SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb het wel gedaan. Kennelijk zitten er een paar hele vette dingen tussen(geen idee wat precies, moet ik nog verder uitvogelen ;p) en ik heb de rest er gewoon bijgedaan omdat het zo goedkoop isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is de DLC van Just Cause 2 het waard?
Ik heb het er gewoon gekocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is de DLC van Just Cause 2 het waard?
Die heb ik gister ook nog moeten halen, ik was nog level 4quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gouden community batch is nu ook binnen
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gouden community batch is nu ook binnen
Een couponquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?
Met mods is het wel te doen, maar ik vind GTA sws overhyped. Beetje saai vaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
GTA IV is toch al bagger op de PC. Dus van mij mocht het ook Portal 2 zijn
GTA IV werd na een tijdje saai ja, maar Vice City en San Andreas heb ik echt wel grijs gespeeld hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met mods is het wel te doen, maar ik vind GTA sws overhyped. Beetje saai vaak.
Kreeg ik net ook bij mijn half life 1 installatie, 98% klaar en naar 7kb/s.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
99% en ineens schiet het terug naar 5 bytes per sec.
Net even Chivalry gedaan, echt een heel gaaf spel! Wel beetje lastig bij het begin want werd telkens geswarmed door vijanden en die kun je niet oneindig lang tegen houden. Je gaat zeker snel dood. Max 3 rake klappen door iets en je bent dood. De decapicitaties zijn erg gaaf uitgewerkt.
Universe Sandbox is zeer interessant, beetje lopen kloten met de ruimte. Geen spel op zich maar wel leuk.
Just Cause 2 is natuurlijk gewoon supergaaf! Ook nog eens een multiplayer mod in progress. Over 7 dagen weer een public test, natuurlijk even uitproberen.
Test Drive Unlimited is eindelijk klaar en daar begin ook nu dan mee terwijl Future Soldier lekker loopt te downloaden.
je bedoelt die kortingsbonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Een couponvorig jaar was het tenminste nog de moeite waard om die coal te craften omdat je ook games kreeg.
Op dit moment zijn het allemaal public beta tests, die je kunt volgen en downloaden via www.jc-mp.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook bij mijn half life 1 installatie, 98% klaar en naar 7kb/s.
Voor chivalry wat kan helpen is om te beginnen met duels en dan spelen met knight en zoveel mogelijk blocken. Vet spel wel, ik vind wel dat het na een tijdje (20 uur) begint te vervelen, maar spelen met wat vrienden kan dat oplossen!
Ik heb net ook JC2 gekocht en hij is nu aan het downloaden. Hoe werkt dat nou met die multiplayer?
Validatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb JC2 gekocht, gedownload(wat best snel ging) en nu zegt Steam dat vanwege de drukte mijn installatie niet voltooid kan worden
Wat hebben de Steam servers nou te maken met de installatie als de download al klaar is?!
Geen idee... Hij wilde maar niet verder gaan met de installatie, nu heb ik Steam herstart en doet hij het wel weer.quote:
Ik heb het zelfs gespeeldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb er al enige gameplay van gezien en het zag er wel leuk uit.
Vind dat er vaak veel te weinig AI is, de stad leeft niet echt. Hopelijk verandert dat met Watch dogs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
GTA IV werd na een tijdje saai ja, maar Vice City en San Andreas heb ik echt wel grijs gespeeld hoorIk kijk ook echt wel uit naar GTA V. Het is alleen jammer dat die games op de pc nooit echt super zijn.
Nee, gewoon geld weggepist voor een stickertje xDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?
Ja, maar op niveau erboven niet.,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is Bioshock Infinite te doen op Hard?
Ook wel. Infusions puur op health mikken en iets meer schuilen dan anders, Best te doenquote:
Nauwelijks ammoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ook wel. Infusions puur op health mikken en iets meer schuilen dan anders, Best te doen
Het is duidelijk te zien als hij saved als ik het goed herinner. Ook saved ie elke keer als je een area laadt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Bij Bioshock Infinite kun je alleen op checkpoints saven en dat kan alleen automatisch?
Ik heb geen idee waar die checkpoints zitten en mocht nu een heleboel wat ik al gedaan had vanmiddag opnieuw doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |