Alsof je die nog nooit gezien hebtquote:
Ja als ze daar tevreden mee is dan vind ik eerder dat je respect voor iemand moet hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is ook trots op haar gewicht
Maak dat je kleine nichtje van 5 wijs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef maxburger het volgende:
[..]
Soms wel ja. Nu niet. Gewoon zin om te appen.
Het is enkel een kwestie van tijd voordat die pics van je weer opduiken met een lading zaad erover heen gespoten, zoals gebeurt is met een andere fokster wiens naam ik maar niet zal noemen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja wat willen ze ermee ? Ze kunnen me niet chanteren met me eigen uiterlijk hahaha.
Nou enquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof je die nog nooit gezien hebt
Je hebt wel lef om dat zo op KLB te zetten trouwensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja als ze daar tevreden mee is dan vind ik eerder dat je respect voor iemand moet hebben.
ook al is dit wel een extreem voorbeeld.
Ze is anderhalf. Maar nee. Die begrijpt dat niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Maak dat je kleine nichtje van 5 wijs.
Respect?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ja als ze daar tevreden mee is dan vind ik eerder dat je respect voor iemand moet hebben.
ook al is dit wel een extreem voorbeeld.
Jij ook, jij bent serieus de baas van de dag voor mij ik heb me dood gelachen om sommige reacties!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Je hebt wel lef om dat zo op KLB te zetten trouwens
Zet je je moeder ook altijd in een spoilerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Nou als ze daar op willen fappen best.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het is enkel een kwestie van tijd voordat die pics van je weer opduiken met een lading zaad erover heen gespoten, zoals gebeurt is met een andere fokster wiens naam ik maar niet zal noemen.
Ik hoop niet dat ik mensen nu op ideeen breng.
Dit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Braddie het volgende:
Mensen die je beoordelen op basis van een foto____!
Sneu om iemand te blockeren om zoiets.
Die zal vast een héél fijn leven hebben, en totáál niet onzeker zijn over z`n eigen uiterlijk*kuch*
Thnx ik waardeer ditquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
Jij ook, jij bent serieus de baas van de dag voor mij ik heb me dood gelachen om sommige reacties!
Het lichaam van TS staat jou ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Nou en
[..]
Gelukkig blokkeer jij nooit iemand en oordeel jij nooit over iemands uiterlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Braddie het volgende:
Die zal vast een héél fijn leven hebben, en totáál niet onzeker zijn over z`n eigen uiterlijk*kuch*
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Het lichaam van TS staat jou ook wel.
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zegt zo'n actie over onzekerheid van diegene? Helemaal niks ja. Hij dacht gewoon, een vrouwmens oke die zal wel lekker zijn danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Braddie het volgende:
Seriously? .. dat is best uhm .. verontrustendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Het is enkel een kwestie van tijd voordat die pics van je weer opduiken met een lading zaad erover heen gespoten, zoals gebeurt is met een andere fokster wiens naam ik maar niet zal noemen.
Ik hoop niet dat ik mensen nu op ideeen breng.
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het anders behoorlijk saai wordenquote:
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |