Wat maakt dat nou weer uit, ik sta ook met mn dronken bakkes in KLBquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
er zijn er al een paar die ze gequote hebben...
Waar?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit, ik sta ook met mn dronken bakkes in KLB
Volgens mij ben jij gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:30 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ok voor mij is ze dood. Patriciaprecies vindt mij ook lelijk maar die reageert tenminste nog.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jezusdit is gewoon sneu
Nee is niet sneu, laat TS doen wat ze wil, ze bedenkt zelf ook wel wat mensen met die foto's kunnen doen, idd eigenlijk helemaal niet zo veel, dat jij nou zo bang bent van wat mensen van je tieten vinden!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja jezusdit is gewoon sneu
Daar mag TS over oordelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon lelijk.
Je hebt haar een foto "gemaild"?quote:
Lekker chinesjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben rechts, op de KLB meet nog wel
[ afbeelding ]
Weet ik het. of dat wel of niet mag. niet aan mij vragen aub. ik ZOU het alleen niet doen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Waarom niet ?? Is het verkeerd?? Mag het niet van fok ??
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Oh ik ga niet weer bewijzen ik ben 100% geen troll en ik zet me gewicht er neer omdat ik er trots op ben tuurlijk niet altijd Maar was eerst 8 kg zwaarder hahah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zij is ook trots op haar gewichtGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Haten op die baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef chroestjov het volgende:
Haal Haan weg, zijn aanwezigheid verziekt dit topic.
Nee, nummer gegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt haar een foto "gemaild"?
Doe in een spoiler mattiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij is ook trots op haar gewicht
Jij ziet er ook niet helemaal nuchter uit daar. Gemakshalve laat ik haan buiten beschouwing, dat is overbodig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik ben rechts, op de KLB meet nog wel
[ afbeelding ]
Volgens mij ben jij gewoon hopeloos op zoek naar kut.quote:
Ja wat willen ze ermee ? Ze kunnen me niet chanteren met me eigen uiterlijk hahaha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef SixsixNine het volgende:
[..]
Weet ik het. of dat wel of niet mag. niet aan mij vragen aub. ik ZOU het alleen niet doen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ziet er ook niet helemaal NIET nuchter uit daar. Gemakshalve laat ik haan buiten beschouwing, dat is overbodig.
Geloof ook niet dat ik dat wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij ziet er ook niet helemaal nuchter uit daar. Gemakshalve laat ik haan buiten beschouwing, dat is overbodig.
Soms wel ja. Nu niet. Gewoon zin om te appen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij gewoon hopeloos op zoek naar kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |