Het zijn mijn criteria niet. Ik voer alleen maar door wat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paulinho en Vorganov deze weken ook al gezien hoor, dus ik zou eerder naar je eigen criteria kijken.
Dat Cunego niks meer is van wat het was maakt hem niet onopvallendquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef xatlad het volgende:
Przemyslaw Niemiec
Eigenlijk wel bijna de hele Lampre ploeg tot nu toe..
Cunego is ook niks meer van wat het was.
Dat is toch geen criterium? Of het moet vallen onder 8quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Was vol in beeld tijdens het lossen in een Pyreneeėn etappe
Ging er eigenlijk vanuit dat als je vol met je rugnummer in beeld rijdt voor langere tijd, dit ook een criterium is. Dat lijkt me logisch, en ik denk dat de bedenker dit ook onder punt 8 schaart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch geen criterium? Of het moet vallen onder 8
Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?quote:[quote]Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
75 FISCHER Murilo Antoniobil
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
96 PAULINHO Sergio Miguel Moreira
KATUSHA TEAM / RUS
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
109 VORGANOV Eduard
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS / FRA
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
ORICA GREENEDGE / AUS
186 LANCASTER Brett Daniel
187 MEYER Cameron
Sabatini, Hivert, El Fares, Wynants en Gadret er af.
Wordt een spannend weekje voor de 11 overgebleven onopvallenden.
Aanvullingen en/of verbeteringen welkom
Die eerste zat al in een mooie sjaspatat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Meyer en Quinziato in de kopgroep, die vallen dus af
Ik heb zo het vermoeden dat 1 van de fransen Mederel of Levarlet dit gaat winnen.
Ducrot noemde zijn naam wel een keer tijdens een sprint.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:46 schreef hosee het volgende:
Grote favoriet is toch de braziliaan Murilo Antoniobil Fischer. Mooie naam, ook.
Volgend jaar gewoon alleen weghalen als een objectieve regel wordt overtreden en als het subjectief is laten staan en alleen een aantekening makenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
Als we iedere etappe af gaan vragen waarom bepaalde renners weg zijn wordt het een vermoeiend topic denk ik.
Dat is ook met vrijwel elke renner gedaan. Zo staat gewoon in het topic dat Gasparotto gevallen is (regel nummer 8) en er daarom uit ligt. En toch vragen mensen dat soort dingen nog.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon alleen weghalen als een objectieve regel wordt overtreden en als het subjectief is laten staan en alleen een aantekening makenEn als je iemand weghaalt ook de reden er bij zetten ('reed top10 in een rit').
Daarom er gewoon bijzetten in de lijst. En bij mensen die iets subjectiefs 'overtreden' alleen een aantekening plaatsen. Dan kan je aan het eind wel oordelen of dat genoeg wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook met vrijwel elke renner gedaan. Zo staat gewoon in het topic dat Gasparotto gevallen is (regel nummer 8) en er daarom uit ligt. En toch vragen mensen dat soort dingen nog.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Valt me echt op hoeveel renners er nog over zijn trouwens_
Inderdaad. Dit spelletje is subjectief en onzinnig. Ik stel voor dat we officiėle regels opstellen en een achttienkoppige jury in het leven roepen of anders ophouden met deze faēade.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Chiappucci het volgende:
Zoiets kun je eigenlijk ook pas op de Champs Elysées goed beoordelen. Als je 3 weken lang alle etappes hebt gezien.
Froome nauwelijks gezien. Contador rijdt steevast in het midden van het peloton.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er zijn er ook al een hele boel veel te snel afgehaald!!11
Iemand Gesink gezien?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Froome nauwelijks gezien. Contador rijdt steevast in het midden van het peloton.
Mijn systeem is toch best goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit spelletje is subjectief en onzinnig. Ik stel voor dat we officiėle regels opstellen en een achttienkoppige jury in het leven roepen of anders ophouden met deze faēade.
Sarcasme komt slecht over in geschreven tekst maar deze was wel duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ach ja, ik vind het wel leuk om bij te houden tijdens de Tour. Onzinnig? Klopt. Maar dat is dit hele forum in feite dan ook.
In ieder geval een lichtpuntjequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Laten we vóór de etappe van morgen even vaststellen of geraakt worden door de bliksem opvallend is.
Nu ik het nog een keer gelezen heb had het eigenlijk wel duidelijk moeten zijn jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sarcasme komt slecht over in geschreven tekst maar deze was wel duidelijk volgens mij.
Zal onder puntje 8 vallen, en uiteindelijk ook onder puntje 1.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Laten we vóór de etappe van morgen even vaststellen of geraakt worden door de bliksem opvallend is.
Hij is afgestapt, dus nu maakt het niet meer uit. Maar verder was Péraud volgens mij een van de meest opvallende renners van vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In ieder geval een lichtpuntje
Ik wilde nog vragen of vallen in de training ook opvallend is
Even overleggen met de 18-koppige jury of ik dat ook kan vindenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is afgestapt, dus nu maakt het niet meer uit. Maar verder was Péraud volgens mij een van de meest opvallende renners van vandaag.
De menselijke maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Valt me echt op hoeveel renners er nog over zijn trouwens_
In 2de etappe was elia favilli elfde. Op dag twee was de hoogst haalbare onderscheidig voor Favelli al bijna weg :-)quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
De menselijke maat
Ik ga voor Favilli.
Jep. Voldoet aan punt 6.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Paulinho uitgebreid in beeld in de counterattack met Roche, die kan er dus af.
Duidelijk in de sjas patat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Paulinho uitgebreid in beeld in de counterattack met Roche, die kan er dus af.
Heb ik niet meegekregen. Het probleem van Marangoni is eigenlijk ook dat al zou hij regelmatig in beeld komen, dan nóg blijft hij onopvallend omdat D&D hem nooit herkennen. En ik evenminquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Maragoni was toch genoemd vandaag? had een lekke band dacht ik en zijn naam kwam in het beeld
Levarlet ging gisteren lang mee en kwam ook een paar seconden vol in beeld tijdens het lossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het einde van de tour nadert, wie zijn er nog in de strijd?
Naar mijn persoonlijke mening deze renners:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Deze rugnummers heb ik na 2,5 week tour echt nog niet in beeld gezien, en zijn ook niet genoemd voor zover ik weet. Als iemand het met deze selectie van 5 niet eens is of nog een toevoeging heeft laat het ajb snel weten, we moeten zo langzamerhand een winnaar kiezen.
Link naar foto van val Murilo Antoniobil Fischer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef hosee het volgende:
Echt jammer dat Murilo Antoniobil Fischer er af is, sympathieke, bijzonder onopvallende renner met een mooie naam, maar ik begrijp het wel dat hij geschrapt is, hij viel in de eerste rit...
[ afbeelding ]
Heb in #1 en #2 gezocht en hij is daar een paar keer genoemd iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Snap niet dat Fischer eraf is. Totaal niet in beeld gezien.
van Vandborg weet ik zeker dat ie genoemd is en in beeld geweest is. heb hem in de pyreneeėn zien lossen. de andere 4 heb ik niet gezien of gehoord, amar ik heb dan ook lang niet alles gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Deze rugnummers heb ik na 2,5 week tour echt nog niet in beeld gezien, en zijn ook niet genoemd voor zover ik weet. Als iemand het met deze selectie van 5 niet eens is of nog een toevoeging heeft laat het ajb snel weten, we moeten zo langzamerhand een winnaar kiezen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou op dit moment Marangoni kiezen.
Maragoni heeft flink aan kop gesleurd in de Cannondale etappe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft wel gewonnen met de TTT, dat vind ik not dun voor een onopvallende renner.
Dan valt die ook af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maragoni heeft flink aan kop gesleurd in de Cannondale etappe.
Al een keer top 10 geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom staat Sergey Lagutin er niet bij?
Hij is wel een keer genoemd en in beeld geweest. Weet alleen niet wanneer. Volgens mij was hij aan het lossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dacht dat Gasparotto niet eens meereed in deze Tour.
Ik volg dit topic vanaf het begin van de Tour, en kom er serieus nu pas achter dat Bookwalter meedoetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Is vandaag in beeld geweest bij het lossenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Snap niet dat Fischer eraf is. Totaal niet in beeld gezien.
Nogmaals, de hele ploeg van Sagan (dus ook Marangoni) behalve Vandborg is in beeld geweest bij het op kop rijden toen Sagan de etappe won. En Vandborg is vandaag in beeld geweest bij het begin van de etappequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou op dit moment Marangoni kiezen.
idd onopvallend, maar heeft een keer top-10 gereden en valt dus af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom staat Sergey Lagutin er niet bij?
Vamdborg: zie bovenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef Momo... het volgende:
Vandborg, Bazayev, Dupont, Tosatto, Wynants, Frohlinger en Delaplace vond ik ook oponvallend deze tour. Waarom zijn die eigenlijk weg gestreept?
Hetzelfde heb ik met Levarlet.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:53 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik volg dit topic vanaf het begin van de Tour, en kom er serieus nu pas achter dat Bookwalter meedoet
Hij heeft in elk geval mijn stem dus.
Mederel is wel in beeld geweest dacht ik, weet niet meer hoe/wanneer, maar ik kan me herinneren dat ik toen aan dit topic dacht
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2013 17:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kiryienka heeft op kop gesleurd. Fedrigo werd in zijn eentje, duidelijk in beeld, gelost. Dupont gaf zijn wiel aan Peraud, dacht ik toch. Schar ook een paar keer op kop.
Zie waaieretappe.quote:Wynants,
quote:Op zondag 30 juni 2013 18:09 schreef TheArt het volgende:
Gerrans trok de sprint voor de 2e plaats aan, Timmer kwam vol in beeld toen hij loste, Dennis zat achteraan de groep en werd daardoor genoemd op de Belg, idem voor De Marchi, Noval kwam ook vol in beeld in de groep Kittel, Bardet staat 2e in de stand van de witte trui en Gavazzi werd 7e vandaag.
En Bookwalter kwam wel 10x in beeld vandaag, op kop van het peloton en als waterdrager.
Ik zit alle livepagina's van letour.fr bij langs te gaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou het meest neigen naar Lancaster.
TTT telde alleen niet meequote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat Lancaster hier duidelijk in beeld kwam.
[ afbeelding ]
Volgens mij de lange achter Gerrans.
Staan zwaaien met bloemen op een podium vind ik nog net iets meer dan even door beeld schuiven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:50 schreef Wombcat het volgende:
In de ploegentijdrit kwam iedereen wel in beeld, dus die telt niet mee wmb.
Top 10 etappe is het eigenlijk gewoon toch?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Staan zwaaien met bloemen op een podium vind ik nog net iets meer dan even door beeld schuiven.
Marangoni gaat sowieso winnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:58 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het iig. even opvallend als iemand die 17 dagen geleden per ongeluk even in beeld een drinkbus kwam halen.
Een keertje 14e (etappe 3) en 9e (etappe 7) in de tussensprint. Dat was't wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:59 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Marangoni gaat sowieso winnen
Niemand wist wie hij was en niemand is er achter gekomen deze tour
Ja, ik zou zelf graag blijven pleiten voor Moser, maar die man is al 3 dagen achter elkaar goed bezigquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Een keertje 14e (etappe 3) en 9e (etappe 7) in de tussensprint. Dat was't wel.
Etappe 7 was de Sagan-etappe lijkt me?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Niet op kop gereden in de etappe die Sagan won?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Sagan won toen voor Degenkolb en Bennati.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Etappe 7 was de Sagan-etappe lijkt me?
Voor mij helpt het overigens niet echt mee dat ik toch al niet wist wie het is
Geen idee, zou maar zo kunnen. Weet het niet meer, en heb zonet de liveticker doorzocht maar daar werd ie niet benoemd.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Niet op kop gereden in de etappe die Sagan won?
Die 9e plaats in said tussensprint maakt wel een logische conclusie dat ie wel op kop heeft gereden in die etappe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep. Sagan won toen voor Degenkolb en Bennati.
[..]
Geen idee, zou maar zo kunnen. Weet het niet meer, en heb zonet de liveticker doorzocht maar daar werd ie niet benoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |