50 voor de winnaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:22 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel punten liggen er bovenop de Ventoux?
Bij elke andere berg had ik waarschijnlijk nee gezegd, zeker met die schitterende nuchterheid en kalmte van Mollema.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:52 schreef Fok-it het volgende:
Denken jullie dat het feit dat Mollema de Ventoux nog nooit beklommen heeft in zijn nadeel gaat werken?
Het is voor hem te hopen dat het peloton snel laat begaan, anders is het einde verhaal.quote:
Klopt, zijn weer ingelopenquote:Op zondag 14 juli 2013 11:24 schreef stalybridge het volgende:
Rolland zal zijn benen wel stil houden na de punten op de col.
Dat lijkt mij dus ook ja. Er zijn gewoon bepaalde punten op die berg waarop je goed moet anticiperen, en zonder enige ervaring lukt je dat denk ik niet zo goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:22 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Bij elke andere berg had ik waarschijnlijk nee gezegd, zeker met die schitterende nuchterheid en kalmte van Mollema.
Bij de Ventoux vind ik het toch een iets ander verhaal, dat is zo'n specifiek lastige lange berg waarbij ik denk dat enige ervaring wel degelijk een positieve rol kan spelen.
Maar goed, uiteindelijk blijven het toch de benen die de doorslag gaan geven.
jammer... want ze zullen wel minimaal tien minuten nodig hebben aan de voet van de klim willen ze het peloton wel voor willen blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:32 schreef sausagin het volgende:
Monfort zit op 10 minuten dus die kopgroep gaan ze ook niet te veel minuten geven
er zouden er 11 in de lead zijn, dus dan mist er nog één.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:33 schreef Jason22 het volgende:
Sagan (CAN), Irizar, (RTL), Fedrigo and Roy (FDJ), Riblon (ALM), Losada (EUS), Chavanel (OPQ), Impey (OGE), Poels (VCD), El Fares (SOJ) are in the lead by 40".
Dit lijkt hem te worden!
Die 13 zijn al weer ingelopen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:37 schreef Muto het volgende:
10 renners voorop, 13 renners in de achtervolging.
Heb jij beeld?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:35 schreef Pino112 het volgende:
Sky is zichzelf al aan het oproken aan de kop van het peloton.
quote:
Via letour.fr.quote:We await the names of the counter-attack but can report that Sky is now at the front of the peloton.
heb nu toch echt beeld op eurosport 2quote:Op zondag 14 juli 2013 11:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, het is nooit eerder op internet dan op tv, nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |