SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Clowneske geneuzel of niet, ik heb er Ajax wel mee naar het kampioenschap gejinxedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik doel uiteraard op dat clowneske geneuzel van je tijdens iedere wedstrijd in het afgelopen seizoen waarmee je jezelf keer op keer onsterfelijk belachelijk maakte.
Waar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef Stiggie het volgende:
Ah Alderweireld geeft al aan dat hij eigenlijk bij gaat tekenen als hij niks heeft. Das voor het eerst
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:03 schreef RensAjacied het volgende:
Je kan beter zeggen Real Madrid, die zullen we wel weer loten
Hij zei:quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
quote:
Probeer eens niet alles te serieus te nemen. Aan het einde van de dag willen we toch allemaal hetzelfde, namelijk dat Ajax met afstand (en goed voetbal) kampioen wordtquote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
Als Belg kan je het je pas écht niet permitteren om een WK in gevaar te brengenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Vraag interviewer: Maar ook als je alderweireld heet moet je verlengen anders kan je wel Alderweireld heten maar bij Ajax zit je dan gewoon op het bankje.
Alderweireld: Dat is ook zo. Als er 1 september nog niks is dan ga ik met Ajax om tafel en dan zal u zien dat we r uit komen
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef julian6 het volgende:
kan je de graafschap - ajax op ajax.tv zien als je zo'n exclusive abbo van 3 euro koopt?
En vd Hoorn op de bank dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb met het oog op de CL nog liever dat Alderweireld blijft.
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:07 schreef Shreyas het volgende:
Probeer eens niet alles te serieus te nemen. Aan het einde van de dag willen we toch allemaal hetzelfde, namelijk dat Ajax met afstand (en goed voetbal) kampioen wordt
Daar zit je dan met van der Hoorn, dan mogen ze ook nog wel wat huur opties klaar hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:06 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij zei:
Daar lig ik verder niet wakker vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.
Dan wordt Veltman verhuurd lijkt mequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Sinds je maanden lange relaas over het geweldige PSV neem ik eigenlijk helemaal niks meer serieus.
[..]
Daar zit je dan met van der Hoorn, dan mogen ze ook nog wel wat huur opties klaar hebben.
Oké.quote:
Want?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Alderweireld moet zo spoedig mogelijk weg. Hoop wel dat Eriksen en De Jong bijtekenen voor 2 jaar.
Ik hoop het ook maar ik denk dat ze max een jaar bijtekenen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef RensAjacied het volgende:
Alderweireld moet zo spoedig mogelijk weg. Hoop wel dat Eriksen en De Jong bijtekenen voor 2 jaar.
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 18:15:45Norwich sprak Alderweireld niet aan. Als Ajax niets meer verkoopt komt Duarte niet. interviews terug te zie via @FOXSportsnl reageer retweet
Nu kan je toch nog cashen en Van der Hoorn staat al klaar ter vervanging. De Jong en Eriksen zijn in mijn ogen belangrijker voor het team, zeker in CL.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Want?Dan verhuur je Veltman of van der Hoorn maar.
Alderweireld gaat in september pas met Ajax praten. Lekker als je Hoorn niet meer kan verhuren en dan o de bank zetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Oké.
[..]
Want?Dan verhuur je Veltman of van der Hoorn maar.
Denk dat er helemaal niets meer bij komt tot er iemand weg gaat voor het eerste danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:BasvVeenendaal twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 18:15:45Norwich sprak Alderweireld niet aan. Als Ajax niets meer verkoopt komt Duarte niet. interviews terug te zie via @FOXSportsnl reageer retweet
Denk er maar goed over na, is toch wel 3 hele euro's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kijken of ik zo'n abonnementje afsluit.
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Komt Jong Ajax ook dit jaar op dat Exclusive TV?
Ik moet wel een beetje zuinig zijn hè. Van Marc geleerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na, is toch wel 3 hele euro's.
Frankiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Devv het volgende:
En dit is de reden waarom Ajax de vierde landstitel op rij gaat binnenhalen. De tegenstanders kunnen het maar beter schriftelijk afdoen.
Lekker de boel scherp houdenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:25 schreef Devv het volgende:
En dit is de reden waarom Ajax de vierde landstitel op rij gaat binnenhalen. De tegenstanders kunnen het maar beter schriftelijk afdoen.
wat een poepie was het toen nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:18 schreef j0rdiiii het volgende:
Lijkt erop dat hij eindelijk weer op deze manier op gol schiet. Toen ging alles raak.
Die hebben we al paar jaar niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef DeParo het volgende:
Wat ik niet zo goed snap, is waarom Ajax geen goede nummer 14 meer heeft, missen jullie echt kan het kampioenschap kosten.
Ik vond die Sulejmani altijd wel wat hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die hebben we al paar jaar niet.
Genoeg kilo's ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vond die Sulejmani altijd wel wat hebben.
op ajax tvquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:48 schreef julian6 het volgende:
waar op ajax.tv kan je de graafschap-ajax zien als je zo'n exclusive abbo hebt gekocht?
Probeer ook net abo af te sluiten...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat die Ajax site opeens moeilijk doen
link?quote:
hier ook iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gaat die Ajax site opeens moeilijk doen
Dat heb ik net gedaan, maar nu kom ik niet meer op de sitequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Ziekebaard het volgende:
[..]
Probeer ook net abo af te sluiten...
www.ajax.tvquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef julian6 het volgende:
[..]
link?
[..]
hier ook idd
gaat mn 3 euro gvd
geld terugvragenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef julian6 het volgende:
Unable to play video. Please try again later.
Dan hebben ze de link al op de site gezet maar staat de camera nog niet aan, even wachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef julian6 het volgende:
Kapsel van Bojan valt mee, maar van die Denenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef DeParo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat die Van Der Hoorn wel erg op Immers lijkt, ook zo'n tokkie, en Krkic lijkt op Justin Bieber dat kapsel is zo 2010 doe daar iets aan Amsterdam lijkt me duidelijk.
De naam alleen alquote:
de website is down vriendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef julian6 het volgende:
....
Ik kom niet eens op die sitequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef julian6 het volgende:
....
En je kan daar naar blijven kijken want er springt niet ineens beeld op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef julian6 het volgende:
....
zou je denkequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En je kan daar naar blijven kijken want er springt niet ineens beeld op.
twitter:AFCAjax twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 20:04:51Momenteel hebben we technische problemen op Ajax.nl. We vragen even jullie geduld, ook wbt de live-uitzending van De Graafschap-Ajax. reageer retweet
Bijj mij doet hij het nu juist.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij is nog down bij mij, had niet moeten verversen Jordi
Nee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh.
Hoort dat trouwens, dat er geen geluid is?
Hanni Hanni weet daar wel raad meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef DeParo het volgende:
Ik moet wel zeggen dat die Van Der Hoorn wel erg op Immers lijkt, ook zo'n tokkie, en Krkic lijkt op Justin Bieber dat kapsel is zo 2010 doe daar iets aan Amsterdam lijkt me duidelijk.
Die IJslander ook, allemaal die blonde opgeschoren kapsels, beetje padvinderstijl of iets in die richting.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kapsel van Bojan valt mee, maar van die Denen
Italianen hebben ook al zo'n kapsel
Die gasten zijn woest hè.quote:
Opskeer or GTFOquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:13 schreef Wessiej het volgende:
Oh hier hebben we allemaal swaggieboys die wel weten hoe die kapseltjes moeten zitten
komt omdat toen alles op EL ook was, nu is de site overbelastquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die gasten zijn woest hè.![]()
Teveel mensen gewoon, vorig seizoen heb ik elke week prima kunnen kijken.
Wat een bazenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
Hebben ze net staan smoken of kijken ze altijd zo![]()
.
Is dat die homo van GTST helemaal rechts?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Verrek ja morgen weer bij Paultje de Leeuw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is dat die homo van GTST helemaal rechts?
jaloers?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee dat is Viktor Fischerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:15 schreef DeParo het volgende:
[ afbeelding ]
.
Is ten minste nog een Italiaan dat scheelt voor dit soort kostuums.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat dit betreft kan je beter pelle in je selectie hebben
het is dat ik je mag anders had ik een hele nare opmerking gemaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Serieus:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
het is dat ik je mag anders had ik een hele nare opmerking gemaakt
Ferry de relnicht uit Friesland, bij Ranking The Stars is hij wel grappig, maar Georgina is lekker.quote:
Maar jouw mening valt niet serieus te nemen, dat is het grootste probleem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben van mening van wel
ik zie geen discussiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zitten nou te discussieren met iemand of Fischer op een homo van GTST lijkt? Wat maakt dat nou weer uit
Maar hij lijkt er toch een beetje op?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jullie zitten nou te discussieren met iemand of Fischer op een homo van GTST lijkt? Wat maakt dat nou weer uit
Ze kunnen beiden goed acteren, 1+1=2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk dat het geen cola isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef DeParo het volgende:
En waarom doet Siem de Jong z'n sushi in de cola of??
Ik zie wel een beetje gelijkenis maar om nou te zeggen dat hij er veel op lijkt vind ik ook weer overdrevenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:25 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar hij lijkt er toch een beetje op?
Als je langer kijkt lijkt hij er niet op idd, maar eerste indruk héquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie wel een beetje gelijkenis maar om nou te zeggen dat hij er veel op lijkt vind ik ook weer overdreven
Dropshot dan?quote:
Het is toch treffend, maar goed, wat zegt dat eigenlijk over Fisher?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie wel een beetje gelijkenis maar om nou te zeggen dat hij er veel op lijkt vind ik ook weer overdreven
Van mijn part is hij ook homo en neukt hij iedere week 5 verschillende negers zolang hij maar goed speeltquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dropshot dan?
[..]
Het is toch treffend, maar goed, wat zegt dat eigenlijk over Fisher?
natuurlijk gaat dat zo want doublepain is verliefd op strootmanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:27 schreef Ludachrist het volgende:
Man man man, wat een niveau weer. "Sushi in de cola!!!", "Fischer lijkt op de homo uit GTST!!!!". Zieke trolls hoor, daar hebben we niet van terug.
Dat is meer iets voor Overmars denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part is hij ook homo en neukt hij iedere week 5 verschillende negers zolang hij maar goed speelt
Ook dat moet hij helemaal zelf wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Overmars denk ik.
Dadelijk gaat hij een relatie aan met Gordon en moet dat voor de rechtbank komen als laster of iets in die richting, en Frank de Boer denkt dat homo's niet kunnen voetballen, maar wat denk jij?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Van mijn part is hij ook homo en neukt hij iedere week 5 verschillende negers zolang hij maar goed speelt
dees is hardquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is meer iets voor Overmars denk ik.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dadelijk gaat hij een relatie aan met Gordon en moet dat voor de rechtbank komen als laster of iets in die richting, en Frank de Boer denkt dat homo's niet kunnen voetballen, maar wat denk jij?
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het hetzelfde als altijd, maar normaal hebben ze 2 camera's om die snelle schakelingen weg te 'knippen', die ontbreekt nu. Volgens mij is alleen dat het geval?quote:
Dat denk ik. Neemt niet weg dat het allemaal veel beter in beeld gebracht kan worden, al betaal je natuurlijk ook best weinig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het hetzelfde als altijd, maar normaal hebben ze 2 camera's om die snelle schakelingen weg te 'knippen', die ontbreekt nu. Volgens mij is alleen dat het geval?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat denk ik. Neemt niet weg dat het allemaal veel beter in beeld gebracht kan worden, al betaal je natuurlijk ook best weinig.
Klopt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:52 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar volgens mij is het hetzelfde als altijd, maar normaal hebben ze 2 camera's om die snelle schakelingen weg te 'knippen', die ontbreekt nu. Volgens mij is alleen dat het geval?
Je ligt eruit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
staat het beeld bij jullie ook vast bij een Ajacied die het veld afloopt of lig ik er weer uit?
kloptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je ligt eruit.
Heeft iedereen hier geen geluid?
https://twitter.com/ajax1nlquote:
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 21:28:03Ja ja, Moses Daddy. Die is nieuw. Uit Nigeria. Voorheen mailde hij u dat de jackpot in de loterij binnen was, nu Ajacied. #graaja reageer retweet
Sam Hendriks.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:30 schreef Pizzakoppo het volgende:
Shit wie is die prutser die die briljante assist van MOSES omzeep hielp? En weer mist ie een opgelegde kans
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:31 schreef wieisboos het volgende:
Hij heeft nummer 7 neem ik aan? wat een bazenactie![]()
en wat een faal
Wat een beer is dat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En de nieuwe Bogarde, wtf die Gravenbergh
Hoe is diequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dat die nummer 16? Tering he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
De komende 10 jaar. En we winnen nog wel 3x de CL in die periode.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:37 schreef Smoofie het volgende:
Dus we worden de komende 3 jaar gewoon weer kampioen
Serero heeft daar ook een handje vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat doet hij maar lekker op de Afrika Cup. De rest bevalt me wel.
Oké.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft daar ook een handje van
Serero kan ook niet foeballequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Serero heeft daar ook een handje van
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haha jij bent toch fan van Kolbeinn?
Hier zal Smoofie wel kapot van zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi dan neem ik jouw voetbalmening niet meer serieus.
Wat is er mis met Sigi? Prima spitsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh shit, tijd voor suicide dan maar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die aannames wel eens gezien? Houten klaas man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
[..]
Wat is er mis met Sigi? Prima spits
En Denswil komt zo nonchalant overquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef j0rdiiii het volgende:
Hij doet het echt goed die Gravenberch.
Groter dan 1.80 he dan krijg je datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die aannames wel eens gezien? Houten klaas man.
Voetbal is uitgevonden voor kleine mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Groter dan 1.80 he dan krijg je dat
Hij moet ook scoren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je die aannames wel eens gezien? Houten klaas man.
JR-Style zijn uitsprakenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voetbal is uitgevonden voor kleine mensen.
Hij is ook niet serieus, hoop ik .quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is voetbal uitgevonden voor vermaak maar goed ik kan het mis hebben
Ja je hebt het volkomen mis in deze.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Volgens mij is voetbal uitgevonden voor vermaak maar goed ik kan het mis hebben
Lange mensen gaan maar lekker basketballen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef RensAjacied het volgende:
Voetbal is uitgevonden voor kleine mensen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lange mensen gaan maar lekker basketballen.
Mensen als jij verdienen het niet om hier te posten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lange mensen gaan maar lekker basketballen.
Hij trollt, hap nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen als jij verdienen het niet om hier te posten.
Zal heel JR een troll zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zouden al zijn posts in dit topic getroll zijn?
Hij heeft een tiki-taka obsessie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:05 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het erge is volgens mij dat hij het ook godverdomme nog meent ook.
Iedereen mag hier postenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mensen als jij verdienen het niet om hier te posten.
Zullen we deze discussie over JR verder in de SC voeren?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Meeste wel denk ik, behalve het autisme probleem.
Jij bent ook ver heen, dus komen we elkaar weer tegen. Hier op FOK!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik denk niet dat JR trollt denk dat hij gewoon te ver heen is
Wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij bent ook ver heen, dus komen we elkaar weer tegen. Hier op FOK!
Dat zal een uitverkochte kolkende stadion zijn. Wat een affiche!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Speeldatum bekerwedstrijd 2e ronde
[ afbeelding ]
Gratis cokequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Speeldatum bekerwedstrijd 2e ronde
[ afbeelding ]
Krakertje hoor, die Volendammers kunnen ballen hoor. Die zijn echt niet slap van de palingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat zal een uitverkochte kolkende stadion zijn. Wat een affiche!
Hooligans zoals jij wel jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker beuken tegen die coke snuivende vissers.
twitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 22:17:02We krijgen vragen over Andersen en Enoh. Navraag gedaan. Andersen heeft liesklachten en Enoh trainde nog te weinig. #graaja reageer retweet
Hoppa!quote:
De laatste 30min zonder de basisspelers waren ook eigenlijk beter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:38 schreef wolferl het volgende:
Eigenlijk was dit een voorproefje van wat we te zien krijgen in de JL.
De Graafschap vs. Jong Ajax, en zelfs dat winnen we met gemak.
True.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De laatste 30min zonder de basisspelers waren ook eigenlijk beter.
Ik eis een interview met de nieuwe held trouwens.
Ik heb wat andere interviews voor je in de aanbieding, ook met (nieuwe) helden:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:49 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
De laatste 30min zonder de basisspelers waren ook eigenlijk beter.
Ik eis een interview met de nieuwe held trouwens.
Ja heb beide wedstrijden, uploaden zal wel even duren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:52 schreef wolferl het volgende:
[..]
True.
Ga jij de wedstrijd online zetten? Dat zou wel lekker zijn. Dan ben jij mijn heldlol.
Is je Moses Daddy-topic al bijna klaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja heb beide wedstrijden, uploaden zal wel even duren.
Ik kan snel, even wachten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is je Moses Daddy-topic al bijna klaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |