Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou best kunnen, ben benieuwd of Froome hem nu laat rijden.
Dat zou bizar episch zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:48 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Snapt Belkin wel, maar Europcar niet. "Wraak is zoet" zegt hij. Zou 'ie nu voor de bollen gaan, om Europcar te trollen?
Die volle minuut die ik daar aan besteed heb was het wel waard ja!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Als je dat opzoekt hebbie toch een geweldig rijk leven zeg!
Hij kan wel een springplankje voor Quintana zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Voor Froome is Valverde niet meer gevaarlijk.
Ik verheug me nu al op de reacties als dat niet lukt..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Quintana heeft aangegeven om Froome aan te vallen in de bergen. En nu Valverde weg is zal Movistar hem daarin steunen. De vraag is nu dus of Belkin mee kan in dat klimgeweld.
Zal Sep Vanmarcke wel geweest zijn dan, die zat tenminste bij Leezer aan de finish.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook aan z'n nummer te zien, maar dan heeft ie in 3.5km 7 minuten verloren..
Erg benieuwd of ze meekunnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Quintana heeft aangegeven om Froome aan te vallen in de bergen. En nu Valverde weg is zal Movistar hem daarin steunen. De vraag is nu dus of Belkin mee kan in dat klimgeweld.
Daar vrees ik voor. Normaal gesproken kunnen alleen Mollema, ten Dam en Gesink mee...en voor Gesink mag het eigenlijk niet te explosief worden, want dan haakt hij ook af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef kilon het volgende:
Belkin heeft het boven verwachting goed gedaan, wat de uitslag ook wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op de reacties als dat niet lukt..
Froome is toch obvious doping, dus hoeft Belkin zich niet voor te schamen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
Zondag maar even Sky dan die Belkin en Saxi KAPOT rijdtJankende Nederlanders en Spanjaarden wil ik zien, omdat Porte en Froome ze kapot maakte. Het liefst natuurlijk nog met het bericht dat ze dat vrijdag (vandaag dus) niet hadden moeten doen
![]()
Haha. Ha.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Syntix het volgende:
Zondag maar even Sky dan die Belkin en Saxi KAPOT rijdtJankende Nederlanders en Spanjaarden wil ik zien, omdat Porte en Froome ze kapot maakte. Het liefst natuurlijk nog met het bericht dat ze dat vrijdag (vandaag dus) niet hadden moeten doen
![]()
Das nou die wetenschappelijke benadering.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk dat hij niet door zijn ploeg was ingelicht.
Het geeft wel extra druk met zich mee, omdat zijn team niet goed genoeg is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Nober het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand voor Froome aangezien hij maar 1:09 verloor vandaag maar wel de beste is bergop en in de tijdrit.
In principe niet nee. Maar in de bergen zal hij er wel alleen voorstaan. Benieuwd hoe die dat gaat aanpakken. Of dat die het vol gaat houden vooral.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:57 schreef Nober het volgende:
Er is helemaal niets aan de hand voor Froome aangezien hij maar 1:09 verloor vandaag maar wel de beste is bergop en in de tijdrit.
Wat is er mis met het woord 'hij'?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Keauning het volgende:
[..]
In principe niet nee. Maar in de bergen zal hij er wel alleen voorstaan. Benieuwd hoe die dat gaat aanpakken. Of dat die het vol gaat houden vooral.
Niks, hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat is er mis met het woord 'hij'?
Beetje variatie kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Omdat je het zo vaak vervangt door het woord 'die'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |