Ze zitten weer bij elkaar voor de volgende stemronde:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet ook voor geen meter op zeg...
Ik ga een hybride auto bestellenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:03 schreef Tem het volgende:
Mijn auto is niet echt milieuvriendelijk. Maar ik ga geen prius rijden of iets dergelijks.
Terwijl dat wel zou moeten als je in een paddestoel woont.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voorspelbaarquote:
Prius is voor Elflettering figuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.
Daar wil ik wel voor...geen Prius, want die is superlelijk.
Ik heb mijn leaseauto de deur uitgedaan aangezien ik meestal met de trein ga en ik die bijtelling voor jan joker betaal. Daarnaast wilde ik een v70.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb een leaseauto en het levert mij ¤200,- netto per maand op.
Daar wil ik wel voor...geen Prius, want die is superlelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |