Daarom er gewoon bijzetten in de lijst. En bij mensen die iets subjectiefs 'overtreden' alleen een aantekening plaatsen. Dan kan je aan het eind wel oordelen of dat genoeg wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook met vrijwel elke renner gedaan. Zo staat gewoon in het topic dat Gasparotto gevallen is (regel nummer 8) en er daarom uit ligt. En toch vragen mensen dat soort dingen nog.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Valt me echt op hoeveel renners er nog over zijn trouwens_
Inderdaad. Dit spelletje is subjectief en onzinnig. Ik stel voor dat we officiële regels opstellen en een achttienkoppige jury in het leven roepen of anders ophouden met deze façade.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Chiappucci het volgende:
Zoiets kun je eigenlijk ook pas op de Champs Elysées goed beoordelen. Als je 3 weken lang alle etappes hebt gezien.
Froome nauwelijks gezien. Contador rijdt steevast in het midden van het peloton.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En er zijn er ook al een hele boel veel te snel afgehaald!!11
Iemand Gesink gezien?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Froome nauwelijks gezien. Contador rijdt steevast in het midden van het peloton.
Mijn systeem is toch best goedquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Dit spelletje is subjectief en onzinnig. Ik stel voor dat we officiële regels opstellen en een achttienkoppige jury in het leven roepen of anders ophouden met deze façade.
Sarcasme komt slecht over in geschreven tekst maar deze was wel duidelijk volgens mij.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Chiappucci het volgende:
Ach ja, ik vind het wel leuk om bij te houden tijdens de Tour. Onzinnig? Klopt. Maar dat is dit hele forum in feite dan ook.
In ieder geval een lichtpuntjequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Laten we vóór de etappe van morgen even vaststellen of geraakt worden door de bliksem opvallend is.
Nu ik het nog een keer gelezen heb had het eigenlijk wel duidelijk moeten zijn jaquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sarcasme komt slecht over in geschreven tekst maar deze was wel duidelijk volgens mij.
Zal onder puntje 8 vallen, en uiteindelijk ook onder puntje 1.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Tchock het volgende:
Laten we vóór de etappe van morgen even vaststellen of geraakt worden door de bliksem opvallend is.
Hij is afgestapt, dus nu maakt het niet meer uit. Maar verder was Péraud volgens mij een van de meest opvallende renners van vandaag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In ieder geval een lichtpuntje
Ik wilde nog vragen of vallen in de training ook opvallend is
Even overleggen met de 18-koppige jury of ik dat ook kan vindenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij is afgestapt, dus nu maakt het niet meer uit. Maar verder was Péraud volgens mij een van de meest opvallende renners van vandaag.
De menselijke maatquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Valt me echt op hoeveel renners er nog over zijn trouwens_
In 2de etappe was elia favilli elfde. Op dag twee was de hoogst haalbare onderscheidig voor Favelli al bijna weg :-)quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:21 schreef silverhill het volgende:
[..]
De menselijke maat
Ik ga voor Favilli.
Jep. Voldoet aan punt 6.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Paulinho uitgebreid in beeld in de counterattack met Roche, die kan er dus af.
Duidelijk in de sjas patat.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:26 schreef Wombcat het volgende:
Paulinho uitgebreid in beeld in de counterattack met Roche, die kan er dus af.
Heb ik niet meegekregen. Het probleem van Marangoni is eigenlijk ook dat al zou hij regelmatig in beeld komen, dan nóg blijft hij onopvallend omdat D&D hem nooit herkennen. En ik evenminquote:Op donderdag 18 juli 2013 15:38 schreef DaveDave09 het volgende:
Maragoni was toch genoemd vandaag? had een lekke band dacht ik en zijn naam kwam in het beeld
Levarlet ging gisteren lang mee en kwam ook een paar seconden vol in beeld tijdens het lossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het einde van de tour nadert, wie zijn er nog in de strijd?
Naar mijn persoonlijke mening deze renners:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Deze rugnummers heb ik na 2,5 week tour echt nog niet in beeld gezien, en zijn ook niet genoemd voor zover ik weet. Als iemand het met deze selectie van 5 niet eens is of nog een toevoeging heeft laat het ajb snel weten, we moeten zo langzamerhand een winnaar kiezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |