PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is echt een goede skiller, verder niet zo super goed
Ja, die zijn nice.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort stiftjes zijn altijd zo fijn, zien er echt tof uit![]()
Was nog bij 0-0 in de finale ook
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Michaelvanb het volgende:
mn eerste filmpje
aub: zeg ff wat beter moet
Nee man, 6-1 of zo. En ik vond het geflatteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ging jij er laatst niet met 6-0 vanaf tegen mij?![]()
[..]
Ja, die zijn nice.Vaak alleen lastig te timen.
[..]
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.
Ook kutvolk ja. Potje?quote:
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een updatequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
Yo Tim, dat "Camp" is best watchable. Niet zo kiddy als ik had verwacht, maar minder tof (tot nu toe) dan die andere serie over dat kamp met die Britten wat wij ook keken.
Hey no thanks he klojoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Ies goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een update
Jij mag op m'n feestje komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel volgend jaar pas, want ik heb 'm pas gegeven.
Oh, die DM waarin ik grappend vroeg of je je autobuyer even op Kazim wilde zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik mag geen DMs posten, maar jij stuurde me er toch echt 1
Wanneer is dat? Dan maak ik alvast plaats in m'n agenda voor die spannende dag dat ik m'n zolderkamer ga verlaten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.
Oh ja en toen stuurde ik dat ik geen AB heb natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, die DM waarin ik grappend vroeg of je je autobuyer even op Kazim wilde zetten?![]()
Meteen daarna heb ik gestuurd dat het niet hoefde en je hebt er verder helemaal niet op gereageerd.
Ja 2x ren je mijn verdediging eruit, twee keer schiet je en krijg je de reboundquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan, dit was wel de beste wedstrijd die ik tegen je hebt gespeeld Thad, al vielen de rebounds ook wel goed allemaal nu ineens
5-2 winst, 54% balbezit en 14-3 in schoten, liep echt heerlijk
Vond hem wel erg dominant eigenlijk..verder ook niets weggegeven op die kans meteen aan het begin na en die van Mayuka toen ik even verslapte. Vond hem zelf wel lekker. Merkte wel dat jij er op het einde weinig zin in had, maar dat was meer na 4-2 dan na 3-1 voor mijn gevoel. Voor rust had ik nog wel veel moeite met dat verdedigende blok..zelfs bij counters stond er dan een heel leger nog klaar. Daarna ineens niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 2x ren je mijn verdediging eruit, de andere keren schiet je en krijg je de reboundVond dit niet je beste wedstrijd
Had er na de 3-1 ook totaal geen zin meer in
Maar ook echt veel tackles van mijn CB's kwamen terug in de voeten van de speler die ik tacklede, gruwelijk irritant. En mijn verdediging werd gewoon op pace geklopt, Mikel en Lampard meegerekendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond hem wel erg dominant eigenlijk..verder ook niets weggegeven op die kans meteen aan het begin na en die van Mayuka toen ik even verslapte. Vond hem zelf wel lekker. Merkte wel dat jij er op het einde weinig zin in had, maar dat was meer na 4-2 dan na 3-1 voor mijn gevoel. Voor rust had ik nog wel veel moeite met dat verdedigende blok..zelfs bij counters stond er dan een heel leger nog klaar. Daarna ineens niet meer.
Nee geen zin meer en moet morgen (vandaag) om half 9 opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:23 schreef Tim86 het volgende:
Wil je nog een potje? Pak ik wel een ander team ipv je angstgegnerturken
Waarschijnlijk op de verjaardag van Frank van Mosselveld. Met z'n allen met Frankie een patatje halen bij de frietkraam in Wolluk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Dan maak ik alvast plaats in m'n agenda voor die spannende dag dat ik m'n zolderkamer ga verlaten.
Dat gevoel had ik in de fase dat jij scoorde ook. Dat is dat tering FIFA momentum. En toen ging ik aanvallend spelen en draaide het allemaal omquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar ook echt veel tackles van mijn CB's kwamen terug in de voeten van de speler die ik tacklede, gruwelijk irritant. En mijn verdediging werd gewoon op pace geklopt, Mikel en Lampard meegerekend
Ik vind dit team vooral zo verdedigend ogen eigenlijk, maar kan ook aan de formatie liggen. Ik gaf best veel ruimte weg achter mijn middenveld, maar je had bijna nooit genoeg mensen voorin om te profiteren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Mata is echt kut als CAM, maakt nooit runs. Misschien nog wel een aardige CM met zijn Med/Med work rates
Ja slaat nergens op want ik stond zelfs na de 3-1 op aanvallend. Mata blijft altijd hangen. Dus heb alleen die twee spitsen. Het team loopt gewoon niet zo lekker, speel er ook nooit mee hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit team vooral zo verdedigend ogen eigenlijk, maar kan ook aan de formatie liggen. Ik gaf best veel ruimte weg achter mijn middenveld, maar je had bijna nooit genoeg mensen voorin om te profiteren.
Primaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op want ik stond zelfs na de 3-1 op aanvallend. Mata blijft altijd hangen. Dus heb alleen die twee spitsen. Het team loopt gewoon niet zo lekker, speel er ook nooit mee haha
De volgende keer doen we wel silvers vs silvers vind ik ook leuker.
Echt he. Hele jaar niks, en nu ineens met redelijk originele toernooien komenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de smaak te pakken zeg
[ afbeelding ]
Dank je wel Lindgren.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:22 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Ochtend kan niet beter beginnen
![]()
Hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahah
De snelheid is goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:57 schreef Reemi het volgende:
Wefut weer online na een hele nacht onderhoud door de hoster, hoe is de snelheid atm?
Defaq Bolt rende toch 9.58 100 meter ? Snap de logica niet...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt volgend jaar iedereen sneller dan Bolt team met Reus en Pierre
De eerste 30 meter van Bolt zijn niet zo snel, zijn start is zijn 'mindere' puntquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Defaq Bolt rende toch 9.58 100 meter ? Snap de logica niet...
Daarom vind ik dit ook niet relevant als het op 30 meter bekeken wordtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De eerste 30 meter van Bolt zijn niet zo snel, zijn start is zijn 'mindere' punt
Nou voor een voetbal is het natuurlijk crazy dat die sneller is dan de Wereldrecordhouder op de 100m, als je die eerste 30 meter met elkaar vergelijkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:49 schreef BDIL het volgende:
[..]
Daarom vind ik dit ook niet relevant als het op 30 meter bekeken wordtDe vraag is of Aubameyang op 100 meter de record kan verbreken
Wie is de backup lb als Willems gaat dwalen ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een Rechtsbuiten heeft nu echt prioriteit jaMet Narsingh, de pas gekochte Jozefzoon en Wijnaldum die zijn plek op 10 niet zeker is heb je maar 3 opties, veel te weinig natuurlijk
![]()
Rikkie zal wel weer niet opletten
Tamataquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is de backup lb als Willems gaat dwalen ?
Op dit moment Schaars, maar we hebben idd maar 1 echte LB. Neem aan dat er daar nog een komt, geen idee of die voor of achter Willems moet komen, maar ik hoop voor met hoe die gast ook weer gisteren speeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:54 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wie is de backup lb als Willems gaat dwalen ?
Wat is er met swansea ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:30 schreef DannyDeko het volgende:
Oh Bony is dus wel naar Swansea al. Wist niet eens dat dat al rond was
Hopen dat ie er straks een paar inschiet
Pas maar op, want hij is ook Rik van EA.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Ja een Rechtsbuiten heeft nu echt prioriteit jaMet Narsingh, de pas gekochte Jozefzoon en Wijnaldum die zijn plek op 10 niet zeker is heb je maar 3 opties, veel te weinig natuurlijk
![]()
Rikkie zal wel weer niet opletten
Jep, wordt mn eerste wedstrijd sinds Everton - West Ham van een jaar of 3 / 4 terug.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:38 schreef BDIL het volgende:
[..]
Wat is er met swansea ?
Spelen zo tegen Ado
Die laatste is volgens mij 100 jaar terugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:46 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jep, wordt mn eerste wedstrijd sinds Everton - West Ham van een jaar of 3 / 4 terug.
En mn eerste wedstrijd in NL sinds Feyenoord - Heerenveen van een jaar of ? terug.. (De Nooijer speelde toen nog bij Heerenveen)
Net even opgezocht, tussen 98 en 02 speelde die daar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die laatste is volgens mij 100 jaar terug
Word eens wakker Greetje, het is al kwart over 11, en het is lekker weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:17 schreef Djeetje het volgende:
Holy shit
Aubameyang rent 30m in 3,70 seconden.
Bolt in 3,74 seconden en ik rende dat in 3,90 seconden
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:17 schreef Djeetje het volgende:
Holy shit
Aubameyang rent 30m in 3,70 seconden.
Bolt in 3,74 seconden en ik rende dat in 3,90 seconden
Het is echt zoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Word eens wakker Greetje, het is al kwart over 11, en het is lekker weer
Nee natuurlijk niet aapie. Dat kan iemand van 15 helemaal nietquote:
En waarom zal iemand van 15 geen 3,9 kunnen rennen om 3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet aapie. Dat kan iemand van 15 helemaal niet
Omdat je daar de spierontwikkeling dan helemaal niet voor hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom zal iemand van 15 geen 3,9 kunnen rennen om 3
Nee de onze loop trainer van de voetbal.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:22 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Ik geloof je best hoor, wie drukte de stopwatch in? Je vader of je zus?
Je liegt je leven vaak leukerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:21 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En waarom zal iemand van 15 geen 3,9 kunnen rennen om 3
Tsja wij moeten geloven dat jij vanuit stilstand de 30 meter loopt in 3.9 terwijl 's werelds beste atleten slechts een tiende sneller zijn?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:23 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nee de onze loop trainer van de voetbal.
We hebben in het begin van het jaar die test gedaan en aan het eid van het jaar om te kijken of je vooruit ben gegaan.
Mijn beste tijd was 2x 3,9.
Heb het ook in een bestandje, maar ga hier niet ook al de namen van mijn teamgenoten posten.
Dat wij uberhaupt nog op die onzin van hem ingaanquote:
En hij gaat nog achterop de brommer naar school ook en traint fucking weinig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wij moeten geloven dat jij vanuit stilstand de 30 meter loopt in 3.9 terwijl 's werelds beste atleten slechts een tiende sneller zijn?
Aubameyan loopt toch 0,20 sneller best groot verschil.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsja wij moeten geloven dat jij vanuit stilstand de 30 meter loopt in 3.9 terwijl 's werelds beste atleten slechts een tiende sneller zijn?
Het is hier soms nog erger dan op een zorgboerderijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat wij uberhaupt nog op die onzin van hem ingaan![]()
![]()
Bij Dre is geen spier zichtbaar terwijl Martina en Bolt er zou bij lopen inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij gaat nog achterop de brommer naar school ook en traint fucking weinig.
Moet je nagaan als hij er voor leefde, dan ging hij zo snel dat hij achteruit ging
Best leuk dat jullie nog steeds zeggen dat ik op de brommer naar school ga, maar dat ik dat nog nooit heb gedaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En hij gaat nog achterop de brommer naar school ook en traint fucking weinig.
Moet je nagaan als hij er voor leefde, dan ging hij zo snel dat hij achteruit ging
Ik kan een bestandje laten zien waar ik de 30 meter in 1 seconde loopquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Aubameyan loopt toch 0,20 sneller best groot verschil.
Wil aan sommige best dat bestandje laten zien, maar ga het niet op het forum posten
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wil aan sommige best dat bestandje laten zien, maar ga het niet op het forum posten
Ikkuh 31 ha!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kan een bestandje laten zien waar ik de 30 meter in 1 seconde loop
Daarbij is het nog maar de vraag hoe de start procedure etc is maar dan nog hij traint er elke dag voor terwijl jij alleen maar youtube filmpjes zit te maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:28 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En Bolt zijn start is altijd een van zijn zwakkere punten geweest.quote:
MARTINA HEEFT HET WERELDRECORD EN DAT WAS MAAR 0.09 SECONDE SNELLER DAN JIJquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En Bolt zijn start is altijd een van zijn zwakkere punten geweest.
Aangezien hun meer trainen op de 100m waarvoor je langer snel moet zijn.
Voetballers meer op explosiviteit dus die zijn vaak beter op de eerste 30m dus waarom zal het niet kunnen.
Je ga mij niet vertellen dat aubameyang vroeger 4,5 seconden liep en nu op eens snel is.
Die gasten kunnen veel beter starten dan Auba of jij. Die trainen elke dag om precies op tijd te starten. Alleen al omdat je dat niet beheerst kan jij nooit officieel 3.9 lopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En Bolt zijn start is altijd een van zijn zwakkere punten geweest.
Aangezien hun meer trainen op de 100m waarvoor je langer snel moet zijn.
Voetballers meer op explosiviteit dus die zijn vaak beter op de eerste 30m dus waarom zal het niet kunnen.
Je ga mij niet vertellen dat aubameyang vroeger 4,5 seconden liep en nu op eens snel is.
Tijdens het rennen telde Dreetje gewoon mee op zijn vingers en kwam toen ongeveer op 3.9quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gasten kunnen veel beter starten dan Auba of jij. Die trainen elke dag om precies op tijd te starten. Alleen al omdat je dat niet beheerst kan jij nooit officieel 3.9 lopen.
Misschien dat hij ging rennen en dat toen pas de tijd ging lopen of dat hij al rende voordat ze gingen meten. Sowieso geen officiele startquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tijdens het rennen telde Dreetje gewoon mee op zijn vingers en kwam toen ongeveer op 3.9
Ik ga even een heel bestand aanmaken ja met 17 namenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MARTINA HEEFT HET WERELDRECORD EN DAT WAS MAAR 0.09 SECONDE SNELLER DAN JIJ![]()
![]()
![]()
![]()
Dat van Bolt zei ik straks al jaJa dat is toch uit een andere starthouding lol
![]()
En ja echt niet veel sneller lol
Zou ik dit naar de UCI kunnen sturen en dan een Wereldrecord krijgen?
[ afbeelding ]
Bestand zal best bestaan. Kan je lekker even je tijd aanpassenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ga even een heel bestand aanmaken ja met 17 namen
Ook nog even een fake email en naar heel mijn team natuurlijk sturen
Misschien zat het er wel net boven en hebben ze het afgerond naar beneden, maar dan moet ik alsnog maximaal 3,94 rennen wat jullie ook niet zullen geloven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Die gasten kunnen veel beter starten dan Auba of jij. Die trainen elke dag om precies op tijd te starten. Alleen al omdat je dat niet beheerst kan jij nooit officieel 3.9 lopen.
Had je er nou maar wat meer voor geleefdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:39 schreef Dudeweiser het volgende:
Op de basisschool liep ik de 80 meter in 4,5s.
Ik zeg: youtube filmpjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien zat het er wel net boven en hebben ze het afgerond naar beneden, maar dan moet ik alsnog maximaal 3,94 rennen wat jullie ook niet zullen geloven.
Ik vraag me af hoe jullie hebben gemeten. Aftellen? Rennen en dan klokken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Misschien zat het er wel net boven en hebben ze het afgerond naar beneden, maar dan moet ik alsnog maximaal 3,94 rennen wat jullie ook niet zullen geloven.
ik heb een bestandje hoor!!!1!1!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Had je er nou maar wat meer voor geleefd
Waarom maakt ie die eigenlijk niet meerquote:
nog even een computer zonder videokaart kopen van 750 euroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maakt ie die eigenlijk niet meerLekker zo'n pvr kopen en na een maand alweer mee stoppen
Ondanks dat hij voor vele miljoenen coins heeft verkocht, is er geen geld beschikbaar denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maakt ie die eigenlijk niet meerLekker zo'n pvr kopen en na een maand alweer mee stoppen
Ja als ik een goeie camera heb binnenkort of ik doe het met deze wil ik het best filmen dat ik een ongeveer dr helft van een wedstrijd veld ren zodat jullie kunnen zien dar het wel kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe jullie hebben gemeten. Aftellen? Rennen en dan klokken?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog even een computer zonder videokaart kopen van 750 euro
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ondanks dat hij voor vele miljoenen coins heeft verkocht, is er geen geld beschikbaar denk ik
Er zit wel een videokaart inquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nog even een computer zonder videokaart kopen van 750 euro
Waarom maak je dan geen filmpjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zit wel een videokaart in
En maak er maar ¤580 van
Levertijd van 6-10 dagen en heb hem dinsdag pas besteldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom maak je dan geen filmpjes
Wat zit erin?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Levertijd van 6-10 dagen en heb hem dinsdag pas besteld
128 GB SSDquote:
wel jezelf ontladen voordat je gaat zitten kloten aan dat ding hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zit wel een videokaart in
En maak er maar ¤580 van
Dat zijn niet echt de belangrijkste dingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
128 GB SSD
500GB hardeschijf
Intel i5
8 GB RAM
Dat zijn zon beetje de belangrijkste dingen.
Nu gaan jullie weer zeuren weinig hardeschijf, maar heb nog een externe hardeschijf van 1TB
lekker zo'n langzame externe schijf. Ook usb 2.0 zeker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
128 GB SSD
500GB hardeschijf
Intel i5
8 GB RAM
Dat zijn zon beetje de belangrijkste dingen.
Nu gaan jullie weer zeuren weinig hardeschijf, maar heb nog een externe hardeschijf van 1TB
Ik moet zeggen dat ik echt geen verschil merk tussen 3.0 en 2.0 op mijn laptopquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker zo'n langzame externe schijf. Ook usb 2.0 zeker.
en waar is die videokaart nou heen dan?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
Ik zeg gewoon dat ik zo snel ren.
Wat gewoon kan, want iemand rent op zijn 20e niet in een keer 1 seconde sneller dan op zijn 15e.
1 iemamd geloofd het niet en jullie gaan meteen met zijn allen tegen mij.
T_T komt nog met een dom argument over VMBO wat nergens op slaat lekker iedereen over een kam scheren
Er zit een ingebouwde in ja, maar heb er een hier thuis liggen die ik er in ga doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat zijn niet echt de belangrijkste dingenMaar er zit een flutvideokaart in begrijp ik
gelooftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
Wat gewoon kan, want iemand rent op zijn 20e niet in een keer 1 seconde sneller dan op zijn 15e.
T_T komt nog met een dom argument over VMBO wat nergens op slaat lekker iedereen over een kam scheren
natuurlijk gelooft niemand het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
Dat VMBO is inderdaad een argument dat hier niks mee te maken heeft. Maar als ik een youtube filmpje kijk van de 100 meter sprint van Bolt, dan kan ik me niet voorstellen dat je tot 30 meter vrolijk mee zou kunnen rennenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
En die is compatible? Die kans is niet te groot namelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zit een ingebouwde in ja, maar heb er een hier thuis liggen die ik er in ga doen.
Tuurlijk wel. Als ze hem bij natuurkunde biologie e.d. niet aan zijn kop kunnen brengen dat dit onmogelijk is, dan faalt die opleiding wel heel ernstigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat VMBO is inderdaad een argument dat hier niks mee te maken heeft. Maar als ik een youtube filmpje kijk van de 100 meter sprint van Bolt, dan kan ik me niet voorstellen dat je tot 30 meter vrolijk mee zou kunnen rennen
Ten eerste ben je blank dus daarom zou je al een stuk langzamer moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Djeetje het volgende:
Wat denk je nou zelf ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En die is compatible? Die kans is niet te groot namelijk
Je zegt dat je er een thuis hebt liggen, dat klinkt niet alsof je er een los bij hebt besteldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:56 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat denk je nou zelf ?
Zeker omdat ik op het VMBO zit bestel ik er een die dat niet is ?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de smaak te pakken zeg
[ afbeelding ]
Dank je wel Lindgren.
Dus, omdat ik er een los thuis heb liggen kan ik die niet besteld hebben of ergens anders gekocht ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Je zegt dat je er een thuis hebt liggen, dat klinkt niet alsof je er een los bij hebt besteld
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dus, omdat ik er een los thuis heb liggen kan ik die niet besteld hebben of ergens anders gekocht ?
Alles wat jij denk is zo en kan niet anders zeker ?
Klopt, ik heb een kleine cup B.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Dat zal bij jou wel meevallen of niet?
Ga ik ook doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En Djeetje, log uit nu het nog kan.
Tsjuus! Tot morgen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Ga ook weg van dit topic
Omdat je 15 ben en minder goed kan leren is alles wat je hier zegt onzin en bestaat niet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Ga ook weg van dit topic
Omdat je 15 ben en minder goed kan leren is alles wat je hier zegt onzin en bestaat niet.
Nee hij is het gemiddeldequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
Djeetje waarom antwoord je mijn vraag niet?
Ben je de snelste uit je team?
Sorry maar als je denkt dat VMBO alleen met minder goed leren te maken heeft zit je fout. Niet dat je mensen moet veroordelen op niveau maar deze opmerking klopt niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.
Ga ook weg van dit topic
Jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:00 schreef el-blanchito het volgende:
Djeetje waarom antwoord je mijn vraag niet?
Ben je de snelste uit je team?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik echt geen verschil merk tussen 3.0 en 2.0 op mijn laptopMaar dat zal er wel mee te maken hebben dat de usb apparaten die ik erin stop 2.0 zijn
Ik wil weleens een potje tegen je sprinten. Volgens mij win ik met gemak.quote:
Dat zeiden er een paar op WzV ook al jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Bojan trouwens best wel wat op Strootman lijken in zijn eerste interviews.![]()
Hee daar issie weerquote:
Ja, jammer dat dat er bij gehaald moet worden. Ik hou het graag bij het onderwerp zelf, zonder extra stokken te zoeken om mee te slaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef el-blanchito het volgende:
Dat niet goed kunnen leren/vmbo doen is een twijfelachtig oorzaak-verband maar goed.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
Ik vond Bojan trouwens best wel wat op Strootman lijken in zijn eerste interviews.![]()
Tjah wat mot je er dan mee als al die USB dingen nog 2.0 zijnquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil weleens een potje tegen je sprinten. Volgens mij win ik met gemak.
Dat sws.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat er bij gehaald moet worden. Ik hou het graag bij het onderwerp zelf, zonder extra stokken te zoeken om mee te slaan.
Ik haalde het er helemaal niet bij als argument of stok om mee te slaan. Maar ik vind het wel bizar dat de scholing in Nederland dus blijkbaar bepaalde mensen niet reeel genoeg laat denken om dit serieus te geloven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, jammer dat dat er bij gehaald moet worden. Ik hou het graag bij het onderwerp zelf, zonder extra stokken te zoeken om mee te slaan.
nadat ie zichzelf heeft geëlectrocuteerd en zijn videokaart heeft geslooptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben benieuwd over hoe lang je terug bent
Dat is niet iets dat je op school leert.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik haalde het er helemaal niet bij als argument of stok om mee te slaan. Maar ik vind het wel bizar dat de scholing in Nederland dus blijkbaar bepaalde mensen niet reeel genoeg laat denken om dit serieus te geloven.
Dat hij dat vervolgens op alles trekt is niet mijn schuld
Omdat hij sneller is dan Djeetje, like duh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
De Dortmundversie van Aubameyang is ook echt nog 70k.Wtf.
USB 3.0 apparaten kopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tjah wat mot je er dan mee als al die USB dingen nog 2.0 zijn
Natuurlijk wel. Zeker aangezien de sociale controle daar zo groot is dat wanneer je zoiets daar zou zeggen er ook door een leraar en of leerlingen iets van gezegd moet worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is niet iets dat je op school leert.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan ik op Wefut ook specifiek zoeken op bronzen/zilveren/gouden?
Zoja, waar kan ik die filter vinden?
sorteren op rating, linksboven ergensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:09 schreef Hoogstaande het volgende:
Kan ik op Wefut ook specifiek zoeken op bronzen/zilveren/gouden?
Zoja, waar kan ik die filter vinden?
repostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Lindgren. het volgende:
Alsof hoger opgeleiden niet dingen verzinnen, kom op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zeker aangezien de sociale controle daar zo groot is dat wanneer je zoiets daar zou zeggen er ook door een leraar en of leerlingen iets van gezegd moet worden.
Omelet.quote:
Natuurlijk wel, maar die worden daar dan toch ook op aangesproken? Ik heb met geen woord over het niveau van Vmbo gerept. Ik heb enkel gezegd dat ik mijn vertrouwen op zegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof hoger opgeleiden niet dingen verzinnen, kom op.
Aangesproken wil niet zeggen dat ze niet achter hun ideeën blijven staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die worden daar dan toch ook op aangesproken? Ik heb met geen woord over het niveau van Vmbo gerept. Ik heb enkel gezegd dat ik mijn vertrouwen op zeg
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangesproken wil niet zeggen dat ze niet achter hun ideeën blijven staan.
Dit heeft imo niets met schoolniveau te maken.
En dan geeft hij jou meteen gelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?
Dat heeft imo wel iets met schoolniveau te maken. Als iemand uit mijn kringen met zoiets zou komen, zou ik hem ook vierkant uitlachen en er even op wijzen hoe de feiten ervoor staan
ik weet in ieder geval dat ik niet 30 meter kan rennen in 3,9 squote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof hoger opgeleiden niet dingen verzinnen, kom op.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan geeft hij jou meteen gelijk natuurlijk.
Er staat 'je moet' dat is dus wat jij vindt, er staat niet dat het gebeurt. Ik ken wel gevallen die dat alsnog niet doen. En ja die zitten op de uni.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Wat staat er nou in de eerste zin. Er vraagtekens bij kunnen zetten. Echter blijft hij 100% volhouden.
Ja, dat is gewoon triest. Dat een 8-jarige dat denkt oké, maar daar is hij nu toch wel wat te oud voor. Tegen de tijd dat de coach met zijn frituurklauwen dat knoppie heeft ingedrukt is de meting al verneukt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef el-blanchito het volgende:
Maar als hij serieus denkt dat hij bij de snelste mannen ter wereld hoort, terwijl hij nog een B-junior is en hij nooit serieus getraind heeft op het sprintwerk, dan is dat toch wel opmerkelijk te noemen.
Op een kadetjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik kook wel lekker een hard eitje mmmmmmm
En dat is in een zelfde orde van grote qua grootheidswaan als die discussie van net? Dat vind ik toch hoogst opmerkelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat 'je moet' dat is dus wat jij vindt, er staat niet dat het gebeurt. Ik ken wel gevallen die dat alsnog niet doen. En ja die zitten op de uni.
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?
Dat heeft imo wel iets met schoolniveau te maken. Als iemand uit mijn kringen met zoiets zou komen, zou ik hem ook vierkant uitlachen en er even op wijzen hoe de feiten ervoor staan
Wij hadden op een sportdag een jongen die de 80 meter had gelopen in 6,3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon triest. Dat een 8-jarige dat denkt oké, maar daar is hij nu toch wel wat te oud voor. Tegen de tijd dat de coach met zijn frituurklauwen dat knoppie heeft ingedrukt is de meting al verneukt.
Gast, ik zeg toch ook nergens dat dat iets met het les of leerniveau te maken heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.
Beetje jammer dat je zelf dan wel een waardeoordeel van slim en dom eraan hangtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.
Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat is in een zelfde orde van grote qua grootheidswaan als die discussie van net? Dat vind ik toch hoogst opmerkelijk.
Mag ik daar een voorbeeld van? Kan het me haast niet voorstellen namelijk dat dat soort mensen serieus genomen worden door andere studenten.quote:
Met zulke denkbeelden kun je bij elke uitspraak van Djeetje, of een andere VMBO'er, de opleiding er wel bij halen. Ik denk dat je dan ten onrechte een hele groep belachelijk maakt, en je plaatst jezelf daar nog boven. Doet me denken aan een tweet van VDMquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch ook nergens dat dat iets met het les of leerniveau te maken heeftHet ging me om de sociale controle op een VMBO die dit soort uitspraken dus blijkbaar niet corrigeert.
genoeg mensen op de uni die ook zo koppig zijn hoor en een bord voor hun kop hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ok man heequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik liep de 60 meter in 10.6 seconden. Dat is niet echt snel maar ik ben nu veel sneller. Overigens is Sonic nog sneller dan Bolt gr gr
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic229038/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik daar een voorbeeld van? Kan het me haast niet voorstellen namelijk dat dat soort mensen serieus genomen worden door andere studenten.
Dit vind ik echt onzin en is ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik vind dit ook een beetje een rare reactie. Ik concludeer dat er niemand is in de kringen van Djeetje die iets aan deze waanbeelden doet. Dat betekent niet dat ze dat niet zouden kunnen, maar wel dat ze dat niet doen. En dat baart mij in dit opzicht zorgen. Daarmee maak ik niet de hele groep belachelijk en zet ik mij daar zeker niet boven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zulke denkbeelden kun je bij elke uitspraak van Djeetje, of een andere VMBO'er, de opleiding er wel bij halen. Ik denk dat je dan ten onrechte een hele groep belachelijk maakt, en je plaatst jezelf daar nog boven. Doet me denken aan een tweet van VDM
Politiek correcte antwoorden over eier-issues.quote:
Ik geloof echt niet dat er iemand op de uni durft te zeggen dat hij maar 1/10de van een seconde langzamer is als het wereldrecord op de 30 meter (met dezelfde voorwaarden als Djeetje), dat volhoudt en daar niet op wordt aangesprokenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
genoeg mensen op de uni die ook zo koppig zijn hoor en een bord voor hun kop hebben
Ik. ik heb ook een bestandje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat er iemand op de uni durft te zeggen dat hij maar 1/10de van een seconde langzamer is als het wereldrecord op de 30 meter (met dezelfde voorwaarden als Djeetje), dat volhoudt en daar niet op wordt aangesproken
Ik lach me doodquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic229038/
5000 posts dat topic, 3e jaar uni Rechten ofzo. Blijft geld verbranden en andere domme dingen.
Have fun
Ik heb gisteren deze goal gepost.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh heren![]()
nog wat boeiends gebeurd hier.
zag dat er een nordic cup is. gaan die spelers al voor meer ?
Ja, ik heb de prijzen niet gevolgd maar ik kreeg gisteren een aantal spelers uit de Tippeligaen die anders 200c waard zijn en nu 1k of meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh heren![]()
nog wat boeiends gebeurd hier.
zag dat er een nordic cup is. gaan die spelers al voor meer ?
Zoo tandjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze goal gepost.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/160512421
mooi dan zal ik die maar eens even in de verkoop gooienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de prijzen niet gevolgd maar ik kreeg gisteren een aantal spelers uit de Tippeligaen die anders 200c waard zijn en nu 1k of meer.
nicequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze goal gepost.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/160512421
if I flip a coin, what are the chances of me getting head?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Er is hoop, ook voor ons Fok!kers![]()
quote:
Are you from ireland? Because everytime i see you my penis is Dublinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
if I flip a coin, what are the chances of me getting head?
is your father retarded? Cause you're specialquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Are you from ireland? Because everytime i see you my penis is Dublin
Die vind ik serieus goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is your father retarded? Cause you're special
Ben jij graag de receiver of niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik serieus goedAls ik de receiver ben van zo'n zin ben ik meteen verliefd (als het een beetje een goed uitziend meisje is ten minste
)
Ik snap het niet? In de zak ijs op zijn been als ie weer op de tribune zit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bruma dus toch uiteindelijk naar PSV.
Grappig. Sigthorsson kan dit seizoen dan zingen dat hij Bruma in zijn zak heeft. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap het niet? In de zak ijs op zijn been als ie weer op de tribune zit?
Van versiersels, ja hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij graag de receiver of niet?
Oh ik dacht in een man-man relatie.quote:
Hoort dit hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon op een tamelijk seksueel opgewonden ogend vrouwmens aflopen, je geschoren snaak op haar lip planten en de natuur zijn werk laten doen.
Slechte openingszinnen doe ik nog steeds, eergisteren nog met 'hoeveel weegt een ijsbeer? genoeg om het ijs te breken' en 'ruikt dit naar chloroform? (en dan met een servetje naar haar neus gaan en knipogend lachen)'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5000 posts dat topic, 3e jaar uni Rechten ofzo. Blijft geld verbranden en andere domme dingen.
Have fun
Repostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Slechte openingszinnen doe ik nog steeds, eergisteren nog met 'hoeveel weegt een ijsbeer? genoeg om het ijs te breken' en 'ruikt dit naar chloroform? (en dan met een servetje naar haar neus gaan en knipogend lachen)'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het WOS topic hier op fok kwamen ook af en toe dat soort types voorbij. Die verdwenen dan steeds maandenlang en als de verslaving weer op kwam zetten waren ze er ineens weer 24u per dag, tot het geld weer op was door allemaal achterlijke en irrationele bets. Best pijnlijk om te zien. Vaak ook grappig omdat het complete mafkezen waren, maar jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Have fun
Mijn linkeroogbal viel er spontaan uit toen ik dit team zag. Ik was nog net op tijd van de schrik bekomen om hem met mijn rechteroog compleet te kunnen zien wegrotten.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn linkeroogbal viel er spontaan uit toen ik dit team zag. Ik was nog net op tijd van de schrik bekomen om hem met mijn rechteroog compleet te kunnen zien wegrotten.
Dit titel alleen alquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het WOS topic hier op fok kwamen ook af en toe dat soort types voorbij. Die verdwenen dan steeds maandenlang en als de verslaving weer op kwam zetten waren ze er ineens weer 24u per dag, tot het geld weer op was door allemaal achterlijke en irrationele bets. Best pijnlijk om te zien. Vaak ook grappig omdat het complete mafkezen waren, maar ja
Of dit soort mensen (oud topic, maar eerste wat ik via search ff tegenkwam): R&P / zo ontzettend verdrietig
Godver wat kutquote:
Zal geen fuck uitmaken qua prijs lijkt me?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Dede een transfer gemaakt? Wtf wist ik niets van. En waarom koop je niet gewoon de oude dan
Niet? Hoe lang zit die al in packs dan? Al sinds de winterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal geen fuck uitmaken qua prijs lijkt me?
Die heb ik al in een ander team.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Dede een transfer gemaakt? Wtf wist ik niets van. En waarom koop je niet gewoon de oude dan
Nee, zomertransfer. Maar het boeit niemand wat voor welk Braziliaans team hij speeltquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet? Hoe lang zit die al in packs dan? Al sinds de winter?
extra motivatie allesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom met mijn non-rare team echt alleen maar teams met blauwe kaartjes tegen.![]()
Handicap madness dan maar.
Naja Cruzeiro of Vasco da gama maakt idd niet zoveel uit. Maar er waren teams geweest waardoor hij toch een stukkie duurder was geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zomertransfer. Maar het boeit niemand wat voor welk Braziliaans team hij speelt
Sure, maar ik had het echt over deze situatie en dat het voor Trapz geen fuck zal hebben uitgemaakt welke versie hij kocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja Cruzeiro of Vasco da gama maakt idd niet zoveel uit. Maar er waren teams geweest waardoor hij toch een stukkie duurder was geworden.
Open je die altijd om 12 uur dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is allang 12 uur geweest maar daily gold pack: [ afbeelding ] not bad
Daar waren we gisteren mee begonnen. Helaas kocht ik gisteren na dat ene pack nog een paar packs.quote:
Ja en daarna dat excuusje van hemquote:
ik snap er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en daarna dat excuusje van hem
Ik heb nu ook iets leuks gevonden
[ afbeelding ]
Kwartier later
[ afbeelding ]
Hij heeft 288 euro in spel. Hij zegt dat hij bij onder 220 euro stopt. Een kwartier later heeftie nog 116 euroquote:
Los van de pokertermen waar ik toch geen fuck van begrip is dit wel het stereotype gokverslaafde ja. Valse beloftes, altijd wel een extra smoes....ik heb er zo veel voorbij zien komen afgelopen jarenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en daarna dat excuusje van hem
Ik heb nu ook iets leuks gevonden
[ afbeelding ]
Kwartier later
[ afbeelding ]
Ja dit is idd echt een stereotype. Hij komt vervolgens wel weer boven de 290 euro dus het was nu een wijs besluit door te spelen. Maar wss verliest hij het nog, moet nog even doorlezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van de pokertermen waar ik toch geen fuck van begrip is dit wel het stereotype gokverslaafde ja. Valse beloftes, altijd wel een extra smoes....ik heb er zo veel voorbij zien komen afgelopen jaren
Als hij het die dag niet verliest is het wel een dag later.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij komt zelfs op 500, maar eindigt uiteindelijk met 300. Dat valt dan nog wel mee
Klopt. HIj verliest ook 50 euro omdat ze gaan spelen met kaarten open en 50 euro blind inleggen en dan gewoon de kaarten laten zien. Een dommere vorm van gokken ken ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij het die dag niet verliest is het wel een dag later.
Daar komt onze hosselaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef stoereboii het volgende:
IS HET NU EENS GEDAAN MET DAT DENIGREREND GEDOE HELE TIJD
In UVT komt ook om de paar weken weer iemand zijn winnende roulette systeem posten..dat is ook mooiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt. HIj verliest ook 50 euro omdat ze gaan spelen met kaarten open en 50 euro blind inleggen en dan gewoon de kaarten laten zien. Een dommere vorm van gokken ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |