ja sorry ik wou album laten zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:04 schreef Maax het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je zon vercrackt wachtwoord scherm waar ik niks aan heb
Een FOK!ker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Niemand die denkt dat deze TS een troll is? (figuurlijk dan)
Welke vrouw zet nou haar foto's in KLB en vermeldt dan ook nog even doodleuk haar gewicht?
Volgens mij zijn v-halsjes best populair onder de jeugd, dit is zo'n hint van 1.83 lang, donker haar, normaal postuur.quote:
bullshit, nummer heeft geen whapquote:
ja dan whatsapp je je fotos maar. moeite doen hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef titta1992 het volgende:
[..]
ja sorry ik wou album laten zienmaar dat heb je als je op mobiel zit hihi
Ik kan die eerlijkheid wel waarderen, zeker in KLB is dat zeer gewaagdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Welke vrouw zet nou haar foto's in KLB en vermeldt dan ook nog even doodleuk haar gewicht?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ach, ik vind het wel vermakelijk zo op de vrijdag. Serieus neem ik het allerminst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Oh ik ga niet weer bewijzen ik ben 100% geen troll en ik zet me gewicht er neer omdat ik er trots op ben tuurlijk niet altijd Maar was eerst 8 kg zwaarder hahahquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
Ik vertrouw het ook niet helemaal, dit is geen zuivere koffie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
bijna zaterdag!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ach, ik vind het wel vermakelijk zo op de vrijdag. Serieus neem ik het allerminst.
Nee hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:06 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn v-halsjes best populair onder de jeugd, dit is zo'n hint van 1.83 lang, donker haar, normaal postuur.
Illoeminadi?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik vertrouw het ook niet helemaal, dit is geen zuivere koffie.
En wat voegt die foto toe?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Maax het volgende:
Voor de geinteresseerde:
Of voor mensen die graag een foto willen die iets gewaagder is:
Als ik die post hier krijg ik een note, daarom maar zo
Het is een inleider naar de volgende foto. Hij komt gewoon van haar fobo af, dont worry.quote:
hallo wat is er nou ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:08 schreef Spatieloos het volgende:
Oh, ik moet je ook maar eens verwijderen van WA
Had niet verwacht dat je er zo uit zag.
Ook FoBo foto's blijven gewoon op het FoBo net zoals foto's in US in US blijvenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Maax het volgende:
[..]
Het is een inleider naar de volgende foto. Hij komt gewoon van haar fobo af, dont worry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |