SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-07-2013 20:19:45 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
Wordt dat laatste postje zomaar weggekaapt door onze antipode
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...![]()
de Fantomes of de geest heeft o.a te maken met de verschijning van de Heilig Geest voor Sint Hubertus, beschermheilige van de jagers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef Quoi het volgende:
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...
Dit gebeurde in het gebied rond Saint Hubert waar we door heen hobbelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef Quoi het volgende:
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah, mooi! Vandaar ook Jachthuis St Hubertus op de Hoge Veluwe. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Fantomes of de geest heeft o.a te maken met de verschijning van de Heilig Geest voor Sint Hubertus, beschermheilige van de jagers.
Dit gebeurde in het gebied rond Saint Hubert waar we door heen hobbelen![]()
![]()
zeg het maar Stream... hoe wil je in de OP komen te staan?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet wel wennen aan je nieuwe UI hoor, RD.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
zeg het maar Stream... hoe wil je in de OP komen te staan?![]()
en het logo van Jagermeister, de Heilige Geest vescheen als een hert met een kruis tussen zijn geweiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, mooi! Vandaar ook Jachthuis St Hubertus op de Hoge Veluwe. Weer wat geleerd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
a change is as good as a holiday!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet wel wennen aan je nieuwe UI hoor, RD.
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UI
Ik moet ook nodig van UI wisselen. Deze was nog uit de tijd dat ik sigaartjes op het balkon rookte. Da's nie meer![]()
![]()
I beg to differ.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Hoe graag ik dat ook zou willen. Ik doe het nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga er ook geen race van maken hoor dus we hobbelen lekker samen de 25![]()
. Heb de hele dag erover getwijfeld en heb mijn beslissing gemaakt.
Dit jaar loop ik de 13, volgend jaar loop ik de 25 en het jaar erop misschien de 50.
28-jul.-2013 loop ik de 17,6 km bij de Corio Trail dan op
11-aug.-2013 loop ik de HM bij de Vooroeverloop en op
17-aug.-2013 loop ik de 13 bij de Trail des Fantomes.
Ik kom wel aan mijn trekken maar moet geduldig een jaartje wachten.
Volgens mij gaat Jero WEL de 25 lopen.
Edit:
Leuke userpic![]()
![]()
Misschien kom ik in augustus 2014 wel even jouw kant op, als ik klaar ben met m'n studie. Ga ik mee trailen (door de sneeuwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UIdan toch?).
![]()
Ik ga morgen de 21,1 km maar eens tackelen denk ik als de beentjes een beetje willen en het niet te warm is. Ik heb nu 2x 20-en-een-beetje gelopen, dus het wordt tijd :p
Alleen even zien wat ik met drinken doe.. laatst zonder gelopen, ging kapot. Vorige week een halve liter water meegenomen in een gewoon flesje, maar dat was niet ideaal. Ik liep verkrampt vanwege het vasthouden, en kreeg er ook steken in mn maag van![]()
Morgen maar eens proberen met Aquarius ofzo![]()
![]()
En doe alsnog maar rustig aan bij de Vooroever, want ik verwacht dat de 13 bij de Fantomes minimaal net zo zwaar zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat ook zou willen. Ik doe het niet![]()
. Heb de hele dag erover getwijfeld en heb mijn beslissing gemaakt.
Dit jaar loop ik de 13, volgend jaar loop ik de 25 en het jaar erop misschien de 50.
28-jul.-2013 loop ik de 17,6 km bij de Corio Trail dan op
11-aug.-2013 loop ik de HM bij de Vooroeverloop en op
17-aug.-2013 loop ik de 13 bij de Trail des Fantomes.
Ik kom wel aan mijn trekken maar moet geduldig een jaartje wachten.
Volgens mij gaat Jero WEL de 25 lopen.
Edit:
Leuke userpic![]()
F means you're fucked![]()
Jep, ik heb mijn PR onder de 2 uur ook al laten varen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
En doe alsnog maar rustig aan bij de Vooroever, want ik verwacht dat de 13 bij de Fantomes minimaal net zo zwaar zijn![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep, ik heb mijn PR onder de 2 uur ook al laten varen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon aansluiten in de Fok! Vooroevertrein
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kijk daar wel.
Jouw rustige loopjes zijn nog steeds erg snel voor mij. Komt goed. Ik loop hem uit en daarna kan ik een keer gezellig mee een pilsje pakken want ik hoef een keer niet te rijden.
First thing first, we moeten nu eerst 2 overnachtingen zoeken
Ik "moet" er weer vandoor. Sociaal doen enzo.![]()
![]()
ik ga donderdag al heen en maak er een lang weekend van...bijkomen van de vakantie...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef streamnl het volgende:
@RD
Wat doe jij? Rijd je heel vroeg aan of ga je daar ergens overnachten?
heb een poepchique hotel,dit is van de zus van mijn baas en hij heeft al zo vaak gezegd "als je ooit in de buurt ben moet je daar echt ovenachten!"
dus ja, daar kwam ik nu niet meer onderuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-07-2013 20:56:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
you know you are a runner when:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
you know you are a runner when:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook wennen, ik denk steeds dat er een nieuwe lopert is...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UI[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
herboren lopert!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet ook wennen, ik denk steeds dat er een nieuwe lopert is...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Plankende lopert zelfs. Wie dat een jaar geleden had gezegdquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf trouwens getrakteerd op een nieuwe korte broek![]()
En een heus trainingspak. Hoef ik niet meer te hannesen met m'n gewone kleding tijdens een hardloopwedstrijd! Kan ik gewoon dat pak erover heen aantrekken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof Gup!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
En een heus trainingspak. Hoef ik niet meer te hannesen met m'n gewone kleding tijdens een hardloopwedstrijd! Kan ik gewoon dat pak erover heen aantrekken
[ afbeelding ]![]()
ik dacht dat jij om gewone broeken uit zou??!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht dat jij om gewone broeken uit zou??!!ik zou dus donderdag naar de koopavond gaan, maar omdat ik dinsdag en woensdag niet kon lopen (want overwerk), en ik anders pas zaterdag weer zou kunnen, ben ik gaan lopen in plaats van shoppen... Addict much?
Thanks Hatsde korte broek is echt tof! Het trainingspak moet ik aan wennen, heb ik nog nooit gehad. Maar het is vast veel handiger dan een spijkerbroek over je tight wurmen
![]()
Er staat trouwens nog een hele vette korte broek op Zalando zie ik nueen Adidas!
Vakantie geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEUKE korte broek!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En het merk Zoot, ik heb er nog nooit van gehoord, maar die hebben ook twee leuke shorts op Zalando staan:
En
Ze hebben alleen wel malle schoenen
*klikt Zalando dicht en gaat op handen zitten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paris??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef Quoi het volgende:
Vakantie geboekt
Oeh!! LEUKE vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LEUKE korte broek!!
Heb een camelbak mule met 2l. Bladder op de kop getikt voor 30gbp(incl. Verzendkosten)! Yay. Kommaarop met die causeway coast!
Ja doei.![]()
die schoenen
cool bananas!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die Adidas zag je veel bij die atletiekwedstrijden op BBC. Moet wel goed zijn dan! Als ik voor/na m'n loopje niks te doen heb vind ik een trainingsbroek wel fijn. Anders trek ik liever gewone kleren over m'n hardloopkleding aan, zodat ik minder mee hoef te zeulen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja datik zou dus donderdag naar de koopavond gaan, maar omdat ik dinsdag en woensdag niet kon lopen (want overwerk), en ik anders pas zaterdag weer zou kunnen, ben ik gaan lopen in plaats van shoppen... Addict much?
Thanks Hatsde korte broek is echt tof! Het trainingspak moet ik aan wennen, heb ik nog nooit gehad. Maar het is vast veel handiger dan een spijkerbroek over je tight wurmen
![]()
Er staat trouwens nog een hele vette korte broek op Zalando zie ik nueen Adidas!
[ afbeelding ]![]()
Ja, het is niet dat je erna nog gezellig de stad in gaat, hahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die Adidas zag je veel bij die atletiekwedstrijden op BBC. Moet wel goed zijn dan! Als ik voor/na m'n loopje niks te doen heb vind ik een trainingsbroek wel fijn. Anders trek ik liever gewone kleren over m'n hardloopkleding aan, zodat ik minder mee hoef te zeulen.
Ik zit graag op de bank na het douchen in mijn trainingspak![]()
maar voor-na loopjes is het wel super makkelijk hoor
![]()
![]()
Oh nee, na het douchen badjas hier
Je moet er een kopen die flink te groot is, kun je er helemaal inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh brrrr die valt open en zo.. (ik heb inmiddels niet eens een badjas meer geloof ik..)
Gewoon ouderwetsch in pyjama. Dan ben ik meteen klaar om te gaan slapen
Ja, ik slaap in pyjama. Ook in de zomer![]()
![]()
Ja, in de winter doe ik dat ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
Gewoon ouderwetsch in pyjama. Dan ben ik meteen klaar om te gaan slapen
Ja, ik slaap in pyjama. Ook in de zomerMaar als het heel koud is doe ik dan wel mijn trainingsjasje er over
In de zomer heb ik een korte pyama
dus dan doe ik wel gewoon mijn hele pak aan, want zo warm is het hier 's avonds nu ook weer niet
![]()
![]()
na de hardloop outfits hebben we nu ook pyama kort/kort lang/kort lang/lang kort/lang'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
na de hardloop outfits hebben we nu ook pyama kort/kort lang/kort lang/lang kort/langnu is het kort/kort tijd, gaan we straks weer over naar kort/lang en uiteindelijk lang/lang als het goed koud is
![]()
![]()
Lang/kort en in de winter lang/lang. Beetje vergelijkbaar met hardloopkleding dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
na de hardloop outfits hebben we nu ook pyama kort/kort lang/kort lang/lang kort/lang![]()
![]()
Oh zeker wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
na de hardloop outfits hebben we nu ook pyama kort/kort lang/kort lang/lang kort/lang
zo direct tijdwaarnemen bij Southland Cross Championships....the joy of being injured!
neem wel mijn spikes mee zodat ik zelf een rondje over het parkoers kan'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zo voor mij is vakantie en hardlopen een combi die niet automatisch gaat ben nu 5 dagen weg en net voor de 2e keer wezen lopen moest me er echt toe zetten... maar wel mooie omgeving! Dinsdag op gevoel en adhv paddestoelen gelopen en netjes 10 km gelopen over verschillende soorten wegen zelfs al wat trail ervaring opgedaan![]()
en vandaag 3 keer het henschotermeer rond geweest wat geen meter vlak was en af en toe zandpad maar wel leuk om is een vreemde omgeving te trainen! Heb geen kaartjes en grafiekjes want post nu mobiel
Maar RD ik hoop niet al te zwaar geblesseerd...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Dan maar ziekmelden hoor. Dit kun je niet missen en is die ene dag wel waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef Jero_nimo het volgende:
Nu alleen nog hopen dat ik die vrijdag vrij kan krijgen of vroeg weg kan sowieso. Fok!meet in de Ardennen!Yup, was een heeeeel leuke etappequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:36 schreef YUR het volgende:
Ja hoor....ik denk: Saaie toureteppe vandaag, laat ik maar wat andere dingen gaan doen...
Kom ik tussendoor ff kijken, is het ineens een hele toffe etappe!Heb de laatste 68km op m`n werk, op m`n telefoon, af kunnen kijken. De laatste 3 minuten tegen chauffeurs moeten zeggen dat ze ff moesten wachten, toen demareerde Terpstra (geloof ik) nog ff om van de kopgroep weg te rijden (tevergeefs overigens, wel een super etappe gereden!). Mollema tweede in het klassement
En @ E.T: Heel veel beterschap!!![]()
lig er al drie weken uit maar heel langzaam gaat het de geode kant op....zo direct meer een rondje (of rondjes, het rondje is 1.2km) om te kijken hoe het gaat.... tot nu toe optimistisch met herstelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef MaleDuck het volgende:
Maar RD ik hoop niet al te zwaar geblesseerd...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
cool moblo!!!quote:
ziet er nog zeer goed uit!
ben net terug van een lekker ontspannen 6km loopje.
op de mizuno die voor een keer zeer lekker zaten.
zou het dan toch nog wennen??
de avondzon die over de weilanden zakt. de prachtige omgeving waar ik eigenlijk woon.
dan kun je het pas echt waarderen.
nu nog eens leren om langs de electriciteitsmasten te durven lopen en dan gaat de wereld echt voor me open.
de hele tijd met de auto eerst langs de masten rijden om daarna te lopen word echt vervelend zo.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
inderdaad....dit had ik gister ook tijdens mijn wandeling... vorstige morgen, winterzonnetje en de mist beneden me in de valley... even een tijdje stil blijven staan om er gewoon van te genietenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef winterstorm666 het volgende:
de avondzon die over de weilanden zakt. de prachtige omgeving waar ik eigenlijk woon.
.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
SPLITS
KILOMETER TIME CHANGE AVG PACE AVERAGE HR
1
6:02 -- 6'02"/km 160bpm
2
11:44 - 0:20 (5%) 5'42"/km 162bpm
3
*Fastest
17:24 - 0:02 (0%) 5'40"/km 167bpm
4
23:06 + 0:02 (-1%) 5'42"/km 171bpm
5
28:47 - 0:01 (0%) 5'41"/km 173bpm
en redelijk vlak gelopen om mijn gemakjehome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Hey, RD. Ik zei laatst wel voor de gein dat ik eigenlijk een mini-vakantie zou moeten boeken naar N-Z.. Eigenlijk zou ik moeten kijken of ik van dat geintje werkelijkheid kan maken. N-Z staat al een hele tijd op m`n verlanglijstje en dichterbij kom je niet dan als je in Australië bent (goedkoper wss ook niet)
Waar ergens in N-Z zit je?Ergens bij Auckland in de buurt (daar zie ik altijd aanbiedingen van langs komen in de mail..
)
![]()
ik zit net zo ver van Auckland vandaan als jijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Levitas het volgende:
Hey, RD. Ik zei laatst wel voor de gein dat ik eigenlijk een mini-vakantie zou moeten boeken naar N-Z.. Eigenlijk zou ik moeten kijken of ik van dat geintje werkelijkheid kan maken. N-Z staat al een hele tijd op m`n verlanglijstje en dichterbij kom je niet dan als je in Australië bent (goedkoper wss ook niet)
Waar ergens in N-Z zit je?Ergens bij Auckland in de buurt (daar zie ik altijd aanbiedingen van langs komen in de mail..
)
Wyndham, Southland in de deep, deep South
kijk of je een aanbieding naar Queenstown kan vinden, dat is dicht bij mij.... maar 2.5 uur rijden'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee hoor, hardloopbuggy's aan het kijkenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
damn iedereen al aan het ultraplanken??
Bijna. Net de Garmin van de oplader gehaald en besloten dat mijn setje Kinvara 2 end of life is. Nu dus verder op de 3 en de Virrata en binnenkort ook maar paar Kinvara 4 gaan passen. Na deze overwegingen kan ik rustig gaan slapen.![]()
hahaha cool!
ook voor trails? met extra dikke vering en wielenhome is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Net terug van 50 minuten hobbelen, voelt goed!
Misschien is het het placebo-effect maar het lijkt of de oefeningen van de fysio zoden aan de dijk zetten, het lijkt er op of het bovenlichaam ook mee werkt waardoor het lopen soepeler gaat'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
terug van mn langste rondje in weken
http://www.endomondo.com/workouts/215406182/3690596
nu bier en chips
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Nope, was een week aan het bijlezen hierquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
damn iedereen al aan het ultraplanken??![]()
![]()
net terug van een rondje hobbelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef winterstorm666 het volgende:
damn iedereen al aan het ultraplanken??
Uitermate lekker gelopen
Ecosia
@ Swets![]()
@ E.Ten hopelijk ben je snel hersteld
@Jero en stream , gefeli!
@Sun , tof dat je weer aan het opbouwen bent![]()
En leuk om alle Ekiden verhalen te lezen en geweldige foto's zijn er daar gemaakt .
En nu vergeet ik vast nog een heleboel maar ti's al laat![]()
![]()
ben lekker na de run van vanavond aan het relaxen.
uiterst vage slechte ss doomsday film op.
dromend over hardlopen en avonturen. het borrelt..
de vrijheid van het hardlopen. heerlijk!
ps sorry voor de wazige post. ik heb echt niks gezopen hahaha!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
paddo's FTW!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef winterstorm666 het volgende:
ben lekker na de run van vanavond aan het relaxen.
uiterst vage slechte ss doomsday film op.
dromend over hardlopen en avonturen. het borrelt..
de vrijheid van het hardlopen. heerlijk!
ps sorry voor de wazige post. ik heb echt niks gezopen hahaha!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
runners highquote:
Ecosia
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vandaar al die trailruns door het bos.
net nog heel wat tegen gekomen...moest me inhouden!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
liep net ook even in mij zelf te mijmeren en toen schrok ik er een beetje van dat ik straks 60km moet hardlopen dus vanaf nu ga ik niet 60km hardlopen maar gewoon een dagje hardlopen, dat klinkt veel minder ver'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
doe gedachte had ik ook bij de vasaloppet.
gewoon een dagje touren met mijn vader.
houd het in perspectief.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Zal aan je denken als ik na drie kwartier kapot loop te gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef rechtsedirecte het volgende:
liep net ook even in mij zelf te mijmeren en toen schrok ik er een beetje van dat ik straks 60km moet hardlopen dus vanaf nu ga ik niet 60km hardlopen maar gewoon een dagje hardlopen, dat klinkt veel minder ver![]()
Even serieuze vraag: Denk je na x aantal kilometers niet van: Mwah het is wel zat zo of wordt het dan een Forest Gump achtig tafereel?
Respect en bewondering vanaf deze kant!![]()
tijd om te planken
Ecosia
wat ik heb ervaren is een soort van flow. blik op oneindig en een soort acceptatie van de pijntjes en de flow van de beweging voorwaarts(damn ik heb echt niks op hoor)home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Zal aan je denken als ik na drie kwartier kapot loop te gaan![]()
Even serieuze vraag: Denk je na x aantal kilometers niet van: Mwah het is wel zat zo of wordt het dan een Forest Gump achtig tafereel?
Respect en bewondering vanaf deze kant!
ja ik denk dat het richting een Forest Gump achtig iets ga.
De grote Ultra's zijn zo op gezet dat het voor iedereen die doelbewust traint haalbaar is, afgelopen jaar hadden er van de 480 deelnemers er 14 een DNF, 10 dames en 4 heren (ik kwam onderweg naar de Luxmore hut al de eerste Kepler deelneemster tegen die terug keerde, dit was dan ook een dame waarvan ik zeg "wat doe je hier in godsnaam? dit is niet iets waarvan je op een dronken vrimibo besluit om mee te doen")
En het hele dorp (en NZ's running fraternity) leeft met je mee, bij elke hut is er een post waar het gewoon, op kilometers van de bewoonde wereld "feest" is omdat iedereen maar 1 doel heeft en dat is de finish halen.
Vergeet ook niet dat een ultra iets anders is dan een marathon.,het gaat om finishen, niet om een hele snelle tijd... over het algemeen eten marathoners niet omdat omzetten van voedsel energie dus tijd kost, tijdens een ultra zie je gewoon mensen onderweg boterhammen met pindakaas etc naar binnen werken)
Verder is het geen schande om stukken te lopen, ook omdat bepaalde stukken erg steil zijn of omdat er bjv. nog sneeuw ligt.
Als ik de verhalen van de veteranen mag geloven dan worden de mannen van de jongens gescheiden bij de Iris Burn Hut, op het 30km begint, vooral voor de pro's, de echte race..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
gewoon wat ibraprofen in de camelbak meequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef winterstorm666 het volgende:
wat ik heb ervaren is een soort van flow. blik op oneindig en een soort acceptatie van de pijntjes en de flow van de beweging voorwaarts(damn ik heb echt niks op hoor)
het heet niet voor niets Runner's Candy'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
proest!![]()
vind mijn maag niet zo tof. dus helaas geen runner candy voor deze dame!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
blijft er indrukwekkend uitzien. een prachtige race!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
wat er ook nog bij komt kijken is het feit dat de Kepler een van de oudste ultra trail is in NZ en daardoor een levende legende onder de trails is geworden.
Echte bazen doen bijv. de Northburn 100 of the Great Naseby Water Race 100 (miles that is....) maar daar hoor je weinig over'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
als mijn pa geen hardnekkige liesblessure had gehad die het hardlopen onmogenlijk maakte zou hij denk ik ook wel een ultraloper zijn geworden. lange afstanden met fiets langlauflatten, rolskies vind hij het lekkerste. maar hij mist het urenlange hardlopen wel vaak.home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Beh ik werk met een stomme mutserige collega! De hele nacht zit ze al te vreten en te zoeken naar vreetwerk. Nu lepelt ze in de suikerpot. Ongelooflijk!This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Is er al bekend wat de chirurg zei over ET?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wow.. zei ik dat ik 3 dagen nodig zou hebben? Maak er maar een dikke week van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*klein jongetje is*
Het lijkt mij werkelijk heel prachtig om te zien, en te doen. Vergeet je van je levensdagen niet meer!
Zelf wil ik een keer in Tibet een soortgelijke tocht maken (niet in trailvorm) een mooie klim van een paar dagen..Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja ik denk dat het richting een Forest Gump achtig iets ga.
De grote Ultra's zijn zo op gezet dat het voor iedereen die doelbewust traint haalbaar is, afgelopen jaar hadden er van de 480 deelnemers er 14 een DNF, 10 dames en 4 heren (ik kwam onderweg naar de Luxmore hut al de eerste Kepler deelneemster tegen die terug keerde, dit was dan ook een dame waarvan ik zeg "wat doe je hier in godsnaam? dit is niet iets waarvan je op een dronken vrimibo besluit om mee te doen")
En het hele dorp (en NZ's running fraternity) leeft met je mee, bij elke hut is er een post waar het gewoon, op kilometers van de bewoonde wereld "feest" is omdat iedereen maar 1 doel heeft en dat is de finish halen.
Vergeet ook niet dat een ultra iets anders is dan een marathon.,het gaat om finishen, niet om een hele snelle tijd... over het algemeen eten marathoners niet omdat omzetten van voedsel energie dus tijd kost, tijdens een ultra zie je gewoon mensen onderweg boterhammen met pindakaas etc naar binnen werken)
Verder is het geen schande om stukken te lopen, ook omdat bepaalde stukken erg steil zijn of omdat er bjv. nog sneeuw ligt.
Als ik de verhalen van de veteranen mag geloven dan worden de mannen van de jongens gescheiden bij de Iris Burn Hut, op het 30km begint, vooral voor de pro's, de echte race..Als ik het alleen zo al lees is het een bizarre wedstrijd. Echt knap dat je het zelfs aandurftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het moet allemaal nog natuurlijk, nog een lange weg qua training te gaan maar het belangrijkste is dat je in je hoofd klaar moet zijn...dat zelfde geldt volgens mij voor een marathon... bij mij ging de knop om en dacht ik "dit kan ik aan!"quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:00 schreef Arquero het volgende:
[..]
Als ik het alleen zo al lees is het een bizarre wedstrijd. Echt knap dat je het zelfs aandurft'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat moet ook zeker wel goedkomen! Als je gewoon lekker genoeg kilometers maakt moet je al een heel eind komen, ik denk vooral dat het mentaal inderdaad ook goed moet zitten. Dat is wel het belangrijkste, dan loop je hem gewoon op karakter uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog natuurlijk, nog een lange weg qua training te gaan maar het belangrijkste is dat je in je hoofd klaar moet zijn...dat zelfde geldt volgens mij voor een marathon... bij mij ging de knop om en dacht ik "dit kan ik aan!"
En gaaf, we kunnen gewoon samen starten op de trail des fantomes! Heb daar ook al zo ontzettend veel zin in!Wordt echt een gave trail!
Even wennen trouwens die nieuwe UI van je, heb alleen nog maar op mobiel gezeten dus daar zag ik niets. Maar wel leuk, kom op nerds!!!
![]()
![]()
Poeh, het is duidelijk ... falafel en mijn darmen gaan niet samen... wat een nacht aan gerommel, dat wordt nog wat straks!
Ja doei.![]()
Vroeg
Was on 5 al voor het eerst wakker. Mn kat lag in een plantenbak te kijken naar 2 merels., die dat niet op prijs stelde en heelhard aan het fluiten waren
Ecosia
Mogguh.
The day after wat pijntjes in de voet die ik vorige week geblesseerd had. Mjah die zag ik wel aankomen. En verder wat stramme benen.
Valt me al met al behoorlijk mee![]()
![]()
Mag het ook, na "zomaar even" een HM
Gek he? Nu maar weer even rustig aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh.
The day after wat pijntjes in de voet die ik vorige week geblesseerd had. Mjah die zag ik wel aankomen. En verder wat stramme benen.
Valt me al met al behoorlijk meeJe weet iig al dat je een HM kunt lopen
![]()
![]()
Nix gewend. Mietjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh.
Valt me al met al behoorlijk mee
Ow ja, ik ben ook een kilo.... aangekomen.
Inderdaad nu ff rustig aan. Morgen denk ik 3 tot max 5KM herstelloopje en dan pas woensdag weer.![]()
Mooi, erg goed! Betekend dat je zeker klaar bent voor de vooroeverloop! Deze week zou ik wel iets rustiger trainen denk ik. Dat vertrouwen lekker hoog houden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:03 schreef Swetsenegger het volgende:
Mogguh.
Valt me al met al behoorlijk mee![]()
![]()
Misschien dat je lijf wat extra vocht is gaan vasthouden nadat je 'm gisteren een takke-eind hebt laten lopen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ow ja, ik ben ook een kilo.... aangekomen.
Inderdaad nu ff rustig aan. Morgen denk ik 3 tot max 5KM herstelloopje en dan pas woensdag weer.![]()
inderdaad....daar gaat zijn 1.35 rond in Medemblik met zo'n instellingquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Was ik geblesseerd?
Vandaag nog maar even (preventief) aan de pijnstillers ivm concert van Robbie Williams vanavond, maar heb eigenlijk geen pijnstillers nodig.. Zonder voel ik nl. nagenoeg niets![]()
Ongelofelijk dat er gister nog zo'n gedoe was en ik meteen langs een chirurg moest en dat ik nu niks meer voel
Einde van de week weer voorzichtig hardlopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ja kan niet andersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:10 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Misschien dat je lijf wat extra vocht is gaan vasthouden nadat je 'm gisteren een takke-eind hebt laten lopen?
Was trouwens wel leuk. Gisterenochtend uit bed 88.5KG. HM gelopen 86.5KG. 's avonds na het eten 88.5KG, vlak voor het slapen 91.5KG. Vanmorgen 89.5KG. Bizar hoe je gewicht varieert op een dag met een redelijke inspanning
disclaimer: Normaal sta ik niet 4 keer per dag op de weegschaal.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja kan niet anders
Was trouwens wel leuk. Gisterenochtend uit bed 88.5KG. HM gelopen 86.5KG. 's avonds na het eten 88.5KG, vlak voor het slapen 91.5KG. Vanmorgen 89.5KG. Bizar hoe je gewicht varieert op een dag met een redelijke inspanning
disclaimer: Normaal sta ik niet 4 keer per dag op de weegschaal.
normaal ishet drie keer per dag idd
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
lk ben er weer! Redelijk vermoeiende vakantie gehad, maar afgelopen nacht lekker geslapen dus vandaag eiiiindelijk weer een rondje lopen!![]()
![]()
Arme lijf is zich natuurlijk ook de tyfus geschrokken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja kan niet anders
disclaimer: Normaal sta ik niet 4 keer per dag op de weegschaal.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat is al 2 jaar in opperste verwarring. 40 jaar geleerd om zo rustig mogelijk op een bank te hangen met veel energievoorraad, moet het nu opeens spartaanse prestaties leveren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Arme lijf is zich natuurlijk ook de tyfus geschrokken!![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:24 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar in opperste verwarring. 40 jaar geleerd om zo rustig mogelijk op een bank te hangen met veel energievoorraad, moet het nu opeens spartaanse prestaties leveren.
Onderweg naar Meijendel voor een training vanuit de club
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
enne Quoi, even voor je gegoogled...
http://www.worldbeercollection.com/beer/saint-hubert-rouge![]()
![]()
Nu ben ik wel benieuwd waarom je niet langs elektriciteitsmasten wilt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
cool moblo!!!
ziet er nog zeer goed uit!
ben net terug van een lekker ontspannen 6km loopje.
op de mizuno die voor een keer zeer lekker zaten.
zou het dan toch nog wennen??
nu nog eens leren om langs de electriciteitsmasten te durven lopen en dan gaat de wereld echt voor me open.
de hele tijd met de auto eerst langs de masten rijden om daarna te lopen word echt vervelend zo.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat is wel mooi als je zo'n start hebt. Je moet echt wel de goede mindset hebben om er uberhaupt aan te beginnen. Wel leuk hoor zo'n gigantische uitdagingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet allemaal nog natuurlijk, nog een lange weg qua training te gaan maar het belangrijkste is dat je in je hoofd klaar moet zijn...dat zelfde geldt volgens mij voor een marathon... bij mij ging de knop om en dacht ik "dit kan ik aan!"![]()
![]()
Heeft de Vooroeverclub al een pace bedacht? Met het oog op later dit jaar wilde ik 'm als training gaan lopen, in het bijbehorende tempo.![]()
Vandaag een tempoloop gedaan in plaats van op de maandag, komt beter uit met werk en met mijn vakantie over anderhalve week
1.6 inlopen, 8km op 5:40 en daarna 1.6 uitlopen. Ging wel lekker! De 8km ging uiteindelijk in 5:32 en uitlopen was eigenlijk niet echt uitlopenMaar goed. Nu even douchen
http://www.endomondo.com/workouts/215501653/5661302
Forum Opties Forumhop: Hop naar: