SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb het wel gedaan. Kennelijk zitten er een paar hele vette dingen tussen(geen idee wat precies, moet ik nog verder uitvogelen ;p) en ik heb de rest er gewoon bijgedaan omdat het zo goedkoop isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is de DLC van Just Cause 2 het waard?
Ik heb het er gewoon gekocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:07 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is de DLC van Just Cause 2 het waard?
Die heb ik gister ook nog moeten halen, ik was nog level 4quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gouden community batch is nu ook binnen
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:31 schreef Salt_Seafood het volgende:
Gouden community batch is nu ook binnen
Een couponquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?
Met mods is het wel te doen, maar ik vind GTA sws overhyped. Beetje saai vaak.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
GTA IV is toch al bagger op de PC. Dus van mij mocht het ook Portal 2 zijn
GTA IV werd na een tijdje saai ja, maar Vice City en San Andreas heb ik echt wel grijs gespeeld hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Met mods is het wel te doen, maar ik vind GTA sws overhyped. Beetje saai vaak.
Kreeg ik net ook bij mijn half life 1 installatie, 98% klaar en naar 7kb/s.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
99% en ineens schiet het terug naar 5 bytes per sec.
Net even Chivalry gedaan, echt een heel gaaf spel! Wel beetje lastig bij het begin want werd telkens geswarmed door vijanden en die kun je niet oneindig lang tegen houden. Je gaat zeker snel dood. Max 3 rake klappen door iets en je bent dood. De decapicitaties zijn erg gaaf uitgewerkt.
Universe Sandbox is zeer interessant, beetje lopen kloten met de ruimte. Geen spel op zich maar wel leuk.
Just Cause 2 is natuurlijk gewoon supergaaf! Ook nog eens een multiplayer mod in progress. Over 7 dagen weer een public test, natuurlijk even uitproberen.
Test Drive Unlimited is eindelijk klaar en daar begin ook nu dan mee terwijl Future Soldier lekker loopt te downloaden.
je bedoelt die kortingsbonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Een couponvorig jaar was het tenminste nog de moeite waard om die coal te craften omdat je ook games kreeg.
Op dit moment zijn het allemaal public beta tests, die je kunt volgen en downloaden via www.jc-mp.comquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:35 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Kreeg ik net ook bij mijn half life 1 installatie, 98% klaar en naar 7kb/s.
Voor chivalry wat kan helpen is om te beginnen met duels en dan spelen met knight en zoveel mogelijk blocken. Vet spel wel, ik vind wel dat het na een tijdje (20 uur) begint te vervelen, maar spelen met wat vrienden kan dat oplossen!
Ik heb net ook JC2 gekocht en hij is nu aan het downloaden. Hoe werkt dat nou met die multiplayer?
Validatie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef Azerdion het volgende:
Ik heb JC2 gekocht, gedownload(wat best snel ging) en nu zegt Steam dat vanwege de drukte mijn installatie niet voltooid kan worden
Wat hebben de Steam servers nou te maken met de installatie als de download al klaar is?!
Geen idee... Hij wilde maar niet verder gaan met de installatie, nu heb ik Steam herstart en doet hij het wel weer.quote:
Ik heb het zelfs gespeeldquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb er al enige gameplay van gezien en het zag er wel leuk uit.
Vind dat er vaak veel te weinig AI is, de stad leeft niet echt. Hopelijk verandert dat met Watch dogs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
GTA IV werd na een tijdje saai ja, maar Vice City en San Andreas heb ik echt wel grijs gespeeld hoorIk kijk ook echt wel uit naar GTA V. Het is alleen jammer dat die games op de pc nooit echt super zijn.
Nee, gewoon geld weggepist voor een stickertje xDquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Jij had trouwens toch die steam summer badge? Krijg je daar ook nog een kortings coupon voor?
Ja, maar op niveau erboven niet.,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef Salt_Seafood het volgende:
Is Bioshock Infinite te doen op Hard?
Ook wel. Infusions puur op health mikken en iets meer schuilen dan anders, Best te doenquote:
Nauwelijks ammoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ook wel. Infusions puur op health mikken en iets meer schuilen dan anders, Best te doen
Het is duidelijk te zien als hij saved als ik het goed herinner. Ook saved ie elke keer als je een area laadt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef djkoelkast het volgende:
Bij Bioshock Infinite kun je alleen op checkpoints saven en dat kan alleen automatisch?
Ik heb geen idee waar die checkpoints zitten en mocht nu een heleboel wat ik al gedaan had vanmiddag opnieuw doen
Hm, het begin is ook vrij lang, maar daar ben ik nu gelukkig doorheenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Het is duidelijk te zien als hij saved als ik het goed herinner. Ook saved ie elke keer als je een area laadt.
Hehe als van origine meer pc gamer kan ik ook voor geen kant mikken met shooters op consolesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hm, het begin is ook vrij lang, maar daar ben ik nu gelukkig doorheenIk heb mijn 1e pistool (en verder kwam ik nooit op de xbox dankzij mijn controller richtcapaciteiten
)
Ikke pas ¤5,12 aan 2 gamesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:29 schreef Smoofie het volgende:
Ik nu 55 USD uitgegeven, maar wel 7 games. Prima toch?
Wat is je steam accquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Nu is het wachten tot 3 uur, wie doet er mee?
Jij bent leipquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik vind het goed joh. Als ik jou er blij kan maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Nu, Hotline Miami en JC2. Nog van plan om the orange box, portal 2 en SMB te kopen als die komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:02 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Ik vind het goed joh. Als ik jou er blij kan maken.
Wat heb je gekocht eigenlijk?
hmm 2 games, 2 dlc c.q. expansions..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:16 schreef Katth het volgende:
Ik sta op 4 + 3 DLC's, aardig ingehouden nog
Lijkt me ook wel leuk om te doen voor een halfuurtje ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
Surgeon Simulator ziet er eigenlijk ook wel leuk uit.
de online variant kon mij geen 5 minuten boeienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:42 schreef robin007bond het volgende:
Surgeon Simulator ziet er eigenlijk ook wel leuk uit.
die viel mij tegen eigenlijk..quote:Postal 2 kost ook echt bijna niets.
Haha, die heb ik iets van 20 uur gespeeld... 22 seconden op hexagonest, de hardestestest modequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef robin007bond het volgende:
http://store.steampowered.com/app/221640/!
Deze ga ik kopen.
accept me eens!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Haha, die heb ik iets van 20 uur gespeeld... 22 seconden op hexagonest, de hardestestest mode
Geniale muziek!
Die worden aan de lopende band toegevoegd. Als het niet om de 8 uur is, dan wel om de dag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Moro het volgende:
Trading cards zijn ook ge update, ineens hebben saints row 3 en the walking dead ook kaarten
verpats een kaartquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Pff, had ik maar 3 cent in mijn steam wallet, dan kon ik een achtergrond kopen...
Neequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Gatenkaas het volgende:
Zit te twijfelen over Darksiders II. Is er uberhaupt DLC voor uitgekomen waardoor de Season's Pass ook de moeite is?
Wat een zenuwenspel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:56 schreef robin007bond het volgende:
http://store.steampowered.com/app/221640/!
Deze ga ik kopen.
Terraria, Bastion, Trine en Magickaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:54 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wat gokken jullie dat er in de flash sales/community's choice komen? Ik heb zo'n gevoel dat rogue legacy er in komt met 50%
Hahaha, mijn tweede gedachte was ook echt super meat boy, maar die had ik ookal voor gister dus ik dacht, laat ik maar een andere kiezen xDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:58 schreef Metonae het volgende:
[..]
Terraria, Bastion, Trine en Magicka
25% goed
Ik heb op reus gestemt... Alleen vanwege de Nederlandse devs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:07 schreef meowingtons het volgende:
Heb Towns gestemd voor de community choice, voor 4,08 wil ik hem wel volledig uitproberen
Hahaha, gelukkig ik heb m'n iPod nog bij de hand voor als m'n mobiel leeg gaatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:27 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Jazeker. Mobiel. Met 1% batterij.
Ach, voor 56 RMB laat ik 'm niet liggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 04:33 schreef totalvamp het volgende:
[..]
zonde van je geld, extreem slechte port
Dit..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:23 schreef Sweetpea8472 het volgende:
Voorlopig m'n geld nog in m'n zak gehouden... Ik mis de uitgever sales die je vorig jaar wel had...
Just Cause II is een top game. Vooral met Bolopatch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:34 schreef DragonFodder het volgende:
Net Just Cause II, Bully en Sleeping Dogs gekocht voor nog geen 12 ¤
Issa nais!
Ik had net in een half uurtje 2 drops voor Skyrimquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:56 schreef mschol het volgende:
die card drops duren wel lang zeg, pfff..
nieuwe deal en vervolgens een 503 Service unavailablequote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:01 schreef BurnaBoy het volgende:
Hehe door die kutvotes kijk je natuurlijk steeds weer naar die aanbiedingen en wil je weer geld uit gaan geven.
Het is ook zo heerlijk smerig
Vooral die strong rope is tofquote:
Zelf ontdekken is leuker, meer replay value dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:45 schreef JimmyJames het volgende:
Is het aan te raden Don't Starve te spelen met de wiki geopend zoals met the binding of isaac, of kun je beter alles zelf ontdekken? Voorlopig spiek ik slechts af en toe op de wiki.
Same here en ik heb maar ADSLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:10 schreef mschol het volgende:
ik moet nu weer een hele zooi games installeren voordat ik kan gaan card farmen
ik heb ook 'maar' adsl, downloaden gaat mij snel zat, maar ik moet dus downloaden, uitvoeren, en weer verwijderen.. momenteel niet de ruimte alles maar gewoon te laten staan..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Same here en ik heb maar ADSL![]()
.
Ik wacht nu op de laatste drop van Skyrim, had er net 2 in 30 minuten maar dat is alweer een uur geleden
4 uur?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef Salt_Seafood het volgende:
Bestaat dat nog dan ADSL? Das toch 4 uur doen over een film?
Mijn adsl was 500 kb/secquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:25 schreef mschol het volgende:
[..]
4 uur?
1 tot 1,5uur dan issie wel binnen, gewoon 1080p
snel zat...
Ik moest een tijdje terug Total War opnieuw downloaden en dat was een download van 30GB. Op die momenten is ADSL wel erg traagquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ook 'maar' adsl, downloaden gaat mij snel zat, maar ik moet dus downloaden, uitvoeren, en weer verwijderen.. momenteel niet de ruimte alles maar gewoon te laten staan..
klopt, dan is het vervelend, maar ik probeer de grootste games geinstalleerd te latenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:36 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik moest een tijdje terug Total War opnieuw downloaden en dat was een download van 30GB. Op die momenten is ADSL wel erg traag.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:46 schreef DeeCruise het volgende:
Krijg mijn carddrops pas vanaf level 5 en kom 15xp tekort
Heb ik al gecheckt, ik moet er 22 van de 26 hebben waardoor ik er 4 kan laten liggen:quote:
voeg mij eff toe, ik kan je iig een emoticon reglen, (vervolgens verkopen zodat je wat kan kopen op de community market)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Heb ik al gecheckt, ik moet er 22 van de 26 hebben waardoor ik er 4 kan laten liggen:
Set a profile background: drop voor nodig
Use a Steam Emoticon in chat: drop voor nodig
Make a trade: heb niks wat ik zou kunnen traden
Craft a game badge: heb ik kaarten voor nodig die ik dus niet krijg
Deze vallen zowieso al af waardoor ik verplicht ben om:
a) iets te kopen op de community market
b) mijn steam account te linken aan mijn facebook
Beiden onacceptabel helaas..
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef mschol het volgende:
[..]
voeg mij eff toe, ik kan je iig een emoticon reglen, (vervolgens verkopen zodat je wat kan kopen op de community market)
background moet ik eff kijken heb ik ook wel voor je
en voor facebook genereer je gewoon een fake account(en weer loskoppelen kan ook volgens mij)
donequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:04 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Heb zelfde username als fok, dus je kunt me adden..
En geupgrade, thanks!quote:
vooralsnog werkt hij hier nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef Shygirl18 het volgende:
Wil misschien wel TWD halen maar zoiets speel ik liever op de console
Tijdens het downloaden?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog werkt hij hier niet
hangt op "connecting"
Spel sluiten en nog een keer startenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef mschol het volgende:
[..]
vooralsnog werkt hij hier niet
hangt op "connecting"
Net opgestart voor de cards en hij gaat gelijk naar het menu toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
na opstarten...
dan connect hij dus ergens mee, maar hij gaat niet verder...
Even getest, hier hetzelfde probleem.. Servers zullen wel issues hebben met hoeveelheid nieuwe spelers, ik bedoel 6,25 is geen geld voor deze game.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef mschol het volgende:
[..]
na opstarten...
dan connect hij dus ergens mee, maar hij gaat niet verder...
cards = trading cards, kan je badges op je profiel krijgen (hoofdzakelijk, maar ook emoticons voor in chat en profiel achtergronden)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:53 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Farmen? Cards? Communitymarket? Ik begin oud te worden volgens mij. Wa is da allemaal?
Zal me er vanmiddag eens in inlezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef mschol het volgende:
[..]
cards = trading cards, kan je badges op je profiel krijgen (hoofdzakelijk, maar ook emoticons voor in chat en profiel achtergronden)
community markt = verkopen van tradingcards, tf2 hats/wapens e.d.
farmen = veeel games opstarten om de toegekende trading card drops te krijgen
NVM verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:23 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand interesse om wat cards te traden?
Van Portal 2 bv heb ik Finale en Chell dubbel, en ik zoek nog Destruction, GlaDOS en Underground.
Verder heb ik kaarten van FTL/HL2/Surgeon Simulator/The Walking Dead waar ik geen intentie heb om de badge van te craften, die ik graag voor kaarten zou willen ruilen van bv Binding of Isaac/Hotline Miami/Dota 2.
Ik zou de kaarten van The Walking Dead wel willen hebben. Heb helaas niet de kaarten die jij zoekt, wel een paar doubles van de Summer Sale en Don't Starve.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:23 schreef Necrodeath het volgende:
Iemand interesse om wat cards te traden?
Van Portal 2 bv heb ik Finale en Chell dubbel, en ik zoek nog Destruction, GlaDOS en Underground.
Verder heb ik kaarten van FTL/HL2/Surgeon Simulator/The Walking Dead waar ik geen intentie heb om de badge van te craften, die ik graag voor kaarten zou willen ruilen van bv Binding of Isaac/Hotline Miami/Dota 2.
Door mij ook, ik heb 85 uurquote:[..]
steam is druk bezocht door mij
Heb het vroeger wel eens gespeeld, vond het toen wel leuk. Ik was toen wel een jaar of 12/13 dus wellicht is het drie keer niks nu.quote:
Tja, ik ken het eigenlijk alleen de trouble in terrorist town mod. I zie wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:44 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Heb het vroeger wel eens gespeeld, vond het toen wel leuk. Ik was toen wel een jaar of 12/13 dus wellicht is het drie keer niks nu.
Ik ruil liever tegen kaarten van games die ik heb. Denk dat ik de Summer Sale kaarten uiteindelijk wel krijg door te stemmen, en dingen te kopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:29 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Ik zou de kaarten van The Walking Dead wel willen hebben. Heb helaas niet de kaarten die jij zoekt, wel een paar doubles van de Summer Sale en Don't Starve.
ik ben de laatste weken bezig met achievement grinding van TF2quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:40 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Door mij ook, ik heb 85 uur, volgens mij heeft die nog nooit zo hoog gestaan.
Ys I & II Chronicles+ is nu in de flash sale. Geen idee of het wat is.quote:
En dat voor een paar euroquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Zo, net al m'n tradingcards op de market gezet, ik zou er in totaal 3,68 euro mee moeten verdienen.
Jezus, toen ik ze op aan het zetten was heb ik er al 8 verkocht... en nog 2. en nog 3... Mensen zijn wel gretig voor die kaarten.
Nice, ik bewaar ook mijn steam summer sale kaarten nog. Ik denk dat die ook omhoog gaan na de SSS.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:42 schreef JimmyJames het volgende:
Heb er 15¤ mee gevangen. Een week geleden waren de meeste cards een stuk meer waard.
Ja, je kan gewoon de game aan laten staan op het menu, terwijl je iets anders doet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:47 schreef Ame_thyst het volgende:
hoe krijg je eigenlijk van die cards, opnieuw de games spelen waarmee je ze kan krijgen?
Dat doet steam altijd, voor de zekerheid, al zijn er wel heel veel versies van .NET framework en sommige games werken niet met 3.0 maar alleen met 2.0...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom moet elke keer als ik een nieuw spel heb geïnstalleerd, Microsoft.net Framework worden geïnstalleerd
Als je het niet begrijpt, dan gewoon niet over nadenken, het is slechts een manier om extra geld te verdienen voor valve en het werkt perfect.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Directx danDus je hoeft het spel niet te spelen voor de cards? Snap er nogsteeds geen zak van en al 2x die uitleg zitten lezen
Je moet gewoon je game aan hebben staan. Of je kan al je games tegelijk aanzetten in textmode:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Directx danDus je hoeft het spel niet te spelen voor de cards? Snap er nogsteeds geen zak van en al 2x die uitleg zitten lezen
steam walletquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
En hoe krijg je je geld als verkoper? Want kan niet via bankrekening, maar moet via paypal ofzo?
Kaarten kopen > Badges maken > Experience verdienen om zo snel mogelijk level 50 te worden > Booster Packs incasseren > Verkopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:24 schreef Eenskijken het volgende:
wie zijn dan die gasten die de kaarten kopen? Ik snap er niets van, vind het maar vaag... je hebt werkelijk geen flikker aan die kaarten. Waarom daar geld aan uitgeven?
De bedoeling is dat je speelt he, maar Steam kan onmogelijk zien of jij speelt of iets anders doetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
dus je hoeft een spel alleen maar aan te hebben staan? Right
Start het spel vanavond op, kijk morgen ochtend nog een keer, presto.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:36 schreef Ame_thyst het volgende:
dus je hoeft een spel alleen maar aan te hebben staan? Right
Daarbij staat er bij Chivalry Card drops earned: 4
Drops earned by purchasing the game: 4, maar ik heb er maar 1![]()
Nope.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:43 schreef Ame_thyst het volgende:
Krijg je ze eigenlijk opnieuw als je ze verkocht hebt?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Wie van jullie is eigenlijk iekue op Steam?
Foute instelling. Als jij elke dag dmv kaarten verkopen 2 euro kan verdienen is dat op jaarbasis 730 euro. Dat zijn een hoop GRATIS spelletjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Eigenlijk hoef je het voor die 20cent stuk die je voor de meeste krijgt het al helemaal niet meer te doen
Die 20 cent gaat op aan stroomkostenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef BurnaBoy het volgende:
Eigenlijk hoef je het voor die 20cent stuk die je voor de meeste krijgt het al helemaal niet meer te doen
Onzin, die heb je toch alquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die 20 cent gaat op aan stroomkosten
ik begreep eruit dat je maar 1x de kaarten krijgt dus hoe wil je er zoveel van gaan verkopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Foute instelling. Als jij elke dag dmv kaarten verkopen 2 euro kan verdienen is dat op jaarbasis 730 euro. Dat zijn een hoop GRATIS spelletjes
Exact, ik moet er tijd aan besteden. Er zijn dingen die lucratiever zijn qua inkomsten per/tijdseenheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die 20 cent gaat op aan stroomkosten
Je kan niet maar 1x een kaart krijgen, ik zelf heb ook een kaart 3x gehad door dat ik een booster kreeg met een kaart er dubbel in terwijl ik hem al had. Dus die heb ik meteen verkocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
ik begreep eruit dat je maar 1x de kaarten krijgt dus hoe wil je er zoveel van gaan verkopen?
Zullen we even doorrekenen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Metonae het volgende:
instelling. Als jij elke dag dmv kaarten verkopen 2 euro kan verdienen is dat op jaarbasis 730 euro. Dat zijn een hoop GRATIS spelletjes
Alleen de summer sale cards gaan omhoog, na de SSS.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef BurnaBoy het volgende:
Het leuke trouwens is, al die grafiekjes die steam zo mooi tekent.
Ze gaan allemaal omlaag. Dus je moet gewoon zo snel mogelijk zijn wil je geld verdienen.
Het probleem hier is namelijk dat van alles een unlimited supply is.
Niet helemaal natuurlijk omdat mensen tijd moeten investeren om die dingen te creeren maar omdat er zoveel mensen gamen en op die manier stuff genereren heb je een soort van unlimited supply.
Dus die prijs kan alleen maar omlaag. En omdat bepaalde mensen hun kaarten liever sneller dan langzamer kwijt is doen ze de prijs net 1 cent lager als de laagst aangeboden. Zo zakt die prijs alleen maar. Het is vrij simpel.
Je moet dus gewoon zo snel zijn bij nieuwe games die cards ondersteunen om er iets geld van te trekken want de prijs gaat geheid naar de 15-20 cent range.
Werkt niet voor alle games, bij Alan Wake krijg ik bijvoorbeeld dat de textmode een onbekende parameter is... Jammer, behoorlijk effectieve optie namelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Je moet gewoon je game aan hebben staan. Of je kan al je games tegelijk aanzetten in textmode:
http://uberpirates.com/fo(...)steam-trading-cards/
Dan nog heb je het, met de bedragen waarvoor die kaarten weggaan, over iets van 2 euro winst ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Kaarten kopen > Badges maken > Experience verdienen om zo snel mogelijk level 50 te worden > Booster Packs incasseren > Verkopen.
Met wat geluk kan je er op die manier veel geld uit halen over the long run
Laat mij lekker 2 euro verdienenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen die de hele dag 6 games tegelijk draaien om zodoende een paar centen te verdienen met cards, go get a real job kids
Steam opnieuw opstarten wil vaak wel helpen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kut, m'n JC2 start niet, ik krijg "preparing to launch Just Cause 2" en dan doet die niks. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Niet toevallig windows 8 ? of geen directx 10quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Kut, m'n JC2 start niet, ik krijg "preparing to launch Just Cause 2" en dan doet die niks. Iemand weet hoe ik dit kan oplossen?
Ik zie de sweatshops in China al opduiken. Rijk worden met Steam Trading Cards.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Mensen die de hele dag 6 games tegelijk draaien om zodoende een paar centen te verdienen met cards, go get a real job kids
Tuurlijk, leven en laten leven, maar ik mag er dan nog wel even omquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Laat mij lekker 2 euro verdienen
Als jij daar gelukkig van wordt, ga je gangquote:[..]
Tuurlijk, leven en laten leven, maar ik mag er dan nog wel even om'en toch? :p
Ik word er niet gelukkig van, het is gewoon een vaststelling.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Als jij daar gelukkig van wordt, ga je gang
Nopequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik word er niet gelukkig van, het is gewoon een vast stelling.
En laat me raden, je betaalt vast zelf de stroom niet?
DirectX wordt volgens mij altijd automatisch meegeïnstalleerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:43 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Niet toevallig windows 8 ? of geen directx 10
Level 5 Steam Getaway Badge.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Wat kun je daar mee dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
Level 5 Steam Getaway Badge.
'nuff said.
Dat is ook triest, dat geef ik toe, maar alsnog stuk minder triest dan jullie centendieven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
'nuff said.
Wacht maar tot we gratis games bij elkaar verkopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Dat is ook triest, dat geef ik toe, maar alsnog stuk minder triest dan jullie centendieven.
Vergeet niet dat je extra energie verbruikt als je 4 games constant hebt draaien op de achtergrond.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef Eenskijken het volgende:
is het meer dan 5 euro per uur? Zo ja dan neem ik ontslag bij mijn bijbaan en ga ik wel geld verdienen op steam_!
quote:
quote:How do I craft the Summer Getaway badge?
Once you've collected the entire set of cards, you can craft them into the Summer Getaway badge which you can then display on your profile. From your Badges page, select a "ready to craft" badge to view its details, and then click on the blue "Craft a Badge" button.
What do I get when I craft a badge?
Crafting the Summer Getaway badge (and other game badges) earns you tradable items like emoticons to use in chats or discussions and backgrounds to use on your profile. You can collect the set of cards five times to level up your Summer Getaway badge and earn more items. Each time you craft a badge you also earn XP which progresses you towards the next Steam Level.
What is my Steam-level?
Your Steam Level is a summary of your badges and participation in Steam events. Each badge earned increases your XP, and earning XP progresses you towards the next Steam Level.
Pc draait hier toch want mediaserver, en scripted levert het 10% extra cpu load op, ow the humanity, laat ik de electriciteitsgoden maar gaan verzoeken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:47 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik word er niet gelukkig van, het is gewoon een vaststelling.
En laat me raden, je betaalt vast zelf de stroom niet?
Kan je ook bij elkaar harken door een beetje te traden, veel te stemmen en hier en daar wat kopen. Zou mijn eerste badge al bijna hebben als ik niet zoveel dubbel zou krijgenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Metonae het volgende:
[..]
'nuff said.
DirectX ondersteuning gaat om hardware niet zo zeer de software, Just Cause 2 heeft dacht ik 10 nodig, minimaal. *staat op de product page*quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
DirectX wordt volgens mij altijd automatisch meegeïnstalleerd.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel om Just Cause 2 nog even snel binnen te harken. Kan iemand mij overtuigen?
Just Cause is het ultieme rondkut-spel. Ik ben vaak uren bezig met op een legerbasis kutten, tanks en straaljagers te jatten en het legerkamp in puin te leggen. Heerlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
Ik twijfel om Just Cause 2 nog even snel binnen te harken. Kan iemand mij overtuigen?
Duurt te lang! Dan kan ie hem niet meer kopenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef Typisch het volgende:
^ Dit. Je hebt nog 4 minutenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:54 schreef LDS het volgende:
[..]
Just Cause is het ultieme rondkut-spel. Ik ben vaak uren bezig met op een legerbasis kutten, tanks en straaljagers te jatten en het legerkamp in puin te leggen. Heerlijk.
Haha dat bedacht ik me ook net toen ik nog aan het twijfelen was over the walking deadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Azerdion het volgende:
[..]
[..]
^ Dit. Je hebt nog 4 minuten
Edit: Ohja, de 'daily' offers zijn gewoon 2 dagen...![]()
meh, energiekosten zullen het verschil niet maken denk ik. Mijn computer staat sowieso al vaak aan, idle.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je extra energie verbruikt als je 4 games constant hebt draaien op de achtergrond.
Bij mij ook. Alles staat zo'n beetje wel aan, ook al doe ik er dan niks mee.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
meh, energiekosten zullen het verschil niet maken denk ik. Mijn computer staat sowieso al vaak aan, idle.
Moeten wel alle 20 account lvl 5 zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Gewoon 20 accounts aanmaken en de community's choice farmen
ik heb 2 accounts, en 1 account is al aan z'n derde setje summer badge kaartjes bezigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Zoiets valt natuurlijk nooit opquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik vind de korting een beetje laag. De game zelf is nogal oud en alleen visueel is hij beter. Daar ga ik geen 9,49 aan uitgeven. 5 of 6 euro had ik het wel waard gevonden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef mschol het volgende:
4 games staan al meerdere uren (3 a 4 uur) te draaien: 0 drops
oeh, AOE 2 HD in de daily sale.. twijfel twijfel..
kan ik wellicht beter voor de aoe legacy bundel gaan?
Valve gaat het allemaal al tegen door te zeggen dat je lvl 5 moet zijn om cards te krijgen via de votes, dus het interesseert ze dan waarschijnlijk vrij weinigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:16 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Zoiets valt natuurlijk nooit opIP-adres, alle kaarten worden aan je hoofdaccount gegeven(anders heb je er toch niets aan)..
Idd. Toevallig net The Witcher 1 en 2 gehaald omdat ik toevallig 7 euros in mijn steam wallet had, hahaquote:
te makkelijk.quote:
Heb ik al en uitgespeeld op 100%. Was idd erg easy.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:20 schreef Eenskijken het volgende:
tomb raider jongens?dat is toch geen kut deal?
![]()
mja, twijfel twijfel dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:16 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Zoiets valt natuurlijk nooit opIP-adres, alle kaarten worden aan je hoofdaccount gegeven(anders heb je er toch niets aan)...
[..]
Ik vind de korting een beetje laag. De game zelf is nogal oud en alleen visueel is hij beter. Daar ga ik geen 9,49 aan uitgeven. 5 of 6 euro had ik het wel waard gevonden.
Legacy vind ik het ook niet waard, AOEIII is echt een kutgame vergeleken II
Witcher 2 is het zeker waard, maar die heb ik al(lang).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:20 schreef smithy86 het volgende:
[..]
Idd. Toevallig net The Witcher 1 en 2 gehaald omdat ik toevallig 7 euros in mijn steam wallet had, haha
probleem is eerder dat wij in de "top" regio zitten, ga jij in euro's in b.v. polen bestellen zal je minder betalen.. (nederland zit steevast bij alle shops in regio 1 wat dan de duurste regio aanduidt)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Prijs in euro is wel bizar hoog t.o.v. dollar steeds.Kutyankees.
Ah, dat is wel klote ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:25 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem is eerder dat wij in de "top" regio zitten, ga jij in euro's in b.v. polen bestellen zal je minder betalen.. (nederland zit steevast bij alle shops in regio 1 wat dan de duurste regio aanduidt)
ik weet niet hoe ze die regio's precies bepalen, maar om de een of andere reden valt nederland altijd in de duurste regio, alsof wij altijd 1 van de landen zijn met meeste geld per persoon?quote:
volgens mij klopt die aanname wel redelijk. meest welvarend enzo. in zimbabwe zullen mensen geen steam games van omgerekend 5-30 euro kunnen veroorloven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet niet hoe ze die regio's precies bepalen, maar om de een of andere reden valt nederland altijd in de duurste regio, alsof wij altijd 1 van de landen zijn met meeste geld per persoon?
Indeed! Dishonored is een instabuyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef JimmyJames het volgende:
Nou hopelijk komt Dishonored binnenkort in de dd of de flash sales.
dit klopt niet: geen enkele mail gehad van items die in de sale (daily en/of flash en/of community) waren tot nu toequote:Add a game to your Wishlist and you'll get an email when it gets a big discount.
Heb er één gehad van Bioshock Infinite, maar dat was dan ook de enige.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:42 schreef mschol het volgende:
overigens:
[..]
dit klopt niet: geen enkele mail gehad van items die in de sale (daily en/of flash en/of community) waren tot nu toe
Ik krijg alleen de e-mails van mn 2e account wishlist haha (die ik voor sale eeuwen geleden moest maken voor kooltjes)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:42 schreef mschol het volgende:
overigens:
[..]
dit klopt niet: geen enkele mail gehad van items die in de sale (daily en/of flash en/of community) waren tot nu toe
zelfs daar krijg ik geen mailtjesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:47 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de e-mails van mn 2e account wishlist haha (die ik voor sale eeuwen geleden moest maken voor kooltjes)
Werkt wel, maar staat geloof ik uit tijdens de SS en WS. Normaliter krijg ik namelijk wel mails en nu niet (oh wacht, geen enkele game van mijn lijst is in de DD/flashdeal geweestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:42 schreef mschol het volgende:
overigens:
[..]
Uhm, het staat op de hoofdpagina van de sale...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Werkt wel, maar staat geloof ik uit tijdens de SS en WS. Normaliter krijg ik namelijk wel mails en nu niet (oh wacht, geen enkele game van mijn lijst is in de DD/flashdeal geweest).
quote:What you want isn't on sale today? Get notified when it is!
Add a game to your Wishlist and you'll get an email when it gets a big discount. A great idea after the sale too!
Dacht ik ook, maar als je de beoordelingen dan leest..quote:
Ik zou zeggen The Witcher 2, maar die heb ik al. Er zit verder echt niets voor mij bij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:13 schreef VelitoX het volgende:
Van de 10 vink Borderlands de beste aanrader.
Waarom, er is BF3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:23 schreef mschol het volgende:
Battlefield Bad Company 2 is ook nog wel een kandidaat om te kopen...
Ik vond 't 3x niks die nieuwe Hitman.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:29 schreef SSJKliko het volgende:
Is Hitman leuk? Zat er vorig jaar naar te kijken maar heb nog nooit iets uit die serie gespeeld. Vond Deus Ex bijv. wel heel leuk. Is dit zoiets?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:33 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik kon 'r 3x niks van die nieuwe Hitman.
quote:
Jop, dan is Endless Space (laatste 2 dagen daily) een stuk betere aankoop van me geweest in hetzelfde genre (en eerder al Sins Of A Solar Empire Trinity/Rebellion, die wss ook nog wel in de daily komen).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:17 schreef TJV het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar als je de beoordelingen dan leest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |