PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef Zhano het volgende:
Lindgren. is echt een goede skiller, verder niet zo super goed
Ja, die zijn nice.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort stiftjes zijn altijd zo fijn, zien er echt tof uit![]()
Was nog bij 0-0 in de finale ook
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Michaelvanb het volgende:
mn eerste filmpje
aub: zeg ff wat beter moet
Nee man, 6-1 of zo. En ik vond het geflatteerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ging jij er laatst niet met 6-0 vanaf tegen mij?![]()
[..]
Ja, die zijn nice.Vaak alleen lastig te timen.
[..]
Tsja, als je dan toch de waka waka uitlegt, vertel dan meteen hoe je de running waka waka moet doen.
Ook kutvolk ja. Potje?quote:
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een updatequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Zhano het volgende:
Yo Tim, dat "Camp" is best watchable. Niet zo kiddy als ik had verwacht, maar minder tof (tot nu toe) dan die andere serie over dat kamp met die Britten wat wij ook keken.
Hey no thanks he klojoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Ies goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat was wel leuk. Dit lijkt me echt matig eigenlijk. Kom over een paar eps maar met een update
Jij mag op m'n feestje komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef Lindgren. het volgende:
En de laatste batch is eindelijk weg.Beetje lager dan verwacht, maar pricefix redelijk geslaagd. Toch weer een kleine 80k in m'n uppie mee gepakt, zonder echt iets te doen.
[ afbeelding ]
Heb in m'n eentje 40x Kazim-Richards opgekocht en de prijs binnen een dag van 1k gemiddeld naar een stabiele 2,5k weten te krijgen, met uitschieters naar 3,5~4k.
Uiteindelijk zakte de vraag weer wat af en kwamen er er weer steeds meer onder de 2,5k op de markt en wilde ik ervanaf, dus heb ze redelijk goedkoop weggedaan. Pricefix liep vanaf de dag dat de Galatasaray-versie uitkwam.
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wel volgend jaar pas, want ik heb 'm pas gegeven.
Oh, die DM waarin ik grappend vroeg of je je autobuyer even op Kazim wilde zetten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik mag geen DMs posten, maar jij stuurde me er toch echt 1
Wanneer is dat? Dan maak ik alvast plaats in m'n agenda voor die spannende dag dat ik m'n zolderkamer ga verlaten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hm oké. Dan komt patjens FUT-meet eerder denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |