Sprintaantrekkers Henderson en Roelands zitten iig in de tweede groep.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Achterin hangen er wat. Maar SOK heeft wel gelijk met die valpartij gisteren.
Als er geen waaiers waren geweest, had Belkin niet gereden. Puur de situatie.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Drebbelman het volgende:
bahbah wat een schijnheilig geneuzel..
die gaan ze hoe dan ook nog wel terugkrijgen. en dan is hier natuurlijk iedereen aan het janken.
Dus ze staan 2 en 5?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef GooseFM het volgende:
Op dit moment komt Valverde onder Ten Dam en Kwiatkowski op plaats 7.
Wel:quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
"we gaan niet stoppen omdat toevallig Valverde lek rijdt"
Onzin, ze reden niet op kop voordat hij lek reed.
quote:86 km - Materiaalpech Valverde.
15:23 uur
Drie groepen
91 km - Quick-Step maakt er een harde koers van. Kittel zit in groep twee op 45 seconden. De vroege vluchters zijn gegrepen
15:11 uur
Belkin
100 km - De renners van Belkin nemen het commando over op kop van het peloton.
Bau en Lau? Yupquote:
Hoewel ik in een positieve bui ben vind ik het lastig om je hiervoor te bedanken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wat heb jij een ongelofelijke teringui.
Nee, maar nos.nl heeft wel een stream.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:49 schreef freaky40 het volgende:
Is er ergens een stream van Eurosport met Nederlands commentaar te vinden?
Doe eens niet.quote:
okquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef stoereboii het volgende:
Oh ok, dan zal Belkin ook wel lekker gaan rijden. Gelijk hebben ze he, kan je niks op zeggen (ben Belg)
Dat weet ik, maar daarom vraag ik om een stream van Eurosport.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, maar nos.nl heeft wel een stream.
Ze reden iig niet vooraan het peloton op het moment dat Valverde lek reed. En daarna opeens massaal.quote:
Leopard was daar de koning in, die reden zelfs vol door op kop toen Mollema (in kansrijke positie voor podium in Zwitserland) lek reed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:45 schreef Ereinion het volgende:
Ze mogen het doen bij Belkin natuurlijk, maar ik ben geen fan van deze tactiek. Als Mollema lek rijdt zit je toch ook te vloeken als Movistar doorrijdt? Uiteindelijk wordt dit toch wel terugbetaald.
En ik was ook nooit fan van de US Postal ploeg. Ik ga niet mijn opvattingen over fair play aanpassen omdat toevallig nu een Nederlander profiteert (ik beweer niet dat jij dat doet).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:47 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het was anders standaardpraktijk bij US Postal om dit op dit soort momenten te doen. En dan altijd het excuus achteraf 'ja, het was geen moment om te wachten, het peloton was op hol geslagen."
Gast ja je moet niet doen alsof ze schijnheilig zijn he. Precies alsof movistar niet zou gaan rijden als froome lek reed...quote:
Andersom zouden ze ook gaan rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik. Maar ik begrijp het volkomen van Belkin, je kan het altijd proberen.
Eerstequote:
Dan zouden ze juist wel doorrijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef DeLuna het volgende:
Andersom zouden ze hoogstwaarschijnlijk niet gaan rijden omdat Mollema toch al op achterstand zit denk ik.
Zag ze daarvoor ook al wel voorin rijden... alleen niet helemaal op kopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ze reden iig niet vooraan het peloton op het moment dat Valverde lek reed. En daarna opeens massaal.
Nieve in de eerste groep. Peppi en Kokki niet geloven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Fides het volgende:
Valverde, Kittel, Nieve, Anton, Serpa, Poels, in de 2e groep. Iemand Peraud en J. Rodriguez gespot in de voorste groep?
Wie zijn alle spaanse ploegen dan? Ik zie alleen movistar?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:52 schreef opgebaarde het volgende:
Onhandig van Belkin.
Zullen een kwade krijgen aan alle Spaanse ploegen, Gesink kan een ontsnapping wel vergeten volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |