SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sets & RepsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
Is toch ook goed?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:25 schreef Atemno het volgende:
[..]
Zo schreef die gozer uit het vorige topic ramadan. Vandaar.
Ging me meer om ramadan op zich.You had my curiosity but now you have my attention...
..
Pain is weakness leaving the body
..![]()
Vannacht in m'n slaap iets van een spier verrekt in m'n schouder oid![]()
shitzooi, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?![]()
Vaak maar een dag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef tjoptjop het volgende:
Vannacht in m'n slaap iets van een spier verrekt in m'n schouder oid![]()
shitzooi, iemand enig idee hoe lang zoiets duurt?![]()
Gaat vaak ook al weg in de warming up, 5 minuten roeien en als je het dan nog voelt dan gewoon benen trainenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:43 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
oh gelukkig, vandaag maar niet wezen trainen aangezien het ohp en clean dag was![]()
![]()
Toe aan vakantie. Laatste weken schema niet kunnen volgen, te veel gegeten en slecht getrained. Alleen benen hebbn wat progressie gemaakt.
Tijd voor paar weekjes rust
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Dus je verkloot je schema, je voeding en je trainings, en nu heb je behoefte aan rust? Right-quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef stinkie het volgende:
Toe aan vakantie. Laatste weken schema niet kunnen volgen, te veel gegeten en slecht getrained. Alleen benen hebbn wat progressie gemaakt.
Tijd voor paar weekjes rust![]()
![]()
Motivatie is ook flink minder. Dus ik doe komende week alleen huisvrouwenfitness, dan op vakantie en als ik terug is alle shit met werk en werkreizen ook voorbijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:32 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dus je verkloot je schema, je voeding en je trainings, en nu heb je behoefte aan rust? Right-![]()
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Ik probeer nu weer te knallen en vooral een keertje op tijd naar bed en vroeg opstaan. Morgenochtend 8 uur proberen en dan goed ontbijten. Dit lukt me toch niet.
#YOLO![]()
Zet je wekker dan een uur later.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:51 schreef maxburger het volgende:
Ik probeer nu weer te knallen en vooral een keertje op tijd naar bed en vroeg opstaan. Morgenochtend 8 uur proberen en dan goed ontbijten. Dit lukt me toch niet.
![]()
Sinds een tijd een blessure aan mijn onderarm, morgen maar even een rustdag pakken.
edit: wacht dit is het gymtopic niet
linkje voor freedom: http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/
[ Bericht 42% gewijzigd door Curlbrah op 12-07-2013 23:34:38 ]Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef Curlbrah het volgende:
Sinds een tijd een blessure aan mijn onderarm, morgen maar even een rustdag pakken.
edit: wacht dit is het gymtopic niet![]()
De atitude, echt.![]()
![]()
srs, had er al eerder over gepost.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...![]()
De atitude, echt.
ging vandaag naar de gym en kon mijn arm niet eens omhoog krijgen. Ben deze week elke dag nog naar de gym geweest dus een rustdagje is sws wel even goed. Toch bedankt voor je reactie.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Oja dit is het serieuze topic. Hier hebben we alleen blessures
Wil het wel weer over wheysmaken gaan hebben, heb namelijk net mijn pot leeg.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef stinkie het volgende:
Oja dit is het serieuze topic. Hier hebben we alleen blessures
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Ik heb nog 5 scheppen chocoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Wil het wel weer over wheysmaken gaan hebben, heb namelijk net mijn pot leeg.
worst is natuurlijk wel lekkerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef Snakey het volgende:
[..]
Gisteren teveel worst gegeten op een familiefeestje, denk dat ik maar een weekje rust neem...![]()
De atitude, echt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: