'Ik vondt het redelijk opwindend voor de rest' toen ik dat filmpje de eerste keer zag, ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok en dat vondt je opwindend voor de rest ?
Authentic idd ,,,, scratchng niet so mn ding ..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Ik vondt het redelijk opwindend voor de rest' toen ik dat filmpje de eerste keer zag, ja.
Zat best een leuk verhaal achter.
kwam ook van dezelfde maker.
Zal nu wel gedateerd zijn, maar ik heb heel veel respect voor mensen die dat soort dingen bedenken
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Authentic idd ,,,, scratchng niet so mn ding ..
Denk dat we zo gaan slapen en morgen mogen de dames weer verder in da morningquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.
Daar laat ik het maar even bij
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we zo gaan slapen en morgen mogen de dames weer verder in da morning
Hahaha, dat figuur in de film is overduidelijk niet uit op dames!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.
Daar laat ik het maar even bij
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomtquote:
ik ook...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomt
Dat is soms niet zo handigquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het kan mij niet boeien iigquote:
Als ik dat zou doen, dan had ik wrs een permban.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomt
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan had ik wrs een permban.
-edit-quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit
-edit-
-edit-
-edit-
Je hebt helemaal gelijk!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je overschat jezelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
Je hebt helemaal gelijk!
Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde levenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tja, het is toch zaterdagavond, zomer en vakantietijd, dus is het wel te verklarenquote:
Ja dat zal het wel zijn ... Ik ga pas in september ....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, het is toch zaterdagavond, zomer en vakantietijd, dus is het wel te verklaren
Ik ook rond die tijd. Moet nog wel iets boeken en vrij vragen van werk, maar over 2 weken ga ik met een goede vriend rond te tafel zitten en iets plannen, we gaan dus met zijn tweetjes ergens heen, Onze voorkeur gaat uit naar een locatie achter het voormalige ijzeren gordijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn ... Ik ga pas in september ....
Is dat de eerste keer zo ver weg? Ben ook nooit achter dat ijzeren gordijn geweest. Ik heb het wel zien staan in Berlijn en aan de Oost Duitse grens ... Ik ga zoals altijd weer richting Spanjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd. Moet nog wel iets boeken en vrij vragen van werk, maar over 2 weken ga ik met een goede vriend rond te tafel zitten en iets plannen, we gaan dus met zijn tweetjes ergens heen, Onze voorkeur gaat uit naar een locatie achter het voormalige ijzeren gordijn.
Ja, verder dan Parijs ben ik tot op heden niet geweest. Ik had al verwacht dat je naar Spanje zou gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer zo ver weg? Ben ook nooit achter dat ijzeren gordijn geweest. Ik heb het wel zien staan in Berlijn en aan de Oost Duitse grens ... Ik ga zoals altijd weer richting Spanje
Het wordt vast een leuke ervaring Bos :}quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, verder dan Parijs ben ik tot op heden niet geweest. Ik had al verwacht dat je naar Spanje zou gaan![]()
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt vast een leuke ervaring Bos :}
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:50 schreef sacha het volgende:
zo, ik kan weer op mijn eigen pjoeter![]()
iemand een laptop over? die van de postbode is overleden![]()
Dat je dat nog weet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?
die was voor de Aapquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?
Nog een paar maandjes doorbijten Deissy, dan ben ik weer voor een hele tijd weg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven
Naar wat voor binnenlanden ga je vertrekken?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes doorbijten Deissy, dan ben ik weer voor een hele tijd weg.
Ik heb toen nog een poging gewaagd idd om mijn ouwe laptop te fixen... Niet gelukt helaas.. Sorry verder heb ik geen laptops in de aanbiedingquote:
Zo exotisch is het ook weer niet....pootje baden in de Donau.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Naar wat voor binnenlanden ga je vertrekken?
Waar aan de Donau?quote:Op zondag 14 juli 2013 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo exotisch is het ook weer niet....pootje baden in de Donau.
Zo blauw, zo blauw.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zo exotisch is het ook weer niet....pootje baden in de Donau.
Lekker eten en leuke steden bezoeken?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo blauw, zo blauw.
Wat ga je doen daar behalve pootje baden?
Schommelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo blauw, zo blauw.
Wat ga je doen daar behalve pootje baden?
quote:Op zondag 14 juli 2013 18:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is mij onbekend maar dat kan een plaatselijk gebruik zijn ?
Doet het niet, ik ken wel "wiebelen"quote:
Ik ben wel nieuwsgierigquote:
Je ziet dubbelquote:
Krijg nou wortelsquote:
In de Donau ga ik niet zoveel doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:49 schreef chufi het volgende:
Het zal wel, maar het ging er om wat je nog meer in de Donau zou gaan doen
Wat Deissy zei....in een schommelstoel zitten. Boekje d'r bij en een beetje aan m'n zak krabben.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]OK Maar verder in die regio nog plannen ?
In een gehuurd huisje ergens in Hongarije of zo ?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat Deissy zei....in een schommelstoel zitten. Boekje d'r bij en een beetje aan m'n zak krabben.
Nee, ik heb al een jaartje of 15 een eigen optrekje ergens in Oostenrijk. Ik trek me daar geregeld terug als ik er hier weer flauw van ben. Voel me daar ook meer thuis als hier.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:02 schreef chufi het volgende:
[..]
In een gehuurd huisje ergens in Hongarije of zo ?
En dan geen internet en zo .. Gewoon ouderwets ..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:06 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, ik heb al een jaartje of 15 een eigen optrekje ergens in Oostenrijk. Ik trek me daar geregeld terug als ik er hier weer flauw van ben. Voel me daar ook meer thuis als hier.
je had me op mijn woord moeten geloven, maar je twijfelde hequote:
Uh ja/nee waar heb je het overquote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had me op mijn woord moeten geloven, maar je twijfelde he
Volgens mij had ze gewoon hongerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je had me op mijn woord moeten geloven, maar je twijfelde he
Die zien we dus niet meerquote:Op zondag 14 juli 2013 21:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
over dat plaatje van King, die schommel
quote:
Ahh wat lief, gaan ze die kat schoppen.quote:
Op jouw leeftijd hoor je je dat niet meer te herinneren.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]ze schommelde eerst op een zolder met aflopend dak en grijze achtergrond
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd hoor je je dat niet meer te herinneren.![]()
[ afbeelding ]
Die vogel word vast afgeknaldquote:Op zondag 14 juli 2013 21:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, na het schommelen gaan ze met de kat wandelen.
[ afbeelding ]
OK OK ... Ik beschuldig niemand...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:46 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hé ik schop geen dier ook al woon ik daar.
Netjesquote:Op zondag 14 juli 2013 22:01 schreef Senzune het volgende:
[..]
Mooi, ik ga even een viervoetertje uitlaten.
Hier lukte het niet afgelopen vrijdag ...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
Er is toch een rel op Fok gaande, whoehoe deze week toch cola en chips erbij pakken en genieten maar! (topic FMT slowchat)
vanaf deze pagina begint het voor de mensen die nog even de soap willen volgen:
TV / [FMT Slowchat] - Waar we allemaal Teddy heten!
Ik kom daar nooit dus ga het ook niet lezen...quote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
Er is toch een rel op Fok gaande, whoehoe deze week toch cola en chips erbij pakken en genieten maar! (topic FMT slowchat)
Ach het is hier zo rustig dat je er vast wel tijd voor zou hebbenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit dus ga het ook niet lezen...
Waar 2 users elkaar virtueel op hun bek slaan. Baby'squote:Op zondag 14 juli 2013 22:26 schreef drakin het volgende:
Sorry Draakje... Ik kijk of lees dan liever wat anders.... Ja elkaar virtueel op de bek slaan... Dat gebeurt vaker maar dan zonder dat we het zeggen... Tis wel Fok..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Ach het is hier zo rustig dat je er vast wel tijd voor zou hebben
Heel fijn dat je die nerds deze kant probeert op te halen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:32 schreef drakin het volgende:
Daar wel, dus als je nog een beetje vermaak wil
Het is alleen daar niet door dames maar door een starwars nerd, zijn biertje en een horny guy
Loopt het tegen het einde voor je beestje?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:55 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dank je, het zal eens één van de laatste keren zijn.
I know, maar ach filteren heet dat toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Sorry Draakje... Ik kijk of lees dan liever wat anders.... Ja elkaar virtueel op de bek slaan... Dat gebeurt vaker maar dan zonder dat we het zeggen... Tis wel Fok..
Dat gelukkig niet maar hij kan ook niet langer bij mij blijven. Gelukkig heb ik een nieuw baasje voor hem gevonden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Loopt het tegen het einde voor je beestje?
Gadverdamme, wat een gestoorde gek. Met zijn ballen in een rode mierennest zetten!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:16 schreef Toverheks het volgende:
In Velp is een aantal kinderen gewond geraakt door verstopte scheermesjes in een speeltuin.
Welke imbeciel, randdebiel, mafkees doet zoiets he
Hou toch eens op met dat soort bangmakerijquote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een gestoorde gek. Met zijn ballen in een rode mierennest zetten!!
Oranje weekend ... Nog wat opgewonden volgens mij....quote:Op zondag 14 juli 2013 23:13 schreef Senzune het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat soort bangmakerij
Ja ik filter ...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef drakin het volgende:
[..]
I know, maar ach filteren heet dat toch?
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Oranje weekend ... Nog wat opgewonden volgens mij....
Sorry ER...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]In de republiek niet hoor. En ik woon in de Republiek. Niet in Engeland,
Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen, maar ik heb helemaal niets meegekregen van de oranjemarsen, en het laatste waar ik me mee wil bezig houden is godsdienstgezeik. Ik wond me alleen wel een beetje op over die gek die scheermesjes in een speeltuin verstopt. Echt, supergestoord!!!quote:
Ja Ok gestoord idd en laat die paling ook maar zittenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Je hoeft helemaal geen sorry te zeggen, maar ik heb helemaal niets meegekregen van de oranjemarsen, en het laatste waar ik me mee wil bezig houden is godsdienstgezeik. Ik wond me alleen wel een beetje op over die gek die scheermesjes in een speeltuin verstopt. Echt, supergestoord!!!
Veel Fokkers hebben al dagelijks vakantie , Dus posten dan op echte vakantie niet ...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:18 schreef Senzune het volgende:
[..]
Dan heb je toch alle tijd om hier te posten.
Dat bleek een kind te zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Gadverdamme, wat een gestoorde gek. Met zijn ballen in een rode mierennest zetten!!
Ah zo, misschien dan maar de dagelijkse vakantie afschaffen?quote:Op maandag 15 juli 2013 19:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Veel Fokkers hebben al dagelijks vakantie , Dus posten dan op echte vakantie niet ...
quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ah zo, misschien dan maar de dagelijkse vakantie afschaffen?
Ja goed idee... Ik word er niet minder om .. FoKkers ook niet want die hebben dan een baan en werken voor hun (iets meer) geld,, Misschien dat ze dan ook een abo nemen op FoK...quote:Op maandag 15 juli 2013 19:58 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ah zo, misschien dan maar de dagelijkse vakantie afschaffen?
Ik heb net even gekeken maar het afschaffen is niet nodig. De dagelijkse vakantiehebbenden durven zich hier toch niet te vertonen.quote:
Niet bij 40+ ? Dan zitten ze op FHFquote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar het afschaffen is niet nodig. De dagelijkse vakantiehebbenden durven zich hier toch niet te vertonen.
Ik ben al zes jaar niet op vakantie geweest. Is dat een probleemquote:Op maandag 15 juli 2013 20:20 schreef Senzune het volgende:
[..]
Ik heb net even gekeken maar het afschaffen is niet nodig. De dagelijkse vakantiehebbenden durven zich hier toch niet te vertonen.
Tis maar wat je vakantie noemt... Ik vind mijn Spanje familie bezoekjes ook geen echte vakantie...quote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al zes jaar niet op vakantie geweest. Is dat een probleem![]()
(acht bedenk ik me )
Dat hoeft toch geen week te duren, daar kies je zelf voor.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis maar wat je vakantie noemt... Ik vind mijn Spanje familie bezoekjes ook geen echte vakantie...
2 week dit jaar, maar doe ook niet alleen familie....quote:Op maandag 15 juli 2013 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hoeft toch geen week te duren, daar kies je zelf voor.
Nou danquote:Op maandag 15 juli 2013 20:41 schreef chufi het volgende:
[..]
2 week dit jaar, maar doe ook niet alleen familie....
Nou je bent even lekker van de werk stres weg.quote:
En jij kunt al je stress in je werk kwijt . je hoeft geeneens op vakantiequote:Op maandag 15 juli 2013 20:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je bent even lekker van de werk stres weg.
Das waar.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
En jij kunt al je stress in je werk kwijt . je hoeft geeneens op vakantie
Vakantie is overschat.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben al zes jaar niet op vakantie geweest. Is dat een probleem![]()
(acht bedenk ik me )
Ik hoef ook niet persé.quote:
Ga vaak genoeg ergens heen maar dan altijd met een doel.quote:
Ik plan nooit wat. Ik moet soms weg éens in de tig jaar. En dan ga ik ook.quote:Op maandag 15 juli 2013 20:58 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga vaak genoeg ergens heen maar dan altijd met een doel.
Als toerist rondhangen heb ik na 2 dagen al genoeg van.
En dan ben je met 2 weken weer terug? Of ga je dan ook serieus voor een langere tijd ...?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plan nooit wat. Ik moet soms weg éens in de tig jaar. En dan ga ik ook.
Ik heb ooit een twee weken geboekt, véél te langquote:Op maandag 15 juli 2013 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan ben je met 2 weken weer terug? Of ga je dan ook serieus voor een langere tijd ...?
Dacht ik alquote:Op maandag 15 juli 2013 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb ooit een twee weken geboekt, véél te lang
Ik schaam me er niet meer voor dat ik liever in mijn eigen huisje zit. Ik kan vakantie vieren om de hoek.quote:
Ik heb ook nog nooit 1 week strand vakantie gedaan met veel genoegen ... Ja vroeger als kind ...quote:Op maandag 15 juli 2013 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet meer voor dat ik liever in mijn eigen huisje zit. Ik kan vakantie vieren om de hoek.
De toerist uithangen bevalt me niet.
vliegen appeltje/eitje....zon kan ik in de schaduw, zee kan ik pootje baden, maar heel eerlijk, ik heb last van heimwee, ja ja en dat op mijn leeftijd, maar altijd al gehad, 2 a 3 dagen gaat nog wel maar langer gaat het weer kriebelen.quote:
Lui leventjequote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Karzai het volgende:
Hola
Het luie leventje gaat hier gewoon door lees ik?
Holaquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Karzai het volgende:
Hola
Het luie leventje gaat hier gewoon door lees ik?
Je bent geen goeie heksquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lui leventjeheb het elke dag razend druk en tijd tekort
als ik op vakantie zou gaan wil ik dingen doen, dingen bezoeken en bekijken. strand is al niks voor mij, na een kwartier ben ik rood en heb blarenquote:Op maandag 15 juli 2013 21:56 schreef chufi het volgende:
Misschien dat je dan eens geen zon zee strand vakantie zou moeten doen ... Dus ergens de binnen landen in ... Je ziet mij ook niet een hale dag op het strand liggen .... (Is ook niet gezond volgens mij )
quote:
Langer dan een half uur op mn bloedhete balkon hou ik niet uit ....quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik op vakantie zou gaan wil ik dingen doen, dingen bezoeken en bekijken. strand is al niks voor mij, na een kwartier ben ik rood en heb blarenwat heet blaren, helemaal opgezwollen ben ik dan
Een ponyquote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ho ho, nu ga je echt een tikkeltje te ver, BOEM kijk eens achter je
Maar jouw bloedhete balkon is natuurlijk niet te vergelijken met een strand waar meestal wel een lekker windje staat.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Langer dan een half uur op mn bloedhete balkon hou ik niet uit ....
Heb je een taakstraf dan ?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb het wel druk maar met de verkeerde dingen![]()
Maar Dees... Ik verveel me liggend te bakken in de zon ... Mijn huid tot verbrandens bruin te laten worden ... (kankertyfus slecht) Ik hou het meestal bij kortere sessie en die zijn te kort om daar je vakantie op te baseren als zonvakantie... Ik ga ook meestal off-seasonquote:Op maandag 15 juli 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar jouw bloedhete balkon is natuurlijk niet te vergelijken met een strand waar meestal wel een lekker windje staat.
Natuurlijk is dat teringslecht voor je huid en al helemaal niet comfortabel om te snikken in de hitte van de brandende zon, dat is om eng van te worden. In min tuin is het nu ook te warm, dus zit ik buiten onder het zonnescherm of parasol en zoek ik soms om een uur of 7 pas de zon op, heerlijk om even in weg te dommelen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar Dees... Ik verveel me liggend te bakken in de zon ... Mijn huid tot verbrandens bruin te laten worden ... (kankertyfus slecht) Ik hou het meestal bij kortere sessie en die zijn te kort om daar je vakantie op te baseren als zonvakantie... Ik ga ook meestal off-season
Dan zou ik mijn raam maar dicht houdenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef sacha het volgende:
Die kut wifi vliegt er steeds uit op mijn vakantie adres
Zit je weer in A'dam?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:16 schreef sacha het volgende:
Die kut wifi vliegt er steeds uit op mijn vakantie adres
Nou nee, die heb ik al omgedraaid maar er zijn nogal veel krachten die de weg omhoog tegenwerkenquote:
dan zit je je leven lang eenzaam en alleen en verlaten opgeslotenquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan zit je je leven lang eenzaam en alleen en verlaten opgeslotenkunnen wij iets voor je doen, dan roep je maar hoor!!!!
Het eiland geisoleerd?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
Nee, bovenop een duin om eventjes met jullie te communiceren via mijn foon
Wat een cryptische omschrijvingenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou nee, die heb ik al omgedraaid maar er zijn nogal veel krachten die de weg omhoog tegenwerken
Dan mag je blij zijn dat er even een teken van leven is in 40+quote:Op maandag 15 juli 2013 22:22 schreef sacha het volgende:
Nee, bovenop een duin om eventjes met jullie te communiceren via mijn foon
?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar daarom hoef ik nog niet te knuffelen
In het Radio-topic dan, want hier post je niet zoveel.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag onder andere gemerkt dat er hier een aantal mensen meelezen
Tis al te laat gotta face the musicquote:Op maandag 15 juli 2013 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het Radio-topic dan, want hier post je niet zoveel.
Ja als je niet wilt dat je herkent wordt moet je echt voorzichtig zijn, Google is zo slim.
Ook alquote:Op maandag 15 juli 2013 22:36 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik ben op m'n bakkes geslagen vandaag
Ja hallo ik doe gewoon m'n werk probeer mensen te helpen en dat soort shitquote:Op maandag 15 juli 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook al![]()
Was er een meet van dat topic, is het hip om op je bakkes geslagen te worden op een meet?![]()
Die bloempjes waren trouwens ijsbloemetjes.
Ben je tijdens je werk op je schjmoel geslagen?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja hallo ik doe gewoon m'n werk probeer mensen te helpen en dat soort shit
Krijg je dit weer
Ik ga der niet over uitweidenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben je tijdens je werk op je schjmoel geslagen?
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik zal er verder niet naar vragen.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ga der niet over uitweidenmaar tis wel zo
spionnenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou ik heb vandaag onder andere gemerkt dat er hier een aantal mensen meelezen
nou, ik wil het wel weten hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 22:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig, maar ik zal er verder niet naar vragen.
voor je bakkes.
sturen ze je de verkeerde kant op dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Als je de weg vraagt welje komt er niet meer uit
ja vertel het dan ff in het kort, dan kunnen we even oordelen enzoquote:
Nee dan slaan ze je op je bakkesquote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
sturen ze je de verkeerde kant op dan?
ik snap er geen reet van, sorry, dus als je de weg vraagt gaan ze gelijk slaan?quote:
Ik vroeg gewoon de weg aan een gast die zelf de weg kwijt wasquote:Op maandag 15 juli 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja vertel het dan ff in het kort, dan kunnen we even oordelen enzo
Ik ook, maar Karzai wil er niet over uitweiden, dus dat lijkt me duidelijkquote:
Maar waarom zou je de weg vragen als je weet waar je bent ?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon de weg aan een gast die zelf de weg kwijt was
Pff er kwam een dame en die wou weten waar een of andere straat was en ik dacht ik vraag het aan iemand op straat, maar die gozer was net even aan het afkoelen en was behoorlijk opgefokt.quote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik snap er geen reet van, sorry, dus als je de weg vraagt gaan ze gelijk slaan?
Dan had je het beter aan iemand anders kunnen vragenquote:Op maandag 15 juli 2013 22:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon de weg aan een gast die zelf de weg kwijt was
Aangifte gedaan?quote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pff er kwam een dame en die wou weten waar een of andere straat was en ik dacht ik vraag het aan iemand op straat, maar die gozer was net even aan het afkoelen en was behoorlijk opgefokt.
Beoordelingsfout, desalniettemin hij had me niet hoeven slaan.
Ik liep in nog weg maar hij zocht de confrontatie tot drie keer toe
En nu wil je er wel over uitweiden? Niets zo veranderlijk als een manquote:Op maandag 15 juli 2013 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pff er kwam een dame en die wou weten waar een of andere straat was en ik dacht ik vraag het aan iemand op straat, maar die gozer was net even aan het afkoelen en was behoorlijk opgefokt.
Beoordelingsfout, desalniettemin hij had me niet hoeven slaan.
Ik liep in nog weg maar hij zocht de confrontatie tot drie keer toe
Ja soms lopen er gekken rond idd ... soms heb ik zo ook mn twijfels als ik over straat loop...quote:Op maandag 15 juli 2013 23:03 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat wel, normaal zou ik het niet doen maar die gast bleef me achtervolgen
Mja ik moet het toch kwijtquote:Op maandag 15 juli 2013 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nu wil je er wel over uitweiden? Niets zo veranderlijk als een man
Dus als mannen zeggen dat ze er niet over uit willen weiden, moet je heel even aandringenquote:
Nee ik ben op m'n werkquote:Op maandag 15 juli 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als mannen zeggen dat ze er niet over uit willen weiden, moet je heel even aandringen
Maar heb je niet terug geslagen?
Nee dat nietquote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ons dan weer voor ..... Nog schade opgelopen ?
Deuk in zijn ego.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je ons dan weer voor ..... Nog schade opgelopen ?
Jij kan ook incasseren?quote:Op maandag 15 juli 2013 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige mannen zijn echte bikkels.. Maar sterkte karzai
Dan ben je geen bikkelquote:Op maandag 15 juli 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb een bril... Dus ik ben vrijgewaad... Nee ik incasseer liever niet ..
Ik ben wel groot en sterk en zal niet zo gauw aangevallen worden denk ik ... Mocht dat dan wel gebeuren .. Dan weet ik nog niet hoe ik zou reageren.. Afhankelijk van het voorval natuurlijk..quote:
Ik weet het welquote:Op maandag 15 juli 2013 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben wel groot en sterk en zal niet zo gauw aangevallen worden denk ik ... Mocht dat dan wel gebeuren .. Dan weet ik nog niet hoe ik zou reageren.. Afhankelijk van het voorval natuurlijk..
Nou ik heb geen gebruik gemaakt van de efteling korting enzo , gewoon bier gedronken.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar goed je hebt aangifte gedaan.. etc ... Hoe laat ga je naar huis? Beetje controle hier
Sinterklaas is een pedo.quote:Op maandag 15 juli 2013 23:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Die sintaklaas muts is een beetje out of zeason Sas ... Maar slaap ze
Ik ook, meestal ben ik aan vakantie toe als ik ervan terug kom.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als ik op vakantie zou gaan wil ik dingen doen, dingen bezoeken en bekijken. strand is al niks voor mij, na een kwartier ben ik rood en heb blarenwat heet blaren, helemaal opgezwollen ben ik dan
We gaan het zo uitkienen dat jij vanavond de 300-ste post krijgt in dit topic.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:17 schreef sacha het volgende:
Als ik maar geen nieuw topic aan moet maken va.af mijn duin
En dan neem jij de 301e voor je rekening?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
We gaan het zo uitkienen dat jij vanavond de 300-ste post krijgt in dit topic.
Vogens mij kan ik beter een andere rekening voor Sacha betalen, zodat ze een beetje fatsoenlijk kan i-netten. Heb het idee dat die zich met 1995 methodes moet behelpen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan neem jij de 301e voor je rekening?
Fijne strandtent heb je, zonder stroom.. Veel plezierquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:12 schreef sacha het volgende:
En nu weer via de foon want geen stroom alleen rooksignalen
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vogens mij kan ik beter een andere rekening voor Sacha betalen, zodat ze een beetje fatsoenlijk kan i-netten. Heb het idee dat die zich met 1995 methodes moet behelpen.
Ik zit niet in mijn eigen strandtentquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne strandtent heb je, zonder stroom.. Veel plezier
Vroegahquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:35 schreef Speedball het volgende:
[..][ afbeelding ]
heb ook wel eens zitten kutten vroeger in windows (95) erg leuk
Het zal wel Sas.. Ik zou weer naar je huis gaan als ik fou was..quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef sacha het volgende:
Ik rol weer van mijn duin, geen goede evaluatie morgen...
Niks daarvan....nog zeker 23 postings wachten voordat je weg mag!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:55 schreef sacha het volgende:
Ik rol weer van mijn duin, geen goede evaluatie morgen...
1 minder alvastquote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:57 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Niks daarvan....nog zeker 23 postings wachten voordat je weg mag!
Ok niet meer zeuren en slaap lekker ..quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:03 schreef sacha het volgende:
Morgen weer een dag met zon, zee, strand en rooksignalen en veel verkeerde smileys
hehe dank u.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw associatieve denkvermogen is geniaal....respect!
Maar das dus gewoon JEFF ! uit gtst je weet welquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jouw associatieve denkvermogen is geniaal....respect!
zeuren?quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok niet meer zeuren en slaap lekker ..
Jaja....Arnie, Peter, Heleen, Jeff en meneer Harmsen die ken ik nog wel. Veel verder ben ik niet gekomen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 00:06 schreef Speedball het volgende:
[..]
Maar das dus gewoon JEFF ! uit gtst je weet wel
ik ook niet, o ja martine hafkampquote:Op woensdag 17 juli 2013 00:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jaja....Arnie, Peter, Heleen, Jeff en meneer Harmsen die ken ik nog wel. Veel verder ben ik niet gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |