Het zijn mijn criteria niet. Ik voer alleen maar door wat hier gezegd wordt.quote:Op maandag 15 juli 2013 14:51 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Paulinho en Vorganov deze weken ook al gezien hoor, dus ik zou eerder naar je eigen criteria kijken.
Dat Cunego niks meer is van wat het was maakt hem niet onopvallendquote:Op maandag 15 juli 2013 22:13 schreef xatlad het volgende:
Przemyslaw Niemiec
Eigenlijk wel bijna de hele Lampre ploeg tot nu toe..
Cunego is ook niks meer van wat het was.
Dat is toch geen criterium? Of het moet vallen onder 8quote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Was vol in beeld tijdens het lossen in een Pyreneeën etappe
Ging er eigenlijk vanuit dat als je vol met je rugnummer in beeld rijdt voor langere tijd, dit ook een criterium is. Dat lijkt me logisch, en ik denk dat de bedenker dit ook onder punt 8 schaart.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is toch geen criterium? Of het moet vallen onder 8
Na het bekijken van de startlijst mis ik nog de volgende namen?quote:[quote]Op maandag 15 juli 2013 13:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
CANNONDALE / ITA
15 KOREN Kristijan
16 MARANGONI Alan
ASTANA PRO TEAM / KAZ
62 BAZAYEV Assan
FDJ.FR / FRA
75 FISCHER Murilo Antoniobil
TEAM SAXO-TINKOFF / DEN
96 PAULINHO Sergio Miguel Moreira
KATUSHA TEAM / RUS
104 KUCHYNSKI Aliaksandr
109 VORGANOV Eduard
COFIDIS, SOLUTIONS CREDITS / FRA
136 LEVARLET Guillaume
LAMPRE - MERIDA / ITA
144 FAVILLI Elia
ORICA GREENEDGE / AUS
186 LANCASTER Brett Daniel
187 MEYER Cameron
Sabatini, Hivert, El Fares, Wynants en Gadret er af.
Wordt een spannend weekje voor de 11 overgebleven onopvallenden.
Aanvullingen en/of verbeteringen welkom
Die eerste zat al in een mooie sjaspatat.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Boezeidekoe het volgende:
Meyer en Quinziato in de kopgroep, die vallen dus af
Ik heb zo het vermoeden dat 1 van de fransen Mederel of Levarlet dit gaat winnen.
Ducrot noemde zijn naam wel een keer tijdens een sprint.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:46 schreef hosee het volgende:
Grote favoriet is toch de braziliaan Murilo Antoniobil Fischer. Mooie naam, ook.
Volgend jaar gewoon alleen weghalen als een objectieve regel wordt overtreden en als het subjectief is laten staan en alleen een aantekening makenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
Als we iedere etappe af gaan vragen waarom bepaalde renners weg zijn wordt het een vermoeiend topic denk ik.
Dat is ook met vrijwel elke renner gedaan. Zo staat gewoon in het topic dat Gasparotto gevallen is (regel nummer 8) en er daarom uit ligt. En toch vragen mensen dat soort dingen nog.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon alleen weghalen als een objectieve regel wordt overtreden en als het subjectief is laten staan en alleen een aantekening makenEn als je iemand weghaalt ook de reden er bij zetten ('reed top10 in een rit').
Daarom er gewoon bijzetten in de lijst. En bij mensen die iets subjectiefs 'overtreden' alleen een aantekening plaatsen. Dan kan je aan het eind wel oordelen of dat genoeg wasquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ook met vrijwel elke renner gedaan. Zo staat gewoon in het topic dat Gasparotto gevallen is (regel nummer 8) en er daarom uit ligt. En toch vragen mensen dat soort dingen nog.
Inderdaadquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef debeterebob het volgende:
Valt me echt op hoeveel renners er nog over zijn trouwens_
Inderdaad. Dit spelletje is subjectief en onzinnig. Ik stel voor dat we officiële regels opstellen en een achttienkoppige jury in het leven roepen of anders ophouden met deze façade.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Chiappucci het volgende:
Zoiets kun je eigenlijk ook pas op de Champs Elysées goed beoordelen. Als je 3 weken lang alle etappes hebt gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |