quote:
Is geen popcorn waardig verhaal hoorquote:
Deel ze als je daar behoefte aan hebt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Is geen popcorn waardig verhaal hoor
Al heb ik er daar ook wel weer een paar van
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Deel ze als je daar behoefte aan hebt.
Is het raar als ik er niks van begrijp. Je spreekt jezelf een paar keer tegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantEn allemaal het resultaat van het feit dat als ik drink ik veels te flirterig wordt and in de problemen raak
En dat andere tja ik had nu zwanger geweest kunnen zijn behalve dan dat moeder natuur het niet zo'n goed idee vond en daar misschien gelijk in had maar misschien ook niet en de moraal van het verhaal is dat de pil ook niet fool proof is. Ik werd er in elk geval wel even stil van vanochtend.
quote:
Het is direct naast het naaktstrand (ergo lekker rustig) maar ik weet zeker dat we kleding wel verplicht stellen...quote:
Ik ga nu voor bakkie #3.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:03 schreef iamredleader het volgende:
Ja, net de eerste bak op, even opstarten hoor
Valt wel mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 07:04 schreef iamredleader het volgende:
Je bent dan ook al iets langer wakker
ik zal het onthoudenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
@TM: Die Thai op de Vismarkt is echt een aanrader.
Food cooked to order, je kan het zo mild of spicy krijgen als je zelf wilt en het eten is echt top!
Ik ga daar vaker heen...
quote:Op zondag 14 juli 2013 10:18 schreef Tinuviel het volgende:
Cobra, ik moet altijd omschakelen bij jouw etens/ slaaptijden enzo
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nah de popcorn verhalen zijn eigenlijk niet zo interessantEn allemaal het resultaat van het feit dat als ik drink ik veels te flirterig wordt and in de problemen raak
En dat andere tja ik had nu zwanger geweest kunnen zijn behalve dan dat moeder natuur het niet zo'n goed idee vond en daar misschien gelijk in had maar misschien ook niet en de moraal van het verhaal is dat de pil ook niet fool proof is. Ik werd er in elk geval wel even stil van vanochtend.
Ik vertaal even als PS dat goed vindt:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het raar als ik er niks van begrijp. Je spreekt jezelf een paar keer tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |