Hij wordt betaald voor de vrijdagquote:
Vissen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef Falco het volgende:
Vijf uur lang lamme vissers zien of de etappe naar de Mont Ventoux kijken.... Hmm...
De visser die er voor blijft gaan, ondanks dat ze niet willen bijten, krijgt wel een rood rugnummer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef TLC het volgende:
Krijgt de winnaar van Fish-O-Mania zoiets als een gele vishengel ?
Het is reclame jonguhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef THEFXR het volgende:
nu kappen met dat vissen, is gewoon keihard offtopic, ja!
Inderdaad ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef Marcoss het volgende:
Planckaert/Boogerd is zoveel beter dan Jakobs/Nelissen
Mr Jones, geniaal nummerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik moet bij Danny Vera altijd aan de Counting Crows denken
Schijnt wel briljant te zijn ja, een enorme kraan om alles in beeld te kunnen brengen ofzo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef Sheepcidus het volgende:
Stiekum wil ik toch ff kijken hoe ze dat vissen in beeld brengen
En ik moet bij Danny Vera altijd aan mijn oude vriendin Vera denken..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef Marcoss het volgende:
Planckaert/Boogerd is zoveel beter dan Jakobs/Nelissen
In de rondemiss?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Pino112 het volgende:
Iemand een idee of Michael er al zin in heeft?
Dat is wat teveel eer voor Danny.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
En ik aan 'onze' Danny. Die kale.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
En ik moet bij Danny Vera altijd aan mijn oude vriendin Vera denken..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |