb ik 31 sicke broeken.
PBJ's zijn in ieder geval de moeite waard kan ik je vertellen
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  woensdag 17 juli 2013 @ 00:25:17 #148
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129030353
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 18:29 schreef xSanjay het volgende:
Leuk mandy!

Ga idd gewoon lekker naar tenue de nimes, wellicht dat acne of N&F iets heeft wat je zoekt.

Anders is een Nudie tight long John misschien een optie
Ja ga daar denk ik maar eens kijken :Y Of morgen of als ik in (omgeving) Amsterdam gesetteld ben. In de tussentijd blijf ik hier gewoon nog lurken :9
吴 曼 迪
pi_129038811
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef M1stral het volgende:

[..]

PBJ's zijn in ieder geval de moeite waard kan ik je vertellen
Ik ga nu ook een potje maken voor een volgende denim, kans is groot dat dat een PBJ wordt. Zit al te kijken naar een 24-005, voor 300 incl invoerrechten wel de moeite voor een 20 oz+. Of misschien zit er nog wel een mooie tussen die nieuwe Momo's komende februari.. Keuzes keuzes.
  woensdag 17 juli 2013 @ 12:15:06 #150
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129039317
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:02 schreef Analoog het volgende:

[..]

Ik ga nu ook een potje maken voor een volgende denim, kans is groot dat dat een PBJ wordt. Zit al te kijken naar een 24-005, voor 300 incl invoerrechten wel de moeite voor een 20 oz+. Of misschien zit er nog wel een mooie tussen die nieuwe Momo's komende februari.. Keuzes keuzes.
Ik weet nog dat er een paar mooie mini's aan zitten te komen. Zou best eentje willen volgend jaar, maar dat is voor later zorg. Moet eerst nog minimaal een half jaar echte wear krijgen in m'n apc.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129040175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juli 2013 20:03 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ben met een schuin oog aan het kijken naar een slim tapered zwarte jeans. Zat vanzelfsprekend even te kijken naar Acne, iemand nog andere tips?

Ik weet dat die reipoc die hier ook heel af en toe post een Samurai 710 Black Knight wilde verkopen. Als je wil kan ik z'n e-mailadres nog wel even opsnorren. Is niet heel slim natuurlijk maar wel tapered :)
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_129040371
Enig idee in welke maat?
pi_129044769
Topic naam heeft wel een aantal modepopjes gebracht :P ;)

Die denimasa is sowieso heel nice qua detaills.
Verder een paar zieke indo-denimbrands waar ik interesse heb.

Elhaus, Weven en Mongo die komen alle 3 uit met een handwoven fabric ;)

@mandy NF heeft veel skinny fits
http://www.nakedandfamousdenim.com/collection/women.html
We fear that which we cannot see
pi_129045002
Nog steeds jammer dat ik toendertijd niet achter die Elhaus ben aangegaan, ze waren uitverkocht en heb er eigenlijk nooit meer aangedacht er eentje te kopen.

Anyway er is een nieuw projectje op komst, aankomende week meer info. ^O^
  woensdag 17 juli 2013 @ 15:07:51 #155
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_129045420
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Topic naam heeft wel een aantal modepopjes gebracht :P ;)

Die denimasa is sowieso heel nice qua detaills.
Verder een paar zieke indo-denimbrands waar ik interesse heb.

Elhaus, Weven en Mongo die komen alle 3 uit met een handwoven fabric ;)

@mandy NF heeft veel skinny fits
http://www.nakedandfamousdenim.com/collection/women.html
Dank voor de link :D
Denk dat ik dit model ga zoeken :9 Aangezien ik toch meestal zwart draag en de foto's van gedragen zwarte jeans vind ik ook wel gaaf uitzien.



http://www.nakedandfamous(...)k-power-stretch.html
吴 曼 迪
pi_129046066
Goed model :9
Op de tenuedenimes site staat die niet in de webshop, misschien wel in de zaak zelf?

Dit zijn alle skinny fits in de webshop
http://www.tenuedenimes.com/webshop/ws-ca/ca18/MTg9NTYx

@doo ja elhaus heeft mooie dingen, had er 1 maar verkocht aan een maat van mij.
Die woven is helemaal O+ :9
We fear that which we cannot see
pi_129046103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 14:51 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Topic naam heeft wel een aantal modepopjes gebracht :P ;)

Die denimasa is sowieso heel nice qua detaills.
Verder een paar zieke indo-denimbrands waar ik interesse heb.

Elhaus, Weven en Mongo die komen alle 3 uit met een handwoven fabric ;)

@mandy NF heeft veel skinny fits
http://www.nakedandfamousdenim.com/collection/women.html
Hehe, heb je local brand section op darahkubiru in de gaten gehouden, Ali? Zat zelf ook te kijken naar andere Indo brands. Kijk nu alweer naar een volgend project voor na mijn Sage :P.

Doo, ben benieuwd wat je gaat halen. Zit er zelf nog aan te denken om via Asami van LB nog een Evisu voor erbij te kopen.
pi_129046260
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 15:24 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Hehe, heb je local brand section op darahkubiru in de gaten gehouden, Ali? Zat zelf ook te kijken naar andere Indo brands. Kijk nu alweer naar een volgend project voor na mijn Sage :P.

Doo, ben benieuwd wat je gaat halen. Zit er zelf nog aan te denken om via Asami van LB nog een Evisu voor erbij te kopen.
hehe ja, kijk ik elke dag wel ff naar :) Hanzo en Blue dyed die 2 zijn ook heel nice. Vooral leather patch van hanzo is nice ;)
Maar zelf ben ik het meeste benieuwd naar de handwoven, als nice prijs zijn komt die er bij ooit :P want ik heb nog genoeg ;)

We fear that which we cannot see
pi_129046428
Hanzo had ik ook gezien. Maar om alleen een hanzo te kopen vanwege die patch..

Een handgeweven denim zou heel nice zijn voor de juiste prijs. Maar even zien wat weven, elhaus en mongo doen.

Hoe gaat je Sage trouwens?
pi_129047567
Pff wat zijn er toch een boel vette merken, The Blue Dyed, iemand daar ooit van gehoord? Jammer dat de fit niets voor mij is, veel te wijd. Maar echt een vette denim is dit. Check de patch.


pi_129047732
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 16:00 schreef doo. het volgende:
Pff wat zijn er toch een boel vette merken, The Blue Dyed, iemand daar ooit van gehoord? Jammer dat de fit niets voor mij is, veel te wijd. Maar echt een vette denim is dit. Check de patch.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jup. Ik check local brand ook heel vaak :P. Keuze is echt heel groot, inderdaad.
  woensdag 17 juli 2013 @ 16:40:32 #162
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_129049302
Die patch is echt heerlijk doo.
pi_129050637
Inderdaad.. Heerlijke patch.
Vandaag hoefde ik gelukkig niet in pak naar werk, geen belangrijke klanten aanwezig.


Rugby by Ralph Lauren Oxford - Momo - Ronnie fieg "Dirt Toes"
pi_129051127
Jep bluedeyed is ook nice :)
details op hanzo is ook chill ;)

Sage is op 100 dagen, maar nu ff hiatus vanwege het weer :p
Denk vrijdag en zaterdag weer aan :D
We fear that which we cannot see
pi_129053691
Topic gaat hard zeg, ben je een paar dagen druk en plots is er indigo geverfd, vrouwen die naar Raw denim vragen en zij er veel dope pics en merken gepost :)

@ Doo. had jij niet ook nog belangstelling voor een Denimasa?
  woensdag 17 juli 2013 @ 18:36:49 #166
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129054027
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:27 schreef Fusebox het volgende:
Topic gaat hard zeg, ben je een paar dagen druk en plots is er indigo geverfd, vrouwen die naar Raw denim vragen en zij er veel dope pics en merken gepost :)

@ Doo. had jij niet ook nog belangstelling voor een Denimasa?
Niet gelijk. Zou eerder voor een samurai gaan denk ik.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129054106
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juli 2013 18:36 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Niet gelijk. Zou eerder voor een samurai gaan denk ik.
Doo. don, potato, potaton.
Ik heb idd ook nog interesse in een denimasa maar dit project laat ik niet aan me voorbijglippen
pi_129056296
Nieuwe collab van TdN en Tellason:
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr3512#.UebV120zJ8E
http://www.tenuedenimes.c(...)e-grove#.UebWBW0zJ8E
quote:
• Tellason's Ladbroke Grove fit
• Slim silhouette
• Low rise
• Tapered legs
• 12,5 oz. White Oak Cone denim fabric
• Indigo hand-dyed by Japan Blue in Kojima, Japan
• One-by-one garment dipped
• Button fly
• Black line selvedge
• Tattooed co-branded leather patch
• Exclusive run of 24 pairs
Vind de kleur niet echt mooi, maar die tattooed patches zijn wel awesome _O_
pi_129059307
Vind de kleur best geinig. Leuke lente/zomerbroek. Alleen te laat gereleased en veel te duur voor het doel.
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:00:22 #170
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129065194
quote:
This collaboration symbolizes the love we share with Tony and Pete for indigo dyed goods. The 12,5 oz. jeans were send to the headquarters of Japan Blue, to be garment dip-dyed in indigo vats. The experiment shows the versatile attachment of the indigo to the cloth, with beautiful subtle variations in tone of blue.
WTF is hier collab "x TdN" aan?
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129066377
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:00 schreef M1stral het volgende:

[..]

WTF is hier collab "x TdN" aan?
De patch en distributie in Nederland :') ?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129066648
Lekker broekje hoor, alleen die prijs..
  woensdag 17 juli 2013 @ 23:38:03 #173
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129067033
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Pauller het volgende:
Lekker broekje hoor, alleen die prijs..
Voor dat geld heb je velen malen beter.

Maar TdN staat ook wel bekend om rape prijzen. 400 voor een paar PBJ's. Momo's voor 300.

Ik herinner me nog een Somet met die kleur, model is echter niet meer verkrijgbaar.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129068470


Kleine progress picture :)

Mochten er Denimasa denims besteld gaan worden, ik wil graag heel graag een shadow weft :D
  donderdag 18 juli 2013 @ 01:14:39 #175
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_129070295
N&F is echt zo gek als een deur, heerlijk.



http://imgur.com/a/gkCMe
pi_129070442
Zag hem ook op FB voorbij komen, kan niet zeggen dat ik het mooi vind. Wel props voor alle experimentele denims daar :)
pi_129072288
Bevestiging gehad dat de nieuwe lot van Denimasa eind deze maand klaar is!
Had het er al even met Fusebox over gehad, maar misschien dat het praktisch is om met iedereen die een order wil plaatsen samen te bestellen? Zo ja, vul even aan bij dit lijstje:

-Grachtenpinguin: Sugarcane (maat nog niet bedacht)
-........
-........
pi_129072626
Nice one Gracht ^O^
Fits zijn het niet helemaal voor mij helaas ;(
  donderdag 18 juli 2013 @ 08:55:45 #179
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129073123
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Bevestiging gehad dat de nieuwe lot van Denimasa eind deze maand klaar is!
Had het er al even met Fusebox over gehad, maar misschien dat het praktisch is om met iedereen die een order wil plaatsen samen te bestellen? Zo ja, vul even aan bij dit lijstje:

-Grachtenpinguin: Sugarcane (maat nog niet bedacht)
-........
-........
I
Tof iniatief. Echter pas ik. Reden hoef ik niet te geven denk ik ;)
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129073408
Idd goed initiatief, maar ook ik pas voor het moment.. reden komt binnenkort online.
Ook moet ik sparen voor m'n roadtrip naar marokko :) :) :)
pi_129073737
Road trip!

pi_129079082
Momo krijgt toch een nieuw baasje. :)
pi_129079738
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Momo krijgt toch een nieuw baasje. :)
[ afbeelding ]


Nu kunnen we de zending ook nog eens gaan volgen met het gehele fok! jeanstopic
pi_129080169
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef doo. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu kunnen we de zending ook nog eens gaan volgen met het gehele fok! jeanstopic
Geen postcode ;(
  donderdag 18 juli 2013 @ 13:07:10 #185
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129080277
Momo's zijn baas.

Het is dat ik die PBJ even moet indragen, maar mijn 0701 blijft mijn favoriet. Al moet ik zeggen dat het topblock van de PBJ's erggg comfy is. Merk bijna niet dat ik hem aan heb.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129084533
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Bevestiging gehad dat de nieuwe lot van Denimasa eind deze maand klaar is!
Had het er al even met Fusebox over gehad, maar misschien dat het praktisch is om met iedereen die een order wil plaatsen samen te bestellen? Zo ja, vul even aan bij dit lijstje:

-Grachtenpinguin: Sugarcane (maat nog niet bedacht)
-Fusebox: Daytona Stealth / indigo- purple warp black weft in size 34
-........
Aangevuld.

Samen de order plaatsen is wel een goed idee, kunnen we iig de kosten voor de shipping splitsen.

Hoe het zit met de eventuele inklarings (¤17,50) en BTW (21%) van de douane moeten we even afwachten want dit is mede afhankelijk van het totaalbedrag en of het er tussenuit gepikt wordt.

Heb hierin alleen ervaring met sneakers uit de states waarbij je vaak de lul bent, de enkele keren dat ik kleding heb ontvangen heb ik geluk gehad.

Als we weten wie er allemaal meebesteld en een totaalplaatje hebben kunnen we iig onderstaande site gebruiken om de eventueel te verwachten kosten te berekenen:

http://www.invoercalculator.nl/

[ Bericht 31% gewijzigd door Fusebox op 18-07-2013 15:07:20 ]
pi_129084869
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 13:07 schreef M1stral het volgende:
Momo's zijn baas.

Het is dat ik die PBJ even moet indragen, maar mijn 0701 blijft mijn favoriet. Al moet ik zeggen dat het topblock van de PBJ's erggg comfy is. Merk bijna niet dat ik hem aan heb.
Ik had eerst nooit zoveel met momotaro, maar toen ik ze even in mijn handen heb gehad four zagen ze er toch wel interessant uit.
pi_129084966
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:39 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Momo krijgt toch een nieuw baasje. :)
[ afbeelding ]
Hahaah nice doo :) altijd chill als we elkaar aan iets kunnen helpen ^O^
We fear that which we cannot see
pi_129085190
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 07:08 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Bevestiging gehad dat de nieuwe lot van Denimasa eind deze maand klaar is!
Had het er al even met Fusebox over gehad, maar misschien dat het praktisch is om met iedereen die een order wil plaatsen samen te bestellen? Zo ja, vul even aan bij dit lijstje:

-Grachtenpinguin: Sugarcane (maat nog niet bedacht)
-Fusebox: Daytona Stealth / indigo- purple warp black weft in size 34
-Kipknots: Sugarcane (maat 36)
Ik doe ook mee. Goed initiatief!
pi_129085217
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 14:54 schreef Fusebox het volgende:

[..]

Aangevuld.

Samen de order plaatsen is wel een goed idee, kunnen we iig de kosten voor de shipping splitsen.

Hoe het zit met de eventuele inklarings (¤17,50) en BTW (21%) van de douane moeten we even afwachten want dit is mede afhankelijk van het totaalbedrag en of het er tussenuit gepikt wordt.

Heb hierin alleen ervaring met sneakers uit de states waarbij je vaak de lul bent, de enkele keren dat ik kleding heb ontvangen heb ik geluk gehad.

Als we weten wie er allemaal meebesteld en een totaalplaatje hebben kunnen we iig onderstaande site gebruiken om de eventueel te verwachten kosten te berekenen:

http://www.invoercalculator.nl/

Volgens mij is het nog steeds zo:
Bob van Denimasa stuurt ze naar een vriend in Duitsland, die stuurt ze door naar NL,eventuele invoerrechten worden door Bob betaald
pi_129086157
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 15:12 schreef doo. het volgende:

[..]

Volgens mij is het nog steeds zo:
Bob van Denimasa stuurt ze naar een vriend in Duitsland, die stuurt ze door naar NL,eventuele invoerrechten worden door Bob betaald
:Y
pi_129086763
Kijk dat is nog eens nice ^O^
pi_129088554
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 12:46 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Enig idee in welke maat?
32, als ik het me goed herinner.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
N&F is echt zo gek als een deur, heerlijk.

[ afbeelding ]

http://imgur.com/a/gkCMe
Sugar Cane heeft ook zoiets, volgens mij. Ik weet alleen niet of dit patroon hieronder ook al te zien is in ongedragen staat of dat er net als bij die N&F een laag indigo overheen zit.

wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_129088793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 01:14 schreef zwartemarktplaats het volgende:
N&F is echt zo gek als een deur, heerlijk.

[ afbeelding ]

http://imgur.com/a/gkCMe
Rainbow selvedge van Edwin is er niks bij :P
pi_129091540
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef doo. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Nu kunnen we de zending ook nog eens gaan volgen met het gehele fok! jeanstopic
Ik had nogal haast dus ik was vergeten om die even weg te halen, hij is onderweg iig! :P
pi_129092435
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:17 schreef BacardiRazzSinas het volgende:

[..]

Ik had nogal haast dus ik was vergeten om die even weg te halen, hij is onderweg iig! :P
No problem, is toch niet mijn huis :9
Morgen na werk 180km/h naar huis om hem te passen haha
  donderdag 18 juli 2013 @ 17:50:46 #197
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129092944
Ik zou heel graag met de denimasa willen meedoen, echter heb ik geen idee wat ik moet doen met sizing.. vind hem echt behoorlijk aan de ruime kant. Het liefst pak ik de Zimbabwaanse of sugercane en soak ik hem niet..
#FREEBAJSKORV
pi_129093049
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:38 schreef doo. het volgende:

[..]

No problem, is toch niet mijn huis :9
Morgen na werk 180km/h naar huis om hem te passen haha
Hoop dat je er tevreden mee bent!
Voor mij persoonlijk waren de rise en de smalle waist hekelpuntjes.
Nu afwachten wanneer ik een mailtje terugkrijg van Okayama Denim anders heb ik ook nog een Japan Blue voor in de verkoop. :')
pi_129093135
Ik ben het weekend weg dus ga alles omtrent de Denimasa bestelling na het weekend regelen voor degenen die interesse hebben :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_129093796
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik ben het weekend weg dus ga alles omtrent de Denimasa bestelling na het weekend regelen voor degenen die interesse hebben :).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb sowieso interesse in die sugarcane. Heb een sugarcane (van Sugarcane ;) )in mijn handen gehad in Antwerpen, wat een ongelofelijke bazenfluffyness, echt te vet. Jammer dat het zo'n wijde fit was. Even kijken hoeveel salaris er binnenkomt en even kijken hoeveel ik over hou :P

Wat heb je met die gifjes grachten, beetje hipster?
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  donderdag 18 juli 2013 @ 18:48:39 #201
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129094722
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:17 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Ik heb sowieso interesse in die sugarcane. Heb een sugarcane (van Sugarcane ;) )in mijn handen gehad in Antwerpen, wat een ongelofelijke bazenfluffyness, echt te vet. Jammer dat het zo'n wijde fit was. Even kijken hoeveel salaris er binnenkomt en even kijken hoeveel ik over hou :P

Wat heb je met die gifjes grachten, beetje hipster?
Hij gaat naar melt. Zegt genoeg toch.
Love will tear us apart (Joy Division)
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:01:17 #202
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129095142
quote:
10s.gif Op donderdag 18 juli 2013 18:48 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Hij gaat naar melt. Zegt genoeg toch.
Dit dus. En dan ook nog een akte tas, wielrenfiets, retro horloge en colt trui willen. Do I need to say more?
#FREEBAJSKORV
pi_129095488
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Dit dus. En dan ook nog een akte tas, wielrenfiets, retro horloge en colt trui willen. Do I need to say more?
EN HIJ HEEFT CLARKS GEKOCHT :O:O:O
pi_129095505
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:01 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Dit dus. En dan ook nog een akte tas, wielrenfiets, retro horloge en colt trui willen. Do I need to say more?
Die akte tas van jou was een oude koffer van mijn opa, handig voor de weekenden want mijn weekendtas is uitgescheurd.
Wielrenfiets is praktisch want ik woon met een stadsfiets 30min van de uni.
Retro horloge is stijlvol.
Colt trui heb ik niet genomen maar was gratis dus overwoog het.

T_Fuff is hier de hipster, laat daar geen misvatting over bestaan!
pi_129095520
  donderdag 18 juli 2013 @ 19:26:54 #206
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129095834
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129095988
Die textuur is echt te vet.
pi_129096288
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
Fucking sweet fabric _O_
pi_129098595
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 17:50 schreef xSanjay het volgende:
Ik zou heel graag met de denimasa willen meedoen, echter heb ik geen idee wat ik moet doen met sizing.. vind hem echt behoorlijk aan de ruime kant. Het liefst pak ik de Zimbabwaanse of sugercane en soak ik hem niet..
Kan iemand mij daar het voordeel van uitleggen?
Unsanforized is toch unsanforized omdat het gesoaked moet worden, waarom zou je dat niet doen? Ik zie er alleen maar nadelen aan
Faka G
  donderdag 18 juli 2013 @ 20:59:57 #210
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129098768
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Kan iemand mij daar het voordeel van uitleggen?
Unsanforized is toch unsanforized omdat het gesoaked moet worden, waarom zou je dat niet doen? Ik zie er alleen maar nadelen aan
Door starch kunnen creases beter vormen en krijg je sneller wear. Daarnaast is unsanforized veel interessanter omdat de denim meer textuur heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld broeken die een sanforization proces hebben ondergaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129098773
Zit ook niet echt een nadeel aan volgens mij, mijn momo heeft nooit een soak gehad en is na een jaar pas gewassen. Qua bleed enzo viel het reuze mee.

Edit: starch wear textuur proces abracadabra, merk toch dat ik minder denimkennis heb dan mr m1stral here. :+
pi_129099859
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:13 schreef Grachtenpinguin het volgende:

[..]

Die akte tas van jou was een oude koffer van mijn opa, handig voor de weekenden want mijn weekendtas is uitgescheurd.
Wielrenfiets is praktisch want ik woon met een stadsfiets 30min van de uni.
Retro horloge is stijlvol.
Colt trui heb ik niet genomen maar was gratis dus overwoog het.

T_Fuff is hier de hipster, laat daar geen misvatting over bestaan!
Samen op onze fietsjes cruisen dan maar?

@M1stral, niet voor niks dat ik een 007 wil :) Heerlijk dat, ik wil ermee knuffelen :*
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129101295
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Door starch kunnen creases beter vormen en krijg je sneller wear. Daarnaast is unsanforized veel interessanter omdat de denim meer textuur heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld broeken die een sanforization proces hebben ondergaan.
Iron Heart begs to differ. Of een broek al dan niet sanforized is maakt voor de textuur niet bijzonder uit lijkt me maar veel merken die interessante fabrics gebruiken kiezen er gewoon voor de broek unsanforized te houden.
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:05:30 #214
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129101828
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 21:54 schreef RinkeNL het volgende:

[..]

Iron Heart begs to differ. Of een broek al dan niet sanforized is maakt voor de textuur niet bijzonder uit lijkt me maar veel merken die interessante fabrics gebruiken kiezen er gewoon voor de broek unsanforized te houden.
Processen zoals sanforization zorgen voor een vlakkere "hand" van de denim, dus minder textuur en minder "alive".

Dit is gewoon een feit. Denk je werkelijk dan onbehandelde denim, nadat het geloomd is (dus alleen voorzien van starch) er beter op word als je de katoenfibers verwarmd en samendrukt (wat sanforization inhoud). Je krijgt shrinkage en alle oneffenheden worden samengedrukt.

Dat IH dan goed fade, heeft overigens niks met sanforization te maken, maar met andere eigenschappen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129101843
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:59 schreef M1stral het volgende:

[..]

Door starch kunnen creases beter vormen en krijg je sneller wear. Daarnaast is unsanforized veel interessanter omdat de denim meer textuur heeft in tegenstelling tot bijvoorbeeld broeken die een sanforization proces hebben ondergaan.
Ik vind unsanforized ook interessanter, al is het idd vooral om de reden dat de meeste mooie broeken het hebben.
Maar het is niet voor niks shrink to fit, als je een broek niet soaked blijft de denim veel stijver waarder creases sneller doorslijten, je creases kunnen na een was ineens andere gaan zitten omdat de broek dan wel de hoeveelheid gekrompen is als ie had moeten doen en je broek blijft onnodig lang stijf en minder lekker zitten.
Zitten meer nadelen aan als die halve week meer wear die er in lijkt te zitten als je het niet doet imo :+
Die fades komen toch wel, genoeg broeken met veel soaks en wasbeurten mooi geworden zijn dus door die initial soak ga je echt geen veel mooiere fades creeeren lijkt me.
Faka G
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:11:49 #216
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129102189
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:05 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Ik vind unsanforized ook interessanter, al is het idd vooral om de reden dat de meeste mooie broeken het hebben.
Maar het is niet voor niks shrink to fit, als je een broek niet soaked blijft de denim veel stijver waarder creases sneller doorslijten, je creases kunnen na een was ineens andere gaan zitten omdat de broek dan wel de hoeveelheid gekrompen is als ie had moeten doen en je broek blijft onnodig lang stijf en minder lekker zitten.
Zitten meer nadelen aan als die halve week meer wear die er in lijkt te zitten als je het niet doet imo :+
Die fades komen toch wel, genoegi broeken met veel soaks en wasbeurten mooi geworden zijn dus door die initial soak ga je echt geen veel mooiere fades creeeren lijkt me.
Een initial soak is dan ook meer om de broek sneller naar je lichaamscontouren te laten vormen, hence shrink to fit. Echter zijn er voor en nadelen aan. Nadeel bijvoorbreld van dragen tot droog zijn kneebags, voordeel: creases zijn al goed geplaatst.

Fade schifting is overigens een bijkomstigheid, fabrics met een strakke weave zullen weinig shrinken, dus daar zal dat niet zo snel aan de orde zijn.

Water is daarnaast goed voor katoen, de fibers zullen minder snel beschadigen en de weave zal steviger worden na een soak.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129102952
Kneebags heb je zonder soak toch ook? En als dat het grote nadeel is gooi je hem toch in een badkuip en laat je hem drogen zonder hem aan te hebben :+
Faka G
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:29:41 #218
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129103147
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 20:56 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Kan iemand mij daar het voordeel van uitleggen?
Unsanforized is toch unsanforized omdat het gesoaked moet worden, waarom zou je dat niet doen? Ik zie er alleen maar nadelen aan
.

Ik doe het vooral omdat ik bang ben voor een soak en hem dan gewoon gelijk kan laten vermaken. Echter had ik er nog niet aan gedacht om er mee in bad te gaan, wat ook een goede oplossing is. Ik heb gewoon een hekel aan het feit dat ik hem niet kan passen, maar dan wordt dit gewoon een keer lekker laten vermaken en hopen dat ik een toffe fit eruit haal.

Zit wel te twijfelen tussen die Zimbabwaanse en sugercane. De cane blend is natuurlijk een stuk specialer. Echter vind ik die Zimbabwaanse echt een mooie diepe kleur hebben en heb ik er ook eentje die de rest niet neemt.
#FREEBAJSKORV
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:31:45 #219
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129103259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:25 schreef Atta-boy het volgende:
Kneebags heb je zonder soak toch ook? En als dat het grote nadeel is gooi je hem toch in een badkuip en laat je hem drogen zonder hem aan te hebben :+
Heb ik ook gedaan, soaken, laten drogen aan de lucht en dan aantrekken als ie droog is. Crispy as fuck en geen last van onnodige stretch.

In mijn Momo's heb ik gewoon een keer warm gedoucht, goed vochtig gemaakt en vervolgensuuitgetrokken en opgehangen, maar dit was meer omdat ik bestaande creasing niet wou verzieken.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  donderdag 18 juli 2013 @ 22:33:57 #220
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129103368
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]

.

Ik doe het vooral omdat ik bang ben voor een soak en hem dan gewoon gelijk kan laten vermaken. Echter had ik er nog niet aan gedacht om er mee in bad te gaan, wat ook een goede oplossing is. Ik heb gewoon een hekel aan het feit dat ik hem niet kan passen, maar dan wordt dit gewoon een keer lekker laten vermaken en hopen dat ik een toffe fit eruit haal.

Zit wel te twijfelen tussen die Zimbabwaanse en sugercane. De cane blend is natuurlijk een stuk specialer. Echter vind ik die Zimbabwaanse echt een mooie diepe kleur hebben en heb ik er ook eentje die de rest niet neemt.
Denim krimpt altijd meest in de lengte en over het algemeen een inch of 2. Met andere woorden, in laten nemen en gewoon 2 inch langer laten.

Water gaat hoe dan ook een keer op het pad van je jeans komen.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129103883
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 19:26 schreef M1stral het volgende:
[ afbeelding ]
:9

Je kan toch gewoon meten en weten Sanjay dan komt het toch wel goed. Anders post je al je measurements hier zo en dan checken we met je mee :) Verder kan Bob van denimasa
je ook helpen ^O^
Er is altijd wel iemand die een broek wilt overnemen, daar hoef je minder bang voor te zijn ;)

Unsanforized is wel idd nicer, dat zag je toch ook bij die Hemp denim van redcloud Atta ;) zo harig etc...
We fear that which we cannot see
pi_129104426
quote:
1s.gif Op donderdag 18 juli 2013 22:29 schreef xSanjay het volgende:

[..]

.

Ik doe het vooral omdat ik bang ben voor een soak en hem dan gewoon gelijk kan laten vermaken. Echter had ik er nog niet aan gedacht om er mee in bad te gaan, wat ook een goede oplossing is. Ik heb gewoon een hekel aan het feit dat ik hem niet kan passen, maar dan wordt dit gewoon een keer lekker laten vermaken en hopen dat ik een toffe fit eruit haal.

Zit wel te twijfelen tussen die Zimbabwaanse en sugercane. De cane blend is natuurlijk een stuk specialer. Echter vind ik die Zimbabwaanse echt een mooie diepe kleur hebben en heb ik er ook eentje die de rest niet neemt.
Bang dat ie te kort word of wat zou je moeten vermaken?
Want in principe krimpt alles toch? Dan zou je niks moeten vermaken wat je bij een ongesoaked paartje niet zou moeten vermaken lijkt me.
Maar wat ali zegt, meten is weten. Heb je alles al opgemeten en contact opgenomen met die gast?
Ik vind unsanforized meestal ook cooler @ ali, die hennep was sexy as fuck.
Faka G
pi_129105105
Raw denim heeft nog een praktisch voordeel, dat is dat je na het soaken de shrinkage nog ietwat kan beïnvloeden door te rekken met een stuk hout oid. Dat is dan ook alleen een voordeel als je online bestelt natuurlijk.
  donderdag 18 juli 2013 @ 23:37:06 #224
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129106145
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juli 2013 23:12 schreef Analoog het volgende:
Raw denim heeft nog een praktisch voordeel, dat is dat je na het soaken de shrinkage nog ietwat kan beïnvloeden door te rekken met een stuk hout oid. Dat is dan ook alleen een voordeel als je online bestelt natuurlijk.
Natte denim is altijd te manipuleren, dry of pre-wash, maakt niet uit. Dry de krimp, pre-wash de stretch.

Maar ik snap je punt.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 19 juli 2013 @ 09:18:48 #225
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129112439
Haha thx guys, zal dit weekend even wat metingen doen. In principe was mijn APC PS perfect qua maat in de waist en thigh.

En ik heb juist een ontiegelijke hekel aan te lang, beetje kort vind ik zelfs niet erg. Hipster sokken aan en gaan met die banaan.

Maak me meer zorgen om de thigh. Die lijkt me namelijk behoorlijk ruim voor mijn doen als je dat vergelijkt met de waist. En ik ben gewoon iemand die iets perfect wil hebben. Zo ontvang ik regelmatig complimenten over mijn apc fit, maar vind ik hem zelf wel prima en zelfs een beetje te lang.
#FREEBAJSKORV
pi_129128134
teringlijers bij postnl, pakketje verlaat van vandaag naar morgen.
ALLES SLOPEN


[ Bericht 64% gewijzigd door doo. op 19-07-2013 17:35:06 ]
pi_129129502
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr3309#.UelmgxbKByY er is alleen nog maar een 31 beschikbaar zie ik, helaas iets te groot voor mij!
pi_129129812
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 18:21 schreef ilson het volgende:
http://www.tenuedenimes.c(...)/pr3309#.UelmgxbKByY er is alleen nog maar een 31 beschikbaar zie ik, helaas iets te groot voor mij!
Atta stuurde me net whatsapp met direct kopen haha, helaas niet mijn maat, zieke steal !
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129130344
Voor hoeveel stond ie online dan?
pi_129131587
129 euro ofzo :+ zal wel een foutje geweest zijn.
Ik denk dat ze degene die ze gekocht hebben voor die prijs een wel een mailtje zullen sturen dat het niet door gaat, maar zou super awesome zijn als ze echt voor die prijs er uit gaan.
Faka G
pi_129131726
Jammer dat die purple shit echt lelijk is :') Heb deze twee geleden nog in mijn handen gehad, ik vind dat paarse echt afzichtelijk, ziet er niet uit.
pi_129131751
Vandaag één van m'n shirts voor het eerst aan :D




Ik vind dat paarse best wat hebben trouwens
Faka G
pi_129131933
Bazenshirt :D _O_
We fear that which we cannot see
pi_129133446
Erg nice geworden dat shirt!
pi_129133652
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag één van m'n shirts voor het eerst aan :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind dat paarse best wat hebben trouwens
Heel lekker.
pi_129134546
Thanks :D
Faka G
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:01:14 #237
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129136735
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag één van m'n shirts voor het eerst aan :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind dat paarse best wat hebben trouwens
Ik wil ook zo'n shirt. :Y
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:07:35 #238
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129137046
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:01 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Ik wil ook zo'n shirt. :Y
+1
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:08:36 #239
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_129137087
+2 :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_129137148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag één van m'n shirts voor het eerst aan :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind dat paarse best wat hebben trouwens
Ik vind dat paarse wel tof, maar niet bij mij, ik ga dan liever voor cobalt, dat is beter te matchen :)

Atta, je shirt is mooi geworden man, binnenkort wat donkerder maken. Ik ga er ook een paar op die manier dippen dan, misschien wel voor wat mede-fokkers die niet in de gelegenheid zijn om te komen :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129137500
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 19:52 schreef Atta-boy het volgende:
Vandaag één van m'n shirts voor het eerst aan :D
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik vind dat paarse best wat hebben trouwens
Hallo Xbox World _O- :+
pi_129137583
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:18 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Hallo Xbox World _O- :+
Xbw de gekste. Wie ben jij er op?
Faka G
pi_129137602
Ik ben van plan om morgen mijn Denham te soaken. Ik heb gehoord dat je het beste de broek in een lauw bad kan leggen en wassen met de Denham zeep en dan laten drogen in de zon, klopt dit?
pi_129137624
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Xbw de gekste. Wie ben jij er op?
Zelfde als hier :+

Wel nice gedaan idd met dat shirt ^O^
pi_129138031
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:21 schreef Vault-Boy het volgende:

[..]

Zelfde als hier :+

Wel nice gedaan idd met dat shirt ^O^
Ok grappig dat je er ook zit. Ik post zo goed als nooit meer alleen. Check alleen het schoenentopic en dat kleding topic :9

Volgens mij zijn alle wasmiddellen wel ok voor een soak alteitfet
En drogen hoeft niet per se in de zon maar is wel sneller
Faka G
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:44:54 #246
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_129138725
Ik loop al erg lang te lurken maar ben toch van plan om binnenkort mijn eerste 'echte' aankoop te doen.

Ik zou graag langs een goede winkel gaan maar weet dat deze er weinig zijn, vooral in het noorden van Nederland. Bestel ook vaak maar ik weet niet hoeveel shrinkage ik kan verwachten en de maten zijn vaak moeilijk in te schatten.

Ik heb nu een Nudie Thin Finn Dry Indigo, maar deze fade niet echt, is erg dun en is licht elastisch, waardoor hij ook niet heel fijn zit/uitloopt.

Hebben jullie tips voor een goede fysieke winkel in het Noorden van Nederland of tips voor online bestellen?
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:45:09 #247
350683 Renn
Kan niet kiezen
pi_129138742
-dubbel-
pi_129138877
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef Renn het volgende:
Ik loop al erg lang te lurken maar ben toch van plan om binnenkort mijn eerste 'echte' aankoop te doen.

Ik zou graag langs een goede winkel gaan maar weet dat deze er weinig zijn, vooral in het noorden van Nederland. Bestel ook vaak maar ik weet niet hoeveel shrinkage ik kan verwachten en de maten zijn vaak moeilijk in te schatten.

Ik heb nu een Nudie Thin Finn Dry Indigo, maar deze fade niet echt, is erg dun en is licht elastisch, waardoor hij ook niet heel fijn zit/uitloopt.

Hebben jullie tips voor een goede fysieke winkel in het Noorden van Nederland of tips voor online bestellen?
Noorden van het land weet ik geen winkels, maar voor online winkelen: meten is weten.
Je bestzittende broek meten en van die maten uitgaan in het kopen van je nieuwe broek.
Faka G
pi_129138902
quote:
12s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:44 schreef Renn het volgende:
Ik loop al erg lang te lurken maar ben toch van plan om binnenkort mijn eerste 'echte' aankoop te doen.

Ik zou graag langs een goede winkel gaan maar weet dat deze er weinig zijn, vooral in het noorden van Nederland. Bestel ook vaak maar ik weet niet hoeveel shrinkage ik kan verwachten en de maten zijn vaak moeilijk in te schatten.

Ik heb nu een Nudie Thin Finn Dry Indigo, maar deze fade niet echt, is erg dun en is licht elastisch, waardoor hij ook niet heel fijn zit/uitloopt.

Hebben jullie tips voor een goede fysieke winkel in het Noorden van Nederland of tips voor online bestellen?
Don, kom er maar in.
Naar mijn weten zijn er altijd wel wat winkels die wat dry's verkopen. Ga die passen en met die maten aan de haal (of je best zittende broek zoals Atta zegt)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:17:28 #250
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_129140283
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:48 schreef T_Fuff het volgende:

[..]

Don, kom er maar in.
Naar mijn weten zijn er altijd wel wat winkels die wat dry's verkopen. Ga die passen en met die maten aan de haal (of je best zittende broek zoals Atta zegt)
Ebb18 in Groningen heeft wel wat aan dry denim liggen. Hoofdzakelijk nudie etc. Weet niet wat ze nu allemaal hebben. Tijd niet meer geweest.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_129141397
VIP shop in Sneek verkoopt ALD, lvc en een Japanse denim lijn van Replay. Verder heb je dan nog ebb18 voor je nudies en denhams. En dat was het. Wil je echt iets passen dan kan je beter richting de randstad of zoals meerderen hier zeggen: meten is weten.
pi_129143180
Misschien idd wel aantal shirts doen en verkopen voor leuk prijsje :P

Season'14 dipdye tshirt kledinglijn :D :D

:P
We fear that which we cannot see
pi_129144141
100.000 euro hand dyed shirts yo
Faka G
pi_129146584
Ik vind hem idd erg tof geworden atta, gracht en ik hadden al over de whatsapp plannen voor een amsterdamse indigo-dag, locatie nog onbekend maar kan in principe prima bij mij thuis, waarschijnlijk gaan we na de zomer ongeveerdippen, zullen het dan nog even laten weten, hoe meer fok!ers hoe keer dip vreugd
pi_129148680
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 04:47 schreef doo. het volgende:
Ik vind hem idd erg tof geworden atta, gracht en ik hadden al over de whatsapp plannen voor een amsterdamse indigo-dag, locatie nog onbekend maar kan in principe prima bij mij thuis, waarschijnlijk gaan we na de zomer ongeveerdippen, zullen het dan nog even laten weten, hoe meer fok!ers hoe keer dip vreugd
Erg tof :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 00:26 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Misschien idd wel aantal shirts doen en verkopen voor leuk prijsje :P

Season'14 dipdye tshirt kledinglijn :D :D

:P
Ik wil sowieso ook nog 1 met kruis, even goed inlezen hoe we dat voor elkaar kunnen krijgen!
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129149271
Jij met je hakenkruis elke keer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil zo'n kimono maken zoals in dat boek van ali staat. Zou alleen niet weten wanneer ik zoiets zou dragen.
Faka G
pi_129149670
WTF, zending nu opeens vertraagd naar dinsdag? Wat zijn ze allemaal aan het doen bij dat klote postkantoor.
Status is ook nog steeds, zending wordt voorbereid door de zender.
pi_129151365
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 04:47 schreef doo. het volgende:
Ik vind hem idd erg tof geworden atta, gracht en ik hadden al over de whatsapp plannen voor een amsterdamse indigo-dag, locatie nog onbekend maar kan in principe prima bij mij thuis, waarschijnlijk gaan we na de zomer ongeveerdippen, zullen het dan nog even laten weten, hoe meer fok!ers hoe keer dip vreugd
Lijkt me cool. Moet toch in augustus/september nog naar Amsterdam om een nieuw project op te halen :)
  zaterdag 20 juli 2013 @ 13:29:24 #259
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_129151691
Mooie strak kleur verloop, geen plooien of opbollende stof zoals je meestal ziet. Hadden jullie eerst het shirt gespannen?

Als je ooit nog iets zoals dit phillip lim (3.1) shirt voor elkaar krijgt dan ben ik zeker je man.







pi_129151818
Het shirt komt vanzelf op spanning omdat het nat is en dan strak gaat hangen als je het in de indigo doopt.
Thanks allemaal btw :D
Faka G
pi_129153836
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:20 schreef Alteitfet het volgende:
Ik ben van plan om morgen mijn Denham te soaken. Ik heb gehoord dat je het beste de broek in een lauw bad kan leggen en wassen met de Denham zeep en dan laten drogen in de zon, klopt dit?
Dat is gelijk handwas ;) Soaken is zonder zeep
Hoeveel wear er in?
We fear that which we cannot see
pi_129154176
Zo wat update pics van m'n apc en oldblue posten. Eindelijk eens tijd gemaakt om wat foto's te maken haha
Faka G
pi_129154940
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:56 schreef doo. het volgende:
WTF, zending nu opeens vertraagd naar dinsdag? Wat zijn ze allemaal aan het doen bij dat klote postkantoor.
Status is ook nog steeds, zending wordt voorbereid door de zender.
Geen idee man, baal er zelf ook wel van :(.
Hopen dat die volgende week afgeleverd word...
pi_129155369
Ze zijn de fades aan het inspecteren :+
Komen zo trouwens veel foto's aan.
Faka G
pi_129156001
fit pics oldblue:









Details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
APC ps:




Details:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_129156173
sick _O_ _O_ _O_
je oldblue gaat echt lekker man, hidden arcs zijn echt zo tof.
Komen er vaker broeken uit met hidden arcs?
  zaterdag 20 juli 2013 @ 16:07:54 #267
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129156406
Jawel. Sams, Momo's (BOM006).
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129157398
Thanks :)
Ja de hidden arcs vind ik ook het coolste er aan, altijd al een broek met hidden arcs willen hebben dus vond dit wel een goede reden om tot kopen over te gaan.
Faka G
pi_129157595
Nice atta :)

speciaal voor indigolovers :p

We fear that which we cannot see
pi_129160549
Oldblue gaat lekker Atta!
Net een A.P.C. Petit Standard georderd bij TdN. :)
pi_129161391
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 15:17 schreef BacardiRazzSinas het volgende:

[..]

Geen idee man, baal er zelf ook wel van :(.
Hopen dat die volgende week afgeleverd word...
Ik denk dat ze het pakketje zijn vergeten bij het postkantoor waar jij hem gebracht hebt. Naja ik heb geen haast natuurlijk, maar het is wel jammer dat er 6/10x wat fout gaat bij postnl.
pi_129161808
Even een koude douche pakken met mijn Tellason aan :)
pi_129165374
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 18:47 schreef Michhas het volgende:
Even een koude douche pakken met mijn Tellason aan :)
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

@Atta, goede progress op je obc. Heb je ook Pics van je sams nu? Of heb ik verkeerd gekeken en staan die er gewoon bij :+
pi_129166576
Die had ik niet gemaakt, zal die binnenkort wel een keer posten dan
Faka G
pi_129167314
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 20:49 schreef Pedroo het volgende:

[..]

Ben benieuwd naar het eindresultaat.
Is niet zo bijzonder denk ik. Heb er ongeveer een kwartiertje onder gestaan. Koud water, dus minimale shrinkage, maar ook minimaal indigoverlies. Zal voor de fades niet heel veel uitmaken dit keer.
Was voornamelijk ook om er even wat meer starch uit te krijgen :)
pi_129177966
Drogende na haar eerste wash :)

pi_129178905
Die hidden arcs zijn inderdaad :9, broek lijkt nu sneller te faden? Hoeveel oz is deze? Wil voordat de winter begint ook een hw denim toevoegen aan m'n garderobe :). Laat m'n broertje wennen sneaky aan echte denim, kan die gelijk die nudie breken, schijnen lastig/traag te faden?

[ Bericht 0% gewijzigd door MartiniNL op 21-07-2013 03:29:31 ]
pi_129180240
is 23 oz na de initial soak, hij gaat idd de laatste tijd een stukje sneller als in het begin :)
Faka G
pi_129180848
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 02:16 schreef MartiniNL het volgende:
Drogende na haar eerste wash :)

[ afbeelding ]
Dat gaat hard met die :)
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 21 juli 2013 @ 11:08:41 #280
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129181538
Lekker martini, hij is tof.




Japanese denim, so hawt right now
#FREEBAJSKORV
pi_129184293
indigo dye shirt en shoes

We fear that which we cannot see
pi_129185710
Topic gaat hard de laatste tijd!

@ Atta & Ali:
Nice, die indigodye! Zeker gaaf om een keer thuis te proberen!
pi_129185847
Heb mn Momo in de badkuip gegooid voor een handwash. Ze ziet voor het eerst sinds oktober '11 weer water, wat regen daargelaten.


Wat denimzeep in de badkuip, en heb de denim wat zachtjes tegen elkaar aangewreven.


Water zag er uiteindelijk zo uit, voornamelijk starchverlies dus. Bij het doorspoelen om de zeep eruit te rinsen toch nog wel wat rondzwemmend indigo gespot.


Nu laten hangen in de zon, moet vanavond wel droog zijn met dit weer!

Extragratis bonusactiepic:
pi_129185895
Wat een verwennerij zeg ;)

Ali, ziet er goed uit ook :o
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
pi_129186162
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:38 schreef T_Fuff het volgende:
Wat een verwennerij zeg ;)

Ali, ziet er goed uit ook :o
Doe t natuurlijk niet voor niks, wil natuurlijk wel wat internetprops in return! :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Analoog op 21-07-2013 15:28:48 ]
pi_129186268
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:49 schreef Analoog het volgende:

[..]

Doe t natuurlijk niet voor niks, wil natuurlijk wel wat internetprobs in return! :+
Vind ik leuk.
  zondag 21 juli 2013 @ 15:29:07 #287
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129186921
@ Analoog:
Dat blauw op Momo's is zo mooi.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 21 juli 2013 @ 15:30:28 #288
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129186949
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 11:08 schreef xSanjay het volgende:
Lekker martini, hij is tof.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Japanese denim, so hawt right now
Dat heb je toch zeker niet aangeschaft? Vind het niks om eerlijk te zijn
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129188025
@Sanjay, dat ziet er inderdaad matig uit, rare frontpockets ook.

in de spoiler post-dye ALD uit 2007, is wel iets veranderd, maar niet spectaculair.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
  zondag 21 juli 2013 @ 17:30:00 #290
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129190221
Haha wat denken jullie zelf, Hugo boss raw denim :')___!

Was meer om te laten zien hoe commercieel Japanese denim wel niet is geworden.

Ik ga vrijwel zeker voor een denimasa, wss in size 30. Zal vanavond of morgen nog ff wat measurements in het topic gooien. Zal ik voor de sugercane gaan die heel tof is maar bijna iedereen hier neemt of juist die van Zimbabwaans katoen die niemand anders neemt?
#FREEBAJSKORV
pi_129190586
Ik zou gaan voor de broek doe je het tofst vind
  zondag 21 juli 2013 @ 18:12:31 #292
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_129191318
Ik zou sowieso voor de SC gaan.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_129191392
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 14:36 schreef Analoog het volgende:
Heb mn Momo in de badkuip gegooid voor een handwash. Ze ziet voor het eerst sinds oktober '11 weer water, wat regen daargelaten.

[ afbeelding ]
Wat denimzeep in de badkuip, en heb de denim wat zachtjes tegen elkaar aangewreven.

[ afbeelding ]
Water zag er uiteindelijk zo uit, voornamelijk starchverlies dus. Bij het doorspoelen om de zeep eruit te rinsen toch nog wel wat rondzwemmend indigo gespot.

[ afbeelding ]
Nu laten hangen in de zon, moet vanavond wel droog zijn met dit weer!

Extragratis bonusactiepic:
[ afbeelding ]
Ben benieuwd als die helemaal droog is :)

quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 16:11 schreef T_Fuff het volgende:
@Sanjay, dat ziet er inderdaad matig uit, rare frontpockets ook.

in de spoiler post-dye ALD uit 2007, is wel iets veranderd, maar niet spectaculair.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het niet wat blauwer geworden, hij zag er toen wat valer uit :)

@sanjay, sugarcane ^O^ en anders nemen wat je tof lijkt ;)
We fear that which we cannot see
pi_129192409
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 17:30 schreef xSanjay het volgende:
Haha wat denken jullie zelf, Hugo boss raw denim :')___!

Was meer om te laten zien hoe commercieel Japanese denim wel niet is geworden.

Ik ga vrijwel zeker voor een denimasa, wss in size 30. Zal vanavond of morgen nog ff wat measurements in het topic gooien. Zal ik voor de sugercane gaan die heel tof is maar bijna iedereen hier neemt of juist die van Zimbabwaans katoen die niemand anders neemt?
Sugarcane en mini contest :7
Denimasa is wel de nieuwe hype in het fok denim topic zeg :+
Niemand die voor die black/purple oid gaat? Daar zou ik zelf denk ik voor gegaan zijn als ik er een moest uitkiezen.

Die overdyed ( :+ ) ALD is wel echt blauwer geworden hoor
Faka G
  zondag 21 juli 2013 @ 19:10:31 #295
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_129192716
quote:
1s.gif Op zondag 21 juli 2013 18:54 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Niemand die voor die black/purple oid gaat? Daar zou ik zelf denk ik voor gegaan zijn als ik er een moest uitkiezen.
Ik ook, mooiste model ook imo, maar ik wacht nog ff
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_129193220
Vandaag was trouwens killing in 23 oz. Heb de hele dag in de stad rondgelopen met ook nog een veels te warm paar schoenen :') heb het gevoel alsof ik een marathon gelopen heb nu.
Faka G
pi_129194182
Andere indigo dyed shirt voor vanavond :+
Faka G
pi_129194619
Droog (en lekker schoon en zacht)!











pi_129194998
Nice man ^O^
We fear that which we cannot see
  zondag 21 juli 2013 @ 20:25:24 #300
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129195091
Dope atta en analoog :D!
#FREEBAJSKORV
  zondag 21 juli 2013 @ 20:25:37 #301
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_129195098
en diiiicht
#FREEBAJSKORV
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')