ik heb liever ieamnd van ROC eindhoven MBO dan van Inholland, tbhquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:49 schreef SEMTEX het volgende:
Grappig dat ze voor klantenservice-functies tegenwoordig HBO vragen, iemand met MBO kan dat ook prima. (viel me gewoon op, heb zelf HBO-niveau, maar vind het een beetje kansloos voor event. geschikte kandidaten)
Er duikt er nog eentje onder.. KPN klantenservice. 1600 voor 40 uur. KPN-slaaf anno 2013quote:Op donderdag 18 juli 2013 01:23 schreef marcosta het volgende:
[..]
Je kunt ook niet teveel verwachten voor max 1700 bruto voor een 40 urige werkweek!
Damn wat een slavensalaris!
Vandaar dat de service daar altijd zo kut aanvoeltquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er duikt er nog eentje onder.. KPN klantenservice. 1600 voor 40 uur. KPN-slaaf anno 2013
Nu weet je waarom: voor dat loon krijg je alleen maar ongemotiveerde mongolenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vandaar dat de service daar altijd zo kut aanvoelt.
Ik was vanaf oktober bezig m'n abo daar op te zeggen, ze kregen het maar niet voor elkaar. Uiteindelijk is het me toch gelukt, in mei, nadat ik had gezegd dat het toch zonde is als ik een rechtszaak moet aanspannen om een abo op te kunnen zeggen.
met een suri accentquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nu weet je waarom: voor dat loon krijg je alleen maar ongemotiveerde mongolen
Dat is toch standaard? Bij ING ook allemaal zulke functies voor 1500-1700 bruto.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Er duikt er nog eentje onder.. KPN klantenservice. 1600 voor 40 uur. KPN-slaaf anno 2013
Verkeerskunde richt zich op het oplossen van problemen in bijvoorbeeld verkeersveiligheid, bereikbaarheid, doorstroming, je kan bezig zijn met verkeersmodellering, dynamisch verkeersmanagement (bijv. die matrixborden boven de snelweg), het ontwerpen van wegen/rotondes/kruispunten etc. Er zijn veel raakvlakken met ruimtelijke ordening en planologie, omdat je niet zomaar overal wegen kan neerplempenquote:Op zondag 14 juli 2013 18:38 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Wat is verkeerskunde precies?
Ik kan je brieven trouwens wel eens bekijken als je wilt, en mogelijk wat tips geven.
Kijk ook eens op carrieretijger.nl. staat veel info op.
Ik voel je pijn, zit ook ergens in die richting. Zit er aan te denken om maar weer te gaan studeren (deeltijd) en dan iets richting civiele techniek, want ik voel me echt zo kansloosquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:21 schreef VKV het volgende:
[..]
Verkeerskunde richt zich op het oplossen van problemen in bijvoorbeeld verkeersveiligheid, bereikbaarheid, doorstroming, je kan bezig zijn met verkeersmodellering, dynamisch verkeersmanagement (bijv. die matrixborden boven de snelweg), het ontwerpen van wegen/rotondes/kruispunten etc. Er zijn veel raakvlakken met ruimtelijke ordening en planologie, omdat je niet zomaar overal wegen kan neerplempen
Er zijn nu veel oudere mensen die "mijn" werkplek bezet houden dus het is even afwachten. Ik krijg wel vaak bericht terug dat m'n brief en CV zeker goed zijn, maar er is gewoon geen ruimte. De rest van de afgestudeerde studenten heeft ook nog niks gevonden (of soms toevallig als vervanging van een zwangere medewerker).
Ik mag wel op gesprek komen bij detacheringsbureaus, wel om te horen dat er geen werk is, maar het is wel fijn dat er mensen meehelpen met zoeken..
Binnenkort op vakantie, da's wel mooi om even helemaal nergens meer aan te denken
Wat een onzin , solliciteren is absoluut niet kansloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Even gal spuwen![]()
Ik ben een uur bezig geweest met het opstellen van een mooie motivatiebrief en het aanpassen van 1 van mijn cv's.
Stuur ik het op krijg ik een mail bounce....
De HR medewerker die de baan heeft gepost is dus ook ontslagen![]()
![]()
Gaat blijkbaar niet zo heel goed met het bedrijf..
Solliciteren is nu echt zoooooo kansloos maar ja het is een plicht dus maar weer doen ondanks de kansloosheid ervan....
Ben het echt helemaal zat nu![]()
Hooe is het met jouw jobstatus?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat een onzin , solliciteren is absoluut niet kansloos.
Heb jij een baan voor me dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:04 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Heb jij een baan voor me dan?
Ben stiekem een beetje klaar met studeren, ook omdat de enige aansluitende master er een is bij de TU Delft, waarbij eerst nog een pre-master gedaan moet worden. Ben je zo drie jaar verder eer je aan het werk kunt. Had een tijdje terug een sollicitatiebrief en CV naar een bedrijf gestuurd, waarna ik gebeld werd en een 20 minuten durende preek kreeg van waarom ik niet gewoon verder ga studeren, omdat ik VWO had gedaan en mijn opleiding volgens hem te makkelijk voor mij was. Bovendien faalde ik volgens hem ook nog omdat mijn kennis van Autocad niet zo denderend is. Ik had echt iets van waar bemoei je je meequote:Op donderdag 18 juli 2013 12:55 schreef alors het volgende:
[..]
Ik voel je pijn, zit ook ergens in die richting. Zit er aan te denken om maar weer te gaan studeren (deeltijd) en dan iets richting civiele techniek, want ik voel me echt zo kansloos
Nou ja, dat is toch afhankelijk van de sollicitant in kwestie.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:02 schreef Joene het volgende:
[..]
Precies ik ben boven de 40 dat helpt niet echt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch afhankelijk van de sollicitant in kwestie.
Hangt ook van de sector etc. af. Ben ook ongeveer 40 en had geen moeite om een baan te vinden, terwiljl het voor 20-ers heel lastig kan zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Precies ik ben boven de 40 dat helpt niet echt.
Vele jaren ervaring maar ja men zoekt jong/dynamisch maw goedkoop en kneedbaar.
klopt, vastgeroeste mensen hebben voor een bedrijf geen waarde.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Vastgeroest ben ik zeker niet!quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, vastgeroeste mensen hebben voor een bedrijf geen waarde.
gewoon je geboortedatum niet vermelden op je CV. toevallig lang in de zelfde functie gewerkt bij hetzdelfde bedrijf?quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:28 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Vastgeroest ben ik zeker niet!
Maar je krijgt geeneens de kans om op gesprek te komen.
Op leeftijd alleen al wordt je eruit gefilterd.
Geen geboortedatum in je CV staat gelijk aan te oud om uitgenodigd te worden....quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon je geboortedatum niet vermelden op je CV. toevallig lang in de zelfde functie gewerkt bij hetzdelfde bedrijf?
Het is nooit kansloos , tenzij er gesolliciteerd wordt op functies die je niet kan. Maar kansloos is het niet gauw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch afhankelijk van de sollicitant in kwestie.
En toch ben je niet kansloos op de juiste functies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Daarbij komt dat je opleidingen en je werkervaring genoemd staan op je CV. Als jij in 1995 je HBO diploma hebt behaald, dan ben je nu geen 25. Dat begrijpt zelfs het meest simpele HR tutje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Geen geboortedatum in je CV staat gelijk aan te oud om uitgenodigd te worden....
Leeftijd zegt weinig over de mate van vastgeroestheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, vastgeroeste mensen hebben voor een bedrijf geen waarde.
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef Flipendo1234 het volgende:
Hallo,
Ik heb via werk.nl een aanbod gekregen als verkoopmedewerker binnendienst alleen ik weet of dat kan.
Maar ze zeggen dat het 100% bij me past. heeft er iemand nog zo'n verzoek gehad?
Van iets wat wel wilt maar niet weet of het bij je past ?
maar wat is er moeilijk aan dingen verkopen voor jou?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Omdat ik het nog nooit heb gedaan ?
+ Ik kom vanuit een andere sector (autotechniek)
Ik weet niet wat ik me bij Verkoopmedewerker (binnendienst) moet voorstellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat is er moeilijk aan dingen verkopen voor jou?
Bij wat voor bedrijf is het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me bij Verkoopmedewerker (binnendienst) moet voorstellen.
Ik zit al op internet te kijken, maar ik kan er geen beeld bij vormen.
maar het bedrijf waar je voor gaat werken?quote:
Als ik weet wat voor bedrijf het is dan kan ik wel een algemeen beeld schetsen wat verkoopmedewerkers binnendiesnt meestal doen bij zo'n bedrijfquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Myraela het volgende:
Ga gewoon een gesprek over de functie aan, zij kunnen het je vertellen. Één of andere wijsneus op FOK! kan alleen maar doen alsof die weet wat de functie in gaat houden.
Voor een opdrachtgever van Randstad zijn wij in Mijdrecht op zoek naar een enthousiastequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik weet wat voor bedrijf het is dan kan ik wel een algemeen beeld schetsen wat verkoopmedewerkers binnendiesnt meestal doen bij zo'n bedrijf
Oke dan probeer ik wel wat, meestal help je met de afhandeling van bestellingen van klanten en communiceer je met ze over levertijden, betalingen en regel je verder nog wat dingetjes zodat het proces allemaal goed verlooptquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Voor een opdrachtgever van Randstad zijn wij in Mijdrecht op zoek naar een enthousiaste
Medewerker Verkoopbinnendienst.
Ik kan dat niet zien.
Als je fysiek contact hebt met klanten is het niet echt binnendienst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon wat mensen bij de mediamarkt doen. Of gamma.
Meestal ben ik niet zo fysiek met een gamma medewerker...quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je fysiek contact hebt met klanten is het niet echt binnendienst.
Ik bedoelde natuurlijk 'in den levenden lijve'quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fysiek met een gamma medewerker...
Nee bij de monuta hebben ze denk geen verkoopmedewerkers?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'in den levenden lijve'
tot nu toe deden deze medewerkers ongeveer hetzelfde bij de bedrijven waar ik tot nu toe heb gewerkt. Een algemene omschrijving geven kan iemand helpen om over de drempel te stappen om tóch te solliciteren ipv het al bij voorbaat af te wijzen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Myraela het volgende:
Het is een veel te algemene term die mensen ook nog eens vaak verkeerd gebruiken. Als je wil weten of je de functie aan zou kunnen, dan moet je gewoon in gesprek gaan. Soms is het zo simpel he.
Ja, daar zijn ze vooral op zoek naar toiletdames, hoorde ik laatst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:59 schreef Mint_Clansell het volgende:
Iemand ervaring met w&s bureau Page Personnel?
kort door de bocht. In deze tijd moeten mensen alles aangrijpen. Maakt hen misschien wel ongemotiveerd, maar nog geen mongool.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nu weet je waarom: voor dat loon krijg je alleen maar ongemotiveerde mongolen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Te lui om te zoeken, maar wat voor een vacature was dat?
http://www.nationalevacat(...)iv+%28tijdelijk%29/1
Ik heb ooit via een detacheerder (die bestaat nu niet meer) ook een aanbod gekregen om in Deventer te werken bij Oranjewoud (ik woonde in Heerenveen !!) voor het riante HBO-starterssalaris van 1700 bruto voor een jaar (daarna overname) -- en ze werden nog pissig ook toen ik (2006) nee zei!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik heb ooit via een detacheerder (die bestaat nu niet meer) ook een aanbod gekregen om in Deventer te werken bij Oranjewoud (ik woonde in Heerenveen !!) voor het riante HBO-starterssalaris van 1700 bruto voor een jaar (daarna overname) -- en ze werden nog pissig ook toen ik (2006) nee zei!
Iemand zocht een collegaquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:26 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Voor mij totaal niet relevant of interessantquote:Op donderdag 18 juli 2013 09:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Ja, maar ze willen juist wél iemand die het Nederlands vlekkeloos beheerst in woord en geschrift.
hahahaha ongelooflijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:31 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Is zoquote:Op vrijdag 19 juli 2013 06:52 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
kort door de bocht. In deze tijd moeten mensen alles aangrijpen. Maakt hen misschien wel ongemotiveerd, maar nog geen mongool.
Tja het was goed bedoeld hoor. Misschien dat er mensen waren die nu in de WW zitten waarmee ze nog minder inkomsten hebben. Dan kan even een tijdelijke baan voor twee maanden best geschikt zijn. Ik heb de vacaturetekst niet zelf geschreven, en het salaris niet verzonnenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:39 schreef marcosta het volgende:
[..]
[..]
Iemand zocht een collega
Lekker verder zoeken zou ik zeggen.
http://www.nationalevacat(...)iv+%28tijdelijk%29/1
Je kunt toch zeggen bij je baas dat voor dat slavensalaris echt niemand gaat werken?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:43 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Tja het was goed bedoeld hoor. Misschien dat er mensen waren die nu in de WW zitten waarmee ze nog minder inkomsten hebben. Dan kan even een tijdelijke baan voor twee maanden best geschikt zijn. Ik heb de vacaturetekst niet zelf geschreven, en het salaris niet verzonnen
Ik gebruikte 'mongolen' ook niet als verwijzing naar down syndroom. Downies zijn meestal gemotiveerderquote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:28 schreef Maanvis het volgende:
ja duh, down is aangeboren en ongemotiveerdheid niet.
Ik zou tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek de man/vrouw die het voert vol op zijn/haar bek pakken. Immers als ik genaaid word, wil ik ook zoenen!quote:Op vrijdag 19 juli 2013 09:46 schreef mirjammajrim het volgende:
Dat heb ik gedaan. Er is ruimte voor onderhandeling
Dus eigenlijk had het moeten zijn 'vandaar dat je bij kpn alleen ongemotiveerde mensen treft, uitgezonderd de mensen die bij kpn werken die het down syndroom hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:29 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik gebruikte 'mongolen' ook niet als verwijzing naar down syndroom. Downies zijn meestal gemotiveerderDie vinden het ook echt tof als ze uberhaupt aan het werk kunnen
Proest daar gaat mijn koffiequote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dus eigenlijk had het moeten zijn 'vandaar dat je bij kpn alleen ongemotiveerde mensen treft, uitgezonderd de mensen die bij kpn werken die het down syndroom hebben'
Hahaha.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:07 schreef Bienelientjee het volgende:
Wat heb ik een hekel aan telefoontjes afwachten!
Nog altijd niets gehoord, zou elk moment waarschijnlijk moeten gebeuren, Het is immers bijna 5 uur! (Áls ze vandaag nog bellen natuurlijk, maar ze had vanochtend aangegeven van wel).quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:21 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Hahaha.
Wat voor baan is het?
Hebben ze nu wel al gebeld?
Maar zei ze van, wij bellen jou vandaag zeker terug? Of hoe zei ze het precies?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijkbaar heeft ze er geen zin meer in gehad ofsow./
Dat ja. Dat ik deze middag in ieder geval nog door haar teruggebeld zou worden met de uitslag. Of ik het wel of niet geworden ben. Of ze zijn er op dit moment nog niet uit, dat kan natuurlijk ook nog. Ach, dan wordt het nu maar even afwachten of ze maandag of dinsdag nog van zich laat horen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:54 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
Maar zei ze van, wij bellen jou vandaag zeker terug? Of hoe zei ze het precies?
Heb afgezegd.quote:
Praat me er niet van, tis een 'vervelende' toko die enorm van de toren blaast, net als Vitae en Tempo Team trouwens..quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:29 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Heb afgezegd.
Heb in het verleden al eens te maken gehad met deze tent en dat was ook niet positief, dus ik denk niet dat ik slechter af ben als zij niet voor mij bemiddelen. Ze krijgen (internationaal) ook weinig goeie kritieken op het internet.
Dat klinkt als iemand die je gelijk tijdens binnenkomst af had geschreven.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
Vanmorgen 2e gesprek gehad. Had het idee dat ik een goede klik had met wat mijn toekomstige gesprekspartner voor de proceskant zou worden. Met de persoon die mijn gelijkwaardige collega zou zijn (maar dan op een andere locatie voor iets andere applicaties) wat minder.
"Je zit wel erg aan de technische kant"
*Heel verhaal verteld hoe ik in het verleden ook met accountmanagement meeging naar grote accounts en met Marketing tijdens product introducties*
"Je bent wel erg commercieel maar we zoeken wel iemand met technische kennis"
Hopen dat de stem van mevrouw 1, waarmee ik bijna dagelijks te maken ga krijgen iit mevrouw 2, zwaarder weegt.... Komende week horen we meer.
Ik heb een collega die dat zinnetje te pas en te onpas uit, ik hoor het haar nu zo zeggenquote:
Wel maandag gelijk ff bellen hoor Bien, niet afwachten en geniet van je weekendquote:Op vrijdag 19 juli 2013 17:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Blijkbaar heeft ze er geen zin meer in gehad ofsow./
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 20 juli 2013 14:43 schreef foodlover het volgende:
[..]
Wel maandag gelijk ff bellen hoor Bien, niet afwachten en geniet van je weekend
Je wilt niet weten wat voor spel- en grammaticafouten ik tegenkom in de emails die docenten Nederlands versturen binnen de (vmbo) school waar ik werk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 08:40 schreef marcosta het volgende:
[..]
Voor mij totaal niet relevant of interessant
Je zou eens moeten zien wat ik voor mail binnenkrijg van het kader.
Tenenkrommende spelfouten en dat van het management(onderwijs ook nog!)
Daar is mijn spelling nog heilig bij.
LMAO! ik dus ook een VMBO school en (gelukkig!) niet voor de klas.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 18:59 schreef Zelus het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat voor spel- en grammaticafouten ik tegenkom in de emails die docenten Nederlands versturen binnen de (vmbo) school waar ik werk.
Niet dat mijn Nederlands zo perfect is, maar ik sta niet voor de klas!
Nieuw onderwijs personeel wordt op de scholengroep waar ik werk wel degelijk gecheckt dmv referenties van hun vorige werkgevers.quote:Op zondag 21 juli 2013 01:16 schreef Mint_Clansell het volgende:
Probleem is dat ze tegenwoordig elke sukkel voor de klas zetten vanwege het lerarentekort. Die cv's controleren ze waarschijnlijk ook niet of wat erop staat wel waar is.
Hey collega!quote:Op zondag 21 juli 2013 02:20 schreef Zelus het volgende:
[..]
Nieuw onderwijs personeel wordt op de scholengroep waar ik werk wel degelijk gecheckt dmv referenties van hun vorige werkgevers.
Mijn vorige werkgever (uitzendbaan bij de gemeente Delft) is door mijn huidige werkgever nog gebeld ivm mijn doorgegeven referenties.
Gelukkig had mijn vorige werkgever een goed woordje gedaan voor mij
Op de scholengemeenschap waar ik werk ( 9 voortgezet onderwijs scholen), worden de tijdelijke contracten niet verlengd, zowel voor het onderwijs personeel als het onderwijs ondersteunend personeel. Er zijn zelfs docenten (met een vaste aanstelling) boventallig verklaard, die mogen dus op zoek naar een andere werkgever.
De oorzaak van dit alles?
Zware (extra) bezuinigingen vanuit de overheid, en de kosten voor het personeel dat nog gebruik kan en gaat maken van de vut en oude lullendagen. Deze scholen hebben trouwens weinig last van een tekort aan (nieuwe) leerlingen.
ik ben een medewerker binnen het oop, en doe iets met ict en alles wat daarmee te maken heeft: 40 uur per week op Fok! zitten dus
Irritant!!quote:Op maandag 22 juli 2013 12:53 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze heeft alsnog gebeld. Ben het helaas niet geworden, door de welbekende reden.....ervaring.
Jammer, op naar de volgende.
Wat heeft dan je voorkeur? Blijf je liever waar je nu werkt? Of zie je jezelf toch liever in een andere functie?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Uitnodiging voor een 2e gesprek bij de tent waar ik vorige week voor het eerste gesprek ben geweest. Nog geen uitsluitsel van die andere tent waar ik vorige week voor 2e gesprek was.
En vandaag wederom gehoord dat er in principe fulltime plaats voor me is hier bij de Uni. Alleen de concrete invulling ontbreekt nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |