'Ik vondt het redelijk opwindend voor de rest' toen ik dat filmpje de eerste keer zag, ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ok en dat vondt je opwindend voor de rest ?
Authentic idd ,,,, scratchng niet so mn ding ..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Ik vondt het redelijk opwindend voor de rest' toen ik dat filmpje de eerste keer zag, ja.
Zat best een leuk verhaal achter.
kwam ook van dezelfde maker.
Zal nu wel gedateerd zijn, maar ik heb heel veel respect voor mensen die dat soort dingen bedenken
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Authentic idd ,,,, scratchng niet so mn ding ..
Denk dat we zo gaan slapen en morgen mogen de dames weer verder in da morningquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.
Daar laat ik het maar even bij
Eensquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk dat we zo gaan slapen en morgen mogen de dames weer verder in da morning
Hahaha, dat figuur in de film is overduidelijk niet uit op dames!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:15 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb serieus al 12 dingen gedelete voor ik op 'invoeren' wilde klikken.
Daar laat ik het maar even bij
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomtquote:
ik ook...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomt
Dat is soms niet zo handigquote:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Het kan mij niet boeien iigquote:
Als ik dat zou doen, dan had ik wrs een permban.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik plemp meestal neer wat er in me opkomt
Dat valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen, dan had ik wrs een permban.
-edit-quote:
Die snap ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit
-edit-
-edit-
-edit-
Je hebt helemaal gelijk!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je overschat jezelfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
-edit-
Je hebt helemaal gelijk!
Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde levenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tja, het is toch zaterdagavond, zomer en vakantietijd, dus is het wel te verklarenquote:
Ja dat zal het wel zijn ... Ik ga pas in september ....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, het is toch zaterdagavond, zomer en vakantietijd, dus is het wel te verklaren
Ik ook rond die tijd. Moet nog wel iets boeken en vrij vragen van werk, maar over 2 weken ga ik met een goede vriend rond te tafel zitten en iets plannen, we gaan dus met zijn tweetjes ergens heen, Onze voorkeur gaat uit naar een locatie achter het voormalige ijzeren gordijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn ... Ik ga pas in september ....
Is dat de eerste keer zo ver weg? Ben ook nooit achter dat ijzeren gordijn geweest. Ik heb het wel zien staan in Berlijn en aan de Oost Duitse grens ... Ik ga zoals altijd weer richting Spanjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook rond die tijd. Moet nog wel iets boeken en vrij vragen van werk, maar over 2 weken ga ik met een goede vriend rond te tafel zitten en iets plannen, we gaan dus met zijn tweetjes ergens heen, Onze voorkeur gaat uit naar een locatie achter het voormalige ijzeren gordijn.
Ja, verder dan Parijs ben ik tot op heden niet geweest. Ik had al verwacht dat je naar Spanje zou gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Is dat de eerste keer zo ver weg? Ben ook nooit achter dat ijzeren gordijn geweest. Ik heb het wel zien staan in Berlijn en aan de Oost Duitse grens ... Ik ga zoals altijd weer richting Spanje
Het wordt vast een leuke ervaring Bos :}quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, verder dan Parijs ben ik tot op heden niet geweest. Ik had al verwacht dat je naar Spanje zou gaan![]()
Daar ga ik wel van uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt vast een leuke ervaring Bos :}
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:50 schreef sacha het volgende:
zo, ik kan weer op mijn eigen pjoeter![]()
iemand een laptop over? die van de postbode is overleden![]()
Dat je dat nog weet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?
die was voor de Aapquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat vroeg je een half jaar geleden ook al toch?
Nog een paar maandjes doorbijten Deissy, dan ben ik weer voor een hele tijd weg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Veel beloven, weinig geven doet een dwaas in vreugde leven
Naar wat voor binnenlanden ga je vertrekken?quote:Op zondag 14 juli 2013 00:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes doorbijten Deissy, dan ben ik weer voor een hele tijd weg.
Ik heb toen nog een poging gewaagd idd om mijn ouwe laptop te fixen... Niet gelukt helaas.. Sorry verder heb ik geen laptops in de aanbiedingquote:
Zo exotisch is het ook weer niet....pootje baden in de Donau.quote:Op zondag 14 juli 2013 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Naar wat voor binnenlanden ga je vertrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |