Ik denk wel 4 minuten. Maar toch leuk dat er wat spanning terug komt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Contador - ventoux - Contador - tijdrit
En Froome die 3 minuten voorstaat
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Contador - ventoux - Contador - tijdrit
En Froome die 3 minuten voorstaat
Welke Belkin-Boys zijn dit?quote:
Eigenlijk onzin dat ze nog verder fietsen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.
Hij was attent, maar qua tijd wint hij ook niet meer dan een Mollema of Contador.quote:
Geen idee, geef hem een keer of 5 meer kans dat contadorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja, froome wint hem gewoon ja. nu blij.
ja die DAM is toch zo slim joh.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Eigenlijk onzin dat ze nog verder fietsen.
Froome in zijn uppie kan gewoon kapot gereden wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
[..]
Moet ie wel Froome bijhouden op de ventoux
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?quote:
Ja, onbegrijpelijk dat hij niet door zijn ploeg was ingelicht.quote:
Zou best kunnen, ben benieuwd of Froome hem nu laat rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?
Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben benieuwd of Froome hem nu laat rijden.
Dat zou bizar episch zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?
Die volle minuut die ik daar aan besteed heb was het wel waard ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je dat opzoekt hebbie toch een geweldig rijk leven zeg!
Hij kan wel een springplankje voor Quintana zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.
Ik verheug me nu al op de reacties als dat niet lukt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Quintana heeft aangegeven om Froome aan te vallen in de bergen. En nu Valverde weg is zal Movistar hem daarin steunen. De vraag is nu dus of Belkin mee kan in dat klimgeweld.
Zal Sep Vanmarcke wel geweest zijn dan, die zat tenminste bij Leezer aan de finish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook aan z'n nummer te zien, maar dan heeft ie in 3.5km 7 minuten verloren..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |