SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gasten
Shit! Gemist!?
Aflevering 1
Aflevering 2
Aflevering 3
De Dries Roelvink van de filmwereld.quote:
Hele goede typeringquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
De Dries Roelvink van de filmwereld.
Dan komt hij in een illuster rijtje met o.a. Frans Bauer, Gerard Joling en Bassiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dries zou wel eens een poliep kunnen hebben
Post-id 128.888.888.quote:
Altijd wat te beleven bij Oger...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Dries was gisteren in de P.C Hooftstraat toen Ajax clubkostuums ophaalde
Ben benieuwd of Pieter net zo gaat zweten als Tuitert.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef Falco het volgende:
Ik denk dat Wilfred aan Pieter gaat vragen of ie ook doping heeft gebruikt.
Ik verwacht binnenkort op zijn minst Ellen Hoog ter compensatie.quote:
dat weet ik wel zeker, Genee met zijn doping obsessiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef Falco het volgende:
Of anders of hij weleens in het zwembad plaste.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat weet ik wel zeker, Genee met zijn doping obsessie
als ze van de roids was afgebleven, had ze een mooi rack gekregenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij doet RanomiWat een baas.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
.
Kerelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:37 schreef Iwanius het volgende:
Is die Dries Roelvink nou niet een soort stand-in als Rene Froger geen zin of tijd heeft zijn opwachting te maken? Ik bedoel ermee dat ik Dries altijd bij dit soort gelegenheden zie opduiken als een vlieg die elke keer (hinderlijk?) erbij wil horen/blijven.( ja ik weet dat hij daar ook in de straat woont,maar toch.)
Nou ik denk dat Pieter er wel patent uit ziet in een gele zwembroek eigenlijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:13 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Pieter heeft geen gele zwembroek![]()
Dries wel![]()
In het zwemmen wordt geen doping gebruikt, want daar gaat het vooral om techniek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:55 schreef Falco het volgende:
Pieter zit er voor de dames.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Met Gert Jacobs altijd een topshow, baal alleen dat die kneus van een Pieter aan tafel zit.
Verder heeft hij natuurlijk niets te melden, alleen dat het zo goed gaat met de Nederlanders en hij dat kei gaaf vindt.quote:
Daarom beetje mooi zijn, net als Mark Tuitert laatst.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Verder heeft hij natuurlijk niets te melden, alleen dat het zo goed gaat met de Nederlanders en hij dat kei gaaf vindt.
Daar heb ik al helemaal om zitten lachen, die moest bijna huilen omdat hij door Johan Derksen werd verslagen in een discussie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom beetje mooi zijn, net als Mark Tuitert laatst.
Voor de dames hier he?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Had hij net beter even naar Denemarken - Italië op Eursport kunnen kijken.
Boeiend, het gaat allemaal om de Mont Ventoux morgenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Nou ja vandaag hoeven we ook weer niet euforisch te doen over de Nederlanders. Er had er toch minimaal één in de kopgroep moeten zitten
17 Nederlanders in de kopgroep van 19quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat allemaal om de Mont Ventoux morgen.
Dat is een mooie rit ja, kan het zelf helaas niet zien. Maar hoop natuurlijk wel op spektakel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend, het gaat allemaal om de Mont Ventoux morgen.
Nee je kijkt natuurlijk Fish o Maniaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is een mooie rit ja, kan het zelf helaas niet zien. Maar hoop natuurlijk wel op spektakel.
Hoogerland toch ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:34 schreef Redefine het volgende:
Nou ja vandaag hoeven we ook weer niet euforisch te doen over de Nederlanders. Er had er toch minimaal één in de kopgroep moeten zitten
Dat zie ik ook niet zo snel gebeuren nee. Mollema zie ik wel podium rijden, Ten Dam niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef IbanMayo het volgende:
2 op podium, beetje te enthousiast van Michael.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |