Laat het ook lekker staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:49 schreef gelepino het volgende:
Modelingen afspraken zijn in principe ook bindend, echter is nooit aan te tonen dat die mondelinge afspraken gemaakt zijn en wat de exacte inhoud daarvan was.
Het is dan dus zijn woord tegen dat van jou en bij een eventuele rechtszaak kan een rechter daar dan ook helemaal niks mee. Een rechter kijkt dan ook puur naar de juridische kant van het filmen. Dat is in een openbare gelegenheid gebeurd.
En hoe zou jij de band/zangeres schaden dan? Ze kozen er zelf voor om met jou op dat podium te klimmen bij een optreden in een openbare gelegenheid. Je staat dus volledig in je recht.
Portretrecht is hier wel van toepassing, maar de drummer/zangeres zal aan moeten tonen dat hij/zij geschaad wordt en ik zie niet in hoe hij dat kan doen.
Je staat echt volledig in je recht Braddie.
Neemt niet weg dat je je af moet vragen waarom je dat filmpje post. Maar gezien de dreigende houding van de drummer zou ik er net zo over denken als jij en dat filmpje juist laten staan.
De reden dat ze het filmpje weg willen hebben was omdat een "Volledige set" posten van een band "Uiterst onprofessioneel" overkomt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Sylver_ het volgende:
[..]
Ah, op die manier.
Niet dat ik het dan wel begrijp. Was de band zo slecht dat de zangeres er niet mee geassocieerd wilde worden? Dan snap ik niet waarom ze uberhaupt met de band optreedt.
En waarom zou het anders zijn nu jullie als band uit elkaar zijn? Waarom kan het haar reputatie nu niet meer schaden?
Grada en de drummer hebben waan ideeén.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:17 schreef gelepino het volgende:
De manier van filmen is totaal niet relevant. Juridisch gezien sta je volledig in je recht. De band is sowieso totaal niet professioneel en bestaat niet eens meer.
Die Grada heeft het nogal hoog in haar bol. Als zangeres is ze niks bijzonders hoor.
Dat bedoel ik dusquote:
Haar vibrato is verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:42 schreef starla het volgende:
Vind dat jullie wel erg gemeen doen tegen grada hoer, ik bedoel hoor. Ze heeft een mooie naam, afgeleid van het Slavische woord voor stad (grad) omdat ze ook uitgewoond wordt en ze heeft een killerstem...om je trommelvliezen mee om zeep te helpen that is.
Nee, niet zo gemeen doen...
Denk dat als ze dit topic van jou leest dat die video het makkelijkste probleem is wat je met haar hadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Heb je haar altijd zo gemogen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Haar vibrato is verschrikkelijk
Grada hoer
Dat ik het in WGR vraag is niet zo gek, toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Dat gezeik over die band van jou schijt je ook overal over FOK! heen of niet?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:49 schreef Dimens het volgende:
Zeg TS, jij huilt behoorlijk vaak over andere mensen die een foto van jou op FOK! zetten. Jij vindt het dus blijkbaar niet leuk als jouw foto op een plek staat waar jij het niet beheert. Volgens jou moeten users dat niet doen.
En nu dit. Vind je nog steeds dat het zo kinderachtig is?
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:02 schreef Woelwater het volgende:
En waarom is dit geen probleem dan? Het is gewoon om 'onze' Braddie te pesten
De drummer beheert het account van Grada Otten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Dit is geüpload door de drummer, en die was *manager*
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef Woelwater het volgende:
[..]
De drummer beheert het account van Grada Otten?
Ik lees net dat ik niet de enige benquote:Op zondag 14 juli 2013 10:34 schreef MPC60 het volgende:
Ik ga dit topic door geven aan je oude bandleden wat ben jij een pipo zeg.
quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Dat dus. Zo'n lage actie zou niet zonder consequenties moeten blijven.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Wat een vreselijke NSB'er ben jij als je dit topic doorstuurt naar z'n voormalig bandleden.
Natuurlijk is het niet slim van Braddie om teveel prive zaken op een publiek forum als dit te posten, maar het gaat wel erg ver om dat door te sturen naar z'n bandleden.
Zielig figuur ben jij.
Sorry braddiequote:Op zondag 14 juli 2013 11:51 schreef gelepino het volgende:
@MPC60
Zielig figuur ben jij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |