quote:
Is geen popcorn waardig verhaal hoorquote:
Deel ze als je daar behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is geen popcorn waardig verhaal hoor
Al heb ik er daar ook wel weer een paar van
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deel ze als je daar behoefte aan hebt.
Is het raar als ik er niks van begrijp. Je spreekt jezelf een paar keer tegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantEn allemaal het resultaat van het feit dat als ik drink ik veels te flirterig wordt and in de problemen raak
En dat andere tja ik had nu zwanger geweest kunnen zijn behalve dan dat moeder natuur het niet zo'n goed idee vond en daar misschien gelijk in had maar misschien ook niet en de moraal van het verhaal is dat de pil ook niet fool proof is. Ik werd er in elk geval wel even stil van vanochtend.
quote:
Het is direct naast het naaktstrand (ergo lekker rustig) maar ik weet zeker dat we kleding wel verplicht stellen...quote:
Ik ga nu voor bakkie #3.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
Ja, net de eerste bak op, even opstarten hoor
Valt wel mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Je bent dan ook al iets langer wakker
ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
@TM: Die Thai op de Vismarkt is echt een aanrader.
Food cooked to order, je kan het zo mild of spicy krijgen als je zelf wilt en het eten is echt top!
Ik ga daar vaker heen...
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:18 schreef Tinuviel het volgende:
Cobra, ik moet altijd omschakelen bij jouw etens/ slaaptijden enzo
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantEn allemaal het resultaat van het feit dat als ik drink ik veels te flirterig wordt and in de problemen raak
En dat andere tja ik had nu zwanger geweest kunnen zijn behalve dan dat moeder natuur het niet zo'n goed idee vond en daar misschien gelijk in had maar misschien ook niet en de moraal van het verhaal is dat de pil ook niet fool proof is. Ik werd er in elk geval wel even stil van vanochtend.
Ik vertaal even als PS dat goed vindt:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het raar als ik er niks van begrijp. Je spreekt jezelf een paar keer tegen.
Ja, was erg gezelligquote:Op zondag 14 juli 2013 13:09 schreef LadyBlack het volgende:
Wow wat een ding!
Leuke avond gehad dan?![]()
Een kinderfilm of een grotemensenfilm in kindvriendelijke matineevoorstelling?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat zijn toffe fietsen inderdaad, zie ze hier regelmatig langskomen.
Wij zijn net met Otje naar de film geweest.![]()
Grotemensenfilm. Pathé cinemum, gratis extra stoel voor de baby, geluid zachter, licht blijft (gedimd) aan en gratis koffie en thee. Is er ook in Groningen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Een kinderfilm of een grotemensenfilm in kindvriendelijke matineevoorstelling?
Ja maar krijg je dan wat mee van de film of ben je alleen bezig met je kind vraag ik me af? En is het voor de kinderen ook wel leuk?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Grotemensenfilm. Pathé cinemum, geluid zachter, licht blijft (gedimd) aan en gratis koffie en thee. Is er ook in Groningen.
Viel heel erg mee, eigenlijk de eerste film in tijden die ik helemaal heb kunnen zien. Otje kroop lekker heen en weer tussen Vriend en mij (en ligt nu zwaar uitgeteld in bedquote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja maar krijg je dan wat mee van de film of ben je alleen bezig met je kind vraag ik me af? En is het voor de kinderen ook wel leuk?
Ik denk dat ik tzt liever een avondje een oppas regel
quote:Op zondag 14 juli 2013 14:30 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Viel heel erg mee, eigenlijk de eerste film in tijden die ik helemaal heb kunnen zien. Otje kroop lekker heen en weer tussen Vriend en mij (en ligt nu zwaar uitgeteld in bed)
Zo begrijp ik het ookquote:Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik vertaal even als PS dat goed vindt:
PS was over tijd/zwanger ondanks de pil maar het zette niet door / ze kreeg een miskraam. Daar heeft ze gemengde gevoelens bij. En ik vermoed dat dit zich zo'n 8 maanden geleden heeft afgespeeld.
Heftig, PSDapper dat je het hier vertelt.
Qua spierkracht gaat het wel goedkomen. Conditie is work in progress. Komende periode is de tuin even klaar, dus vanaf deze week een mix tussen sportschool en studieboekenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he Red, hoe gaat het met de voorbereiding voor je modder ren wedstrijd?
Thanksquote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef LadyBlack het volgende:
MaJohoop dat je goed uitrust in je week vakantie, je bent er echt aan toe ja...
PS, begrijpen de dames het goed?In dat geval ook een dikke
van mij!
Klopt helemaal. De tweede optie.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:05 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik vertaal even als PS dat goed vindt:
PS was over tijd/zwanger ondanks de pil maar het zette niet door / ze kreeg een miskraam. Daar heeft ze gemengde gevoelens bij. En ik vermoed dat dit zich zo'n 8 maanden geleden heeft afgespeeld.
Heftig, PSDapper dat je het hier vertelt.
Heftig! Hoe ver was je? Wel een gek idee dat je dan nu (bijna) een kindje zou hebben. Snap dat dat wel wat met je doetquote:Op zondag 14 juli 2013 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klopt helemaal. De tweede optie.
weet ik niet... Ik wist niet dat ik zwanger was. Ik gok zo'n twee maanden.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heftig! Hoe ver was je? Wel een gek idee dat je dan nu (bijna) een kindje zou hebben. Snap dat dat wel wat met je doet
Dat is helemaal bizarquote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
weet ik niet... Ik wist niet dat ik zwanger was. Ik gok zo'n twee maanden.
Fijne reis/welkom thuis.quote:
was het maar zo'n feestquote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
was het maar zo'n feest
Het is er wel groen en de vliegtuigen ook....
En nee, werk nog steeds niet voor defensie
Tough Mudders?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:57 schreef _Ophelia_ het volgende:
And now for something completely different:
[ afbeelding ]
Was het absoluutquote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
MaJo wat goed van dat optreden. Drukke week zeg!
Etcie, klinkt als een geslaagd weekend.
Ja hoor... Denk het wel. Alleen de babypraat van afgelopen week + de droom die ik had riep het weer even op.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:54 schreef Tinuviel het volgende:
MaJo wat goed van dat optreden. Drukke week zeg!
Jojo, vliegze en succes/ werkze!
PS dat is naar. Hoop dat je het een plek hebt kunnen geven.
Etcie, klinkt als een geslaagd weekend.
Je hebt een goeie week, jijquote:
Nee hoorquote:Op zondag 14 juli 2013 22:03 schreef MadMaster het volgende:
21 Whiskies later, niks gegeten en ik type dit foutloos...
quote:
quote:
quote:
quote:
Dat was het best wel, vooral 'in hindsight'quote:
Majesteit.quote:
Blast from the past!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef Soempie het volgende:
Eisbär is op de radio. En ik heb geen idee meer waar dat Eisbär nou op sloeg ooit hier?MaJo?
Ik denk een combinatie van dingen... eerste werkweek weer gehad, en ik geloof dat ik ook niet zo'n beste houding heb met voeden. En dat doe ik nogal veelquote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef iamredleader het volgende:
Minder, LB, vermoeidheid of iets anders?
Ja die heb ik hier eerder van je gelezenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:52 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb laatst een tip van de huisarts assistente gekregen: 2 paracetamol, 1 ubiprofen erachteraan. Bij mij helpt het best wel goed.
wil je de titel van het filmpje nog aanpassen?quote:
Neehoor, opzich mogen jullie haar naam wel weten, ik wil alleen niet dat ie op fok gebruikt wordtquote:Op maandag 15 juli 2013 11:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
wil je de titel van het filmpje nog aanpassen?
Wel leuk
Past het door de brievenbusquote:Op maandag 15 juli 2013 12:03 schreef iamredleader het volgende:
Etc, de post is onderweg, ik herhaal de post is onderweg
Met maple syrup.quote:
Ik vind het zo lekker.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:13 schreef iamredleader het volgende:
Owyeah, mijn vader heeft het standaard in huis
Spek en poedersuiker heeft mijn voorkeurquote:
Het ziet er erg leeg uit en dat betekent dat er niemand meer woont.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef LadyBlack het volgende:
Vraagje: als jullie de omschrijving van deze woning lezen, gaan er dan ook alarmbelletjes rinkelen door dat 'eigen stempel'?
Ze zijn al bijna 60.000 euro gezakt met de vraagprijs, en ik zou niet kunnen bedenken waarom?
Vriend gaat morgen een bezichtiging regelenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het ziet er erg leeg uit en dat betekent dat er niemand meer woont.
Waarschijnlijk moeten ze er dan ook echt van af vanwege dubbele woonlasten o.i.d.
Erg opgeknapt ziet het er ook niet uit, dus' extra stempel' zou kunnen betekenen dat je flink mag gaan klussen. Maar eens zelf gaan kijken wat dat betekent, kost niks...
Netjes...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, maar eens een goede Flickr aangemaakt met mijn foto's in verschillende categoriën die ik schiet...
http://www.flickr.com/photos/98921118@N05/sets/
Ik ben dol op je zwart-wit foto'squote:Op maandag 15 juli 2013 22:39 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zo, maar eens een goede Flickr aangemaakt met mijn foto's in verschillende categoriën die ik schiet...
http://www.flickr.com/photos/98921118@N05/sets/
Op de foto's ziet altijd alles er goed uit. Scheuren in muren zullen ze bijv. niet op de foto zetten...quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Vriend gaat morgen een bezichtiging regelen![]()
En inderdaad, het is niet gemoderniseerd (na de keuken en de badkamer, maar verder ziet het er opzich prima uitDoor dat behangetje en die vloerbedekking kan ik wel heen kijken! En dingen als leidingen in de muur kunnen later ook nog wel
Succes en slaap lekker!quote:Op maandag 15 juli 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
Volgens mij is het een kunst opzich, huizen bekijkenik ben heel benieuwd!
Inmiddels is het bedtijd.... welterusten!
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Netjes...![]()
Hadden we die foto's met die 2 meiden in lingerie met ratten al gezien?
In ieder geval is dat een heel mooie foto...
Wakker blijven dan maar?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 05:34 schreef LadyBlack het volgende:
En dan nu het dilemma; ga ik nog weer terug in bed of niet?
Ik neig naar opblijven omdat ik anders nog maar een uurtje in bed kan liggen tot de wekker gaat... en daar werd ik behoorlijk brak van vorige weekmaar ben nu ook wel moe
Hoogheid.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 08:21 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Mogguh. Ik heb een jurkje aangedaan en nu was het KOUD vanochtend
Nog wel koude voetenquote:
Ik ga voor spek (uiteraard meegebakken op de pannenkoek) en dan stroop, etc wil liever poedersuiker.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:06 schreef Tinuviel het volgende:
Bedoelen jullie nou spek en poedersuiker of spek en stroop op een pannenkoek?
Liefhebber meldt zich...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:22 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja, Kraftwerk speelt in Nederland in oktober, voor de liefhebber(s).
Nee, integendeel...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:43 schreef TradeMarkie het volgende:
Hebben jullie daar ook last van?
Dat als de stress van een paar weken wegvalt, je je toch een potje beroerd begint te voelen.
En dat komt zeker te weten door bovenstaandequote:Ik loop al 2 dagen met koppijn, volle kop, hoesten enz rond
Excuse me?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Liefhebber meldt zich...
Helaas maar 2 concerten met minder dan 800 kaartjes op naam (BSN nummer moet je doorgeven en wordt gecheckt aan de deur) in Eindhoven. Ik denk niet dat het 'm gaat worden, helaas...
Zeker weten doe ik het niet natuurlijk. En adrenaline verslaafd ben ik volgens mij ook nietquote:Op dinsdag 16 juli 2013 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, integendeel...
[..]
En dat komt zeker te weten door bovenstaande
Ben je misschien adrenaline verslaafd?
Duitsers, he...quote:
quote:Er zijn per voorstelling slechts een kleine 800 tickets te koop, vandaar dat er op verzoek van de band is besloten om de kaarten uitsluitend op naam te verkopen. Er kunnen maximaal 2 kaarten per transactie worden gekocht, en voor beide kaarten wordt om de naam van de kaarthouder en zijn/haar identificatiebewijsnummer gevraagd. Het id-bewijs met dit nummer moet ook meegenomen worden naar het concert.
Ah, dat is alweer een ander verhaalquote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Duitsers, he...
Ze willen niet dat de kaarten (met winst) doorverkocht worden.
Zie net dat ze de tekst hebben aangepast, een ID-bewijs is nu genoeg:
[..]
Gisteren stond er letterlijk dat je je BSN-nummer moest doorgeven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:05 schreef Etcetera het volgende:
Identificatiebewijsnummer is ook iets anders dan het BSN trouwens.
Als je op Google 'Kraftwerk BSN' zoekt, vind je dat over het BSN-nummer nog wel terug:quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Terecht, er wordt niet voor niets gezegd dat als je een kopie van je ID moet geven, je het BSN-nummer moet doorstrepen.
quote:See Tickets | De grootste ticketshop van Nederland - Kraftwerkwebshop.seetickets.nl/shows/show.aspx?sh=KRAFTWERK&langpref...In cacheKoop je kaarten voor het concert van Kraftwerk bij See Tickets Nederlanfd. ... wordt om de naam van de kaarthouder en zijn/haar BSN-nummer gevraagd.
Welkom terug!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal! Ik ben terug van mijn avontuur
Uitgebreid verslag komt later, ben eerst nog aan het genieten van de rust
Onze Thundercat wel, al heeft ie wel een iets andere vorm gekregen sinds het vertrek. Wat was er met hun auto aan de hand dan?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welkom terug!
De auto van de Juliana's heeft het in ieder geval niet gehaald...
Technische problemen, onder de kap dus.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Onze Thundercat wel, al heeft ie wel een iets andere vorm gekregen sinds het vertrek. Wat was er met hun auto aan de hand dan?
Welkom terug.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal! Ik ben terug van mijn avontuur
Uitgebreid verslag komt later, ben eerst nog aan het genieten van de rust
quote:
Dank jullie!quote:
tofquote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef Soempie het volgende:
Eisbär is op de radio. En ik heb geen idee meer waar dat Eisbär nou op sloeg ooit hier?MaJo?
Thanksquote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:06 schreef Tinuviel het volgende:
Cobra, ik ken maple sirup wel. Ik dacht, dat we zelfs nog wat in huis hebben. Bedoelen jullie nou spek en poedersuiker of spek en stroop op een pannenkoek?
LB, met name die kamer met de wasbak is echt nog lekker ouderwets. Zo zag een kamer hier er ook uit alleen dan erger. Je weet idd niet hoe oud leidingen en electra enzo zijn. Dat zou ik trouwens wel laten doen voordat je erin trekt. Leidingen en elktra moet je muren en plafonds voor open halen en dat maakt zo een rotzooi. Wil je echt niet als je daar al woont, helemaal niet met een klein kind. Balen, dat je nu toch moe bent.
Wow echt knappe fotografie PS.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:04 schreef Lotusss het volgende:
Rust in huis! Even bijkomen van alle sh*t van afgelopen weken.
Geen likkende tong.quote:
Analoog he, die heeft de techniek nog nietquote:
Zeg dat even tegen Leibovitz wil je?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ThanksKan er verder niks mee in de echte wereld
You're welomequote:Op dinsdag 16 juli 2013 20:12 schreef Etcetera het volgende:
Awesome tof kaartje gekregenThanks red, tinu, jair en lior
Ja, zij kan het wel, ik nietquote:
Zelfs bij slecht weer is het daar mooi, maar bij goed weer al heelmaalquote:Op zondag 14 juli 2013 20:10 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Heerlijk weekend in Gent gehad, wat een leuke stadgisteravond biertjes aan De Leie zitten drinken, letterlijk aan de waterkant, bungelend met de voeten boven het water.
Ik zie ook alleen een groot wit vlakquote:Op woensdag 17 juli 2013 07:35 schreef Soempie het volgende:
Ik zie de post van Tim niet? Alleen een groot wit vlak?
Jammer van het huis, maar goed om nu een helder beeld te krijgen van wat betaalbaar/haalbaar is qua hypotheek. Als je een second (of first) opinion wil...quote:Op woensdag 17 juli 2013 05:53 schreef LadyBlack het volgende:
Mogge![]()
Het huis was al verkocht![]()
Maarrrrr we hebben wel een afspraak bij een hypotheker
Ik heb niks te tradenquote:Op woensdag 17 juli 2013 10:55 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dat is irritant Etc., misschien traden tegen iets anders wat je ook wilt?
Maar die gratis game kan natuurlijk an sich wel getrade worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb niks te tradenheb alles voor mezelf gekocht, dus dat zal niet gaan helaas.
Ach, ik heb wel leuke spellen voor een aardige prijs
Bizar dat ze die gratis weggeven bij een ander spel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 11:06 schreef Etcetera het volgende:
Hij wil 'm doorverkopengelijk heeftie trouwens
Het is Bioshock Infinite
Komt goed.quote:Op woensdag 17 juli 2013 14:18 schreef MaJo het volgende:
zo interview met White Lies, vind het best spannend
bij 3fm kwamen ze wel relaxed over, dat heeft wel wat spanning weggenomen
Toppiequote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef MaJo het volgende:
Nou interview ging super!erg leuk gesprek gehad, alleen de tijd ging wel enorm snel
Naaaais!quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef MaJo het volgende:
Nou interview ging super!erg leuk gesprek gehad, alleen de tijd ging wel enorm snel
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Naaaais!
Hier heerlijk rustig. Kan helemaal bijkomen nu ErwinRommel bij zijn moeder zit
En ik kan ophangenquote:
Wat nou ophangen!! Niet eens opnemenquote:
Ik heb een paar weken terug Roller Coaster Tycoon 1 gekocht online. Was drie dollarquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Bioshock Infinite dus, Borderlands 2, Portal 2 en Rollercoaster Tycoon 3 gekocht
Nah. Ik moet hem niet te snel gaan missen hequote:Op woensdag 17 juli 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat nou ophangen!! Niet eens opnemen
Is ook weer zo natuurlijkquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah. Ik moet hem niet te snel gaan missen he
Je kan hem ook (be)schrijven natuurlijk...quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah. Ik moet hem niet te snel gaan missen he
We zijn niet met "pauze" als je dat bedoeltquote:Op woensdag 17 juli 2013 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan hem ook (be)schrijven natuurlijk...![]()
Zijn jullie nu tijdelijk even ieder op zich?
Ik bedoelde helemaal niks, ik begreep het alleen niet zo goed...quote:Op woensdag 17 juli 2013 18:56 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We zijn niet met "pauze" als je dat bedoeltHet huwelijk gaat nog steeds door!
Maar ErwinRommel is nu even bij zijn ouders in Duitsland "op vakantie" dus uit de sleur. Dat geeft mij ook even wat meer rust omdat ik even niet voor hem hoef te zorgen en zelf ook op kan laden totdat zijn traject begint.
Ik heb die spellen eigenlijk nog nooit echt gespeeldquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken terug Roller Coaster Tycoon 1 gekocht online. Was drie dollar![]()
quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:52 schreef Tinuviel het volgende:
Etcie ik heb weleens voor een bedrijf gewerkt, waar iemand iets online kocht en hetzelfde product later in een winkel in de aanbieding zag. Ze ging bij ons klagen en kreeg toch echt het verschil van het bedrijf terug. Probeer het gewoon Etcie, je hebt niets te verliezen toch? Gewoon zeggen dat je ook het gratis spelletje wil.
ER en ik posten hier allebei... en misschien is dat juist de reden waarom onze relatie ondanks alle sh*t zo goed blijft: wij zijn beiden heel open in de communicatie. Zowel naar elkaar toe als naar anderen toe.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vraag me wel met enige regelmaat af waarom jullie zulke intieme details over jullie relatie hier delen? Juist omdat jullie allebei hier posten... Like wanneer je post over dat je er even helemaal doorheen zit met hem ofzo... Idk... helpt het jullie interpersoonlijke communicatie ook?
Ik weet dat ik ook wel dingen over mijn persoonlijke relaties hier post, maar juist omdat ik weet dat ze het toch niet lezen.
(Dit is verder totaal neit als krietiek bedoeld he)
Portal 2 multiplayert leukquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Bioshock Infinite dus, Borderlands 2, Portal 2 en Rollercoaster Tycoon 3 gekocht
quote:
Ja precies...quote:Heb het mezelf ook wel afgevraagd PS.Hoewel ik hier dus ook heel persoonlijke dingen heb gepost. Ik kan me indenken dat het voor veel mensen wel confronterend is als je zulke dingen -op een openbaar forum- leest die je partner over je post? Niet dat het geheim is, of dat je het als vriend(in) niet weet, maar zo uitgesproken lijkt me soms best moeilijk?
Ja ik weet dat jullie hier allebei postenquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER en ik posten hier allebei... en misschien is dat juist de reden waarom onze relatie ondanks alle sh*t zo goed blijft: wij zijn beiden heel open in de communicatie. Zowel naar elkaar toe als naar anderen toe.
Bedoelen jij en Soempie dat jullie er last van hebben? Zo ja, dan probeer ik daar een andere uitlaatklep voor te zoeken.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:34 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
[..]
Ja precies...
[..]
Ja ik weet dat jullie hier allebei postenMaar daarom juist. En het geldt imo voor beide eindes van het spectrum; de liefdesverklaringen as well as wanneer jij zegt dat je het even helemaal zat bent etc.
Nahja to each their own toch?
In het geheel niet. Voel je vooral vrij om te delen wat je wilt, god knows dat ik dat ook doe (sorry MMquote:Op woensdag 17 juli 2013 20:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Bedoelen jij en Soempie dat jullie er last van hebben? Zo ja, dan probeer ik daar een andere uitlaatklep voor te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |