ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Als secretaresse zit je toch voornamelijk met je rug tegen een leuning van een stoel?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Andere baan zoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Met je rugzakje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Spatieloos het volgende:
Wat is dit nou weer voor een saai topic, waarom reageren jullie hier op? Stop gewoon.
Zonder BH zakken je tieten op je knieën??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"
nee, maar dan gluren die vieze mannen weer, daar kan ik echt niet tegen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zonder BH zakken je tieten op je knieën??
Gewoon topless foto's van jezelf op strategische plekken ophangen, dan hoeven ze ook niet meer naar jou te gluren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef magemaya het volgende:
[..]
nee, maar dan gluren die vieze mannen weer, daar kan ik echt niet tegen.
Veeeel mensen denk ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
hij is van de h&m.
ps: wie koopt er nou nog kleren bij de wibra?
Geen vrouw die daar een spiegel voor nodig heeft iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef MPC60 het volgende:
He gozer geef nou eens antwoord op mn vraag, hoe trek je een bh aan door in de spiegel te kijken?
zien waar de sluiting zitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef MPC60 het volgende:
He gozer geef nou eens antwoord op mn vraag, hoe trek je een bh aan door in de spiegel te kijken?
Dit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen vrouw die daar een spiegel voor nodig heeft idd
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |