Denk niet dat ze bij Belkin morgen in de vlucht meegaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef TLC het volgende:
Lars Boom heeft al eens een vergelijkbare etappe als morgen in de Vuelta gewonnen, dus ik tip voor morgen Boom.
Die was wel 2 tanden zwaarderquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef TLC het volgende:
Lars Boom heeft al eens een vergelijkbare etappe als morgen in de Vuelta gewonnen, dus ik tip voor morgen Boom.
Boom rijdt niet meer zo goed bergop tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef TLC het volgende:
Nu Belkin er zo goed voor staat, is er geen ruimte voor de knechten om voor hun eigen kans te gaan. Het is nu zaak om te herstellen, zodat ze volgende week mee kunnen in de Alpen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef TLC het volgende:
Nee. Ook geen ander familielid.quote:
Is weer eens wat anders dan met zijn rapeface de kassen in.quote:
Hij vond het wel wat ongemakkelijk zag ik. dit serieuze verhaal.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders dan met zijn rapeface de kassen in.
Van?quote:
Josh Groban? Gok.quote:
Hier nog een artikel over Jos; http://www.twentevisie.nl(...)010/Juni/1006-17.pdfquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij vond het wel wat ongemakkelijk zag ik. dit serieuze verhaal.
Understatementquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Boom rijdt niet meer zo goed bergop tegenwoordig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |