PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is echt een goede skiller, verder niet zo super goed
Ja, die zijn nice.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort stiftjes zijn altijd zo fijn, zien er echt tof uit![]()
Was nog bij 0-0 in de finale ook
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Michaelvanb het volgende:
mn eerste filmpje
aub: zeg ff wat beter moet
Nee man, 6-1 of zo. En ik vond het geflatteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ging jij er laatst niet met 6-0 vanaf tegen mij?![]()
[..]
Ja, die zijn nice.Vaak alleen lastig te timen.
[..]
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.
Ook kutvolk ja. Potje?quote:
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een updatequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
Yo Tim, dat "Camp" is best watchable. Niet zo kiddy als ik had verwacht, maar minder tof (tot nu toe) dan die andere serie over dat kamp met die Britten wat wij ook keken.
Hey no thanks he klojoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Ies goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een update
Jij mag op m'n feestje komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel volgend jaar pas, want ik heb 'm pas gegeven.
Oh, die DM waarin ik grappend vroeg of je je autobuyer even op Kazim wilde zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik mag geen DMs posten, maar jij stuurde me er toch echt 1
Wanneer is dat? Dan maak ik alvast plaats in m'n agenda voor die spannende dag dat ik m'n zolderkamer ga verlaten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.
Oh ja en toen stuurde ik dat ik geen AB heb natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh, die DM waarin ik grappend vroeg of je je autobuyer even op Kazim wilde zetten?![]()
Meteen daarna heb ik gestuurd dat het niet hoefde en je hebt er verder helemaal niet op gereageerd.
Ja 2x ren je mijn verdediging eruit, twee keer schiet je en krijg je de reboundquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef Tim86 het volgende:
Zo dan, dit was wel de beste wedstrijd die ik tegen je hebt gespeeld Thad, al vielen de rebounds ook wel goed allemaal nu ineens
5-2 winst, 54% balbezit en 14-3 in schoten, liep echt heerlijk
Vond hem wel erg dominant eigenlijk..verder ook niets weggegeven op die kans meteen aan het begin na en die van Mayuka toen ik even verslapte. Vond hem zelf wel lekker. Merkte wel dat jij er op het einde weinig zin in had, maar dat was meer na 4-2 dan na 3-1 voor mijn gevoel. Voor rust had ik nog wel veel moeite met dat verdedigende blok..zelfs bij counters stond er dan een heel leger nog klaar. Daarna ineens niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja 2x ren je mijn verdediging eruit, de andere keren schiet je en krijg je de reboundVond dit niet je beste wedstrijd
Had er na de 3-1 ook totaal geen zin meer in
Maar ook echt veel tackles van mijn CB's kwamen terug in de voeten van de speler die ik tacklede, gruwelijk irritant. En mijn verdediging werd gewoon op pace geklopt, Mikel en Lampard meegerekendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:22 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vond hem wel erg dominant eigenlijk..verder ook niets weggegeven op die kans meteen aan het begin na en die van Mayuka toen ik even verslapte. Vond hem zelf wel lekker. Merkte wel dat jij er op het einde weinig zin in had, maar dat was meer na 4-2 dan na 3-1 voor mijn gevoel. Voor rust had ik nog wel veel moeite met dat verdedigende blok..zelfs bij counters stond er dan een heel leger nog klaar. Daarna ineens niet meer.
Nee geen zin meer en moet morgen (vandaag) om half 9 opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:23 schreef Tim86 het volgende:
Wil je nog een potje? Pak ik wel een ander team ipv je angstgegnerturken
Waarschijnlijk op de verjaardag van Frank van Mosselveld. Met z'n allen met Frankie een patatje halen bij de frietkraam in Wolluk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wanneer is dat? Dan maak ik alvast plaats in m'n agenda voor die spannende dag dat ik m'n zolderkamer ga verlaten.
Dat gevoel had ik in de fase dat jij scoorde ook. Dat is dat tering FIFA momentum. En toen ging ik aanvallend spelen en draaide het allemaal omquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Maar ook echt veel tackles van mijn CB's kwamen terug in de voeten van de speler die ik tacklede, gruwelijk irritant. En mijn verdediging werd gewoon op pace geklopt, Mikel en Lampard meegerekend
Ik vind dit team vooral zo verdedigend ogen eigenlijk, maar kan ook aan de formatie liggen. Ik gaf best veel ruimte weg achter mijn middenveld, maar je had bijna nooit genoeg mensen voorin om te profiteren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:26 schreef ThadCastle het volgende:
TOTS Mata is echt kut als CAM, maakt nooit runs. Misschien nog wel een aardige CM met zijn Med/Med work rates
Ja slaat nergens op want ik stond zelfs na de 3-1 op aanvallend. Mata blijft altijd hangen. Dus heb alleen die twee spitsen. Het team loopt gewoon niet zo lekker, speel er ook nooit mee hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind dit team vooral zo verdedigend ogen eigenlijk, maar kan ook aan de formatie liggen. Ik gaf best veel ruimte weg achter mijn middenveld, maar je had bijna nooit genoeg mensen voorin om te profiteren.
Primaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:31 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja slaat nergens op want ik stond zelfs na de 3-1 op aanvallend. Mata blijft altijd hangen. Dus heb alleen die twee spitsen. Het team loopt gewoon niet zo lekker, speel er ook nooit mee haha
De volgende keer doen we wel silvers vs silvers vind ik ook leuker.
Echt he. Hele jaar niks, en nu ineens met redelijk originele toernooien komenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben de smaak te pakken zeg
[ afbeelding ]
Dank je wel Lindgren.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:22 schreef BDIL het volgende:
Morgen
Ochtend kan niet beter beginnen
![]()
Hahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahah
De snelheid is goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:57 schreef Reemi het volgende:
Wefut weer online na een hele nacht onderhoud door de hoster, hoe is de snelheid atm?
Defaq Bolt rende toch 9.58 100 meter ? Snap de logica niet...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wordt volgend jaar iedereen sneller dan Bolt team met Reus en Pierre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |