Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:26 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jawel, maar Froome kan dus geïsoleerd worden. En als je geïsoleerd kunt worden, dan kun je met een slecht moment op het vlakke of in de afdaling minuten verliezen.
Je focust nu alleen op bergop. Er is meer in de tour dan alleen maar hard bergop rijden. Je kunt ook in een afdaling of op het vlakke een ronde verliezen. Vraag maar aan Menchov.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:27 schreef Evertjan het volgende:
hebben we al een gifje van die boks die die 2 Belkin mannen deden in het peloton?
Die wil ik ook wel zienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:
iemand een gifje van de belkins die elkaar een boks gaven?
twitter:edwinwinkels twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 19:27:10Valverde: "Ik kan begrijpen dat Belkin ging rijden, maar Europcar niet. Die krijgen ze van me terug. De Tour is niet mijn race, altijd wat" reageer retweet
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Froome ook niet heel blij is met Porte, die werd gewoon losgereden met nog 80 man in het peloton..
We hebben vandaag gezien dat dat verschil overal gemaakt kan wordenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnen
Hij moet Froome voor de tijdrit voorbij en dat verschil kan hij alleen op de ventoux maken
Zondag rijdt hij iedereen aan gortquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig is![]()
Die heeft nog niet veel nuttigs voor Froome gedaan.
http://nos.nl/video/528944-tour-2013-belkin-zet-valverde-hak.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef Sheepcidus het volgende:
iemand een gifje van de belkins die elkaar een boks gaven?
Ben al bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef kilon het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/528944-tour-2013-belkin-zet-valverde-hak.html
Op 1:54.
Iemand anders mag er dan wel een gifje van maken.
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdritquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
We hebben vandaag gezien dat dat verschil overal gemaakt kan worden
Ik zeg juist dat als Contador de tour wil winnen, hij dat niet in de tijdrit of op de Ventoux moet doen (want daar is Froome beter), maar op een andere manier. En dat daar mogelijkheden liggen, bewijst de etappe van vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat beweer ik dan ook nergens. Contador gaat de tour gewoon niet morgen en niet naar gap winnen
Hij moet Froome voor de tijdrit voorbij en dat verschil kan hij alleen op de ventoux maken
Zaterdag niet gekeken?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar Porte allemaal mee bezig is![]()
Die heeft nog niet veel nuttigs voor Froome gedaan.
Als Ag2R, BMC en Lotto niet rijden, verliest Froome vandaag 2-3 minuten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdrit
Met 3 minuten achter en een mindere tijdritquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zeg juist dat als Contador de tour wil winnen, hij dat niet in de tijdrit of op de Ventoux moet doen (want daar is Froome beter), maar op een andere manier. En dat daar mogelijkheden liggen, bewijst de etappe van vandaag.
Als je hier al een minuut kan pakken...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ja een minuut, moet Contador het nog 4 keer doen tot aan de tijdrit
Er zijn altijd ploegen die voor een top 3 of top 10 rijdenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als Ag2R, BMC en Lotto niet rijden, verliest Froome vandaag 2-3 minuten.
Gebeurt zoiets als vandaag in een lastiger etappe, dan kan het hem dus meer tijd kosten, omdat die andere ploegen dan ook op apegapen liggen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je hier al een minuut kan pakken...
Moet ie wel Froome bijhouden op de ventouxquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als je hier al een minuut kan pakken...
Die staat al op meer dan 4 minuten.quote:
Maar is bergop niet de sterkste.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |