Geen geboortedatum in je CV staat gelijk aan te oud om uitgenodigd te worden....quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon je geboortedatum niet vermelden op je CV. toevallig lang in de zelfde functie gewerkt bij hetzdelfde bedrijf?
Het is nooit kansloos , tenzij er gesolliciteerd wordt op functies die je niet kan. Maar kansloos is het niet gauw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nou ja, dat is toch afhankelijk van de sollicitant in kwestie.
En toch ben je niet kansloos op de juiste functies.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:18 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Precies ik ben boven de 40 dat helpt niet echt.
Vele jaren ervaring maar ja men zoekt jong/dynamisch maw goedkoop en kneedbaar.
Daarbij komt dat je opleidingen en je werkervaring genoemd staan op je CV. Als jij in 1995 je HBO diploma hebt behaald, dan ben je nu geen 25. Dat begrijpt zelfs het meest simpele HR tutje.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:39 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
[..]
Geen geboortedatum in je CV staat gelijk aan te oud om uitgenodigd te worden....
Leeftijd zegt weinig over de mate van vastgeroestheid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 14:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
klopt, vastgeroeste mensen hebben voor een bedrijf geen waarde.
Waarom zou je dat niet kunnen?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:14 schreef Flipendo1234 het volgende:
Hallo,
Ik heb via werk.nl een aanbod gekregen als verkoopmedewerker binnendienst alleen ik weet of dat kan.
Maar ze zeggen dat het 100% bij me past. heeft er iemand nog zo'n verzoek gehad?
Van iets wat wel wilt maar niet weet of het bij je past ?
maar wat is er moeilijk aan dingen verkopen voor jou?quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:57 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Omdat ik het nog nooit heb gedaan ?
+ Ik kom vanuit een andere sector (autotechniek)
Ik weet niet wat ik me bij Verkoopmedewerker (binnendienst) moet voorstellen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 15:59 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar wat is er moeilijk aan dingen verkopen voor jou?
Bij wat voor bedrijf is het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:01 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik me bij Verkoopmedewerker (binnendienst) moet voorstellen.
Ik zit al op internet te kijken, maar ik kan er geen beeld bij vormen.
maar het bedrijf waar je voor gaat werken?quote:
Als ik weet wat voor bedrijf het is dan kan ik wel een algemeen beeld schetsen wat verkoopmedewerkers binnendiesnt meestal doen bij zo'n bedrijfquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:06 schreef Myraela het volgende:
Ga gewoon een gesprek over de functie aan, zij kunnen het je vertellen. Één of andere wijsneus op FOK! kan alleen maar doen alsof die weet wat de functie in gaat houden.
Voor een opdrachtgever van Randstad zijn wij in Mijdrecht op zoek naar een enthousiastequote:Op donderdag 18 juli 2013 16:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als ik weet wat voor bedrijf het is dan kan ik wel een algemeen beeld schetsen wat verkoopmedewerkers binnendiesnt meestal doen bij zo'n bedrijf
Oke dan probeer ik wel wat, meestal help je met de afhandeling van bestellingen van klanten en communiceer je met ze over levertijden, betalingen en regel je verder nog wat dingetjes zodat het proces allemaal goed verlooptquote:Op donderdag 18 juli 2013 16:09 schreef Flipendo1234 het volgende:
[..]
Voor een opdrachtgever van Randstad zijn wij in Mijdrecht op zoek naar een enthousiaste
Medewerker Verkoopbinnendienst.
Ik kan dat niet zien.
Als je fysiek contact hebt met klanten is het niet echt binnendienst.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:11 schreef Ticootje het volgende:
Gewoon wat mensen bij de mediamarkt doen. Of gamma.
Meestal ben ik niet zo fysiek met een gamma medewerker...quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je fysiek contact hebt met klanten is het niet echt binnendienst.
Ik bedoelde natuurlijk 'in den levenden lijve'quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Meestal ben ik niet zo fysiek met een gamma medewerker...
Nee bij de monuta hebben ze denk geen verkoopmedewerkers?quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik bedoelde natuurlijk 'in den levenden lijve'
tot nu toe deden deze medewerkers ongeveer hetzelfde bij de bedrijven waar ik tot nu toe heb gewerkt. Een algemene omschrijving geven kan iemand helpen om over de drempel te stappen om tóch te solliciteren ipv het al bij voorbaat af te wijzen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:17 schreef Myraela het volgende:
Het is een veel te algemene term die mensen ook nog eens vaak verkeerd gebruiken. Als je wil weten of je de functie aan zou kunnen, dan moet je gewoon in gesprek gaan. Soms is het zo simpel he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |