Je zou hem doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Hij lijkt alleen teveel op Nick van Nick en Simon.
Ja ik denk dat al die overdreven gezichtsbeharing is omdat hij anders teveel op Nick van Nick en Simon lijkt.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij lijkt ook wel een beetje op Pietje Pelle
Wat ben je toch kieskeurig. De mannen hier bijvoorbeeld zouden 3/4 vd vrouwen die bij KvdB aanschuiven gewoon doen.quote:
De EO betaalt zijn employees wel goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Renske zit te chillen met dit uitzicht.
alors zou mij zeker doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat ben je toch kieskeurig. De mannen hier bijvoorbeeld zouden 3/4 vd vrouwen die bij KvdB aanschuiven gewoon doen.
Alors post alleen nooit pics.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Wat ben je toch kieskeurig. De mannen hier bijvoorbeeld zouden 3/4 vd vrouwen die bij KvdB aanschuiven gewoon doen.
Die zouden bijna alles wat een vrouw is doen volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Omringd door Thaise minderjarigen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Renske zit te chillen met dit uitzicht.
Eensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zouden bijna alles wat een vrouw is doen volgens mij.
Ja, maar ik ben geen man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:49 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even aan het sixpack van Pelle frummelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Die zouden bijna alles wat een vrouw is doen volgens mij.
Die van Boskamp zal wel lekker bruin zijn nuquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou ook wel even aan het sixpack van Pelle frummelen.
En aan dat van Boskamp.
Hij zit volgens mij ergens op de Antillen, daarna gaat hij nog naar Suriname.quote:
En dan van die witte strepen tussen de ribbelsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Die van Boskamp zal wel lekker bruin zijn nuLekker met dat dikke buikje spelen.
Oe, ik ben efffe weg nuquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
En dan van die witte strepen tussen de ribbels
Hij is niet dik hij is volslank.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is op dit moment alleen 1 procent aan de iets te bruine kant.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is op dit moment alleen 1 procent aan de iets te bruine kant.
[ afbeelding ]
Hier is hij bijna even black als Sjek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar gelukkig niet vies dik.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier is hij bijna even black als Sjek.
God kijkt elke avond en hij ziet dat het goed is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
God heeft Knevel en van de Brink ook nooit zo bedoeld.
NOG bruiner geworden dan vorige week, hij ziet er niet uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Not dunquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier is hij bijna even black als Sjek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |