Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, maar Froome kan dus geïsoleerd worden. En als je geïsoleerd kunt worden, dan kun je met een slecht moment op het vlakke of in de afdaling minuten verliezen.
Je focust nu alleen op bergop. Er is meer in de tour dan alleen maar hard bergop rijden. Je kunt ook in een afdaling of op het vlakke een ronde verliezen. Vraag maar aan Menchov.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
hebben we al een gifje van die boks die die 2 Belkin mannen deden in het peloton?
Die wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:
iemand een gifje van de belkins die elkaar een boks gaven?
twitter:edwinwinkels twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 19:27:10Valverde: "Ik kan begrijpen dat Belkin ging rijden, maar Europcar niet. Die krijgen ze van me terug. De Tour is niet mijn race, altijd wat" reageer retweet
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Froome ook niet heel blij is met Porte, die werd gewoon losgereden met nog 80 man in het peloton..
We hebben vandaag gezien dat dat verschil overal gemaakt kan wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnen
Hij moet Froome voor de tijdrit voorbij en dat verschil kan hij alleen op de ventoux maken
Zondag rijdt hij iedereen aan gortquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig is![]()
Die heeft nog niet veel nuttigs voor Froome gedaan.
http://nos.nl/video/528944-tour-2013-belkin-zet-valverde-hak.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:
iemand een gifje van de belkins die elkaar een boks gaven?
Ben al bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef kilon het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/528944-tour-2013-belkin-zet-valverde-hak.html
Op 1:54.
Iemand anders mag er dan wel een gifje van maken.
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdritquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
We hebben vandaag gezien dat dat verschil overal gemaakt kan worden
Ik zeg juist dat als Contador de tour wil winnen, hij dat niet in de tijdrit of op de Ventoux moet doen (want daar is Froome beter), maar op een andere manier. En dat daar mogelijkheden liggen, bewijst de etappe van vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnen
Hij moet Froome voor de tijdrit voorbij en dat verschil kan hij alleen op de ventoux maken
Zaterdag niet gekeken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig is![]()
Die heeft nog niet veel nuttigs voor Froome gedaan.
Als Ag2R, BMC en Lotto niet rijden, verliest Froome vandaag 2-3 minuten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdrit
Met 3 minuten achter en een mindere tijdritquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat als Contador de tour wil winnen, hij dat niet in de tijdrit of op de Ventoux moet doen (want daar is Froome beter), maar op een andere manier. En dat daar mogelijkheden liggen, bewijst de etappe van vandaag.
Als je hier al een minuut kan pakken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdrit
Er zijn altijd ploegen die voor een top 3 of top 10 rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Ag2R, BMC en Lotto niet rijden, verliest Froome vandaag 2-3 minuten.
Gebeurt zoiets als vandaag in een lastiger etappe, dan kan het hem dus meer tijd kosten, omdat die andere ploegen dan ook op apegapen liggen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je hier al een minuut kan pakken...
Moet ie wel Froome bijhouden op de ventouxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je hier al een minuut kan pakken...
Die staat al op meer dan 4 minuten.quote:
Maar is bergop niet de sterkste.quote:
Ik denk wel 4 minuten. Maar toch leuk dat er wat spanning terug komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Contador - ventoux - Contador - tijdrit
En Froome die 3 minuten voorstaat
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Contador - ventoux - Contador - tijdrit
En Froome die 3 minuten voorstaat
Welke Belkin-Boys zijn dit?quote:
Eigenlijk onzin dat ze nog verder fietsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.
Hij was attent, maar qua tijd wint hij ook niet meer dan een Mollema of Contador.quote:
Geen idee, geef hem een keer of 5 meer kans dat contadorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.
ja die DAM is toch zo slim joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk onzin dat ze nog verder fietsen.
Froome in zijn uppie kan gewoon kapot gereden wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel Froome bijhouden op de ventoux
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?quote:
Ja, onbegrijpelijk dat hij niet door zijn ploeg was ingelicht.quote:
Zou best kunnen, ben benieuwd of Froome hem nu laat rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?
Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben benieuwd of Froome hem nu laat rijden.
Dat zou bizar episch zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?
Die volle minuut die ik daar aan besteed heb was het wel waard ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je dat opzoekt hebbie toch een geweldig rijk leven zeg!
Hij kan wel een springplankje voor Quintana zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.
Ik verheug me nu al op de reacties als dat niet lukt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Quintana heeft aangegeven om Froome aan te vallen in de bergen. En nu Valverde weg is zal Movistar hem daarin steunen. De vraag is nu dus of Belkin mee kan in dat klimgeweld.
Zal Sep Vanmarcke wel geweest zijn dan, die zat tenminste bij Leezer aan de finish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook aan z'n nummer te zien, maar dan heeft ie in 3.5km 7 minuten verloren..
Erg benieuwd of ze meekunnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Quintana heeft aangegeven om Froome aan te vallen in de bergen. En nu Valverde weg is zal Movistar hem daarin steunen. De vraag is nu dus of Belkin mee kan in dat klimgeweld.
Daar vrees ik voor. Normaal gesproken kunnen alleen Mollema, ten Dam en Gesink mee...en voor Gesink mag het eigenlijk niet te explosief worden, want dan haakt hij ook af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Belkin heeft het boven verwachting goed gedaan, wat de uitslag ook wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de reacties als dat niet lukt..
Froome is toch obvious doping, dus hoeft Belkin zich niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
Zondag maar even Sky dan die Belkin en Saxi KAPOT rijdtJankende Nederlanders en Spanjaarden wil ik zien, omdat Porte en Froome ze kapot maakte. Het liefst natuurlijk nog met het bericht dat ze dat vrijdag (vandaag dus) niet hadden moeten doen
![]()
Haha. Ha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
Zondag maar even Sky dan die Belkin en Saxi KAPOT rijdtJankende Nederlanders en Spanjaarden wil ik zien, omdat Porte en Froome ze kapot maakte. Het liefst natuurlijk nog met het bericht dat ze dat vrijdag (vandaag dus) niet hadden moeten doen
![]()
Das nou die wetenschappelijke benadering.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat hij niet door zijn ploeg was ingelicht.
Het geeft wel extra druk met zich mee, omdat zijn team niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Nober het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand voor Froome aangezien hij maar 1:09 verloor vandaag maar wel de beste is bergop en in de tijdrit.
In principe niet nee. Maar in de bergen zal hij er wel alleen voorstaan. Benieuwd hoe die dat gaat aanpakken. Of dat die het vol gaat houden vooral.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Nober het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand voor Froome aangezien hij maar 1:09 verloor vandaag maar wel de beste is bergop en in de tijdrit.
Wat is er mis met het woord 'hij'?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
In principe niet nee. Maar in de bergen zal hij er wel alleen voorstaan. Benieuwd hoe die dat gaat aanpakken. Of dat die het vol gaat houden vooral.
Niks, hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord 'hij'?
Beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Omdat je het zo vaak vervangt door het woord 'die'.
Sky maakt idd een ijzersterke indrukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
Zondag maar even Sky dan die Belkin en Saxo KAPOT rijdtJankende Nederlanders en Spanjaarden wil ik zien, omdat Porte en Froome ze kapot maakte. Het liefst natuurlijk nog met het bericht dat ze dat vrijdag (vandaag dus) niet hadden moeten doen
![]()
Als je naar je vermogensmeter kijkt, zie je niet wat er in de koers gebeurt, dus idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Das nou die wetenschappelijke benadering.
Ow net zoals zaterdag bedoel je? Jij denkt dat ze zondag op de Mont Ventoux iedereen gewoon zullen laten rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Sky maakt idd een ijzersterke indruk![]()
de kans is groter dat het -weer- andersom gaat worden
Quick-Step heeft de strijdlust als team gekregen. En terecht ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:15 schreef miep63 het volgende:
Dat Cavendish deze etappe heeft gewonnen, dat lag voor de hand. Maar het verbaast me toch te lezen dat hij ook nog de meest strijdlustige renner was van de dag. Die had ik toch eerder aan Contador gegeven.
Zo werd het wel verteld, maar op Letour staat dit:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Quick-Step heeft de strijdlust als team gekregen. En terecht ook.
Net een zeil ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:15 schreef Wombcat het volgende:
Eén windvlaag en hij waait van die berg af.
Daar is zo'n site niet op berekend natuurlijk. En volgens mij ging Cavendish die prijs ophalen, dus staat zijn naam daar nu.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo werd het wel verteld, maar op Letour staat dit:
1. GBR CAVENDISH Mark 151 OMEGA PHARMA-QUICK STEP
Dat record was behaald in een klimtijdrit. Dus als Froome sneller omhoog kan na een kleine 220 km koers kan niemand meer twijfelen aan het gebruik van doping.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:18 schreef Ereinion het volgende:
Dat is wel het mooie van vandaag. Ik denk niet dat Froome het zich kan veroorloven om de kat uit de boom te kijken op de Ventoux. Hij moet nu een daad stellen, laten zien dat hij nog steeds onaantastbaar is. Dat record van Mayo gaat eraan
Hoezo was dat meer terecht dan met name Saxo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Quick-Step heeft de strijdlust als team gekregen. En terecht ook.
"Omega Pharma-Quickstep wins 'Fighting Spirit' awardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zo werd het wel verteld, maar op Letour staat dit:
1. GBR CAVENDISH Mark 151 OMEGA PHARMA-QUICK STEP
Klimtijdritten gaan over het algemeen niet zo heel veel sneller, als ze dat al doen, dan ritten in lijn, omdat je helemaal geen slipstream voordeel (wat niet zo groot is als op het vlakke, maar nog steeds een rol speelt) hebt en geen richtpunt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat record was behaald in een klimtijdrit. Dus als Froome sneller omhoog kan na een kleine 220 km koers kan niemand meer twijfelen aan het gebruik van doping.
Omdat OPQS al de hele tijd aan kop liep te trekken en waaiers vormde. Saxo was alleen op het laatst.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo was dat meer terecht dan met name Saxo?
Waarom niet gewoon het hele team rode rugnummers dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Omega Pharma-Quickstep wins 'Fighting Spirit' award
Cavendish will represent his team, Omega Pharma-Quickstep that has just been voted winners of the 'Fighting Spirit' award for stage 13."
Of iemand van het team die de hele tijd op kop zat te rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het hele team rode rugnummers dan?
Dat doet nu al niemandquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:22 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat record was behaald in een klimtijdrit. Dus als Froome sneller omhoog kan na een kleine 220 km koers kan niemand meer twijfelen aan het gebruik van doping.
Op Ventoux is het slipstream voordeel nog wel aardig groot lijkt mij, met de wind die daar i.h.a. sterker is dan op andere bergen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Klimtijdritten gaan over het algemeen niet zo heel veel sneller, als ze dat al doen, dan ritten in lijn, omdat je helemaal geen slipstream voordeel (wat niet zo groot is als op het vlakke, maar nog steeds een rol speelt) hebt en geen richtpunt.
Geen idee, ik ben de jury niet. Misschien doen ze dat morgen wel. Wie weet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon het hele team rode rugnummers dan?
Omdat zij vanaf 120 kilometer voor het einde al op kop reden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo was dat meer terecht dan met name Saxo?
Waarna ik zei dat het enthousiasme terecht is, maar de hype niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat was je commentaar toch omdat iedereen zo enthousiast is over Belkin?
Okequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarna ik zei dat het enthousiasme terecht is, maar de hype niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |