Ruedi is eigenaar van een denim museum in Zwitserland en denim freak.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ruedi is eigenaar van een denim museum in Zwitserland en denim freak.
Hij heeft trouwens net als ik een Denimasa 600IR, en met ons nog 6 anderen.
Dit dus, dat lijkt me wel de moeite waard eerlijk gezegdquote:The international well-known jeans-collector from Switzerland, Ruedi Karrer, will present a part of his unique denim collection at Blueprint upcoming Modefabriek. In Graubünden 1973, Karrer began collecting unique denim pants and jackets. Over the years he has collected an amazing collection of denim. Via internet auctions, travelling, second hand stores and flea markets, this collection nowadays consists of over 12,000 pieces! His collection includes brands like Levi’s, Lee, Wrangler, Big Star, Carhartt, Diesel, Edwin … you name it! At Modefabriek he will celebrate its 40th anniversary.
Hahaha past nu al bij hem!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Realiseer me net dat als Basj ooit aan de raw denim gaat, hij het eigenlijk verplicht is een PBJ XX-007 te kopen.
Wie is Basj?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Realiseer me net dat als Basj ooit aan de raw denim gaat, hij het eigenlijk verplicht is een PBJ XX-007 te kopen.
Het is Bajs. Typo, laat het hem niet zienquote:
peop - poep , je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:02 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Het is Bajs. Typo, laat het hem niet zien.
Maar een kerel die veel in het sneakertopic zit en wiens levensstijl bijzonder veel overeenkomsten heeft met die van James Bond. Hij wordt dan ook liefkozend Bajs Bond genoemd.
Helaas nog niet. Heb hem tot september ook niet echt nodig dus alle tijd om rustig te zoeken. Maar ben de laatste tijd erg druk dus eigenlijk juist geen tijd om te zoekenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:07 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
peop - poep , je weet wat ik bedoel
Maar het is dan wel erg baas als hij dat doet. Heb je inmiddels al een singlespeed/fixed ?
Beetje druk denk ikquote:
Ik ga mijne ook ombouwen naar SS, leuk hoor dat fixed, maar ik heb een 52-15 verhouding en daar is niet tegenin te remmen maar ik heb geen zin in een lichter verzet, dat werkt niet voor mij. Dan maar freewheel erop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:15 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Helaas nog niet. Heb hem tot september ook niet echt nodig dus alle tijd om rustig te zoeken. Maar ben de laatste tijd erg druk dus eigenlijk juist geen tijd om te zoeken.
Wil denk ik trouwens geen fixed maar een singlespeed of gewone racefiets (twijfel). Zie de meerwaarde van fixed niet zo en het imago er omheen vind ik kut.
Singlespeed is wel chill want dat gaat minder snel kapot en dat zoek ik wel
Bij mij is het afgelopen jaar de ruitenwisser van m'n achterruit gejat. Ook zo gaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:55 schreef doo. het volgende:
trappers jatten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
x 10000
blijf lekker van andermans spullen af
Ook zo random.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bij mij is het afgelopen jaar de ruitenwisser van m'n achterruit gejat. Ook zo gaar.
Hmm, ik heb er altijd een of meerdere tot mijn beschikking.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:43 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vanzelfsprekend, wat is een man zonder zijn moersleutel?
Waarom niet? Het is een algemeen jeans topic, al zijn de meeste vaste posters hier fan van raw denim.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:56 schreef Lonely-girl het volgende:
Ah, ik begrijp uit de topictitel dat ik hier niet mee mag praten als ik stretch in m'n broek heb ofzo?.
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:56 schreef Lonely-girl het volgende:
Ah, ik begrijp uit de topictitel dat ik hier niet mee mag praten als ik stretch in m'n broek heb ofzo?.
Oh, zo kwam het overquote:Op zondag 14 juli 2013 09:59 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is een algemeen jeans topic, al zijn de meeste vaste posters hier fan van raw denim.
Poeh... dat weet ik zo niet uit m'n hoofd hoor. Geen "bekende" merken in ieder geval. Als ik in de winkel ben dan kijk ik vaak wat ik leuk vind, en dan probeer ik een maat te zoeken waar ik in kan. En als dat goed staat dan koop ik doe gewoonquote:
Hehe ok, ja waar je goed in voelt dat koop je gewoonquote:Op zondag 14 juli 2013 10:03 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Oh, zo kwam het over.
[..]
Poeh... dat weet ik zo niet uit m'n hoofd hoor. Geen "bekende" merken in ieder geval. Als ik in de winkel ben dan kijk ik vaak wat ik leuk vind, en dan probeer ik een maat te zoeken waar ik in kan. En als dat goed staat dan koop ik doe gewoon.
Al heb ik de laatste keer gewoon bij Zalando besteld omdat ze de broek die ik wou nergens in de winkel verkochten.
Ja, en van die jeans leggings maar dat zijn volgens mij gewoon leggings en heeft weinig met jeans te maken.
Oh, wat ik nog vergeet is dat al mijn broeken "skinny" zitten, dus strak om m'n lichaam. Dat vind ik lekker zitten en vind ik ook het mooiste staan.
Ja, ik kijk gewoon hoe het staat als ik voor de spiegel sta, en bevalt het, dan neem ik het mee. Alleen ik heb laatst wel een gokje gewaagd door een broek bij de action te kopen. Ze hadden alleen één maat kleiner dan wat ik normaal heb, maar ik vond de kleur leuk dus ik heb 'm toch maar meegenomen. En eigenlijk zit 'ie ook wel goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:16 schreef Ali_Ilegali het volgende:
[..]
Hehe ok, ja waar je goed in voelt dat koop je gewoonTja jeggings is het beetje hetzelfde als joggy's van sanjay
![]()
![]()
Naked and famous heeft wel leuke dames denim, ook in skinny of superskinny fits. Misschien wel wat voor je als project![]()
Okéquote:Op zondag 14 juli 2013 12:00 schreef kaaspeer het volgende:
Is voor gozers niet zo'n groot probleem bij t zitten.
Voor voorgemaakte slijtplekken kan je beter gewoon bij de h&m of zara kijken. Mocht je wat speciaals willen, kijk dan naar PRPS. Deze broeken kosten in de winkel al gauw 400 euro, maar er zijn altijd deals te behalen bij online outlets zoals YOOX. Deze zijn nu helemaal (relatief) goedkoop ivm de summersale.
http://www.yoox.com/nl/wo(...)on=E&textsearch=Prps
Naked and Famous is een nogal zeldzaam merk in Nederland, en word slechts in Amsterdam verkocht bij Tenue de Nimes. Zij maken met raw denim, of denim die van te voren niet bewerkt is. Het is dan aan de drager om naar verloop van tijd zelf voor de slijtplekken te zorgen.
Mocht je gewoon een mooie broek willen, dan kan er vrij weinig fout gaan met een Levi's curve id.
Ja, ik vind het echt super fijnquote:Op zondag 14 juli 2013 12:01 schreef doo. het volgende:
Wat een behulpzaamheid op de vroege morgen jongens!
Oh, dat zou best kunnen hoor. Ik let niet echt op de waist van m'n broeken, maar het zouden best low waist broeken kunnen zijn. Ze zitten wel allemaal laag op m'n heupen ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef xSanjay het volgende:
Het feit dat je broeken afzakken tijdens het zitten heeft te maken met de waist van je broeken. Je zal dan vooral low waist broeken hebben die laag op de heupen zitten. Wanneer je dat als vervelend ervaart kun je altijd eens kijken naar normal of high waist broeken.
@kaaspeer nu nog wel, maar over een maandje wordt N&F ook gewoon in eindhoven verkocht
Same, maar dan mijn Edwin uit het vorige topic?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:41 schreef BacardiRazzSinas het volgende:
Aan de late kant maar mag mijn Momotaro G017-MB in de op, danke sehr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Faka G
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nou teaser?dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Neger wat?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:27 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Alleen ik heb laatst wel een gokje gewaagd door een broek bij de action te kopen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:14 schreef T_Fuff het volgende:
Met indigo lopen smeren ja ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat nou teaser?Als ook van de sarcastische opmerkingen
quote:Op zondag 14 juli 2013 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
Teaser:Dr. Oetker steez!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
Ik ben misschien hipster maar deze vat ik nietquote:
Adds characterquote:Op zondag 14 juli 2013 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
wel lef om met indigo te fucken in je dure boots
Ik had het ook al gezien. Echt een faal collectie. Zo zonde van apc.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:04 schreef zwartemarktplaats het volgende:
http://www.apc.fr/frfr/kanye_west-td220.html
Hype hype.quote:
I kinda like that.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hype hype.
Die broeken zagen er ook vaag uit qua pasvorm. Brede waist maar hele smalle pijpen.
ALD princeton, Samurai s710, Iron Heart 666, Japan Blue jb0401, Dior Homme 17,5-19cmquote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef Alteitfet het volgende:
Zijn er nog meer modellen die bekend met normale waist en erg smalle pijpen?
Meer iets voor willie dus.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:06 schreef Atta-boy het volgende:
Volgens mij is de leg opening van deze bijna 2 keer zo klein als van bv een sam s710 als je die foto van die broek zietEcht hele extreme carrot.
Hahaha, werd veel te laatquote:
Ja dat gaan we binnenkort nog doen, in elk geval volgens mij wilt Atta dat ook wel doen, ik wel in elk geval, vind die schoenen van Ali echt tof geworden.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:32 schreef doo. het volgende:
Hoe is dat half dyed shirt geworden? Ziet er vanaf een afstandje dope uit. Leuk projectje trouwensgeen witte allstars erin gegooid? Vond die stiekem toch best tof, was volgens mij een samenwerking met TdN toendertijd alleen vroegen ze er 90eu voor of zo.
Ik wil er de volgende keer ook bij zijn. Is het niet om dyen, dan voor de gezelligheid.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:41 schreef T_Fuff het volgende:
Ali je bent de mooie dye-schoentjes vergeten, die achteraf niet nodig waren, want RW zijn zelfreinigend![]()
[ link | afbeelding ]
En dit voor repairs [ link | afbeelding ]
Hier de ALD uit 2007 nog eens dyen, en op de achtergrond het half-dyed shirt van Atta, die overigens tof is geworden.
[ link | afbeelding ]
[..]
Ja dat gaan we binnenkort nog doen, in elk geval volgens mij wilt Atta dat ook wel doen, ik wel in elk geval, vind die schoenen van Ali echt tof geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |