nee ik heb nu wel 1 bh minder in mijn klerenkast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:24 schreef MPC60 het volgende:
Jij hebt wel last van topic aids of niet?
Kut school vakanties...
Je had ook kunnen zeggen dat het een bult was. Onterechte klacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:23 schreef magemaya het volgende:
vandaag was ik op mijn werk, en mijn bh ging stuk aan de achterkant, en ik kreeg hem niet dicht. dus had ik maar een knoopje gemaakt, maar daardoor zag je een bobbeltje op mijn rug. nadat ik door 2 mensen werd aangesproken op het bobbeltje moest ik een rugtas dragen om het bobbeltje te verbergen. hebben jullie tips voor de volgende keer dat dit gebeurd?
klacht= bh is niet sterk genoeg, en daardoor gaat hij kapot, en moet ik me schamen door een bobbeltje op mijn rug
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:25 schreef Oja-Joh het volgende:
Draai je bh om en ga op handen en voeten lopen.!
een misvormde bult met 2 uiteinden zekerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:25 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had ook kunnen zeggen dat het een bult was. Onterechte klacht.
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef Timmie85 het volgende:
Back-up bh meenemen wanneer je ergens heen gaat.
Nog beschamender dan op het kantoor rondlopen met een rugzak om?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef magemaya het volgende:
[..]
een misvormde bult met 2 uiteinden zekerdat zou nog beschamender zijn.
Zonder spiegel bh leren aantrekken? Of gewoon sneller zijn? Of de baas vragen om assistentie, krijg je misschien loonsverhoging er gelijk bij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.
ja, maar niet zo beschamend als een bh bobbel op je rugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:32 schreef Infection het volgende:
En een rugtas dragen ziet er niet vreemd uit?
Als secretaresse zit je toch voornamelijk met je rug tegen een leuning van een stoel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:33 schreef magemaya het volgende:
[..]
ja, maar niet zo beschamend als een bh bobbel op je rug
Wat, ik heb nog nooit een vrouw gezien die dat niet kon zonder spiegel. Hoe moet ik dit voor mij zien? Zit je achterste voren naar je rug te kijken in de spiegel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef magemaya het volgende:
[..]
waar moet ik die dan aandoen? in de wc is geen spiegel. alleen buiten de wc's, maar daar kan iedereen komen.
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Als secretaresse zit je toch voornamelijk met je rug tegen een leuning van een stoel?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Andere baan zoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik moet de laatste tiijd veel printen, en papieren kopieren. dan sta je erg lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |