Via http://www.powned.tv/nieu(...)il_vrouw_neuken.htmlquote:Tim den Besten, een homoseksuele programmamaker van de VPRO, wil seks met een vrouw. Dat gaat hem lukken, en wel met behulp van úw belastingcenten.
In het kader van de documentaire Een man weet niet wat hij mist wil de 26-jarige Den Besten zijn klabanus in een willekeurig vrouwenorgaan steken. De VPRO is op zoek naar vrijwilligers.
Volgens de wervende tekst is Den Besten 'op zoek naar de grenzen van hun eigen seksualiteit'. Hij ging nog nooit van bil met een vrouw. "Hij vraagt zich af hoe homo hij eigenlijk is." Geïnteresseerden kunnen een mailtje sturen naar eenman@vpro.nl.
De nieuwsgierige reetracer werkte eerder voor VPRO Dorst, Excuses voor het Ongemak en Villa Achterwerk. Hij omschrijft zichzelf op Twitter als een 'dingenbedenker' en een bloemengek.
Nee bij de EO juist. Onder het motto, als je het maar vaak genoeg probeert wordt het vanzelf lekker en leer je dat vuige gedrag af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
De VPRO nog wel? Leek me meer iets voor BNN.
De VPRO heeft ook ooit eens twee copulerende mensen in een scanner gelegdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef theunderdog het volgende:
Want? Is het zo vreemd dat mensen daar niet graag aan meebetalen?
BNN maakt liever entertainment over doodzieke mensen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Supersoep het volgende:
En vult ondertussen de zakken van onze centjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
BNN maakt liever entertainment over doodzieke mensen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.
Gezeur om niks.
Niet om niets, gezien de toenemende hoeveelheid reclame op staatszenders. Als ze zo inkomsten willen werven dan prima, maar of geen reclames of geen overheidsgeld. Hoe ze nu klakkeloos van beide wallen kunnen eten is echt krankjorum.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind het nogal zeiken om het zeiken. Ik betaal ook liever niet voor Powned, maar dat wordt wel weer gecompenseerd door andere programma's waar anderen weer minder graag aan bijdragen.
Gezeur om niks.
Hij kent toch wel vrouwen? Die hebben toch allemaal een gay bff om te shoppen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef theunderdog het volgende:
Waarom moeten mensen betalen voor een homo die graag seks wilt hebben met een vrouw?
Ga gewoon uit.
Dat ook nog is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Hij kent toch wel vrouwen? Die hebben toch allemaal een gay bff om te shoppen?
Ik las laatst het wereldschokkende nieuws dat ene Dautzen Kroes, God mag weten wie dit is, haar kinderen zelf naar school gaat brengen... Ik weet niet...quote:
Opzienbarend. Waarom wist ik dit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las laatst het wereldschokkende nieuws dat ene Dautzen Kroes, God mag weten wie dit is, haar kinderen zelf naar school gaat brengen... Ik weet niet...
Doutzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las laatst het wereldschokkende nieuws dat ene Dautzen Kroes, God mag weten wie dit is, haar kinderen zelf naar school gaat brengen... Ik weet niet...
Sterretje Gezocht?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef MPC60 het volgende:
Benieuwd wat voor wannebe bnertjes er gaan reageren.
quote:
het is niet alsof je die keuze uberhaupt hebt hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat dat nu net het probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is niet alsof je die keuze uberhaupt hebt he
laten we dat dan aan de kaak stellen, ipv te roepen DERP HOGEN HEREN STELEN MIJN GELD HERP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat dat nu net het probleem zijn.
Hoe zie je dat voor je? Dat "aan de kaak stellen"?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
laten we dat dan aan de kaak stellen, ipv te roepen DERP HOGEN HEREN STELEN MIJN GELD HERP?
dat hangt er vanaf wat je exact aan de kaak wilt stellen, bepaal dat eerstquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dat "aan de kaak stellen"?
Het niet selectief omgaan met het betalen van belastinggeld. Ik ben helemaal geen tegenstander van belastinggeld, integendeel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat je exact aan de kaak wilt stellen, bepaal dat eerst
welke selectie zie je dan voor je, ik moet wel iets concreet om handen hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het niet selectief omgaan met het betalen van belastinggeld. Ik ben helemaal geen tegenstander van belastinggeld, integendeel.
Maar ik vind het nogal onzin dat wij belastinggeld moeten betalen voor een homo dat graag met een vrouw wilt neuken.
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
welke selectie zie je dan voor je, ik moet wel iets concreet om handen hebben natuurlijk
wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.
Was dat niet hezelfde excuus van de **slinkserfractie (hier) om PN ongebreideld te bashen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef DjinN het volgende:
Dat domme gelul weer van "van uw belastingcenten". Stel jankerds
Er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit een keuze vinden, een docu over het feit of het een keuze is of niet kan een maatschappelijk belang dienen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.
zoals?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jazeker..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit een keuze vinden, een docu over het feit of het een keuze is of niet kan een maatschappelijk belang dienen.
Repent!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee bij de EO juist. Onder het motto, als je het maar vaak genoeg probeert wordt het vanzelf lekker en leer je dat vuige gedrag af.
Ik snap niet waarom TV tegenwoordig nog moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet waarom tegenwoordig alles op TV moet
Idd, PN/GS had net zo goed de volle laag gekregen als zij zoiets op poten hadden willen zetten, zo niet nog veul harder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Kowloon het volgende:
Die kritiek is terecht, het is de waarheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:
Ik kreeg de indruk dat het de bedoeling is dat ie z'n zak juist leegt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
En vult ondertussen de zakken van onze centjes.
Da's een andere zak...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:53 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het de bedoeling is dat ie z'n zak juist leegt?
Een bosje gordelroos, aldus Herman Finkers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:44 schreef shmoopy het volgende:
Hij is GEK op bloemen, dus je houdt er iig een leuk boeketje aan over.
en misschien een geslachtsziekte, maar da's mierenneuken
Of die iemand zoekt die het goed op z'n Grieks kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:03 schreef karr-1 het volgende:
Hij ziet er op zich best aardig uit, maar om je op deze manier te verlagen....
Geen idee wat voor soort vrouw zich hier voor opgeeft. Een vrouw die aandacht wil?
Als het een lekkere lesbienne was geweest hadden er heel wat mannen in de rij gestaan, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Abraham-de-Lacy het volgende:
Welke vrouwen geven zich hiervoor op? Dan ben je toch echt een onnozele snol.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Of die iemand zoekt die het goed op z'n Grieks kan.
Mannen zijn sowieso sletten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het een lekkere lesbienne was geweest hadden er heel wat mannen in de rij gestaan, vermoed ik.
Precies, moeten niet te hypocriet doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als het een lekkere lesbienne was geweest hadden er heel wat mannen in de rij gestaan, vermoed ik.
Prima toch.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef tribalwars het volgende:
als iedereen homo wordt sterft de mensheid uit
Ik wil er aan meebetalen. Ga jij mijn recht om iemand te betalen om iets te doen ondermijnen? Vuile communist.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daarom is dit programma, om de mensheid te redden, had je dat niet gelezen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef tribalwars het volgende:
Weet je, tribal. Iedereen zeikt altijd maar over hoe dom de dingen zijn die je roept maar wat ik oneerlijk vind is dat je gewoon niet de welverdiende waardering krijgt voor hoe vasthoudend en blindelings herhalend je wel niet bent in je opvattingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef tribalwars het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:24 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Weet je, tribal. Iedereen zeikt altijd maar over hoe dom de dingen zijn die je roept maar wat ik oneerlijk vind is dat je gewoon niet de welverdiende waardering krijgt voor hoe vasthoudend en blindelings herhalend je wel niet bent in je opvattingen.
Dus hierbij: kudos, vroome spanga.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Weer iemand uit KLB met geen eigen mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
die boi komt volgens mij helemaal niet in klbquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Weer iemand uit KLB met geen eigen mening.![]()
![]()
Jij komt natuurlijk ook weer met je kansloos reactie's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef deadprez het volgende:
[..]
die boi komt volgens mij helemaal niet in klb
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Ga nou niet doen alsof dat geen welgemeend compliment van specialK was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
kansloze reactiesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jij komt natuurlijk ook weer met je kansloos reactie's.
mensen die niet kritisch zijn die denken dat ze iets zijnquote:
mensen die niet eens fatsoenlijk nederlands kunnen die denken dat ze ook maar ergens iets vanaf wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef tribalwars het volgende:
[..]
mensen die niet kritisch zijn die denken dat ze iets zijn![]()
Ik zou niet durven. Voor je het weet staan de Illuminati bij mij voor de deur...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ga nou niet doen alsof dat geen welgemeend compliment van specialK was.
Die rammen zo een vaccinatie in je arm en dan heb je voor de rest van je leven ADHD.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zou niet durven. Voor je het weet staan de Illuminati bij mij voor de deur...
Nope.. ik ben voor een systeem waar ieder daar zijn keuze over moet kunnen maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik wil er aan meebetalen. Ga jij mijn recht om iemand te betalen om iets te doen ondermijnen? Vuile communist.
De publieke omroep is opgedeeld in segmenten om elke laag van de samenleving te bevredigen. de VPRO doet wat zij acht dat binnen de geest valt van haar achterban.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nope.. ik ben voor een systeem waar ieder daar zijn keuze over moet kunnen maken.
Als jij wilt betalen voor een homo die een vrouw wilt neuken, moet je dat in mijn ogen lekker doen. Maar andersom hetzelfde.
In dit systeem is dat inderdaad zo. Dat neemt nog niet weg dat ik er tegen ben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
De publieke omroep is opgedeeld in segmenten om elke laag van de samenleving te bevredigen. de VPRO doet wat zij acht dat binnen de geest valt van haar achterban.
Ik kan het nog misschien na veel discussie met je eens zijn over het afschaffen van de publieke omroep maar daar gaat dit topic niet over. De publieke omroep bestaat en ze hebben een mandaat. En om dat mandaat te vervullen hebben ze belastinggeld gekregen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In dit systeem is dat inderdaad zo. Dat neemt nog niet weg dat ik er tegen ben.
Belasting is niets meer dan diefstal (in bepaalde gevallen noodzakelijke diefstal). Maar dat "noodzakelijke" gaat in dit geval niet op lijkt mij.
Belasting is geen diefstal. Jij betaalt toch ook lidmaatschaps fee bij je golfclub?quote:
"Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op ! ".quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Belasting is geen diefstal. Jij betaalt toch ook lidmaatschaps fee bij je golfclub?
Een land is een club. Je hoeft geen lid te worden. Moet je op de 18e richting het noorden van Canada vluchten. Kan je in een verlaten camper sterven aan het eten van de verkeerde besjes.
Ik vind het altijd zo grappig dat libertariers en anarchisten zo graag rechten willen hebben om hun levensstijl te kunnen leven waar ze maar willen. Waarmee ze onbewust hun specifieke regeltjes willen opleggen op de gehele samenleving. Niet echt in de geest van je eigen ideologie, toch? Als je dit smaakje van politieke inrichting niet bevalt (en ik geef toe, de Nederland is vrij nannystate-achtig) dan heb je 3 opties:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:02 schreef theunderdog het volgende:
[..]
"Als het je niet bevalt, dan rot je toch lekker op ! ".
Kom op, jij kan beter dan dat.
1: Ik ben geen anarchist. Ik volg niet echt een ideologie. Daarbij.. ben ik ook niet tegen belasting en of tegen dit systeem.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:07 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo grappig dat libertariers en anarchisten zo graag rechten willen hebben om hun levensstijl te kunnen leven waar ze maar willen. Waarmee ze onbewust hun specifieke regeltjes willen opleggen op de gehele samenleving. Niet echt in de geest van je eigen ideologie, toch? Als je dit smaakje van politieke inrichting niet bevalt (en ik geef toe, de Nederland is vrij nannystate-achtig) dan heb je 3 opties:
1. Je stelt je wensen bij naar het realisme en draagt een steentje bij aan het tot een realistisch niveau reduceren van de overheid maar accepteert dat wat er dan overblijft volste recht heef tte bestaan
2. Je vertrekt naar een land waar je de kans hebt om je libertarische/anarchistische droom te leven.
3. Je gaat op een treurig internetforum huilen over hoe belasting moord is en dat je eist dat iedereen naar jouw wil ombuigt.
Als jij ook maar een beetje verder zou kunnen denken dan "homo wilt vrouw neuken" dan zou je weten dat dat helemaal niet zo offtopic is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:08 schreef karr-1 het volgende:
Kunnen we ook weer terug gaan naar het oorspronkelijke onderwerp en de discussie ergens anders verder voeren?
inderdaad, wat janken we, weet je wat copycat, betaal jij het allemaal maar lekker in je eentje voor die gozer. Suc6quote:
Wat dan nog? Als seksualiteit al een keuze was, moeten mensen vooral kiezen voor datgene waar ze gelukkig van worden. Overigens groeit de wereldbevolking explosief, dus zo'n vaart zal het niet lopen, wat uitsterven betreft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:20 schreef tribalwars het volgende:
Ik denk dat je niet zoveel MSM moet volgen...quote:Op zondag 14 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
Ik denk dat homo of lesbian zijn niet natuurlijk is. Het is een mentale ziekte. Iedereen kan denken dat hij homo op lesbian is maar dan sterven we uit.
quote:Op zondag 14 juli 2013 01:25 schreef LogiteX het volgende:
inderdaad, wat janken we, weet je wat copycat, betaal jij het allemaal maar lekker in je eentje voor die gozer. Suc6
Nah, de EO wil dat ie eerst trouwtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee bij de EO juist. Onder het motto, als je het maar vaak genoeg probeert wordt het vanzelf lekker en leer je dat vuige gedrag af.
Als iedereen arts wordt sterven we ook uit omdat niemand meer het land bewerkt, het brood niet meer wordt gebakken en de schappen van de supermarkten niet meer worden gevuld.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
Ik denk dat homo of lesbian zijn niet natuurlijk is. Het is een mentale ziekte. Iedereen kan denken dat hij homo op lesbian is maar dan sterven we uit.
Nice, ik heb nu een mentale ziekte.... Nooit geweten.....quote:Op zondag 14 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
Jawel. Ik heb er in de eerste plaats nooit om gevraagd geboren te worden en "lid" te worden van de club die Nederland heet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:00 schreef SpecialK het volgende:
Een land is een club. Je hoeft geen lid te worden.
dan kies ik er toch liever voor dat iedereen voor zijn eigen TV programma betaalt, ik jank er namelijk wel degelijk om dat jij voor mijn TV programma betaalt en ik voor jou TV programma, dat slaat toch nergens opquote:Op zondag 14 juli 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Betaal jij dan voor de onzin van Powned? Of andere programma's waar ik niks om geef? Of zullen we het belastinggeld toch maar gewoon verdelen en niet zo jankzakken over stomme Jantje die iets krijgt, maar inwisselbaar is voor lieve Pietje die ook iets krijgt?
copycatquote:Op zondag 14 juli 2013 12:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Wel toevallig ik ben ook extreem homo en wil ook eens een vrouw neuken, wie wil?
Jij bent twaalf?quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:11 schreef raptorix het volgende:
Wat is hier bijzonder aan? Ik beschouw mezelf ook als Homo maar heb ook gewoon seks met vrouwen, gewoon omdat het lekkerder is als met mannen....
Grappig genoeg laat je de rest van mijn reactie weg. Dat laat zien hoe oneerlijk jij deze discussie wilt voeren. Ik ga hier dus niet op in.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb er in de eerste plaats nooit om gevraagd geboren te worden en "lid" te worden van de club die Nederland heet.
Best of both worlds zeg maar, lekker s'avonds op de bank bier zuipen en pizza's eten, en daarna even een vrouwtje te grazen nemenquote:
En als mensen zich niet laten inenten sterft ook een flink deel van de bevolking uit.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
Er is niets tegen uitsterven, maar even voor duidelijkheid, de grootste Heerser, de grootste Wiskundige, en de grootste Uitvinder waren homo.quote:Op zondag 14 juli 2013 08:58 schreef tribalwars het volgende:
Gewoon al tv commerciële maken is toch allemaal propaganda.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:10 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Betaal jij dan voor de onzin van Powned? Of andere programma's waar ik niks om geef? Of zullen we het belastinggeld toch maar gewoon verdelen en niet zo jankzakken over stomme Jantje die iets krijgt, maar inwisselbaar is voor lieve Pietje die ook iets krijgt?
Vertel eens iets meer over propaganda. Hielden de nazi's zich daar ook al mee bezig?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:01 schreef tribalwars het volgende:
Gewoon al tv commerciële maken is toch allemaal propaganda.
Ja in de tweede wereld werd propaganda gebruikt de Media baas was in die die tijd Joseph Goebels. Hij was de media baas in Duitsland. Propaganda werd ook gebruikt in de koude oorlog. Het klimaat probleem is ook pure propaganda het klimaat warmt niet op dat merken we nu pas. Toch gaat de propaganda nog steeds door alleen noemen ze het nu klimaatverandering in plaats van klimaatopwarming. Ik heb ook het idee dat er een groot schalige vaccinatie propaganda plaats vindt.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertel eens iets meer over propaganda. Hielden de nazi's zich daar ook al mee bezig?
propaganda is nooit gestopt alleen komt het nu uit een scherm dat jouw en je kinderen vermaakt en het papier wat je leest is er mee vervuilt.quote:Hoewel de drie netwerken zogezegd met elkaar verwikkeld zijn in bloeddorstige concurrentie, toont het bekijken van de dagelijkse avondjournaalprogrammas dat elk van de concurrerende netwerken elke avond, precies dezelfde bestanddelen van het nieuws toont, meestal in dezelfde volgorde. Bijna alle "nieuws" verhalen zijn propaganda voorwerpen bestemd voor verdere World Order doelen. De enige toegestane varianten in de ijzeren controle over het tv-nieuwsnetwerk is het laatste item, dat een 'human interest' verhaal is. Meestal prijst deze een kind die aanzienlijke sommen geld heeft ingezameld voor UNICEF of een andere Wereld Orde operatie.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef tribalwars het volgende:
http://www.wijwordenwakke(...)6&s=M64&ss=P888&l=NL
Dit is onzin: Roosevelt en Churchill haatten elkaar helemaal niet.quote:Zij en haar man gaven een voorouderlijk landgoed, Ditchley Park, aan de Ditchley Foundation. Gelegen in de buurt van Cambridge, was dit W. Averell Harriman's hoofdkwartier tijdens de Tweede Wereldoorlog toen hij de samenwerking van Franklin D. Roosevelt en Winston Churchill coördineerde, die elkaar wantrouwden en haatten. Meestal verifieerden ze alles bij Harriman alvorens ze instemden met enige actie.
Wat is dit voor geraaskal?quote:Blijkbaar zouden de parasieten graag de Boer-bevolking van Zuid-Afrika, die er meer dan 3 eeuwen hebben geleefd, willen uitroeien en integraal willen vervangen door zwarte arbeiders.
En de beste zangers!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er is niets tegen uitsterven, maar even voor duidelijkheid, de grootste Heerser, de grootste Wiskundige, en de grootste Uitvinder waren homo.
Wikipedia is MSM. Tribalwars ontmaskerd als member van de Illuminati. WORDT WAKKER ALLEN !!!!EINS!!!!quote:Op zondag 14 juli 2013 17:06 schreef tribalwars het volgende:
...
https://nl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_%28communicatie%29
...
Je hebt het over Gordon?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:02 schreef Grouch het volgende:
[..]
Maar de slechtste ook.. dus of we dat als argument moeten gebruiken...
Jouw post slik ik dan weer niet puur bullshit.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wikipedia is MSM. Tribalwars ontmaskerd als member van de Illuminati. WORDT WAKKER ALLEN !!!!EINS!!!!
"Het klimaat probleem is ook pure propaganda het klimaat warmt niet op dat merken we nu pas. "
Al zeg je hier nog es iets verstandigs, valt alweer mee.
De klimaathysterie met miljarden "CO2-emissie"-handel is de grootste zwendel van het moment.
Uiteraard. Jij slikt gulzig de meest obscure websites, gefabriceerd door andere zolderkamerautisten. Dan kan jij in je donkere holletje, ver van de echte wereld, fantaseren over Illuminati (bij gebrek aan lekkere wijven waar jij op jouw leeftijd es aan zou moeten denken), iedereen en alles om je heen vervloekend en voor "dom" uitmakend (heb je hier al vrienden gemaakt, menneke?).quote:Op zondag 14 juli 2013 19:17 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jouw post slik ik dan weer niet puur bullshit.
Vrienden maken daarvoor ga je niet naar een fok maar dat doe je in het echte leven.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Uiteraard. Jij slikt gulzig de meest obscure websites, gefabriceerd door andere zolderkamerautisten. Dan kan jij in je donkere holletje, ver van de echte wereld, fantaseren over Illuminati (bij gebrek aan lekkere wijven waar jij op jouw leeftijd es aan zou moeten denken), iedereen en alles om je heen vervloekend en voor "dom" uitmakend (heb je hier al vrienden gemaakt, menneke?).
Jij weigert nog erger dan een FOX-kijker of TelegraafDas Bildlezer jezelf open te stellen voor andere inzichten. Je gaat way beyond de "hersenloze schapen" die je bij de MSM zo veroordeelt.
Je hebt een serieus probleem met de wereld om je heen. Zoek daar hulp voor en besef eens dat jij als 17-jarig zolderkamernerdje nog niets van de wereld weet. De enige weg vooruit is zoeken naar ervaringen en kennis. En dan niet uit de obscuurste krochten van het internet.
veel succes in je machtige leven.
Dat noem je biseksueel.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Best of both worlds zeg maar, lekker s'avonds op de bank bier zuipen en pizza's eten, en daarna even een vrouwtje te grazen nemen
Gaat hier al 20 jaar prima, en perfect leven.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
En uiteraard praktijklessen bij de EO Jongerendag Pray the gay away-workshop. Vrijwilligsters kunnen zich alvast bij mij opgeven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |