Link naar foto van val Murilo Antoniobil Fischer.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:31 schreef hosee het volgende:
Echt jammer dat Murilo Antoniobil Fischer er af is, sympathieke, bijzonder onopvallende renner met een mooie naam, maar ik begrijp het wel dat hij geschrapt is, hij viel in de eerste rit...
[ afbeelding ]
Heb in #1 en #2 gezocht en hij is daar een paar keer genoemd iig.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Snap niet dat Fischer eraf is. Totaal niet in beeld gezien.
van Vandborg weet ik zeker dat ie genoemd is en in beeld geweest is. heb hem in de pyreneeėn zien lossen. de andere 4 heb ik niet gezien of gehoord, amar ik heb dan ook lang niet alles gezienquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het einde van de tour nadert, wie zijn er nog in de strijd?
Naar mijn persoonlijke mening deze renners:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Deze rugnummers heb ik na 2,5 week tour echt nog niet in beeld gezien, en zijn ook niet genoemd voor zover ik weet. Als iemand het met deze selectie van 5 niet eens is of nog een toevoeging heeft laat het ajb snel weten, we moeten zo langzamerhand een winnaar kiezen.
Mee eens.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou op dit moment Marangoni kiezen.
Maragoni heeft flink aan kop gesleurd in de Cannondale etappe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heeft wel gewonnen met de TTT, dat vind ik not dun voor een onopvallende renner.
Dan valt die ook af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maragoni heeft flink aan kop gesleurd in de Cannondale etappe.
Al een keer top 10 geloof ik.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom staat Sergey Lagutin er niet bij?
Hij is wel een keer genoemd en in beeld geweest. Weet alleen niet wanneer. Volgens mij was hij aan het lossen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik dacht dat Gasparotto niet eens meereed in deze Tour.
Ik volg dit topic vanaf het begin van de Tour, en kom er serieus nu pas achter dat Bookwalter meedoetquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:51 schreef Boezeidekoe het volgende:
Het einde van de tour nadert, wie zijn er nog in de strijd?
Naar mijn persoonlijke mening deze renners:
19 Brian Vandborg
32 Brent Bookwalter
136 Guillaume Levarlet
186 Brett Lancaster
217 Maxime Mederel
Deze rugnummers heb ik na 2,5 week tour echt nog niet in beeld gezien, en zijn ook niet genoemd voor zover ik weet. Als iemand het met deze selectie van 5 niet eens is of nog een toevoeging heeft laat het ajb snel weten, we moeten zo langzamerhand een winnaar kiezen.
Is vandaag in beeld geweest bij het lossenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 12:40 schreef Slobeend het volgende:
Snap niet dat Fischer eraf is. Totaal niet in beeld gezien.
Nogmaals, de hele ploeg van Sagan (dus ook Marangoni) behalve Vandborg is in beeld geweest bij het op kop rijden toen Sagan de etappe won. En Vandborg is vandaag in beeld geweest bij het begin van de etappequote:Op vrijdag 19 juli 2013 13:59 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zou op dit moment Marangoni kiezen.
idd onopvallend, maar heeft een keer top-10 gereden en valt dus af.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef Kerftminister het volgende:
Waarom staat Sergey Lagutin er niet bij?
Vamdborg: zie bovenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:37 schreef Momo... het volgende:
Vandborg, Bazayev, Dupont, Tosatto, Wynants, Frohlinger en Delaplace vond ik ook oponvallend deze tour. Waarom zijn die eigenlijk weg gestreept?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |