SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaman, ik zie het.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Iedereen is nu bezig met gesprekken om hier te posten he.
Ja en straks worden ze hier gepostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef zovty het volgende:
[..]
Jaman, ik zie het.
Overal gesprekken, links rechts, gesprekken overal.
Ja, nou, ik kan kan niet wachten op al die gesprekken die hier gepost gaan worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja en straks worden ze hier gepost
Doe mee dan shmetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef zovty het volgende:
[..]
Ja, nou, ik kan kan niet wachten op al die gesprekken die hier gepost gaan worden.
Rustig aan jij cowboyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef zovty het volgende:
Ik was al in een kutbui maar door dit topic is het helemaal ernstig geworden.
Wat een kutzooi.![]()
.
Oke ik zal je een beetje op gang helpen met je topic. Welke website en wat moet ik doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:30 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jij kan echt meedoen.maak die boys gek supahgirl
Chatroulette of iets anders waarmee je met random mensen kan chatten. Dan maak je een al dan niet fake account op bv kik messenger en stuur je wat fake fotos, maja jij kan je beter inleven in wat meisjes echt zouden doen hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Oke ik zal je een beetje op gang helpen met je topic. Welke website en wat moet ik doen
Weet je. Laten we anders maar gewoon www.chatmetvreemden.nl gebruiken. Dat is toch wel makkelijker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Chatroulette of iets anders waarmee je met random mensen kan chatten. Dan maak je een al dan niet fake account op bv kik messenger en stuur je wat fake fotos, maja jij kan je beter inleven in wat meisjes echt zouden doen he
Wowquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
stoereboii.
Het is duidelijk. Je moeder heeft per ongeluk de moederkoek aangekleed.
okquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
stoereboii.
ahahahaha leuk manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef stoereboii het volgende:
Ik durf het bijna niet hier te plaatsenheb een gast zover gekregen om hem te doen denken dat we een afspraakje hebben en hij is reeds onderweg
Geloof er niks van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef stoereboii het volgende:
Ik durf het bijna niet hier te plaatsenheb een gast zover gekregen om hem te doen denken dat we een afspraakje hebben en hij is reeds onderweg
Die gast denkt nu precies hetzelfde over jou.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef stoereboii het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
stoereboii.
Waarom durf je dat niet te plaatsen? Rot op met je verzinsels dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef stoereboii het volgende:
Hey, ik had nog poppenkleren liggen en het paste precies!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
stoereboii.
Laten we dat maar niet doen nee. Je kan het wel aan de politie geven. Jij als pedolokkerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:15 schreef stoereboii het volgende:
Hij heeft zn 06 gegeven maar denk niet dat dat hier welkom is?
DIT!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef VMSDKR het volgende:
Wauw zoiets grappigs heeft nog NIEMAND hier ooit een topic over geopend!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |