nee ik heb nu wel 1 bh minder in mijn klerenkast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:24 schreef MPC60 het volgende:
Jij hebt wel last van topic aids of niet?
Kut school vakanties...
Je had ook kunnen zeggen dat het een bult was. Onterechte klacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef magemaya het volgende:
vandaag was ik op mijn werk, en mijn bh ging stuk aan de achterkant, en ik kreeg hem niet dicht. dus had ik maar een knoopje gemaakt, maar daardoor zag je een bobbeltje op mijn rug. nadat ik door 2 mensen werd aangesproken op het bobbeltje moest ik een rugtas dragen om het bobbeltje te verbergen. hebben jullie tips voor de volgende keer dat dit gebeurd?
klacht= bh is niet sterk genoeg, en daardoor gaat hij kapot, en moet ik me schamen door een bobbeltje op mijn rug
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:25 schreef Oja-Joh het volgende:
Draai je bh om en ga op handen en voeten lopen.!
een misvormde bult met 2 uiteinden zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat het een bult was. Onterechte klacht.
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef Timmie85 het volgende:
Back-up bh meenemen wanneer je ergens heen gaat.
Nog beschamender dan op het kantoor rondlopen met een rugzak om?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef magemaya het volgende:
[..]
een misvormde bult met 2 uiteinden zekerdat zou nog beschamender zijn.
Zonder spiegel bh leren aantrekken? Of gewoon sneller zijn? Of de baas vragen om assistentie, krijg je misschien loonsverhoging er gelijk bij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.
ja, maar niet zo beschamend als een bh bobbel op je rugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:32 schreef Infection het volgende:
En een rugtas dragen ziet er niet vreemd uit?
Als secretaresse zit je toch voornamelijk met je rug tegen een leuning van een stoel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef magemaya het volgende:
[..]
ja, maar niet zo beschamend als een bh bobbel op je rug
Wat, ik heb nog nooit een vrouw gezien die dat niet kon zonder spiegel. Hoe moet ik dit voor mij zien? Zit je achterste voren naar je rug te kijken in de spiegel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Als secretaresse zit je toch voornamelijk met je rug tegen een leuning van een stoel?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Andere baan zoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Met je rugzakje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dit nou weer voor een saai topic, waarom reageren jullie hier op? Stop gewoon.
Zonder BH zakken je tieten op je knieën??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"
nee, maar dan gluren die vieze mannen weer, daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder BH zakken je tieten op je knieën??
Gewoon topless foto's van jezelf op strategische plekken ophangen, dan hoeven ze ook niet meer naar jou te gluren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee, maar dan gluren die vieze mannen weer, daar kan ik echt niet tegen.
Veeeel mensen denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
hij is van de h&m.
ps: wie koopt er nou nog kleren bij de wibra?
Geen vrouw die daar een spiegel voor nodig heeft iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef MPC60 het volgende:
He gozer geef nou eens antwoord op mn vraag, hoe trek je een bh aan door in de spiegel te kijken?
zien waar de sluiting zitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef MPC60 het volgende:
He gozer geef nou eens antwoord op mn vraag, hoe trek je een bh aan door in de spiegel te kijken?
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen vrouw die daar een spiegel voor nodig heeft idd
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
Ik. Problemen mee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
hij is van de h&m.
ps: wie koopt er nou nog kleren bij de wibra?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef Janiks het volgende:
[..]
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.
ja, daar heb je geen spiegel voor nodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef Janiks het volgende:
[..]
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.
Ga dan naar ONZ/GC ofzo, dit is voor klachten niet voor advies!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"
het is tog een klacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan naar ONZ/GC ofzo, dit is voor klachten niet voor advies!
gayquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef MPC60 het volgende:
Lijkt mij trouwens ook niet echt lekker zitten een strak getrokken bh.
Voor een gewone BH-sluiting wel en voor een knoop niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
ja, daar heb je geen spiegel voor nodig.
Ja, het is een klacht, maar je doet er wat extra bij, vragen om advies. Maar maak een ander topic elsewhere voor advies.quote:
Jij knoopt hem toch over je tieten heen?quote:
bij de sluiting moet je precies weten waar de knopje is. bij een knoop is het net als vetersstrikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor een gewone BH-sluiting wel en voor een knoop niet?
ja, dat doen de meeste meiden, nog nooit een man met bh gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij knoopt hem toch over je tieten heen?
Knopje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef magemaya het volgende:
[..]
bij de sluiting moet je precies weten waar de knopje is. bij een knoop is het net als vetersstrikken.
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef MPC60 het volgende:
Ja een knoop achter je rug is inderdaad makkelijker dan twee haakjes in elkaar sluiten.
wil je menuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzo
Gezelligquote:
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzo
Wat dikke nonsens is iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef Janiks het volgende:
[..]
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.
ik heb geen back-up bhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:53 schreef Janiks het volgende:
[..]
Het gaat nu om het zogenaamd niet zonder spiegel aan kunnen doen van een back-up bh.
Boeit niet. Gaat om je onzin-gezeur over dat je een spiegel nodig zou hebben om een bh aan te doen.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 bh en die is nog kapot ook?
Je bent 12 en kan je niet inhouden?quote:
Buiten dat, kun jij je bh zo ver oprekken dat je er een knoop in kunt leggen? Dat in combinatie met die spiegel: ts is een jongetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Boeit niet. Gaat om je onzin-gezeur over dat je een spiegel nodig zou hebben om een bh aan te doen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, kun jij je bh zo ver oprekken dat je er een knoop in kunt leggen? Dat in combinatie met die spiegel: ts is een jongetje.
Ik wil eigenlijk naar bed maar wacht op ts zn comebackquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
tegenklacht: zo direkt weg moeten dan op de valreep dit pareltje nog even tegenkomen terwijl je geen tijd meer hebt om het te blijven volgen
Nah, dit is wel zo'n beetje het eindequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:06 schreef rechtsedirecte het volgende:
tegenklacht: zo direkt weg moeten dan op de valreep dit pareltje nog even tegenkomen terwijl je geen tijd meer hebt om het te blijven volgen
Echt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Heb het wel eens gezien, zo'n knoop
Jij bent zeker 31 ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:09 schreef PoezeligDing het volgende:
Waarom dragen kleine kinderen überhaupt een bh?
Ik heb het zelf ook nooit geprobeerdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt?![]()
Dat gaat mij echt niet lukken, maar ik kan wel de sluiting vinden zonder spiegel.
Nee, ik heb tietenquote:
Dat is dan het probleem van de hond.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:14 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat gelooft geen hond zonder bewijsmateriaal.
Ben je wanhopig, knul?quote:
Hij heeft een bobbeltje in zijn broek, vast een knoop in moeten leggenquote:
vrouwen van 40+quote:
de knopjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef magemaya het volgende:
[..]
bij de sluiting moet je precies weten waar de knopje is. bij een knoop is het net als vetersstrikken.
en even voor het gemak van "onzijdige gebruiker" naar meisje aangepast....quote:
nee, heb er super veel, maar je verwacht toch niet dat ik er 1 extra ga meenemen naar het werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:07 schreef Lonely-girl het volgende:
Jij opent wel de hele tijd topics over je ondergoed he? Eerst al over je string die in je bilspleet zat, en nu dit...
Heb je nog last van die string eigenlijk?
Trouwens:
Je hebt toch wel meer dan één bh? Of ben jij er serieus zoeen die de hele week dezelfde bh draagt en dan in het weekend niks omdat 'ie in de was zit?
Oh, dat werd niet helemaal duidelijk in je post.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee, heb er super veel, maar je verwacht toch niet dat ik er 1 extra ga meenemen naar het werk.
ja, draag een slip.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:51 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Oh, dat werd niet helemaal duidelijk in je post.
En is je string probleem al opgelost?
Dat is wel lelijkquote:
quote:
over de normalequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
ja stel je voor dat iemand in de sportschool een keer naar je kont kijkt en dan bij zich zelf denkt " kijk die Lonely girl eens met haar slip, wat een faalhaas"
de horror..... een hoge boom en een stevig stuk touw is dan alles wat je nog restquote:
Een dame doet de bh altijd achterste voren aan, draait de bh dan en dan de bandjes op de schouder. Dus trollquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
Een echte brabuster, deze TS. Of ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:00 schreef kingtoppie het volgende:
TS heeft uiers van tieten die door de zwaartekracht een enorme kracht uitoefenen op het bandje van der BH aan de achterkant waardoor der BH is gebroken.
Ja, gelukkig zeggen ze dat niet. Dan zeggen ze "kijk die Lonely girl met haar te kleine string, wat een faalhaas"quote:Op zondag 14 juli 2013 20:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]![]()
ja stel je voor dat iemand in de sportschool een keer naar je kont kijkt en dan bij zich zelf denkt " kijk die Lonely girl eens met haar slip, wat een faalhaas"
Pics?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef Lonely-girl het volgende:
[..]
Ja, gelukkig zeggen ze dat niet. Dan zeggen ze "kijk die Lonely girl met haar te kleine string, wat een faalhaas".
Tyf lekker op met je kutkicks, doe lekker in je eigen verkrachte subforumquote:
Doe eens normaal toetsenbordridderquote:Op donderdag 3 december 2020 21:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tyf lekker op met je kutkicks, doe lekker in je eigen verkrachte subforum
Flopmod
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |