Opzienbarend. Waarom wist ik dit niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las laatst het wereldschokkende nieuws dat ene Dautzen Kroes, God mag weten wie dit is, haar kinderen zelf naar school gaat brengen... Ik weet niet...
Doutzen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik las laatst het wereldschokkende nieuws dat ene Dautzen Kroes, God mag weten wie dit is, haar kinderen zelf naar school gaat brengen... Ik weet niet...
Sterretje Gezocht?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef MPC60 het volgende:
Benieuwd wat voor wannebe bnertjes er gaan reageren.
quote:
het is niet alsof je die keuze uberhaupt hebt hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:36 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Want? Is het zo vreemd dat mensen daar niet graag aan meebetalen?
Laat dat nu net het probleem zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
het is niet alsof je die keuze uberhaupt hebt he
laten we dat dan aan de kaak stellen, ipv te roepen DERP HOGEN HEREN STELEN MIJN GELD HERP?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Laat dat nu net het probleem zijn.
Hoe zie je dat voor je? Dat "aan de kaak stellen"?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
laten we dat dan aan de kaak stellen, ipv te roepen DERP HOGEN HEREN STELEN MIJN GELD HERP?
dat hangt er vanaf wat je exact aan de kaak wilt stellen, bepaal dat eerstquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:21 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je? Dat "aan de kaak stellen"?
Het niet selectief omgaan met het betalen van belastinggeld. Ik ben helemaal geen tegenstander van belastinggeld, integendeel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:23 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
dat hangt er vanaf wat je exact aan de kaak wilt stellen, bepaal dat eerst
welke selectie zie je dan voor je, ik moet wel iets concreet om handen hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het niet selectief omgaan met het betalen van belastinggeld. Ik ben helemaal geen tegenstander van belastinggeld, integendeel.
Maar ik vind het nogal onzin dat wij belastinggeld moeten betalen voor een homo dat graag met een vrouw wilt neuken.
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
welke selectie zie je dan voor je, ik moet wel iets concreet om handen hebben natuurlijk
wat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.
Was dat niet hezelfde excuus van de **slinkserfractie (hier) om PN ongebreideld te bashen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef DjinN het volgende:
Dat domme gelul weer van "van uw belastingcenten". Stel jankerds
Er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit een keuze vinden, een docu over het feit of het een keuze is of niet kan een maatschappelijk belang dienen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Er moet alleen nog belasting worden betaalt die echt als maatschappelijk belang gelden.
zoals?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jazeker..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Mr.44 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die homoseksualiteit een keuze vinden, een docu over het feit of het een keuze is of niet kan een maatschappelijk belang dienen.
Repent!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:28 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Nee bij de EO juist. Onder het motto, als je het maar vaak genoeg probeert wordt het vanzelf lekker en leer je dat vuige gedrag af.
Ik snap niet waarom TV tegenwoordig nog moet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet waarom tegenwoordig alles op TV moet
Idd, PN/GS had net zo goed de volle laag gekregen als zij zoiets op poten hadden willen zetten, zo niet nog veul harder.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef Kowloon het volgende:
Die kritiek is terecht, het is de waarheid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |