SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Clowneske geneuzel of niet, ik heb er Ajax wel mee naar het kampioenschap gejinxedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op dat clowneske geneuzel van je tijdens iedere wedstrijd in het afgelopen seizoen waarmee je jezelf keer op keer onsterfelijk belachelijk maakte.
Waar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef Stiggie het volgende:
Ah Alderweireld geeft al aan dat hij eigenlijk bij gaat tekenen als hij niks heeft. Das voor het eerst
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Je kan beter zeggen Real Madrid, die zullen we wel weer loten
Hij zei:quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
quote:
Probeer eens niet alles te serieus te nemen. Aan het einde van de dag willen we toch allemaal hetzelfde, namelijk dat Ajax met afstand (en goed voetbal) kampioen wordtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
Als Belg kan je het je pas écht niet permitteren om een WK in gevaar te brengenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
En vd Hoorn op de bank dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met het oog op de CL nog liever dat Alderweireld blijft.
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
Probeer eens niet alles te serieus te nemen. Aan het einde van de dag willen we toch allemaal hetzelfde, namelijk dat Ajax met afstand (en goed voetbal) kampioen wordt
Daar zit je dan met van der Hoorn, dan mogen ze ook nog wel wat huur opties klaar hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Daar lig ik verder niet wakker vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.
Dan wordt Veltman verhuurd lijkt mequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.
[..]
Daar zit je dan met van der Hoorn, dan mogen ze ook nog wel wat huur opties klaar hebben.
Oké.quote:
Want?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Alderweireld moet zo spoedig mogelijk weg. Hoop wel dat Eriksen en De Jong bijtekenen voor 2 jaar.
Ik hoop het ook maar ik denk dat ze max een jaar bijtekenen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Alderweireld moet zo spoedig mogelijk weg. Hoop wel dat Eriksen en De Jong bijtekenen voor 2 jaar.
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 18:15:45Norwich sprak Alderweireld niet aan. Als Ajax niets meer verkoopt komt Duarte niet. interviews terug te zie via @FOXSportsnl reageer retweet
Nu kan je toch nog cashen en Van der Hoorn staat al klaar ter vervanging. De Jong en Eriksen zijn in mijn ogen belangrijker voor het team, zeker in CL.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Want?Dan verhuur je Veltman of van der Hoorn maar.
Alderweireld gaat in september pas met Ajax praten. Lekker als je Hoorn niet meer kan verhuren en dan o de bank zetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Want?Dan verhuur je Veltman of van der Hoorn maar.
Denk dat er helemaal niets meer bij komt tot er iemand weg gaat voor het eerste danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 18:15:45Norwich sprak Alderweireld niet aan. Als Ajax niets meer verkoopt komt Duarte niet. interviews terug te zie via @FOXSportsnl reageer retweet
Denk er maar goed over na, is toch wel 3 hele euro's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik zo'n abonnementje afsluit.
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Jong Ajax ook dit jaar op dat Exclusive TV?
Ik moet wel een beetje zuinig zijn hè. Van Marc geleerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na, is toch wel 3 hele euro's.
Frankiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Devv het volgende:
En dit is de reden waarom Ajax de vierde landstitel op rij gaat binnenhalen. De tegenstanders kunnen het maar beter schriftelijk afdoen.
Lekker de boel scherp houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Devv het volgende:
En dit is de reden waarom Ajax de vierde landstitel op rij gaat binnenhalen. De tegenstanders kunnen het maar beter schriftelijk afdoen.
wat een poepie was het toen nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt erop dat hij eindelijk weer op deze manier op gol schiet. Toen ging alles raak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |