SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaman, ik zie het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Iedereen is nu bezig met gesprekken om hier te posten he.
Ja en straks worden ze hier gepostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaman, ik zie het.
Overal gesprekken, links rechts, gesprekken overal.
Ja, nou, ik kan kan niet wachten op al die gesprekken die hier gepost gaan worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja en straks worden ze hier gepost
Doe mee dan shmetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kan kan niet wachten op al die gesprekken die hier gepost gaan worden.
Rustig aan jij cowboyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef zovty het volgende:
Ik was al in een kutbui maar door dit topic is het helemaal ernstig geworden.
Wat een kutzooi.![]()
.
Oke ik zal je een beetje op gang helpen met je topic. Welke website en wat moet ik doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kan echt meedoen.maak die boys gek supahgirl
Chatroulette of iets anders waarmee je met random mensen kan chatten. Dan maak je een al dan niet fake account op bv kik messenger en stuur je wat fake fotos, maja jij kan je beter inleven in wat meisjes echt zouden doen hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke ik zal je een beetje op gang helpen met je topic. Welke website en wat moet ik doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |